Technológia skenovacieho vozidla pre výkon automatizovanej kontroly parkovania

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Technológia skenovacieho vozidla pre výkon automatizovanej kontroly parkovania
Kód zákazky: 11/2025/1
Kód oznámenia: 18107 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 140 550,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.11.2025 10:00
Vyhlásenie: 14.11.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Pezinok
Adresa: Radničné námestie
90214 Pezinok
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Radničné námestie Pezinok 90214 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom plnenia zákazky je zabezpečenie technológie a softvéru umožňujúceho realizáciu kontroly oprávnenosti parkovania s využitím mobilnej technológie automatického rozpoznávania EČV parkujúcich vozidiel v Pezinku v zmysle opisu predmetu zákazky a podrobnej špecifikácie predmetu dodania, ktorá tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy. Ostatné upozornenia: Zhotoviteľ je povinný si do ceny zahrnúť všetky práce a dodávky potrebné k zabezpečeniu služby. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1375570
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Pezinok (ID: 60674)
  • Zákazka: Technológia skenovacieho vozidla pre výkon automatizovanej kontroly parkovania (ID: 547034)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 2ce3926c-37c4-4629-baa8-4200a905b960
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Pezinok
  • IČO: 00305022
  • DIČ: 2020662226
  • Adresa
  • Ulica: Radničné námestie
  • Číslo: 7
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90214
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vo@msupezinok.sk
  • Telefónne číslo: +421336901143
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Pezinok)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4146
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 11/2025/1
  • Názov: Technológia skenovacieho vozidla pre výkon automatizovanej kontroly parkovania
  • Opis: Predmetom plnenia zákazky je zabezpečenie technológie a softvéru umožňujúceho realizáciu kontroly oprávnenosti parkovania s využitím mobilnej technológie automatického rozpoznávania EČV parkujúcich vozidiel v Pezinku v zmysle opisu predmetu zákazky a podrobnej špecifikácie predmetu dodania, ktorá tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy. Ostatné upozornenia: Zhotoviteľ je povinný si do ceny zahrnúť všetky práce a dodávky potrebné k zabezpečeniu služby. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 140 550.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Radničné námestie 7
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90214
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, uchádzač/záujemca je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v súlade s § 32 ods. 3 predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Splnenie podmienky bude preverené verejným obstarávateľom na www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, uchádzač/záujemca nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Splnenie podmienky bude preverené verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 110 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o VO. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO. Spoločné doplňujúce informácie pre podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom („JED“) podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele ? IV. časti JED. Jednotný európsky dokument (§ 39) Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (ďalej len „JED“) predstavuje na účely zákona o VO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - „Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno“. Pre vyplnenie JED-u je možné využiť bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami prepísali. V prípade skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Komunikácia a vysvetľovanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom elektronickej platformy s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len „IS EVO“). Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú im známi, najneskôr však tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Technológia skenovacieho vozidla pre výkon automatizovanej kontroly parkovania
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 11/2025/1
  • Názov : Technológia skenovacieho vozidla pre výkon automatizovanej kontroly parkovania
  • Opis: Predmetom plnenia zákazky je zabezpečenie technológie a softvéru umožňujúceho realizáciu kontroly oprávnenosti parkovania s využitím mobilnej technológie automatického rozpoznávania EČV parkujúcich vozidiel v Pezinku v zmysle opisu predmetu zákazky a podrobnej špecifikácie predmetu dodania, ktorá tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy. Ostatné upozornenia: Zhotoviteľ je povinný si do ceny zahrnúť všetky práce a dodávky potrebné k zabezpečeniu služby. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 140 550.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: je podmienka účasti v bode 8. súťažných podkladov v časti preukázania technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 ZVO a zároveň samotná zákazka svojou povahou a špecifikáciou napĺňa princípy strategického verejného obstarávania v oblastiach: 1. inovácií a digitalizácie, 2. interoperability IT systémov, 3. dátovej efektívnosti, 4. environmentálnej udržateľnosti, 5. kybernetickej a informačnej bezpečnosti, 6. ochrany súkromia a etického používania dát. Realizáciou predmetného obstarávania sa mesto Pezinok zaradí medzi subjekty využívajúce inovatívne a inteligentné riešenia v oblasti správy parkovacej politiky, čím prispieva k dlhodobému rozvoju konceptu „smart city“ a k modernizácii verejných služieb.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Radničné námestie 7
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90214
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením nasledovných dokladov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu rovnakých alebo obdobných služieb predmetu zákazky (IT služby - dodanie technológie a softvéru umožňujúceho realizáciu kontroly oprávnenosti parkovania s využitím mobilnej technológie automatického rozpoznávania EČV parkujúcich vozidiel) za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v minimálnej hodnote spolu 140 tis. EUR bez DPH. Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom poskytnutí služby podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname investičných zákaziek); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich poskytnutí, doplnené dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie5698. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ak obdobie poskytnutých služieb uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname poskytnutých služieb alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. V prípade, že poskytnutie zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto služby v Zozname poskytnutých služieb. Ak je hodnota referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Spoločné doplňujúce informácie pre podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom („JED“) podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele ? IV. časti JED. Jednotný európsky dokument (§ 39) Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (ďalej len „JED“) predstavuje na účely zákona o VO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - „Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno“. Pre vyplnenie JED-u je možné využiť bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami prepísali. V prípade skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO predložením nasledovných dokladov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti (ISMS) vydaný nezávislou akreditovanou inštitúciou zodpovedajúci norme EN ISO/IEC 27001 týkajúci sa predmetu zákazky a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti vydaný orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva informačnej bezpečnosti predložené uchádzačom ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva informačnej bezpečnosti sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva informačnej bezpečnosti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Spoločné doplňujúce informácie pre podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom („JED“) podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele ? IV. časti JED. Jednotný európsky dokument (§ 39) Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (ďalej len „JED“) predstavuje na účely zákona o VO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - „Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno“. Pre vyplnenie JED-u je možné využiť bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami prepísali. V prípade skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 ZVO predložením nasledovných dokladov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality (QMS) vydaný nezávislou akreditovanou inštitúciou zodpovedajúci norme EN ISO 9001:2015 týkajúci sa predmetu zákazky a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Spoločné doplňujúce informácie pre podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom („JED“) podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele ? IV. časti JED. Jednotný európsky dokument (§ 39) Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (ďalej len „JED“) predstavuje na účely zákona o VO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - „Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno“. Pre vyplnenie JED-u je možné využiť bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami prepísali. V prípade skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom sú IT služby v nadväznosti na § 36 zákona (Tzv. „ZELENÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE“) ZVO predložením nasledovných dokladov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva (EMS) vydaný nezávislou akreditovanou inštitúciou zodpovedajúci norme EN ISO 14001 týkajúci sa predmetu zákazky a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Spoločné doplňujúce informácie pre podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom („JED“) podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele ? IV. časti JED. Jednotný európsky dokument (§ 39) Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (ďalej len „JED“) predstavuje na účely zákona o VO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - „Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno“. Pre vyplnenie JED-u je možné využiť bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami prepísali. V prípade skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v EUR s DPH za celý predmet obstarávania
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili cenovú ponuku v lehote na predkladanie ponúk a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automatické odoslanie zápisnice z otvárania ponúk prostredníctvom IS EVO, bez osobnej účasti). Vyhodnocovanie ponúk bude neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Pezinok, online.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/547034
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/547034
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO