„Zabezpečenie prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy pre rezort MIRRI SR“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Zabezpečenie prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy pre rezort MIRRI SR“
Kód zákazky: 111/2025 -NLZ
Kód oznámenia: 17576 - MUS
Postup: Užšia súťaž
Druh: Služby
Hlavný CPV: 92370000-5
Predpokladaná hodnota: 508 501,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 6.11.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81109 Slovensko Slovenská republika, Maďarsko, Ukrajina, Poľská republika, Česká republika, Rakúska republika
Zdroj:

Popis

Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme bude obstarávanie služieb v oblasti zabezpečenia prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy, vrátane dopravných nákladov na miesto poskytovania služieb. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb pomocou zvukového technika, profesionálneho zvukového vybavenia a tlmočníckej techniky na podujatia súvisiace s organizáciou konferencií, monitorovacích výborov a iných podujatí z dôvodu kvalitného ozvučenia priestoru, online priestoru, profesionálneho simultánneho tlmočenia a techniky s možnosťou elektronického hlasovania. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. Zároveň dôvodom obstarávania je aj špecifickosť samotných podujatí, na ktorých sa vyžaduje technika a odborná obsluha, ktorou verejný obstarávateľ v požadovanom rozsahu nedisponuje. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých čiastkových výzvach v rámci zriadeného DNS.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1370718
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ID: 85424)
  • Zákazka: „Zabezpečenie prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy pre rezort MIRRI SR“ (ID: 544335)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 7e4c6238-d227-4a58-8b66-54117e9b9ff2
  • Identifikátor verzie oznámenia: 99199d18-a7d2-4915-890a-f12917545cce
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
  • IČO: 50349287
  • DIČ: 2120287004
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 25
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: petra.sturmanova@mirri.gov.sk
  • Telefónne číslo: 0220928102
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/18008
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 111/2025 -NLZ
  • Názov: „Zabezpečenie prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy pre rezort MIRRI SR“
  • Opis: Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme bude obstarávanie služieb v oblasti zabezpečenia prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy, vrátane dopravných nákladov na miesto poskytovania služieb. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb pomocou zvukového technika, profesionálneho zvukového vybavenia a tlmočníckej techniky na podujatia súvisiace s organizáciou konferencií, monitorovacích výborov a iných podujatí z dôvodu kvalitného ozvučenia priestoru, online priestoru, profesionálneho simultánneho tlmočenia a techniky s možnosťou elektronického hlasovania. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. Zároveň dôvodom obstarávania je aj špecifickosť samotných podujatí, na ktorých sa vyžaduje technika a odborná obsluha, ktorou verejný obstarávateľ v požadovanom rozsahu nedisponuje. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých čiastkových výzvach v rámci zriadeného DNS.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 508 501.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby zvukového technika
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 51000000, 79952000, 32232000, 51310000, 71356300, 71356100, 32330000, 32333300, 32341000, 32323300, 32323000, 32333200, 32340000, 33195100, 48515000, 32350000, 32351000, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v Európskom hospodárskom priestore
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Slovenská republika, Maďarsko, Ukrajina, Poľská republika, Česká republika, Rakúska republika
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Užšia súťaž
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „Zabezpečenie prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy pre rezort MIRRI SR“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 111/2025/NLZ
  • Názov : „Zabezpečenie prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy pre rezort MIRRI SR“
  • Opis: Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (ďalej len „DNS“) bude obstarávanie služieb v oblasti zabezpečenia prenájmu profesionálnej tlmočníckej techniky a služieb technickej obsluhy, vrátane dopravných nákladov na miesto poskytovania služieb. V rámci čiastkových zadaní verejný obstarávateľ bude požadovať zabezpečenie služieb zvukového technika, profesionálneho zvukového vybavenia tlmočníckej techniky na podujatia súvisiace s organizáciou konferencií, monitorovacích výborov a iných podujatí z dôvodu kvalitného ozvučenia priestoru, online priestoru, profesionálneho simultánneho tlmočenia, ktorá zahŕňa aj techniku s možnosťou elektronického hlasovania. Čiastkové zákazky budú zahŕňať aj nevyhnutné služby spočívajúce v zabezpečení profesionálnej montáže/inštalácie, skúšky/kontroly funkčnosti, prevádzky, profesionálnej obsluhy, demontáže/deinštalácie. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. Zároveň dôvodom obstarávania je aj špecifickosť samotných podujatí, na ktorých sa vyžaduje špecifická technika na zabezpečenie účelu týchto stretnutí, ktorými interné kapacity ministerstva v rozsahu technického vybavenia ako ani obsluhy profesionálnym personálom nedisponujú. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých čiastkových výzvach vyhlásených v zriadenom DNS. Požiadavky na konkrétnu profesionálnu techniku bude závisieť od veľkosti podujatia, ktoré bude potrebné pre verejného obstarávateľa zabezpečiť. Podrobný opis predmetu zákazky konkrétnej čiastkovej výzvy bude obsahovať nasledovné informácie, a to názov a špecifikácia požadovanej techniky, požadovaný počet jednotiek, dátum a miesto podujatia a počet účastníkov a iné dôležité informácie potrebné na vypracovanie ponuky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 508 501.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby zvukového technika
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 92370000, 79952000, 32232000, 51310000, 71356300, 71356100, 32330000, 32333300, 32341000, 32323300, 32323000, 32333200, 32340000, 33195100, 48515000, 32350000, 32351000, 60000000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v Európskom hospodárskom priestore
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Slovenská republika, Maďarsko, Ukrajina, Poľská republika, Česká republika, Rakúska republika
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Európske fondy
  • Európske fondy
  • Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európska územná spolupráca (2014/2020)
  • Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: ŠR a Fondy EÚ
  • Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Čiastkové zákazky zadávané v rámci DNS budú financované zo štátneho rozpočtu, z grantov EHP/NFP, Švajčiarskeho príspevku a z fondov EÚ, z operačných programov: Interreg VI-A Slovensko – Rakúsko 2021 -2027; Interreg VI - A Slovensko – Česko 2021 -2027; Interreg VI-A Poľsko – Slovensko 2021 -2027; Interreg VI-A Maďarsko –Slovensko 2021 - 2027; Interreg VI-A NEXT Maďarsko – Slovensko - Rumunsko - Ukrajina 2021 - 2027; Plán obnovy a odolnosti; Program Slovensko 2021 - 2027; Interreg Stredná Európa 2021- 2027
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Dynamický nákupný systém, použiteľný iba pre kupujúcich uvedených v tomto oznámení
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Informácie o obmedzenom počte záujemcov
  • Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 0
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom uvedená v EUR s DPH na dve desatinné miesta za celý predmet zákazky. Váha kritéria je 100 %. Súčasťou ponukovej ceny musia byť všetky náklady vrátane balenia a prepravy na miesto dodania, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny za predmet zákazky. Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom uvedená v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom uvedená v EUR s DPH
  • Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: 100 %
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že spoločná ponuka skupiny dodávateľov bude úspešná a bude verejným obstarávateľom prijatá, skupina dodávateľov sa zaväzuje, že pred podpisom Zmluvy uzatvorí a predloží verejnému obstarávateľovi určitú právnu formu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 04.12.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 10:00
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=544335&orgId=18008&
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544335
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady_2025
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO - https://www.isepvo.sk/
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)