1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: POLYFUNKČNÝ PARKOVACÍ DOM
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 000228-952
- Názov : POLYFUNKČNÝ PARKOVACÍ DOM
- Opis: Nová budova parkovacieho domu je navrhovaná v južnej časti areálu ÚVN FN Ružomberok v tesnej blízkosti objektu č.21- správa budov a v blízkosti objektu archívu, resp. registratúra ÚVN. Navrhovany´ objekt parkovacieho domu je samostatne stojaci objekt s jedny´m vjazdom. Nosny´ systém parkovacieho domu tvorí prefabrikovany´ betónovy´ skelet s priečnym uložením prievlakov. Súčasťou nosného systému sú aj 2 monolitické jadrá. Plochy parkovacieho domu sa nachádzajú na jestvujúcich zeleny´ch, asfaltovy´ch a betónovy´ch plochách. Objekt zasahuje aj do jestvujúcich stavieb, ktoré je potrebné odstrániť. Súčasťou stavby budú aj prekládky a demontáže inžinierskych sietí. V mieste novej stavby, spevneny´ch plôch, prekládok inžinierskych sietí je potrebné odstránenie vzrastly´ch stromov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 13 889 369.79
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Gen. Miloša Vesela
- Číslo: 88/21
- Mesto: Ružomberok
- PSČ: 03426
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Gen. Miloša Vesela 88/21 03426 Ružomberok SK
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Finančný ukazovateľ (§ 33 ods. 1 písm. c) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podmienku účasti splní uchádzač preukázaním: Likvidita 1. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 1. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,5 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 1. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2022, 2023 a 2024, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2023 a 2024, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 1. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 0,5. Likvidita 2. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 2. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2022, 2023 a 2024, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2023 a 2024, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 2. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 1,5. Likvidita 3. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 3. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2021, 2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 3. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 1,5. I. Likvidita 1. stupňa ( pohotová likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: Finančné účty/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 1. stupňa pre právnickú osobu: (r.72 S + r.73 S + r.66 S) / (r.122 S + r.140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: Finančné účty/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery Vzorec pre výpočet Likvidity 1. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (r.9 VMaZ,( ide o krátkodobý fin. majetok zložený z peniazov v hotovosti, na bankových účtoch a ostatného krátkodobého finančného majetku ) / (z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka.) Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch II. Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre právnickú osobu: (r.53 S + r.72 S + r.73 S+ r.66 S + r.76 S + r.78 S) / (r.122 S + r. 140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VMaZ finančný majetok ) / (z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka). Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch III. Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre právnickú osobu: (r.34 S + r.53 S + r.72 S + r.73 S + r.66 S + r.76 S + r.78 S) /( r.122 S + r.140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (r.4 VMaZ ide o zásoby celkom + z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VMaZ finančný majetok) /( z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka) Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch V pri´pade, ak ucha´dzacˇ predklada´ dokumenty v inej mene ako EUR, v predlozˇenom prehlˇade uvedie sumu v po^vodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V pri´pade cudzi´ch mien v dokumentoch ucha´dzacˇa, ktory´mi preukazuje obrat, ucha´dzacˇ pouzˇije pravidlo prepocˇtu na menu EUR podlˇa kumulati´vneho rocˇne´ho kurzu relevantne´ho roku obratu podlˇa kurzove´ho li´stka ECB
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné požiadavky na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa §33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky, a to nezáväzný úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky záujemcovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným záujemcom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky mu poskytne úver v objeme minimálne 5.000.000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je „POLYFUNKČNÝ PARKOVACÍ DOM“, vyhlásenej verejným obstarávateľom: Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok – fakultná nemocnica, Gen. Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania Výzvy do Vestníka). Platnosť úverového prísľubu: minimálne do 30.01.2026. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu. Z takto predloženého iného dokumentu musí byť okrem požadovaných údajov týkajúcich sa najmä finančného objemu a predmetu prefinancovania, zároveň jasne a určito zrejmý záväzok a naplnenie hľadiska účelu požadovaného dokumentu, ktorým je preukázanie schopnosti záujemcu prostredníctvom iného dokumentu operatívne zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania. (akceptovaný bude aj výpis alebo potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že záujemca na svojom účte disponuje touto sumou). Predložený prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky ako aj iný dokument (ak je uplatnený) musí byť nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Priemerný ročný obrat (§ 33 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške (kumulatívne) minimálne 60 000 000,00 EUR (slovom šesťdesiat miliónov eur). Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene záujemcu, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2025 sa použije kurz ECB platný v deň uverejnenia odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok stavebných prác (§34 ods. 1 písm. b) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že v rozhodnom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a zároveň preukáže, že minimálne jedna takto definovaná stavba bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 13 000 000,00 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname. Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu uskutočnením stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia garážových budov a/alebo budov pre obchod a služby podľa štatistickej klasifikácie stavieb, typ 1, oddiel 11, skupina 124, trieda 1242 a/alebo typ 1 oddiel 12, skupina 123, trieda 1230 Spoločné ustanovenia: Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: - obchodné meno a sídlo dodávateľa - obchodné meno a sídlo odberateľa - lehota dodania, - množstvo uskutočnených prác alebo druh uskutočnených prác , - celková zmluvná cena a skutočná (fakturovaná) celková cenu za uskutočnenie prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH Mena pre cenu: EUR - kontaktnú osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác na stavebných objektoch rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technici alebo technické orgány na vykonanie stavebných prác (§ 34 ods. 1 písm. c) ZVO)
- Opis podmienky účasti: 2.1 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Stavbyvedúci pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 2.1.1 Doklad zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov 2.1.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci, s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác na zrealizovaných stavbách, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho - minimálne jednu praktickú skúsenosť s výstavbou alebo rekonštrukciou garážových budov a alebo budov pre obchod a služby (stavbou zaradenou Vyhláškou Štatistického úradu Slovenskej republiky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb, skupina 124, trieda 1242 Garážové budovy alebo skupina 123, tireda 1230, budovy pre obchod a služny) v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 13 000 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. K praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastávali, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). 2.2 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Zástupca stavbyvedúceho, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 2.2.1 Doklad zodpovednej osoby – Zástupca stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov 2.2.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby – Zástupca stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 10 rokov, s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác na zrealizovaných stavbách, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho - minimálne jednu praktickú skúsenosť s výstavbou alebo rekonštrukciou garážových budov (stavbou zaradenou Vyhláškou Štatistického úradu Slovenskej republiky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb, skupina 124, trieda 1242 Garážové budovy) v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 8 000 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. K praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastávali, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). 2.3 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Technik BOZP, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 2.3.1 Doklad zodpovednej osoby – Technik BOZP: Osvedčenie s odborným zameraním autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) v súlade so zákonom NR SR č. 125/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb. 2.3.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby – Technik BOZP, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác na zrealizovaných stavbách v pozícii technik BOZP, pričom zároveň preukáže minimálne jednu praktickú skúsenosť na pozícii technik BOZP pri prácach na stavbe alebo rekonštrukcii garážových budov alebo budov pre obchod a služby, pričom minimálne jedna budova bola realizovaná s rozpočtovým nákladom realizovaných stavebných prác v hodnote minimálne 5.000.000,00 EUR bez DPH. Ku všetkým praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba – technik BOZP uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y), - pozíciu ktorú zastávali, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva (§ 34 ods. 1 písm. h) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Ako dôkaz zhody s dodržiavaním ochrany životného prostredia preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom EMAS v oblasti stavebníctva - pozemné stavby, vydaný akreditovaným certifikačným orgánom alebo iným ekvivalentným dôkazom rovnocenným opatreniam environmentálneho manažérstva.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. ISO 9001 v oblasti výstavby/rekonštrukcie pozemných stavieb alebo rovnocenné osvedčenia vydávané na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi iných členských štátov EÚ.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom ISO 45000 v oblasti výstavby/rekonštrukcie pozemných stavieb, alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3 001
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 12.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:05
- Opis otvárania ponúk: Online v elektronickom prostriedku tenderia
- Miesto otvárania ponúk: Online v elektronickom prostriedku tenderia
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 500 000 EUR. Podmienky zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.tenderia.sk/public/order/6913210fc094f78f8c34cd37
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546939
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: tenderia
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)