1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Služby rozvoja IS VREF (Vat Refund) a služby podpory prevádzky a replikačného mechanizmu NSXX na obdobie 48 mesiacov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 119824/2025
- Názov : Služby rozvoja IS VREF (Vat Refund) a služby podpory prevádzky a replikačného mechanizmu NSXX na obdobie 48 mesiacov
- Opis: Predmetom zákazky sú služby rozvoja IS VREF (Vat Refund) a služby podpory prevádzky a replikačného mechanizmu NSXX na obdobie 48 mesiacov. Predmet zákazky sa skladá z: 1. Bezpečnostného projektu 2. Rozvojového rámca pre vývoj po dobu 48 mesiacov 3. Služby podpory prevádzky pre IS VREF a replikačného mechanizmu NSXX po dobu 48 mesiacov Predmet zákazky – jeho špecifikácia a rozsah je uvedený v bode II. Zväzok III. súťažných podkladov, príloha č. 1 Špecifikácia predmetu zákazky
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 932 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Lazovná
- Číslo: 63
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 974 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Pritom je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinný zohľadniť referencie uchádzačov, uvedené v Evidencii referencií, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom poskytnutých služieb uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (obdobným predmetom zákazky sa považuje zákazka na poskytovanie služieb v oblasti implementácie a podpory informačných systémov) pričom uchádzač preukáže nasledovné: v sumárnej hodnote minimálne 500 000,00 Eur bez DPH
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať odbornú spôsobilosť osôb zodpovedných za poskytnutie služby (kľúčoví experti). Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý expert bol preukázaný inou osobou. Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť expertov predložením: a) profesijného životopisu podpísaného dotknutou osobou alebo pracovnou zmluvou resp. iným zmluvným vzťahom; b) dokladu o odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky Uchádzačom predložený profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad, podpísaný dotknutou osobou, musí obsahovať minimálne: • meno a priezvisko experta, • najvyššie dosiahnuté vzdelanie experta (inštitúcia, od-do), • história zamestnania/odbornej praxe experta (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/, rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú expert zastával), • praktické skúsenosti experta (názov zmluvy/projektu, pozícia na projekte/predmete zmluvy, stručný opis projektu/predmetu plnenia zmluvy; obdobie rok a mesiac od - do, kontaktné údaje odberateľa názov, sídlo, emailový a telefonický kontakt, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), • dátum a podpis experta • súhlas so spracovávaním osobných údajov Zo životopisu musí byť zároveň zrejmé, či je zamestnancom uchádzača alebo sa jedná o osobu, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využíva na preukázanie splnenia podmienky účasti. V takom prípade musí uchádzač dodržať povinnosti vyplývajúce z ustanovenia § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na: Kľúčový expert č. 1 - Projektový manažér a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti projektového riadenia IT projektov; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. iným zmluvným vzťahom; b) platný certifikát PRINCE 2 minimálne úrovne Practitioner alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority (napríklad IPMA minimálne úrovne B, PMI úrovne PMP); túto podmienku účasti záujemca preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. Kľúčový expert č. 2 - Analytik a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti návrhu a analýzy informačných systémov; túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. iným zmluvným vzťahom; b) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s analýzou procesov podporovaných informačných systémami - túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom, alebo pracovnou zmluvou resp. iným zmluvným vzťahom;
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka uchádzača, ktorý poskytne verejnému obstarávateľovi najnižšiu (celkovú) cenu za predmet zákazky v EUR s daňou z pridanej hodnoty a umiestni sa na 1. mieste podľa zostaveného poradia podľa výšky ponukovej ceny vzostupne.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky (EUR s DPH)
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 02.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546280
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 ZVO, a to v súlade s § 46 ods. 3 ZVO, to vo výške 96 000,00 EUR (slovom: Deväťdesiatšesť tisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. V prípade zloženia zábezpeky v inej mene ako Eur, prevod/prepočet na Eur sa uskutoční podľa kurzového lístka ECB platného v deň lehoty na predkladanie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546280
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546280
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma prevádzkovaná Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)