Certifikovaný registratúrny informačný systém (RIS)

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Certifikovaný registratúrny informačný systém (RIS)
Kód zákazky: 07112025/RIS/UDZS
Kód oznámenia: 17837 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Predpokladaná hodnota: 334 700,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.12.2025 13:00
Vyhlásenie: 11.11.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Žellova
82924 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Žellova Bratislava - mestská časť Ružinov 82924 Slovensko Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je obstaranie registraturného informačného systému (RIS) a podpora jeho prevádzky po dobu 48 mesiacov pre 400 súbežne pracujúcich používateľov. Ide najmä o: • vytvorenie a implementácia elektronických formulárov pre komunikáciu prostredníctvom ÚPVS minimálne v rozsahu úradný list a rozhodnutie, • integrácia RIS na centrálne systémy verejnej správy, • integrácia RIS na agendové systémy ÚDZS vrátane potrebnej podpory pre dodávateľov agendových systémov, • migrácia údajov zo stávajúceho systému (v rámci exit plánu so súčasným poskytovateľom), • systému konektora do elektronickej schránky Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ďalej len „úrad“) na Ústrednom portáli verejnej správy (ďalej len „ÚPVS“). Registratúrny informačný systém musí byť certifikovaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky a musí mať najvyššiu úroveň zhody s požiadavkami Opatrenia MV SR č. 203/2021, ktorým sa mení a dopĺňa výnos Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v aktuálne platnom znení (ďalej len „opatrenie“) a musí byť integrovaný na eGov infraštruktúru v zmysle DIZ od NASES. Súčasťou zákazky je 24 mesačná bezplatná záruka na dodaný RIS, služby poskytované pri prevádzke RIS v rozsahu 48 mesiacov, vypracovanie DIZ a EXIT Plánu registratúry, realizácia exit plánu vrátane integrácie pripravovaných IS ÚDZS na základe požiadaviek ÚDZS. Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1374808
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ID: 18090)
  • Zákazka: Certifikovaný registratúrny informačný systém (RIS) (ID: 546533)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: e91f9d66-a9dd-43d0-8a6b-235371d3a774
  • Identifikátor verzie oznámenia: d7c0cd0b-b08a-4d78-a011-7d5e62ad3c45
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
  • IČO: 30796482
  • DIČ: 2021904456
  • Adresa
  • Ulica: Žellova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82924
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: hana.slachtova@udzs-sk.sk
  • Telefónne číslo: +421908464595
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9119
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 07112025/RIS/UDZS
  • Názov: Certifikovaný registratúrny informačný systém (RIS)
  • Opis: Predmetom zákazky je obstaranie registraturného informačného systému (RIS) a podpora jeho prevádzky po dobu 48 mesiacov pre 400 súbežne pracujúcich používateľov. Ide najmä o: • vytvorenie a implementácia elektronických formulárov pre komunikáciu prostredníctvom ÚPVS minimálne v rozsahu úradný list a rozhodnutie, • integrácia RIS na centrálne systémy verejnej správy, • integrácia RIS na agendové systémy ÚDZS vrátane potrebnej podpory pre dodávateľov agendových systémov, • migrácia údajov zo stávajúceho systému (v rámci exit plánu so súčasným poskytovateľom), • systému konektora do elektronickej schránky Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ďalej len „úrad“) na Ústrednom portáli verejnej správy (ďalej len „ÚPVS“). Registratúrny informačný systém musí byť certifikovaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky a musí mať najvyššiu úroveň zhody s požiadavkami Opatrenia MV SR č. 203/2021, ktorým sa mení a dopĺňa výnos Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v aktuálne platnom znení (ďalej len „opatrenie“) a musí byť integrovaný na eGov infraštruktúru v zmysle DIZ od NASES. Súčasťou zákazky je 24 mesačná bezplatná záruka na dodaný RIS, služby poskytované pri prevádzke RIS v rozsahu 48 mesiacov, vypracovanie DIZ a EXIT Plánu registratúry, realizácia exit plánu vrátane integrácie pripravovaných IS ÚDZS na základe požiadaviek ÚDZS. Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 334 700.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 48000000, 48810000, 72263000, 72250000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie vedenom a sprístupnenom Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku dostupnom na webovom sídle https://www.isepvo.sk/ (ďalej len „systém EVO“). Systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EPVO (v časti PRÍRUČKY https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ a v časti VIDEONÁVODY https://www.isepvo.sk/videonavody/. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546533. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Podmienky účasti podľa oznámenia (uvedené v 5. časti) a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 3 SP. 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 12 SP. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet VO alebo predložená vo forme bankovej záruky alebo vo forme poistenia záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. VO bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených VO a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti SP (bod 12.5 písm. a)). V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky, príp. vo forme poistenia záruky, musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na to, že predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska, taktiež z hľadiska technických špecifikácií a typu uzavretej zmluvy. 10. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, obstarávanie inovácií.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Certifikovaný registratúrny informačný systém (RIS)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 07112025/RIS/UDZS
  • Názov : Certifikovaný registratúrny informačný systém (RIS)
  • Opis: Predmetom zákazky je obstaranie registraturného informačného systému (RIS) a podpora jeho prevádzky po dobu 48 mesiacov pre 400 súbežne pracujúcich používateľov. Ide najmä o: • vytvorenie a implementácia elektronických formulárov pre komunikáciu prostredníctvom ÚPVS minimálne v rozsahu úradný list a rozhodnutie, • integrácia RIS na centrálne systémy verejnej správy, • integrácia RIS na agendové systémy ÚDZS vrátane potrebnej podpory pre dodávateľov agendových systémov, • migrácia údajov zo stávajúceho systému (v rámci exit plánu so súčasným poskytovateľom), • systému konektora do elektronickej schránky Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ďalej len „úrad“) na Ústrednom portáli verejnej správy (ďalej len „ÚPVS“). Registratúrny informačný systém musí byť certifikovaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky a musí mať najvyššiu úroveň zhody s požiadavkami Opatrenia MV SR č. 203/2021, ktorým sa mení a dopĺňa výnos Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v aktuálne platnom znení (ďalej len „opatrenie“) a musí byť integrovaný na eGov infraštruktúru v zmysle DIZ od NASES. Súčasťou zákazky je 24 mesačná bezplatná záruka na dodaný RIS, služby poskytované pri prevádzke RIS v rozsahu 48 mesiacov, vypracovanie DIZ a EXIT Plánu registratúry, realizácia exit plánu vrátane integrácie pripravovaných IS ÚDZS na základe požiadaviek ÚDZS. Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 334 700.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 48000000, 48810000, 72263000, 72250000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 53
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za dielo a poskytnutie služieb spolu v EUR s DPH
  • Parametre kritéria
  • Kritérium s pevnou hodnotou
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:15
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546533
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546533
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)