Úžitkové pracovné vozidlá pre poruchovú službu verejného osvetlenia – opakovaná zákazka

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Úžitkové pracovné vozidlá pre poruchovú službu verejného osvetlenia – opakovaná zákazka
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 18065 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34100000-8
Predpokladaná hodnota: 427 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.12.2025 09:00
Vyhlásenie: 14.11.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Technické siete Bratislava, a.s.
Adresa: Primaciálne nám.
81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Primaciálne nám. Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81499 Slovensko Areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie úžitkových pracovných vozidiel s celkovou váhou do 3,5 t s výstražnými svetlami a s povinnou a doplnkovou výbavou podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch a v ich prílohách. Vozidlá budú primárne používané na údržbu verejného osvetlenia v meste Bratislava. Predmetom v 1. časti zákazy je dodanie 3 ks vozidiel s opciou na nákup ďalších 3 ks; v 2. časti zákazky je predmetom dodanie 2 ks vozidiel s opciou na nákup ďalších 2 ks a v 3. časti zákazky je predmetom dodania 1 ks valníka s opciou na nákup ďalšieho 1 ks valníka. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohách súťažných podkladov. V prípade uplatnenia opcie sú Zmluvné strany oprávnené dohodnúť si lehotu dodania takéhoto vozidla odlišne ako je uvedená v návrhu na plnenie kritérií uchádzača. Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si opciu počas doby jedného roka odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1375276
1. Základné údaje
  • Organizácia: Technické siete Bratislava, a.s. (ID: 99880)
  • Zákazka: Úžitkové pracovné vozidlá pre poruchovú službu verejného osvetlenia – opakovaná zákazka (ID: 546851)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: d202a99b-4fb7-4da1-9989-5bf31cf23a15
  • Identifikátor verzie oznámenia: 12631820-e8f5-4e6c-ba3e-67ca2014d47b
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Technické siete Bratislava, a.s.
  • IČO: 54302102
  • DIČ: 2121665887
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne nám.
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81499
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zuzana.jamnicka@tsb.sk
  • Telefónne číslo: +421903470900
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou miestneho orgánu
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21218
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Názov: Úžitkové pracovné vozidlá pre poruchovú službu verejného osvetlenia – opakovaná zákazka
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie úžitkových pracovných vozidiel s celkovou váhou do 3,5 t s výstražnými svetlami a s povinnou a doplnkovou výbavou podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch a v ich prílohách. Vozidlá budú primárne používané na údržbu verejného osvetlenia v meste Bratislava. Predmetom v 1. časti zákazy je dodanie 3 ks vozidiel s opciou na nákup ďalších 3 ks; v 2. časti zákazky je predmetom dodanie 2 ks vozidiel s opciou na nákup ďalších 2 ks a v 3. časti zákazky je predmetom dodania 1 ks valníka s opciou na nákup ďalšieho 1 ks valníka. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohách súťažných podkladov. V prípade uplatnenia opcie sú Zmluvné strany oprávnené dohodnúť si lehotu dodania takéhoto vozidla odlišne ako je uvedená v návrhu na plnenie kritérií uchádzača. Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si opciu počas doby jedného roka odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 427 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 34110000, 34136000, 34134000, 34115300
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska
  • Číslo: 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 81101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Súťažné podklady spolu s prílohami, ich vysvetlenia, ako aj ďalšie informácie týkajúce sa tejto zákazky sú zverejnené na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71118/summary Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ zahrnul medzi zmluvné podmienky aj možnosť uplatnenia opcie na ďalšie kusy vozidiel. Uchádzač môže predložiť svoju ponuku samostatne na ktorúkoľvek časť zákazky alebo na dve časti zákazky alebo na všetky časti zákazky. Uchádzač môže byť úspešný v jednej, v dvoch alebo vo všetkých troch častiach zákazky, na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 3
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 3
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: 1. časť zákazky: Benzínové/dieselové úžitkové pracovné vozidlá
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : 1. časť zákazky: Benzínové/dieselové úžitkové pracovné vozidlá
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie úžitkových pracovných vozidiel s celkovou váhou do 3,5 t s výstražnými svetlami a s povinnou a doplnkovou výbavou podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch a v ich prílohách. Vozidlá budú primárne používané na údržbu verejného osvetlenia v meste Bratislava. Predmetom v 1. časti zákazy je dodanie 3 ks vozidiel s opciou na nákup ďalších 3 ks. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohách súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 3
  • Jednotka: kus
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 186 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska
  • Číslo: 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 81101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatnenia opcie voči úspešnému uchádzačovi. Predmetom opcie je dodanie ďalších max. 3 ks vozidiel v totožnej špecifikácii ako pôvodné vozidlá. V prípade uplatnenia opcie sú Zmluvné strany oprávnené dohodnúť si lehotu dodania takéhoto vozidla odlišne ako je uvedená v návrhu na plnenie kritérií uchádzača. Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si opciu počas doby jedného roka odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1 vyjadruje celkové náklady verejného obstarávateľa na nadobudnutie 1 ks vozidla vrátane montáže nadstavby, dodania a všetkých súvisiacich služieb uvedených v súťažných podkladoch a v ich prílohách pre príslušnú časť zákazky.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 90
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1: Kúpna cena s DPH za 1 ks vozidla
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ stanovil maximálnu prípustnú lehotu dodania do 180 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. Uchádzač však môže ponúknuť aj kratšiu lehotu dodania za čo získa body navyše.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 2: Lehota dodania
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ požaduje na predmet zákazky záruku vrátane záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov odo dňa dodania predmetu zákazky. Uchádzač však môže ponúknuť aj dlhšie trvanie záruky a záručného servisu za čo získa body navyše. Dĺžka záruky a záručného servisu začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 3: Dĺžka záručného servisu
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvných vzťahov uzatváraných na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky požaduje, aby v prípade úspešnosti skupiny dodávateľov, najneskôr pred podpisom zmluvy táto skupina uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu o združení podľa ustanovení § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo inú obdobnú zmluvu s minimálnymi obsahovými náležitosťami uvedenými nižšie. Zmluva o združení musí byť písomná, a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o združení; b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:01
  • Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému Josephine.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71118/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546851
  • Označenie dokumentu/zákazky: TSB-VO-2025/11
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: 2. časť zákazky: Elektrické úžitkové pracovné vozidlá
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : 2. časť zákazky: Elektrické úžitkové pracovné vozidlá
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie úžitkových pracovných vozidiel s celkovou váhou do 3,5 t s výstražnými svetlami a s povinnou a doplnkovou výbavou podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch a v ich prílohách. Vozidlá budú primárne používané na údržbu verejného osvetlenia v meste Bratislava. Predmetom v 2. časti zákazky je dodanie 2 ks vozidiel s opciou na nákup ďalších 2 ks. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohách súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 2
  • Jednotka: kus
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 158 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
  • Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
  • Kritériá zeleného verejného obstarávania: Iné kritériá zeleného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Predmetom dodania sú vozidlá s elektrickým pohonom v súlade s vnútroštátnou a Európskou legislatívou.
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska
  • Číslo: 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 81101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatnenia opcie voči úspešnému uchádzačovi. Predmetom opcie je dodanie ďalších max. 2 ks vozidiel v totožnej špecifikácii ako pôvodné vozidlá. V prípade uplatnenia opcie sú Zmluvné strany oprávnené dohodnúť si lehotu dodania takéhoto vozidla odlišne ako je uvedená v návrhu na plnenie kritérií uchádzača. Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si opciu počas doby jedného roka odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1 vyjadruje celkové náklady verejného obstarávateľa na nadobudnutie 1 ks vozidla vrátane montáže nadstavby, dodania a všetkých súvisiacich služieb uvedených v súťažných podkladoch a v ich prílohách pre príslušnú časť zákazky.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 90
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1: Kúpna cena s DPH za 1 ks vozidla
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ stanovil maximálnu prípustnú lehotu dodania do 180 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. Uchádzač však môže ponúknuť aj kratšiu lehotu dodania za čo získa body navyše.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 2: Lehota dodania
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ požaduje na predmet zákazky záruku vrátane záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov odo dňa dodania predmetu zákazky. Uchádzač však môže ponúknuť aj dlhšie trvanie záruky a záručného servisu za čo získa body navyše. Dĺžka záruky a záručného servisu začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 3: Dĺžka záručného servisu
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvných vzťahov uzatváraných na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky požaduje, aby v prípade úspešnosti skupiny dodávateľov, najneskôr pred podpisom zmluvy táto skupina uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu o združení podľa ustanovení § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo inú obdobnú zmluvu s minimálnymi obsahovými náležitosťami uvedenými nižšie. Zmluva o združení musí byť písomná, a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o združení; b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:01
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS Josephine. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému Josephine.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71118/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546851
  • Označenie dokumentu/zákazky: TSB-VO-2025/11
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: 3. časť zákazky: Valník
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : 3. časť zákazky: Valník
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie úžitkových pracovných vozidiel s celkovou váhou do 3,5 t s výstražnými svetlami a s povinnou a doplnkovou výbavou podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch a v ich prílohách. Vozidlá budú primárne používané na údržbu verejného osvetlenia v meste Bratislava. Predmetom v 3. časti zákazky je dodanie 1 ks valníka s opciou na nákup ďalšieho 1 ks valníka. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohách súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Jednotka: kus
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 83 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska
  • Číslo: 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 81101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatnenia opcie voči úspešnému uchádzačovi. Predmetom opcie je dodanie ďalšieho max. 1 ks vozidla v totožnej špecifikácii ako pôvodné vozidlo. V prípade uplatnenia opcie sú Zmluvné strany oprávnené dohodnúť si lehotu dodania takéhoto vozidla odlišne ako je uvedená v návrhu na plnenie kritérií uchádzača. Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si opciu počas doby jedného roka odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1 vyjadruje celkové náklady verejného obstarávateľa na nadobudnutie 1 ks vozidla vrátane montáže nadstavby, dodania a všetkých súvisiacich služieb uvedených v súťažných podkladoch a v ich prílohách pre príslušnú časť zákazky.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 90
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1: Kúpna cena s DPH za 1 ks vozidla
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ stanovil maximálnu prípustnú lehotu dodania do 180 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. Uchádzač však môže ponúknuť aj kratšiu lehotu dodania za čo získa body navyše.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 2: Lehota dodania
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ požaduje na predmet zákazky záruku vrátane záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov odo dňa dodania predmetu zákazky. Uchádzač však môže ponúknuť aj dlhšie trvanie záruky a záručného servisu za čo získa body navyše. Dĺžka záruky a záručného servisu začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 3: Dĺžka záručného servisu
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvných vzťahov uzatváraných na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky požaduje, aby v prípade úspešnosti skupiny dodávateľov, najneskôr pred podpisom zmluvy táto skupina uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu o združení podľa ustanovení § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo inú obdobnú zmluvu s minimálnymi obsahovými náležitosťami uvedenými nižšie. Zmluva o združení musí byť písomná, a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o združení; b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:01
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS Josephine. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému Josephine.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71118/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546851
  • Označenie dokumentu/zákazky: TSB-VO-2025/11
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)