1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Integračná dátová platforma pre rozvoj SMART riešení Košického samosprávneho kraja
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 000238-693
- Názov : Integračná dátová platforma pre rozvoj SMART riešení Košického samosprávneho kraja
- Opis: Hlavným cieľom projektu je zavedenie efektívnejšieho rozhodovania založeného na dátach, zvýšenie transparentnosti, zlepšenie správy a efektívnosti prevádzky verejných budov Košického samosprávneho kraja (KSK) prostredníctvom implementácie integrovanej dátovej platformy, moderných technologických riešení a inteligentného riadenia, čím sa prispeje k udržateľnému rozvoju regiónu, efektívnemu využívaniu verejných zdrojov a zlepšeniu kvality života občanov. Predmetom projektu je: - špecifikácia a obstaranie krabicového softvéru pre evidenciu, správu, pasportizáciu, údržbu prevádzkovaných objektov a majetku a energetický manažment týchto objektov a pod.; - vytvorenie dátovej platformy, v ktorej budú centralizované údaje z informačných systémov a aplikácií používaných v prostredí Úradu KSK a podriadených organizácií; - inštalácia a implementácia IoT zariadení vybraných objektov KSK (15 lokalít) pre sledovanie a riadenie energetických dát vo forme snímačov, prevodníkov alebo komplexných smartmetrov, spolu s CAD výkresovou dokumentáciou a vytvorením digitálnych modelov; - technologická a dokumentačná pasportizácia vybraných objektov KSK (45 lokalít); - vybudovanie prenosu dát a serverovej platformy pre príjem dát z koncových zariadení. Spôsob dodania predmetu zákazky je definovaný zmluvou o dielo, ktorá tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. Opis predmetu zákazky je bližšie definovaný v časti B.2 týchto súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 047 399.34
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Maratónu Mieru
- Číslo: 68/1
- Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 04001
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 13
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Kohézny fond (CF) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: PSK-MIRRI-619-2024-ITI-EFRR
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné požiadavky na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
- Opis podmienky účasti: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet, že - uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie/ia požadované v bode 2.1.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Priemerný špecifický ročný obrat (§ 33 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk. Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti musí byť v min. výške: 2. 000. 000,00 EUR súhrnne za všetky požadované hospodárske roky. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky. Na vyčíslenie uvedených obratov sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk na uverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok tovarov (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok služieb alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že v rozhodnom období poskytol služby 1.1 rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej kumulatívnej hodnote 750 000EUR bez DPH (Za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje dodávka softvérových riešení pre energetický manažment a manažment správy budov a inštalácia technických zariadení pre energetický manažment a manažment správy budov. Súčasťou takejto dodávky môžu byť aj montážne práce, technické analýzy, softvérové analýzy). Z toho: 1.1.1 preukáže, že v rozhodnom období dodal minimálne jednému odberateľovi zavedenie softvéru pre energetický manažment a manažment správy budov, 1.1.2 preukáže, že v rozhodnom období poskytol minimálne jednu službu, ktorej predmetom je zber dát z minimálne 300ks IoT zariadení, ktorá potvrdzuje realizáciu IoT smartmetering riešenia, kde prebieha odpočet na princípe rádiovej komunikácie wM-Bus 169MHz. Súčasťou musí byť vybudovanie LPWAN siete a dodanie hardvéru spĺňajúceho požadované technické parametre, vrátane obojsmernej komunikácie a diaľkovej konfigurácie. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín dodania, skutočný termín dodania, d) Popis poskytovaných služieb, z ktorého bude jasne a určito zrejmé poskytnutie služieb na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Zmluvnú celkovú cenu za a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka. f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach. Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len poskytnutie služieb na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva informačnej bezpečnosti Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva informačnej bezpečnosti preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom ISO/IEC 27001 alebo rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva informačnej bezpečnosti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 29.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3 103
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 29.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 12:01
- Miesto otvárania ponúk: online v elektronickom prostriedku tenderia
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 50000 EUR. Podmienky zloženia zábepeky sú uvedené v súťažných podkladoch
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.tenderia.sk/public/order/692371aac094f78f8c41649c
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/547855
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: tenderia
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)