1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Operatívny lízing osobných a dodávkových motorových vozidiel (prenájom vozidiel so zabezpečením údržby a ďalších služieb spojených s prevádzkovaním vozidiel) na obdobie 48 mesiacov a 60 mesiacov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 03/NLZ/2025
- Názov : Operatívny lízing osobných a dodávkových motorových vozidiel (prenájom vozidiel so zabezpečením údržby a ďalších služieb spojených s prevádzkovaním vozidiel) na obdobie 48 mesiacov a 60 mesiacov
- Opis: Predmetom zákazky je operatívny lízing osobných motorových vozidiel - typu: a) SUV 4x4 PHEV (v počte 31 kusov) (prenájom vozidiel so zabezpečením údržby a ďalších služieb spojených s prevádzkovaním vozidiel) na obdobie 48 mesiacov. V cene za prenájom vozidla budú zahrnuté aj náklady na colné a daňové poplatky, komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia (náklady na dopravu, poistenie a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru), odskúšania prevádzky, zaškolenia vodiča, návodu na obsluhu a údržbu v tlačenej alebo elektronickej forme, servisného zošita so záručnými podmienkami v slovenskom jazyku v tlačenej alebo elektronickej forme, kompletného osvedčenia o evidencii vozidla, povinnej výbavy, kompletného príslušenstva pre plnohodnotnú prevádzku vozidla, zákonné a havarijné poistenie motorového vozidla, ročná, resp. 365-dňová diaľničná známka, plného objemu prevádzkových hmôt a mazív vozidla, min. 10 l paliva. Predmetom zákazky nie je dodanie, montáž a servis GPS monitorovacích zostáv (zariadení) na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke motorových vozidiel a mechanizmov a ani dodanie SIM kariet do telemetrických jednotiek. Tie si zabezpečí verejný obstarávateľ samostatne a na vlastné náklady. Dodaný tovar musí byť zdravotne neškodný a musí vyhovovať európskym a slovenským technickým normám a požiadavkám pre prihlásenie osobných automobilov v SR na premávku na pozemných komunikáciách a získanie povolenia na prevádzku a poistenie. Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Bližšie informácie o minimálnych technických parametroch sú uvedené v súťažných podkladoch a v prílohách. 2) Predmetom zákazky je aj operatívny lízing dodávkových a úžitkových motorových vozidiel - typu: a) dodávkové automobily plechové trojmiestne - 4x4 (v počte 4 kusy) b) dodávkový automobil plechový trojmiestny (v počte 1 kus) c) úžitkové automobily plechové dvojmiestne - 4x4 (v počte 3 kusy) d) úžitkové automobily plechové dvojmiestne (v počte 5 kusov) (prenájom vozidiel so zabezpečením údržby a ďalších služieb spojených s prevádzkovaním vozidiel) na obdobie 60 mesiacov. V cene za prenájom vozidla budú zahrnuté aj náklady na colné a daňové poplatky, komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia (náklady na dopravu, poistenie a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru), odskúšania prevádzky, zaškolenia vodiča, návodu na obsluhu a údržbu v tlačenej alebo elektronickej forme, servisného zošita so záručnými podmienkami v slovenskom jazyku v tlačenej alebo elektronickej forme, kompletného osvedčenia o evidencii vozidla, povinnej výbavy, kompletného príslušenstva pre plnohodnotnú prevádzku vozidla, zákonné a havarijné poistenie motorového vozidla, ročná, resp. 365-dňová diaľničná známka, plného objemu prevádzkových hmôt a mazív vozidla, min. 10 l paliva. Predmetom zákazky nie je dodanie, montáž a servis GPS monitorovacích zostáv (zariadení) na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke motorových vozidiel a mechanizmov a ani dodanie SIM kariet do telemetrických jednotiek. Tie si zabezpečí verejný obstarávateľ samostatne a na vlastné náklady. Dodaný tovar musí byť zdravotne neškodný a musí vyhovovať európskym a slovenským technickým normám a požiadavkám pre prihlásenie osobných automobilov v SR na premávku na pozemných komunikáciách a získanie povolenia na prevádzku a poistenie. Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Bližšie informácie o minimálnych technických parametroch sú uvedené v súťažných podkladoch a v prílohách.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Finančné a poisťovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 97401
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania: LESY Slovenskej republiky, š.p., Odbor MTZ a vnútornej správy, Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica, resp. sídla jednotlivých organizačných zložiek, podľa požiadavky verejného obstarávateľa.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ZVO - na základe najnižšej ceny. Verejný obstarávateľ stanovil 1 kritérium na vyhodnotenie ponúk: a) „Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH“ Uchádzač vo svojej ponuke predloží vyplnený návrh na plnenie kritérií podľa prílohy č. 1 týchto súťažných podkladov. Pravidlá pre uplatnenie a spôsob vyhodnotenia kritéria sú nasledujúce: a) Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH b) Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, c) Poradie sa uplatní úmerne na ďalších uchádzačov. Na základe predložených kritérií na vyhodnotenie ponúk budú ponuky zoradené vzostupne (predbežné poradie) a vyhodnocovať sa bude ponuka uchádzača na prvom mieste v poradí. Navrhnuté ceny za predmet zákazky sa predkladajú v EUR podľa kapitoly C - Spôsob určenia ceny týchto súťažných podkladov. V prípade rovnosti predložených cenových ponúk predmetu zákazky budú vyzvaní tí uchádzači, ktorí predložili najnižšie cenové ponuky, aby ich v lehote nie kratšej ako jeden pracovný deň upravili smerom nadol, prípadne potvrdili ich aktuálnu výšku. Úspešným sa stane uchádzač s najnižšou cenovou ponukou po uplynutí danej lehoty.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Povolené
-
Informácie o opakovaní
- Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
- Opis opakovania: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických žiadostí, sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude IS JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom verejnom obstarávaní.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/72383/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546707
- Označenie dokumentu/zákazky: Sutazne podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)