Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok v elektronickej forme

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok v elektronickej forme
Kód zákazky: SEVO-228/2025
Kód oznámenia: 17986 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55520000-1
Predpokladaná hodnota: 14 295 811,53 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 16.12.2025 09:00
Vyhlásenie: 12.11.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie generála Viesta
83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie generála Viesta Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83247 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb, spočívajúcich v sprostredkovaní stravovania profesionálnych vojakov a zamestnancov vojenských útvarov Ozbrojených síl SR, úradov a zariadení MO SR, prostredníctvom stravovacích poukážok asociovaných do elektronických stravovacích kariet vo vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach, reštauráciách, samoobslužných jedálňach, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami s celoročnou prevádzkou počas pracovného týždňa podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1373030
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky (ID: 22273)
  • Zákazka: Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok v elektronickej forme (ID: 545569)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 794cf834-1bdc-442f-911e-fac98033eeb1
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7de1f208-f0e9-465e-b881-4c618c2a6bb0
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
  • IČO: 30845572
  • DIČ: 2020947698
  • Adresa
  • Ulica: Námestie generála Viesta
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83247
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: denisa.jancova@mod.gov.sk
  • Telefónne číslo: 000000000
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Obrana
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8468
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SEVO-228/2025
  • Názov: Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok v elektronickej forme
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služieb, spočívajúcich v sprostredkovaní stravovania profesionálnych vojakov a zamestnancov vojenských útvarov Ozbrojených síl SR, úradov a zariadení MO SR, prostredníctvom stravovacích poukážok asociovaných do elektronických stravovacích kariet vo vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach, reštauráciách, samoobslužných jedálňach, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami s celoročnou prevádzkou počas pracovného týždňa podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 14 295 811.53
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok v elektronickej forme
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SEVO-228/2025
  • Názov : Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok v elektronickej forme
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služieb, spočívajúcich v sprostredkovaní stravovania profesionálnych vojakov a zamestnancov vojenských útvarov Ozbrojených síl SR, úradov a zariadení MO SR, prostredníctvom stravovacích poukážok asociovaných do elektronických stravovacích kariet vo vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach, reštauráciách, samoobslužných jedálňach, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami s celoročnou prevádzkou počas pracovného týždňa podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Predpokladané trvanie
  • Dátum začatia: 12.03.2026
  • Dátum ukončenia: 12.03.2030
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena t. j. cena celkom za dodanie 1 ks elektronickej stravovacej poukážky v nominálnej hodnote 7,00 EUR vrátane odmeny za sprostredkovanie služby- provízie v EUR bez DPH vypočítaná a vyjadrená podľa bodu 14 oddielu súťažných podkladov A.1. Pokyny pre uchádzačov. V cene provízie za dodanie 1 ks elektronickej stravovacej poukážky nominálnej hodnoty 7,00 EUR musia byť zahrnuté všetky náklady uchádzača, náklady na kartu, balenie, poistenie, vystavenie faktúry, dopravu stravovacích kariet na miesto plnenia, prípadne akékoľvek ďalšie plnenie spojené s plnením predmetu zákazky. Cena provízie môže mať aj nulovú alebo zápornú hodnotu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom za predmet zákazky
  • Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom za predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody. Úspešný uchádzač - skupina dodávateľov musí predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvu (napr. zmluvy o združení), a to najneskôr v deň podpisu rámcovej dohody, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania. Zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov musí byť písomná a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny v súvislosti s plnením rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny budú podieľať na plnení predmetu zákazky, c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky vytvorenej právnej formy (napr. združenia) voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 0
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronicky prostredníctvom IS EVO sa rozumie ich on-line sprístupnenie v IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Ponuky bude otvárať komisia verejného obstarávateľa zriadená na tento účel, pričom bude postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Komisia prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk . Ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia. Uchádzači sa otvárania ponúk v mieste otvárania ponúk uvedenom v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania nezúčastňujú /fyzická účasť uchádzača/. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO (viď. v tejto súvislosti najmä príručku: Príručka k funkcionalite „On-line“ sprístupnenie ponúk).
  • Miesto otvárania ponúk: Ministerstvo obrany SR, Sekcia verejného obstarávania, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/545569
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545569
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronického verejného
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)