1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Obnova dokumentových skenerov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: S-MSSR-010887/2025
- Názov : Obnova dokumentových skenerov
- Opis: Predmetom obstarávania je nákup dokumentových skenerov v počte 81 kusov podľa špecifikácií uvedených v časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí samostatnú časť súťažných podkladov B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 115 121.45
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Skenery na používanie s počítačom
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Požaduje sa dodanie zariadení (bez inštalácie zariadení) v zmysle Prílohy č. 4 Kúpnej zmluvy, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti B.3 súťažných podkladov.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Mechanizmus na podporu obnovy a odolnosti (vrátane Nástroja technickej podpory) (2021 – 2027))
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Názov projektu: Modernizácia IT vybavenia. Kód projektu:15I02-13-E00-00003.
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Predmet zákazky bude financovaný z Plánu obnovy a odolnosti a zo štátneho rozpočtu. Časť predmetu zákazky pre 78 kusov zariadení bude financovaná z Plánu obnovy a odolnosti: Názov projektu: Modernizácia IT vybavenia Kód projektu: 15I02-13-E00-00003 Komponent: 15, Reforma justície – Investícia 2: Podporné nástroje reformy súdnej mapy – digitalizácia nástrojov, modernizácia IT vybavenia a analytické kapacity. Kód Investície / Reformy: 15I02 Číslo programu: K15I2 Časť predmetu zákazky pre 3 kusy zariadení bude financovaná zo štátneho rozpočtu, program 0EK0C03-0360.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Poznámka k "Dĺžke trvania": Lehota dodania je 60 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Na tovar verejný obstarávateľ požaduje 3 ročnú záručnú lehotu (36 mesiacov).
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov/záujemcov.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 22.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 13:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie sa uskutoční elektronicky (online) prostredníctvom funkcionality IS EPVO v čase uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
- Miesto otvárania ponúk: Elektronicky (online) prostredníctvom funkcionality IS EPVO spôsobom automatizovaného vytvorenia a odoslania zápisnice z otvárania ponúk systémom IS EPVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 4 000,00 EUR (slovom: štyritisíc EUR). Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 13 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov/záujemcov. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do 30.06.2026. V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk, ktorá nesmie byť dlhšia ako 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/547630
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)