1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Bilancia kompetencií - 1. časť zákazky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 70941/2025
- Názov : Bilancia kompetencií - 1. časť zákazky
- Opis: Predmetom zákazky je realizácia odborných poradenských služieb formou poradenského programu Bilancia kompetencií. Poradenský program Bilancia kompetencií (ďalej aj „poradenský program“ alebo aj „bilancia kompetencií“) bude realizovaný v rámci národného projektu „Bilancia kompetencií“ (ďalej aj „projekt“), a to prostredníctvom 2 hlavných aktivít: 1. Bilancia kompetencií - pre cieľovú skupinu uchádzačov o zamestnanie a neaktívne osoby, 2. Bilancia kompetencií pre mladých ľudí - pre cieľovú skupinu mladých ľudí do 30 rokov v situácii NEET (ďalej aj „účastník“ alebo „účastníci“). Ciele poradenského programu, štruktúra a spôsob jeho realizácie, rámec obsahového zamerania, ako aj zoznam a forma výstupných dokumentov pre účastníkov sú pre obe hlavné aktivity projektu rovnaké. Individualizácia bilancie kompetencií bude zabezpečená prostredníctvom zamerania sa na riešenie potrieb konkrétneho účastníka a prejaví sa vo výstupných dokumentoch účastníka. Bližšia špecifikácia predmetu jednotlivých častí zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 rámcovej dohody k príslušnej časti predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 638 121.95
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poradenské služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Usmerňovanie a poradenské služby
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody k príslušnej časti zákazky.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky sociálny fond Plus (ESF+) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Kód projektu: 401400D605 Výzva - kód Výzvy:PSK-MPSVR-056-2025-NP-ESF+
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Všetky časti zákazky budú realizované a financované v rámci národného projektu „Bilancia kompetencií“ implementovaného v rámci Programu Slovensko spolufinancovaného z Európskeho sociálneho fondu plus.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Upresnenie k trvaniu rámcovej dohody: od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody do 31.08.2028, alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny podľa článku VII. rámcovej dohody, alebo do dňa predčasného ukončenia národného projektu Bilancia kompetencií, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe celkovej ceny za predmet príslušnej časti zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.
-
Parametre kritéria
-
Kritérium s pevnou hodnotou
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet príslušnej časti zákazky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie / sprístupnenie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO verejne. V informačnom systéme EPVO funkcionalita "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre 1. časť zákazky je vo výške 10 000,00 EUR.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538597
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538597
- Označenie dokumentu/zákazky: VOB/313/2025-M_ORVO
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma 1.0
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Bilancia kompetencií - 2. časť zákazky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 70943/2025
- Názov : Bilancia kompetencií - 2. časť zákazky
- Opis: Predmetom zákazky je realizácia odborných poradenských služieb formou poradenského programu Bilancia kompetencií. Poradenský program Bilancia kompetencií (ďalej aj „poradenský program“ alebo aj „bilancia kompetencií“) bude realizovaný v rámci národného projektu „Bilancia kompetencií“ (ďalej aj „projekt“), a to prostredníctvom 2 hlavných aktivít: 1. Bilancia kompetencií - pre cieľovú skupinu uchádzačov o zamestnanie a neaktívne osoby, 2. Bilancia kompetencií pre mladých ľudí - pre cieľovú skupinu mladých ľudí do 30 rokov v situácii NEET (ďalej aj „účastník“ alebo „účastníci“). Ciele poradenského programu, štruktúra a spôsob jeho realizácie, rámec obsahového zamerania, ako aj zoznam a forma výstupných dokumentov pre účastníkov sú pre obe hlavné aktivity projektu rovnaké. Individualizácia bilancie kompetencií bude zabezpečená prostredníctvom zamerania sa na riešenie potrieb konkrétneho účastníka a prejaví sa vo výstupných dokumentoch účastníka. Bližšia špecifikácia predmetu jednotlivých častí zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 rámcovej dohody k príslušnej časti predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 028 375.61
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poradenské služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Usmerňovanie a poradenské služby
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta plnenia jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody k príslušnej časti predmetu zákazky.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky sociálny fond Plus (ESF+) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Kód projektu: 401400D605 Výzva - kód Výzvy:PSK-MPSVR-056-2025-NP-ESF+
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Všetky časti zákazky budú realizované a financované v rámci národného projektu „Bilancia kompetencií“ implementovaného v rámci Programu Slovensko spolufinancovaného z Európskeho sociálneho fondu plus.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Upresnenie k trvaniu rámcovej dohody: od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody do 31.08.2028, alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny podľa článku VII. rámcovej dohody, alebo do dňa predčasného ukončenia národného projektu Bilancia kompetencií, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe celkovej ceny za predmet príslušnej časti zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.
-
Parametre kritéria
-
Kritérium s pevnou hodnotou
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (jednotková)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet príslušnej časti zákazky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie / sprístupnenie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO verejne. V informačnom systéme EPVO funkcionalita "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre 2. časť zákazky je vo výške 30 000,00 EUR.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538597
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538597
- Označenie dokumentu/zákazky: VOB/313/2025-M_ORVO
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma 1.0
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Bilancia kompetencií - 3. časť zákazky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 70945/2025
- Názov : Bilancia kompetencií - 3. časť zákazky
- Opis: Predmetom zákazky je realizácia odborných poradenských služieb formou poradenského programu Bilancia kompetencií. Poradenský program Bilancia kompetencií (ďalej aj „poradenský program“ alebo aj „bilancia kompetencií“) bude realizovaný v rámci národného projektu „Bilancia kompetencií“ (ďalej aj „projekt“), a to prostredníctvom 2 hlavných aktivít: 1. Bilancia kompetencií - pre cieľovú skupinu uchádzačov o zamestnanie a neaktívne osoby, 2. Bilancia kompetencií pre mladých ľudí - pre cieľovú skupinu mladých ľudí do 30 rokov v situácii NEET (ďalej aj „účastník“ alebo „účastníci“). Ciele poradenského programu, štruktúra a spôsob jeho realizácie, rámec obsahového zamerania, ako aj zoznam a forma výstupných dokumentov pre účastníkov sú pre obe hlavné aktivity projektu rovnaké. Individualizácia bilancie kompetencií bude zabezpečená prostredníctvom zamerania sa na riešenie potrieb konkrétneho účastníka a prejaví sa vo výstupných dokumentoch účastníka. Bližšia špecifikácia predmetu jednotlivých častí zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 rámcovej dohody k príslušnej časti predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 018 991.46
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poradenské služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Usmerňovanie a poradenské služby
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta plnenia jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody k príslušnej časti predmetu zákazky.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky sociálny fond Plus (ESF+) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Kód projektu: 401400D605 Výzva - kód Výzvy:PSK-MPSVR-056-2025-NP-ESF+
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Všetky časti zákazky budú realizované a financované v rámci národného projektu „Bilancia kompetencií“ implementovaného v rámci Programu Slovensko spolufinancovaného z Európskeho sociálneho fondu plus.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Upresnenie k trvaniu rámcovej dohody: od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody do 31.08.2028, alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny podľa článku VII. rámcovej dohody, alebo do dňa predčasného ukončenia národného projektu Bilancia kompetencií, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe celkovej ceny za predmet príslušnej časti zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.
-
Parametre kritéria
-
Kritérium s pevnou hodnotou
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet príslušnej časti zákazky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie / sprístupnenie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO verejne. V informačnom systéme EPVO funkcionalita "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk
- Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre 3. časť zákazky je vo výške 30 000,00 EUR.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538597
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538597
- Označenie dokumentu/zákazky: VOB/313/2025-M_ORVO
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma 1.0
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Bilancia kompetencií - 4. časť zákazky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 70946/2025
- Názov : Bilancia kompetencií - 4. časť zákazky
- Opis: Predmetom zákazky je realizácia odborných poradenských služieb formou poradenského programu Bilancia kompetencií. Poradenský program Bilancia kompetencií (ďalej aj „poradenský program“ alebo aj „bilancia kompetencií“) bude realizovaný v rámci národného projektu „Bilancia kompetencií“ (ďalej aj „projekt“), a to prostredníctvom 2 hlavných aktivít: 1. Bilancia kompetencií - pre cieľovú skupinu uchádzačov o zamestnanie a neaktívne osoby, 2. Bilancia kompetencií pre mladých ľudí - pre cieľovú skupinu mladých ľudí do 30 rokov v situácii NEET (ďalej aj „účastník“ alebo „účastníci“). Ciele poradenského programu, štruktúra a spôsob jeho realizácie, rámec obsahového zamerania, ako aj zoznam a forma výstupných dokumentov pre účastníkov sú pre obe hlavné aktivity projektu rovnaké. Individualizácia bilancie kompetencií bude zabezpečená prostredníctvom zamerania sa na riešenie potrieb konkrétneho účastníka a prejaví sa vo výstupných dokumentoch účastníka. Bližšia špecifikácia predmetu jednotlivých častí zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 rámcovej dohody k príslušnej časti predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 082 803.66
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poradenské služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Usmerňovanie a poradenské služby
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta plnenia jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody k príslušnej časti predmetu zákazky.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky sociálny fond Plus (ESF+) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Kód projektu: 401400D605 Výzva - kód Výzvy:PSK-MPSVR-056-2025-NP-ESF+
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Všetky časti zákazky budú realizované a financované v rámci národného projektu „Bilancia kompetencií“ implementovaného v rámci Programu Slovensko spolufinancovaného z Európskeho sociálneho fondu plus.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Upresnenie k trvaniu rámcovej dohody: od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody do 31.08.2028, alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny podľa článku VII. rámcovej dohody, alebo do dňa predčasného ukončenia národného projektu Bilancia kompetencií, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe celkovej ceny za predmet príslušnej časti zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.
-
Parametre kritéria
-
Kritérium s pevnou hodnotou
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet príslušnej časti zákazky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 19.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie / sprístupnenie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO verejne. V informačnom systéme EPVO funkcionalita "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre 4. časť zákazky je vo výške 30 000,00 EUR.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538597
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538597
- Označenie dokumentu/zákazky: VOB/313/2025-M_ORVO
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma 1.0
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)