Banská Bystrica OÚ, rekonštrukcia priestorov pre KC

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Banská Bystrica OÚ, rekonštrukcia priestorov pre KC
Kód zákazky: SVO-RVO1-2025/000959
Kód oznámenia: 18135 - MSP
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45213150-9
Predpokladaná hodnota: 982 344,10 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 16.12.2025 10:00
Vyhlásenie: 14.11.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81272 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81272 Slovensko Miesto uskutočnenia predmetu zákazky: Okresný úrad Banská Bystrica, Nám. Ľ. Štúra č. 1.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy objektu Okresného úradu Banská Bystrica na Námestí Ľudovíta Štúra č. 1 za účelom zriadenia nového Klientskeho centra. Úpravy sa týkajú najmä priestorov na 1. nadzemnom podlaží (1. NP) a čiastočne aj na 1. podzemnom podlaží (1. PP), kde budú situované skladové a technické priestory. Realizácia predmetných stavebných prác bude uskutočnená podľa overeného projektu stavby a oznámenia k stavebným úpravám oddelením stavebného poriadku a odborných činností MV SR. Realizácia stavebných prác bude prebiehať za plnej prevádzky objektu.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1375033
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky (ID: 20276)
  • Zákazka: Banská Bystrica OÚ, rekonštrukcia priestorov pre KC (ID: 546689)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 194f08d8-08c4-4046-a2b1-20f6cba11648
  • Identifikátor verzie oznámenia: 65ff8571-332f-45b2-a19f-3711048e1336
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
  • IČO: 00151866
  • DIČ: 2020571520
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81272
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: maria.kacincova@minv.sk
  • Telefónne číslo: 0250944469
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Verejný poriadok a bezpečnosť
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/239
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SVO-RVO1-2025/000959
  • Názov: Banská Bystrica OÚ, rekonštrukcia priestorov pre KC
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné úpravy objektu Okresného úradu Banská Bystrica na Námestí Ľudovíta Štúra č. 1 za účelom zriadenia nového Klientskeho centra. Úpravy sa týkajú najmä priestorov na 1. nadzemnom podlaží (1. NP) a čiastočne aj na 1. podzemnom podlaží (1. PP), kde budú situované skladové a technické priestory. Realizácia predmetných stavebných prác bude uskutočnená podľa overeného projektu stavby a oznámenia k stavebným úpravám oddelením stavebného poriadku a odborných činností MV SR. Realizácia stavebných prác bude prebiehať za plnej prevádzky objektu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 982 344.10
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na kancelárskych budovách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia predmetu zákazky: Okresný úrad Banská Bystrica, Nám. Ľ. Štúra č. 1.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia §66 ods.7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa a https://josephine.proebiz.com/sk/tender/72223/summary 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a)zákona a je vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v tomto oznámení. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať odkazom v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 28.11.2025 od 10:00 hod. na adrese: Objekt Okresný úrad Banská Bystrica, Nám. Ľ. Štúra č. 1.. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 27.11.2025 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese eva.kluciarova@minv.sk; tel:+421 961 605584. Na základe zoznamu záujemcov, bude každému záujemcovi pridelený presný čas účasti na obhliadke. 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov. 9. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v tomto oznámení je počítaná do 10 mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. 10. Lehota viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že napriek tomu, že v tomto formulári je uvedená lehota viazanosti ponúk 12 mesiacov, platí pevne stanovená lehota viazanosti ponúk do 15.12.2026. Uvedené riešenie bolo nevyhnutné z dôvodu nemožnosti zadať vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania lehotu viazanosti ponúk vo formáte konkrétneho dátumu.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Banská Bystrica OÚ, rekonštrukcia priestorov pre KC
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SVO-RVO1-2025/000959
  • Názov : Banská Bystrica OÚ, rekonštrukcia priestorov pre KC
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné úpravy objektu Okresného úradu Banská Bystrica na Námestí Ľudovíta Štúra č. 1 za účelom zriadenia nového Klientskeho centra. Úpravy sa týkajú najmä priestorov na 1. nadzemnom podlaží (1. NP) a čiastočne aj na 1. podzemnom podlaží (1. PP), kde budú situované skladové a technické priestory. Realizácia predmetných stavebných prác bude uskutočnená podľa overeného projektu stavby a oznámenia k stavebným úpravám oddelením stavebného poriadku a odborných činností MV SR. Realizácia stavebných prác bude prebiehať za plnej prevádzky objektu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 982 344.10
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na kancelárskych budovách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Zabezpečenie právnej istoty v rámci dodávateľských reťazcov
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia predmetu zákazky: Okresný úrad Banská Bystrica, Nám. Ľ. Štúra č. 1.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je: Cena za dielo celkom v EUR vrátane DPH. V prípade rovnosti ponuky u viacerých uchádzačov rozhoduje o poradí najnižšia Cena za dielo celkom v EUR vrátane DPH za časť stavebných prác označenú vo „výkaze výmer“: E 1.1 a E1.2 architektonické, stavebné riešenie a statika Predmetné kritérium musí byť stanovené ako navrhovaná cena za dielo celkom v EUR s DPH v súlade s informáciami uvedenými v týchto súťažných podkladoch.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dielo celkom v EUR vrátane DPH
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 16.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky. Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 29 000,00 EUR (slovom: dvadsaťdeväťtisíc EUR). Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/72223/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546689
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/72223/summary
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)