Migrácia e mailového servera HCL Domino do Microsoft 365

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Migrácia e mailového servera HCL Domino do Microsoft 365
Kód zákazky: 18/2025
Kód oznámenia: 17523 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Predpokladaná hodnota: 36 085,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.11.2025 10:00
Vyhlásenie: 5.11.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Švermova
97404 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Švermova Banská Bystrica 97404 Slovensko ÚPV SR
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je analýza, návrh, implementácia a odovzdanie riešenia pre migráciu emailového prostredia organizácie na platformu Microsoft 365, vrátane potrebných konfigurácií, bezpečnostného hardeningu, migrácie dát a zaškolenia administrátorov. Technická špecifikácia zákazky: Rozsah plnenia Dodávateľ je povinný zabezpečiť najmä: 1. Analýza a návrh riešenia o Analýza existujúceho on-premise prostredia (Active Directory, HCL Domino, sieťová a bezpečnostná infraštruktúra). o Vypracovanie návrhu riešenia vrátane architektúry, harmonogramu a migračnej stratégie. o Definícia požiadaviek pre bezpečné a stabilné prechody na M365. 2. Zriadenie a hardening M365 tenantu o Vytvorenie tenantu indprop.gov.sk. o Základný hardening v súlade s odporúčaniami Microsoft Security Baseline a best practices. o Zachovanie a použitie existujúcej emailovej domény @indprop.gov.sk a @upv.sk. 3. On-premise Active Directory a synchronizácia o Kontrola a oprava zistených nedostatkov v AD (napr. konzistencia, replikácia, objektové chyby). o Inštalácia, konfigurácia a hardening nástroja Azure AD Connect. o Synchronizácia objektov medzi AD a Azure AD. 4. Exchange Online o Inštalácia, konfigurácia a hardening Exchange Online. o Nastavenie SMTP mail-flow. o Implementácia SSO pre Outlook klientov v prostredí LAN. o Konfigurácia Azure MFA, Conditional Access, ActiveSync a Outlook on the web pre klientov z verejnej siete internet. 5. HCL Domino o Zachovanie pôvodného HCL Domino riešenia pre potreby archívu a vybraných používateľov. 6. Antispam a antivírus o Vypnutie existujúceho Cisco Secure Email Gateway. o Implementácia Exchange Online Protection. o Nastavenie anti-malware policy, anti-spam inbound/outbound policies ,spam filter action, Outbound spam policy, Whitelist/Denylist o Nastavenie SPF/DKIM/DMARC o Nastavenie karanténne politiky a end-user spam notifications o Nastavenie Message Trace a report a alerty na nezvyčajné aktivity 7. Migrácia používateľských mailboxov o Migrácia emailových skupín, používateľských emailov a mail-in databáz (adresár prijaté, adresár odoslané, podadresáre) pomocou IMAP. o Nastavenie kvót a ACL na meilboxy o Počet migrovaných mailboxov: 120. o Počet migrovaných mail-in boxov: 60. o Veľkosť migrovaných dát: 400 GB. o Migrácia používateľských kontaktov a kalendárov nie je predmetom zákazky. 8. Pilotná prevádzka o Zavedenie pilotnej prevádzky. o Otestovanie emailovej komunikácie, antispamového a antivírusového systému. o Návrh a realizácia opráv na základe zistení z pilotnej prevádzky. 9. Produkčná prevádzka o Zavedenie produkčnej prevádzky. o Návrh a realizácia opráv na základe zistení z produkčnej prevádzky. 10. Dokumentácia a školenie o Vypracovanie technickej a prevádzkovej dokumentácie (architektúra, konfigurácia, bezpečnostné nastavenia). o Zaškolenie administrátorov v rozsahu min. 8 hodín pre max. 3 osôb. 11. Podporné činnosti o Konfigurácia potrebných sieťových a bezpečnostných prvkov (firewall, proxy, IDS/IPS). o Dodávateľ zabezpečí konfiguráciu, objednávateľ poskytne licencie a hardvér. Požiadavky na výstupy o Funkčné riešenie v produkčnej prevádzke. o Úspešná migrácia 120 používateľských a 60 mail-in schránok. o Kompletná prevádzková a bezpečnostná dokumentácia. o Zaškolení administrátori. o Odovzdávací protokol po ukončení pilotnej prevádzky a produkčnej prevádzky. Opis prostredia: o Vmware virtual infrastructure, verzia 8, on premise o Centrálny emailový server HCL DOMINO verzia 14, Windows Server 2019, on premise v LAN. o Sekundárny emailový server HCL DOMINO verzia 14.5, Almalinux verzia 9.6, on premise v DMZ. o Doménové kontroléry Windows Server 2019, on premise o Antispamové riešenie Cisco Secure Email Gateway Virtual C100V, verzia 16.0.2-112, on premise o Centrálny email forwarder Postfix, Almalinux verzia 9.6, on premise v DMZ. o Centrálny firewall Cisco Firepower Threat Defence 7.6.2, on premise o Používateľské prostredie Citrix Virtual Apps and Desktops, verzia 7 2402 LTSR CU2, publikované desktopy, on premise, Citrix Profile Manager pre roaming profilov. Uchádzač musí disponovať odborníkom, ktorý je držiteľom certifikácie pre oblasť Microsoft. Preukazuje sa predložením platného certifikátu Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert alebo, Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert alebo, Microsoft Certified Solutions Expert Core Infrastructure. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať schopnosť navrhnúť, implementovať, konfigurovať a poskytovať podporné služby pre operačné systémy Microsoft. Uchádzač musí disponovať odborníkom, ktorý je držiteľom certifikácie pre oblasť HCL Domino. Preukazuje sa predložením platného certifikátu HCL DOMINO Enterprise Administrator Expert, alebo minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti HCL Domino. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať schopnosť spravovať, konfigurovať a poskytovať podporné služby pre operačné systémy HCL Domino. Osobitné požiadavky na plnenie: a) Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorazovo na základe kúpnej zmluvy/ písomnej objednávky. b) Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. c) Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. d) Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Obsah ponuky: 1. Jednotková cena predmetu obstarávania v € bez DPH a vrátane DPH, celková cena v € bez DPH a vrátane DPH. 2. Čestné prehlásenie že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní 3. Doklad o oprávnení poskytovať službu, kópia výpisu z obchodného registra, a i.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1374086
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky (ID: 23828)
  • Zákazka: Migrácia e mailového servera HCL Domino do Microsoft 365 (ID: 546135)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: a02fd99e-732d-48b8-bcc4-0a57a26bd56b
  • Identifikátor verzie oznámenia: 286a8132-79ba-4f6e-831e-8792e7895a80
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
  • IČO: 30810787
  • DIČ: 2021105724
  • Adresa
  • Ulica: Švermova
  • Číslo: 43
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97404
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lenka.huskova@indprop.gov.sk
  • Telefónne číslo: 0484300260
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2371
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 18/2025
  • Názov: Migrácia e mailového servera HCL Domino do Microsoft 365
  • Opis: Predmetom zákazky je analýza, návrh, implementácia a odovzdanie riešenia pre migráciu emailového prostredia organizácie na platformu Microsoft 365, vrátane potrebných konfigurácií, bezpečnostného hardeningu, migrácie dát a zaškolenia administrátorov. Technická špecifikácia zákazky: Rozsah plnenia Dodávateľ je povinný zabezpečiť najmä: 1. Analýza a návrh riešenia o Analýza existujúceho on-premise prostredia (Active Directory, HCL Domino, sieťová a bezpečnostná infraštruktúra). o Vypracovanie návrhu riešenia vrátane architektúry, harmonogramu a migračnej stratégie. o Definícia požiadaviek pre bezpečné a stabilné prechody na M365. 2. Zriadenie a hardening M365 tenantu o Vytvorenie tenantu indprop.gov.sk. o Základný hardening v súlade s odporúčaniami Microsoft Security Baseline a best practices. o Zachovanie a použitie existujúcej emailovej domény @indprop.gov.sk a @upv.sk. 3. On-premise Active Directory a synchronizácia o Kontrola a oprava zistených nedostatkov v AD (napr. konzistencia, replikácia, objektové chyby). o Inštalácia, konfigurácia a hardening nástroja Azure AD Connect. o Synchronizácia objektov medzi AD a Azure AD. 4. Exchange Online o Inštalácia, konfigurácia a hardening Exchange Online. o Nastavenie SMTP mail-flow. o Implementácia SSO pre Outlook klientov v prostredí LAN. o Konfigurácia Azure MFA, Conditional Access, ActiveSync a Outlook on the web pre klientov z verejnej siete internet. 5. HCL Domino o Zachovanie pôvodného HCL Domino riešenia pre potreby archívu a vybraných používateľov. 6. Antispam a antivírus o Vypnutie existujúceho Cisco Secure Email Gateway. o Implementácia Exchange Online Protection. o Nastavenie anti-malware policy, anti-spam inbound/outbound policies ,spam filter action, Outbound spam policy, Whitelist/Denylist o Nastavenie SPF/DKIM/DMARC o Nastavenie karanténne politiky a end-user spam notifications o Nastavenie Message Trace a report a alerty na nezvyčajné aktivity 7. Migrácia používateľských mailboxov o Migrácia emailových skupín, používateľských emailov a mail-in databáz (adresár prijaté, adresár odoslané, podadresáre) pomocou IMAP. o Nastavenie kvót a ACL na meilboxy o Počet migrovaných mailboxov: 120. o Počet migrovaných mail-in boxov: 60. o Veľkosť migrovaných dát: 400 GB. o Migrácia používateľských kontaktov a kalendárov nie je predmetom zákazky. 8. Pilotná prevádzka o Zavedenie pilotnej prevádzky. o Otestovanie emailovej komunikácie, antispamového a antivírusového systému. o Návrh a realizácia opráv na základe zistení z pilotnej prevádzky. 9. Produkčná prevádzka o Zavedenie produkčnej prevádzky. o Návrh a realizácia opráv na základe zistení z produkčnej prevádzky. 10. Dokumentácia a školenie o Vypracovanie technickej a prevádzkovej dokumentácie (architektúra, konfigurácia, bezpečnostné nastavenia). o Zaškolenie administrátorov v rozsahu min. 8 hodín pre max. 3 osôb. 11. Podporné činnosti o Konfigurácia potrebných sieťových a bezpečnostných prvkov (firewall, proxy, IDS/IPS). o Dodávateľ zabezpečí konfiguráciu, objednávateľ poskytne licencie a hardvér. Požiadavky na výstupy o Funkčné riešenie v produkčnej prevádzke. o Úspešná migrácia 120 používateľských a 60 mail-in schránok. o Kompletná prevádzková a bezpečnostná dokumentácia. o Zaškolení administrátori. o Odovzdávací protokol po ukončení pilotnej prevádzky a produkčnej prevádzky. Opis prostredia: o Vmware virtual infrastructure, verzia 8, on premise o Centrálny emailový server HCL DOMINO verzia 14, Windows Server 2019, on premise v LAN. o Sekundárny emailový server HCL DOMINO verzia 14.5, Almalinux verzia 9.6, on premise v DMZ. o Doménové kontroléry Windows Server 2019, on premise o Antispamové riešenie Cisco Secure Email Gateway Virtual C100V, verzia 16.0.2-112, on premise o Centrálny email forwarder Postfix, Almalinux verzia 9.6, on premise v DMZ. o Centrálny firewall Cisco Firepower Threat Defence 7.6.2, on premise o Používateľské prostredie Citrix Virtual Apps and Desktops, verzia 7 2402 LTSR CU2, publikované desktopy, on premise, Citrix Profile Manager pre roaming profilov. Uchádzač musí disponovať odborníkom, ktorý je držiteľom certifikácie pre oblasť Microsoft. Preukazuje sa predložením platného certifikátu Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert alebo, Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert alebo, Microsoft Certified Solutions Expert Core Infrastructure. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať schopnosť navrhnúť, implementovať, konfigurovať a poskytovať podporné služby pre operačné systémy Microsoft. Uchádzač musí disponovať odborníkom, ktorý je držiteľom certifikácie pre oblasť HCL Domino. Preukazuje sa predložením platného certifikátu HCL DOMINO Enterprise Administrator Expert, alebo minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti HCL Domino. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať schopnosť spravovať, konfigurovať a poskytovať podporné služby pre operačné systémy HCL Domino. Osobitné požiadavky na plnenie: a) Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorazovo na základe kúpnej zmluvy/ písomnej objednávky. b) Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. c) Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. d) Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Obsah ponuky: 1. Jednotková cena predmetu obstarávania v € bez DPH a vrátane DPH, celková cena v € bez DPH a vrátane DPH. 2. Čestné prehlásenie že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní 3. Doklad o oprávnení poskytovať službu, kópia výpisu z obchodného registra, a i.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 36 085
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Súbor služieb na vývoj softvéru
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Švermova
  • Číslo: 43
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97404
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: ÚPV SR
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Oznámenie
  • 4.2.2 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody vylúčenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa konfliktu záujmov alebo odborného pochybenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu kedykoľvek počas verejného obstarávania vylúčiť uchádzača alebo záujemcu, ak existujú dôvody týkajúce sa podstatného porušenia zmluvných povinností, závažného porušenia profesijných povinností, narušením hospodárskej súťaže, porušením povinností v oblasti profesijnej etiky, pracovného, sociálneho alebo environmentálneho práva. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ vylúčia kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak poskytol nepravdivé informácie, pokúsil sa neoprávnene ovplyvniť postup verejného obstarávania, prípadne sa zapojil do jeho prípravy spôsobom, ktorý znemožňuje zabezpečiť hospodársku súťaž, konflikt záujmov nemnožno odstrániť inými účinnými opatreniami.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Nepravdivé informácie, neposkytnutie informácií, poskytnutie požadovaných dokumentov a získanie dôverných informácií o tomto postupe
  • Opis/spôsob preukazovania: Verejný obstarávateľ a obstarávateľ vylúčia kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak : - poskytol informácie alebo doklady, ktoré sú nepravdivé alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú vplyv na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti alebo výber záujemcov, - pokúsil sa neoprávnene ovplyvniť postup verejného obstarávania, alebo - pokúsil sa získať dôverné informácie, ktoré by mu poskytli neoprávnenú výhodu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Migrácia e mailového servera HCL Domino do Microsoft 365“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 18/2025/1
  • Názov : Migrácia e mailového servera HCL Domino do Microsoft 365“
  • Opis: Predmetom zákazky je analýza, návrh, implementácia a odovzdanie riešenia pre migráciu emailového prostredia organizácie na platformu Microsoft 365, vrátane potrebných konfigurácií, bezpečnostného hardeningu, migrácie dát a zaškolenia administrátorov. NUTS kód: SK 032 – Banskobystrický kraj Vyhodnotenie ponúk: 1. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa návrhom na plnenie kritéria umiestnil na prvom (1) mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky a označí jeho ponuku za úspešnú. 2. Vyhodnotenie ponúk je neverejné. 3. Návrh zmluvy bude predložený úspešným uchádzačom v súlade s podmienkami uvedenými vo výzve, bezodkladne po oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. 4. Ak úspešný uchádzač odmietne podpísať zmluvu v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ hodnotí ponuku uchádzača, ktorého ponuka bola zaradená medzi hodnotené ponuky a ktorý sa umiestnil návrhom na plnenie kritéria na ďalšom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade ak: • ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanovených v tejto Výzve na predloženie cenovej ponuky; • zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené; • ponuka uchádzačov bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky; • nebola predložená ani jedna ponuka Miesto, lehota a podmienky na predloženie cenovej ponuky: Cenové ponuky zasielať elektronicky prostredníctvom systému EVO na základe výzvy s názvom „Migrácia e mailového servera HCL Domino do Microsoft 365“ Termín predloženia: Lehota na predloženie cenovej ponuky uplynie dňa: 18.11.2025 do 10,00 hod Výsledok verejného obstarávania: a)Zmluva/rámcová dohoda b)písomná objednávka
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Švermova
  • Číslo: 43
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97404
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: ÚPV SR
  • Predpokladané trvanie
  • Dátum začatia: 19.11.2025
  • Dátum ukončenia: 19.12.2025
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Certifikáty alebo potvrdenia o zhode (§ 34 ods. 1 písm. m) bod 2 ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí disponovať odborníkom, ktorý je držiteľom certifikácie pre oblasť Microsoft. Preukazuje sa predložením platného certifikátu Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert alebo, Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert alebo, Microsoft Certified Solutions Expert Core Infrastructure. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať schopnosť navrhnúť, implementovať, konfigurovať a poskytovať podporné služby pre operačné systémy Microsoft. Uchádzač musí disponovať odborníkom, ktorý je držiteľom certifikácie pre oblasť HCL Domino. Preukazuje sa predložením platného certifikátu HCL DOMINO Enterprise Administrator Expert, alebo minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti HCL Domino. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať schopnosť spravovať, konfigurovať a poskytovať podporné služby pre operačné systémy HCL Domino.
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 1
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Vyhodnotenie ponúk: 1. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa návrhom na plnenie kritéria umiestnil na prvom (1) mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky a označí jeho ponuku za úspešnú. 2. Vyhodnotenie ponúk je neverejné. 3. Návrh zmluvy bude predložený úspešným uchádzačom v súlade s podmienkami uvedenými vo výzve, bezodkladne po oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. 4. Ak úspešný uchádzač odmietne podpísať zmluvu v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ hodnotí ponuku uchádzača, ktorého ponuka bola zaradená medzi hodnotené ponuky a ktorý sa umiestnil návrhom na plnenie kritéria na ďalšom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade ak: • ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanovených v tejto Výzve na predloženie cenovej ponuky; • zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené; • ponuka uchádzačov bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky; • nebola predložená ani jedna ponuka
  • Miesto otvárania ponúk: Švermova 43, Banská Bystrica
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546135
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546135
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546135
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ISEVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)