Dobudovanie stokovej siete pre obec Stará Kremnička, 1. etapa

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dobudovanie stokovej siete pre obec Stará Kremnička, 1. etapa
Kód zákazky: 01/2025/PLZ
Kód oznámenia: 18758 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45231300-8
Ostatné CPV: 45232400-6
45112000-5
Predpokladaná hodnota: 1 683 363,47 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.12.2025 10:00
Vyhlásenie: 26.11.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Stará Kremnička
Adresa: Stará Kremnička
96501 Stará Kremnička
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Stará Kremnička Stará Kremnička 96501 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – na stavbe dobudovania stokovej siete v rámci obce Stará Kremnička, 1. Etapa, ktorá sa bude napájať na existujúcu kanalizačnú sieť. Stavba sa člení na stavebné objekty a prevádzkové súbory: SO-01 Stokový systém SO-02 Čerpacie stanice SO-03 Kanalizačné prípojky SO-04 NN prípojky PS-01 Strojnotechnologická časť Presný rozsah stavebných prác a podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/ Súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1377069
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Stará Kremnička (ID: 16221)
  • Zákazka: Dobudovanie stokovej siete pre obec Stará Kremnička, 1. etapa (ID: 547868)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 35155a1f-0d99-4edb-8562-ccc89831ee03
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Stará Kremnička
  • IČO: 00321010
  • DIČ: 2020480308
  • Adresa
  • Ulica: Stará Kremnička
  • Číslo: 198
  • Mesto: Stará Kremnička
  • PSČ: 96501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Martina Babicová
  • E-mail: martina@euprojekty.sk
  • Telefónne číslo: +421903564643
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Stará Kremnička)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5394
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/2025/PLZ
  • Názov: Dobudovanie stokovej siete pre obec Stará Kremnička, 1. etapa
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – na stavbe dobudovania stokovej siete v rámci obce Stará Kremnička, 1. Etapa, ktorá sa bude napájať na existujúcu kanalizačnú sieť. Stavba sa člení na stavebné objekty a prevádzkové súbory: SO-01 Stokový systém SO-02 Čerpacie stanice SO-03 Kanalizačné prípojky SO-04 NN prípojky PS-01 Strojnotechnologická časť Presný rozsah stavebných prác a podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/ Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 683 363.47
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe potrubných vedení vody a kanalizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45232400, 45112000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Stará Kremnička
  • PSČ: 96501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní – osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní"). Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO: - uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov (ďalej len „ZHS“), ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 ZVO, - uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d), e) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať v súlade s § 40 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade preukazovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d), že uchádzač nie je v likvidácii, je uchádzač povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie uvedenej podmienky účasti, nakoľko verejný obstarávateľ nevie z informačného systému verejnej správy splnenie predmetnej podmienky účasti overiť. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 7 a 8 ZVO: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 7 ZVO predložením čestného vyhlásenia v súlade s § 32 ods. 7 ZVO. Vzor čestného vyhlásenia tvorí Prílohu 4b tejto časti súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že povinnosť stanovená v ust. § 32 ods. 7 ZVO sa vzťahuje na fyzickú osobu (FO) ako aj na právnickú osobu (PO). Ak ide o PO, podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO sa v súlade s ust. § 32 ods. 7 preukazuje za PO ale aj za subjekty taxatívne vymenované v ust. § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, t.j. jej štatutárny orgán, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu a prokuristu. Čestné vyhlásenie za takúto PO predkladá uchádzač a podpisuje osoba oprávnená konať za uchádzača. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov sa nepreukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 a 8 ZVO – t.j. pre splnenie danej podmienky účasti je potrebné predložiť čestné vyhlásenie tak, ako je uvedené vyššie. Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §110 ods. 6 ZVO čestným vyhlásením, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: 1.) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 2.) Zmluva s úspešným uchádzačom je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami. Zmluva a celý proces verejného obstarávania podlieha schvaľovaciemu procesu a je podmienená jej schválením Poskytovateľom NFP/SO. a) Zmluva nadobúda účinnosť po ukončení kontroly, ak poskytovateľ NFP / SO (sprostredkovateľský orgán) neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (verejného obstarávania), pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa tejto príručky. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly poskytovateľa NFP / SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková. a b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy. V prípade neukončenia finančnej kontroly (neschválenia procesu verejného obstarávania) poskytovateľom NFP / SO, Objednávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Zhotoviteľovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody. 3.) Predmet zákazky je financovaný zo zdrojov PSK-MIRRI-012-2024-IUI-EFRR. 4.) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO na stránke: https://www.isepvo.sk/ V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.) Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritéria/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6.) Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. „globálny údaj pre všetky podmienky účasti“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil JED-om. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: „Spĺňa požadované podmienky účasti › ÁNO“. 7.) Predmetné verejné obstarávanie zohľadňuje požiadavky spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: • Zelený aspekt a teda toto obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, ktoré je bližšie špecifikované v Metodickom dokumente riadiaceho orgánu pre Program Slovensko č. 7. (Príloha č. 8 SP) a Politikou o nakladaní s odpadmi v obci. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť, aby dielo bolo realizované v súlade s princípom „výrazne nenarušiť“ v súlade s čl. 5 Nariadenia EÚ 2021/241 a spĺňalo všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti energetiky, klímy a životného prostredia, všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti posudzovania vplyvov na životné prostredie, to znamená, že nemôže výrazne narušiť žiaden z environmentálnych cieľov (zmiernenie zmeny klímy; adaptácia k zmene klímy; udržateľné využívanie a ochrana vodných a morských zdrojov; prechod na obehové hospodárstvo; prevencia a kontrola znečisťovania; ochrana a obnova biodiverzity a ekosystémov) uvedených v čl. 17 nariadenia o taxonómii. Úspešný uchádzač musí pri realizácie predmetného diela dodržiavať podmienky uvedené v prílohe súťažných podkladov - Príloha č. 8 – Metodické_usmernenie_RO_k_uplatňovaniu_zásady_DNSH (pomocný dokument) a Príloha č. 8 – Politika nakladania so stavebnými odpadmi.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dobudovanie stokovej siete pre obec Stará Kremnička, 1. etapa
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Dobudovanie stokovej siete pre obec Stará Kremnička, 1. etapa
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – na stavbe dobudovania stokovej siete v rámci obce Stará Kremnička, 1. Etapa, ktorá sa bude napájať na existujúcu kanalizačnú sieť. Stavba sa člení na stavebné objekty a prevádzkové súbory: SO-01 Stokový systém SO-02 Čerpacie stanice SO-03 Kanalizačné prípojky SO-04 NN prípojky PS-01 Strojnotechnologická časť Presný rozsah stavebných prác a podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/ Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 683 363.47
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe potrubných vedení vody a kanalizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45232400, 45112000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie zohľadňuje požiadavky spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: • Zelený aspekt a teda toto obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, ktoré je bližšie špecifikované v Metodickom dokumente riadiaceho orgánu pre Program Slovensko č. 7. (Príloha č. 8 SP) a Politikou o nakladaní s odpadmi v obci. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť, aby dielo bolo realizované v súlade s princípom „výrazne nenarušiť“ v súlade s čl. 5 Nariadenia EÚ 2021/241 a spĺňalo všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti energetiky, klímy a životného prostredia, všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti posudzovania vplyvov na životné prostredie, to znamená, že nemôže výrazne narušiť žiaden z environmentálnych cieľov (zmiernenie zmeny klímy; adaptácia k zmene klímy; udržateľné využívanie a ochrana vodných a morských zdrojov; prechod na obehové hospodárstvo; prevencia a kontrola znečisťovania; ochrana a obnova biodiverzity a ekosystémov) uvedených v čl. 17 nariadenia o taxonómii. Úspešný uchádzač musí pri realizácie predmetného diela dodržiavať podmienky uvedené v prílohe súťažných podkladov - Príloha č. 8 – Metodické_usmernenie_RO_k_uplatňovaniu_zásady_DNSH (pomocný dokument) a Príloha č. 8 – Politika nakladania so stavebnými odpadmi.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Stará Kremnička
  • PSČ: 96501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 420
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Pre nedostatočný rozsah potrebný na zachovanie rovnakého rozsahu opisu podmienky účasti je podrobne uvedená v prílohe Výzva na predloženie ponuky-Súťažné podklady, bod 16. Podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác: zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok ak odberat
  • Opis podmienky účasti: Pre nedostatočný rozsah potrebný na zachovanie rovnakého rozsahu opisu podmienky účasti je podrobne uvedená v prílohe Výzva na predloženie ponuky-Súťažné podklady, bod 16. Podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Pre nedostatočný rozsah potrebný na zachovanie rovnakého rozsahu opisu podmienky účasti je podrobne uvedená v prílohe Výzva na predloženie ponuky-Súťažné podklady, bod 16. Podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
  • Opis podmienky účasti: Pre nedostatočný rozsah potrebný na zachovanie rovnakého rozsahu opisu podmienky účasti je podrobne uvedená v prílohe Výzva na predloženie ponuky-Súťažné podklady, bod 16. Podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Pre nedostatočný rozsah potrebný na zachovanie rovnakého rozsahu opisu podmienky účasti je podrobne uvedená v prílohe Výzva na predloženie ponuky-Súťažné podklady, bod 16. Podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH Poradie ponúk bude určené zostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača s najnižšou ponúkanou cenou.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Objednávateľ neposkytuje zálohu ani preddavok na vykonanie diela. Čl. VI Platobné podmienky Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúry za vykonané dodávky a práce na diele v zmysle tejto Zmluvy maximálne v troch fakturačných celkoch nasledovne: 1.1 cena fakturovaných prác a dodávok na diele v zmysle tejto Zmluvy v rámci prvého fakturačného celku bude maximálne 40 % z ceny za dielo s DPH, 1.2 cena fakturovaných prác a dodávok na diele v zmysle tejto Zmluvy v rámci druhého fakturačného celku bude maximálne 30 % ceny za dielo s DPH, 1.3 cena fakturovaných prác a dodávok na diele v zmysle tejto Zmluvy v rámci tretieho fakturačného celku (konečná faktúra) bude minimálne 30 % z ceny za dielo s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. V zmluve o dielo je zapracovaná požiadavka na zabezpečenie plnenia diela, Čl. XV, Realizačná zábezpeka vo výške 10% z ceny diela bez DPH a Garančná zábezpeka vo výške 5% z ceny diela bez DPH.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Stará Kremnička)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční on line.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške: 40 000,- EUR 12.3 Spôsoby zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Spôsoby zloženia zábezpeky sú: - Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, - Poskytnutím poistenia záruky alebo - Zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa: Podrobnejšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk súťažné podklady, bod 12.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/547868
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/547868
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/547868
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Stará Kremnička)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Stará Kremnička)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)