1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Automatizovaný aplikačný monitoring interných parametrov aplikácií DYNATRACE
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 57326/2025
- Názov : Automatizovaný aplikačný monitoring interných parametrov aplikácií DYNATRACE
- Opis: Predmetom zákazky je automatizovaný aplikačný monitoring interných parametrov aplikácií Dynatrace pre potreby verejného obstarávateľa. V prípade zadávania tejto zákazky ide o zákazku s prvkami zmiešaných zákaziek, tzn. o zákazku na dodanie tovaru - licencií ako aj o poskytnutie súvisiacich služieb, ktoré tvoria jeden celok.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 1
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 181 933
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Softvérový balík pre informačné technológie
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Ul. 29. augusta
- Číslo: č. 8 a 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 813 63
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 2 181 933
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov a poskytnutých súvisiacich služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, kumulatívne vo finančnom objeme min. 500 000,00 Eur bez DPH. Za tovary a súvisiace služby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky sa považujú služby poskytnutia licencií a súvisiacich služieb pre automatizovaný aplikačný monitoring interných parametrov aplikácií DYNATRACE alebo ekvivalentný. Verejný obstarávateľ bude zo zoznamu akceptovať len tie časti, ktoré boli poskytnuté v tzv. rozhodnom období, tzn. dodané za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam certifikovaných expertov pre poskytnutie súvisiacich služieb, ktoré zahŕňajú integráciu a support systému Dynatrace alebo ekvivalentný a to minimálne v rozsahu: - 2x certifikovaný expert spôsobilý pre integráciu a support systému Dynatrace alebo ekvivalentný každý samostatne s praxou minimálne 1 rok. Odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením Certifikátu Dynatrace Associate Certification alebo ekvivalentu vydaného na meno experta. Za každého experta uchádzač predloží vlastnoručne podpísaný životopis alebo ekvivalentný doklad, v ktorom servisný technik uvedie: ? svoje meno a priezvisko, ? súčasného zamestnávateľa, ? získané certifikáty a prax z ktorej musí byť zrejmá požadovaná doba praxe minimálne 1 rok so systémom Dynatrace alebo ekvivalentný ? vlastnoručný podpis servisného technika
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v eur s DPH.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet obstarávania s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Konzorcium
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Sociálna poisťovňa)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Sociálna poisťovňa)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk elektronicky prostredníctvom IS EVO sa rozumie ich sprístupnenie komisii.
- Miesto otvárania ponúk: Sociálna poisťovňa, ústredie Ul. 29. augusta 8 a 10 813 63 Bratislava
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 150 000,00 EUR (slovom: stopäťdesiattisíc EUR).
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546571
- Označenie dokumentu/zákazky: Automatizovaný aplikačný monitoring interných parametrov aplikácií DYNATRACE
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)