Výkon stavebného dozoru

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výkon stavebného dozoru
Kód zákazky: 54_25
Kód oznámenia: 17474 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71315300-2
Predpokladaná hodnota: 148 118,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 4.11.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Žilinský samosprávny kraj
Adresa: Komenského
01109 Žilina
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Komenského Žilina 01109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky „Výkon stavebného dozoru“ je výber osôb/osoby stavebného dozora, ktorá bude vykonávať stavebný dozor na nižšie uvedených troch stavbách. Rozsah zákazky je vymedzený činnosťami v zmysle §46b zákona č. 50/1976 Z.z. a §36 zákona č. 25/2025 Z.z. a č. 26/2025 Z.z . (stavebný zákon a súvisiace vyhlášky), prílohy č. 5 cenníka UNIKA a v zmluve o dielo na výkon stavebného dozoru. Predmet zákazky sa delí na 3 samostatné časti: Časť 1 Revitalizácia Slanického ostrova umenia - II. etapa - Komplexná obnova kostola Povýšenia sv. Kríža - výkon stavebného dozoru Časť 2 Obnova hlavného nádvoria Oravského hradu – výkon stavebného dozoru Časť 3 Krajská hvezdáreň Žilina – prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste – výkon stavebného dozoru Verejný obstarávateľ požaduje výkon stavebného dozoru na každú časť predmetu zákazky samostatne v rozsahu: Časť 1 - minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 2 – minimálne 2 x týždenne po 3 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 3 – minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 13 mesiacov Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“ a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Žilinský samosprávny kraj

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1374038
1. Základné údaje
  • Organizácia: Žilinský samosprávny kraj (ID: 59979)
  • Zákazka: Výkon stavebného dozoru (ID: 546104)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 72c4584b-412c-4b1b-890f-cb9d797f0e00
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Žilinský samosprávny kraj
  • IČO: 37808427
  • DIČ: 2021626695
  • Adresa
  • Ulica: Komenského
  • Číslo: 48
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: helena.kuckova@zilinskazupa.sk
  • Telefónne číslo: +421415032414
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Žilinský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8276
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 54_25
  • Názov: Výkon stavebného dozoru
  • Opis: Predmetom zákazky „Výkon stavebného dozoru“ je výber osôb/osoby stavebného dozora, ktorá bude vykonávať stavebný dozor na nižšie uvedených troch stavbách. Rozsah zákazky je vymedzený činnosťami v zmysle §46b zákona č. 50/1976 Z.z. a §36 zákona č. 25/2025 Z.z. a č. 26/2025 Z.z . (stavebný zákon a súvisiace vyhlášky), prílohy č. 5 cenníka UNIKA a v zmluve o dielo na výkon stavebného dozoru. Predmet zákazky sa delí na 3 samostatné časti: Časť 1 Revitalizácia Slanického ostrova umenia - II. etapa - Komplexná obnova kostola Povýšenia sv. Kríža - výkon stavebného dozoru Časť 2 Obnova hlavného nádvoria Oravského hradu – výkon stavebného dozoru Časť 3 Krajská hvezdáreň Žilina – prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste – výkon stavebného dozoru Verejný obstarávateľ požaduje výkon stavebného dozoru na každú časť predmetu zákazky samostatne v rozsahu: Časť 1 - minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 2 – minimálne 2 x týždenne po 3 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 3 – minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 13 mesiacov Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“ a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 148 118
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby stavebného dozoru
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Inžinierske služby
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Viď bod A.2.1 a 24.4. súťažných podkladov
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom podľa § 110 ZVO sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.eplatforma.gov.sk Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na www.eplatforma.gov.sk 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je niektorá z osôb uvedených v § 11 ods. 1 písm. c) ZVO. 5. V súlade s § 56 ods. 8 ZVO verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny. 6. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky. 7. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 3
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 3
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia Slanického ostrova umenia - II. etapa - Komplexná obnova kostola Povýšenia sv. Kríža - výkon stavebného dozoru
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 54_25
  • Názov : Revitalizácia Slanického ostrova umenia - II. etapa - Komplexná obnova kostola Povýšenia sv. Kríža - výkon stavebného dozoru
  • Opis: Predmetom zákazky „Výkon stavebného dozoru“ je výber osôb/osoby stavebného dozora, ktorá bude vykonávať stavebný dozor na nižšie uvedených troch stavbách. Rozsah zákazky je vymedzený činnosťami v zmysle §46b zákona č. 50/1976 Z.z. a §36 zákona č. 25/2025 Z.z. a č. 26/2025 Z.z . (stavebný zákon a súvisiace vyhlášky), prílohy č. 5 cenníka UNIKA a v zmluve o dielo na výkon stavebného dozoru. Predmet zákazky sa delí na 3 samostatné časti: Časť 1 Revitalizácia Slanického ostrova umenia - II. etapa - Komplexná obnova kostola Povýšenia sv. Kríža - výkon stavebného dozoru Časť 2 Obnova hlavného nádvoria Oravského hradu – výkon stavebného dozoru Časť 3 Krajská hvezdáreň Žilina – prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste – výkon stavebného dozoru Verejný obstarávateľ požaduje výkon stavebného dozoru na každú časť predmetu zákazky samostatne v rozsahu: Časť 1 - minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 2 – minimálne 2 x týždenne po 3 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 3 – minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 13 mesiacov Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“ a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby stavebného dozoru
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Inžinierske služby
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní v zmluvných podmienkach: Ak si Zhotoviteľ nesplní svoje finančné povinnosti voči subdodávateľom, t. j. nevykonáva úhrady jednotlivých splatných faktúr za práce a dodávky, ktoré pre neho realizujú subdodávatelia, a zároveň subdodávatelia požiadajú Objednávateľa o priamu úhradu za práce a dodávky, Objednávateľ poskytne Zhotoviteľovi primeranú lehotu na vykonanie nápravy, v ktorej môže Zhotoviteľ namietať, že voči subdodávateľovi nemá žiadne podlžnosti. Počas plynutia takto poskytnutej lehoty je Objednávateľ oprávnený zadržať výplatu čiastkových faktúr (resp. konečnú faktúru), vystavených Zhotoviteľom až do času, kedy nebudú záväzky Zhotoviteľa voči subdodávateľom zaplatené. Počas doby zadržania podľa tohto bodu zmluvy nie je Objednávateľ v omeškaní so zaplatením svojich peňažných záväzkov voči Zhotoviteľovi a Zhotoviteľovi nevznikne nárok na žiadne zákonné ani zmluvné sankcie. Pokiaľ nedôjde zo strany Zhotoviteľa v lehote poskytnutej Objednávateľom k uspokojeniu subdodávateľských splatných nárokov voči Zhotoviteľovi, a toto uspokojenie nebude v tejto lehote Objednávateľovi písomne preukázané alebo nebude Objednávateľovi preukázané, že Zhotoviteľ nemá voči subdodávateľovi žiadne záväzky, je Objednávateľ oprávnený, ale nie povinný, uspokojiť nárok subdodávateľa voči Zhotoviteľovi priamo, a tým sa zbaviť svojich záväzkov voči Zhotoviteľovi z tejto zmluvy do výšky splatnej pohľadávky subdodávateľa, ktorú Objednávateľ uspokojil, s čím Zhotoviteľ vyslovuje súhlas. Nárok Zhotoviteľa na úhradu ceny Diela do výšky úhrady vykonanej Objednávateľom priamo subdodávateľovi, zaniká dňom tejto úhrady Objednávateľom subdodávateľovi Zhotoviteľa.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 720
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Viď bod A.2.3 súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková najnižšia zmluvná cena v EUR s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom „on-line“sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 ZVO. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Po otvorení ponúk systém automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Zverejní sa počet predložených ponúk, návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
  • Miesto otvárania ponúk: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546104
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546104
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Obnova hlavného nádvoria Oravského hradu – výkon stavebného dozoru
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 54_25
  • Názov : Obnova hlavného nádvoria Oravského hradu – výkon stavebného dozoru
  • Opis: Predmetom zákazky „Výkon stavebného dozoru“ je výber osôb/osoby stavebného dozora, ktorá bude vykonávať stavebný dozor na nižšie uvedených troch stavbách. Rozsah zákazky je vymedzený činnosťami v zmysle §46b zákona č. 50/1976 Z.z. a §36 zákona č. 25/2025 Z.z. a č. 26/2025 Z.z . (stavebný zákon a súvisiace vyhlášky), prílohy č. 5 cenníka UNIKA a v zmluve o dielo na výkon stavebného dozoru. Predmet zákazky sa delí na 3 samostatné časti: Časť 1 Revitalizácia Slanického ostrova umenia - II. etapa - Komplexná obnova kostola Povýšenia sv. Kríža - výkon stavebného dozoru Časť 2 Obnova hlavného nádvoria Oravského hradu – výkon stavebného dozoru Časť 3 Krajská hvezdáreň Žilina – prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste – výkon stavebného dozoru Verejný obstarávateľ požaduje výkon stavebného dozoru na každú časť predmetu zákazky samostatne v rozsahu: Časť 1 - minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 2 – minimálne 2 x týždenne po 3 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 3 – minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 13 mesiacov Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“ a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby stavebného dozoru
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Inžinierske služby
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní v zmluvných podmienkach: Ak si Zhotoviteľ nesplní svoje finančné povinnosti voči subdodávateľom, t. j. nevykonáva úhrady jednotlivých splatných faktúr za práce a dodávky, ktoré pre neho realizujú subdodávatelia, a zároveň subdodávatelia požiadajú Objednávateľa o priamu úhradu za práce a dodávky, Objednávateľ poskytne Zhotoviteľovi primeranú lehotu na vykonanie nápravy, v ktorej môže Zhotoviteľ namietať, že voči subdodávateľovi nemá žiadne podlžnosti. Počas plynutia takto poskytnutej lehoty je Objednávateľ oprávnený zadržať výplatu čiastkových faktúr (resp. konečnú faktúru), vystavených Zhotoviteľom až do času, kedy nebudú záväzky Zhotoviteľa voči subdodávateľom zaplatené. Počas doby zadržania podľa tohto bodu zmluvy nie je Objednávateľ v omeškaní so zaplatením svojich peňažných záväzkov voči Zhotoviteľovi a Zhotoviteľovi nevznikne nárok na žiadne zákonné ani zmluvné sankcie. Pokiaľ nedôjde zo strany Zhotoviteľa v lehote poskytnutej Objednávateľom k uspokojeniu subdodávateľských splatných nárokov voči Zhotoviteľovi, a toto uspokojenie nebude v tejto lehote Objednávateľovi písomne preukázané alebo nebude Objednávateľovi preukázané, že Zhotoviteľ nemá voči subdodávateľovi žiadne záväzky, je Objednávateľ oprávnený, ale nie povinný, uspokojiť nárok subdodávateľa voči Zhotoviteľovi priamo, a tým sa zbaviť svojich záväzkov voči Zhotoviteľovi z tejto zmluvy do výšky splatnej pohľadávky subdodávateľa, ktorú Objednávateľ uspokojil, s čím Zhotoviteľ vyslovuje súhlas. Nárok Zhotoviteľa na úhradu ceny Diela do výšky úhrady vykonanej Objednávateľom priamo subdodávateľovi, zaniká dňom tejto úhrady Objednávateľom subdodávateľovi Zhotoviteľa.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Viď bod A.2.3 súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková najnižšia zmluvná cena v EUR s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom „on-line“sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 ZVO. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Po otvorení ponúk systém automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Zverejní sa počet predložených ponúk, návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
  • Miesto otvárania ponúk: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546104
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546104
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Krajská hvezdáreň Žilina – prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste – výkon stavebného dozoru
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 54_25
  • Názov : Krajská hvezdáreň Žilina – prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste – výkon stavebného dozoru
  • Opis: Predmetom zákazky „Výkon stavebného dozoru“ je výber osôb/osoby stavebného dozora, ktorá bude vykonávať stavebný dozor na nižšie uvedených troch stavbách. Rozsah zákazky je vymedzený činnosťami v zmysle §46b zákona č. 50/1976 Z.z. a §36 zákona č. 25/2025 Z.z. a č. 26/2025 Z.z . (stavebný zákon a súvisiace vyhlášky), prílohy č. 5 cenníka UNIKA a v zmluve o dielo na výkon stavebného dozoru. Predmet zákazky sa delí na 3 samostatné časti: Časť 1 Revitalizácia Slanického ostrova umenia - II. etapa - Komplexná obnova kostola Povýšenia sv. Kríža - výkon stavebného dozoru Časť 2 Obnova hlavného nádvoria Oravského hradu – výkon stavebného dozoru Časť 3 Krajská hvezdáreň Žilina – prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste – výkon stavebného dozoru Verejný obstarávateľ požaduje výkon stavebného dozoru na každú časť predmetu zákazky samostatne v rozsahu: Časť 1 - minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 2 – minimálne 2 x týždenne po 3 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 24 mesiacov Časť 3 – minimálne 2 x týždenne po 4 hodiny počas vykonávania stavebných prác počas 13 mesiacov Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“ a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby stavebného dozoru
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Inžinierske služby
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní v zmluvných podmienkach: Ak si Zhotoviteľ nesplní svoje finančné povinnosti voči subdodávateľom, t. j. nevykonáva úhrady jednotlivých splatných faktúr za práce a dodávky, ktoré pre neho realizujú subdodávatelia, a zároveň subdodávatelia požiadajú Objednávateľa o priamu úhradu za práce a dodávky, Objednávateľ poskytne Zhotoviteľovi primeranú lehotu na vykonanie nápravy, v ktorej môže Zhotoviteľ namietať, že voči subdodávateľovi nemá žiadne podlžnosti. Počas plynutia takto poskytnutej lehoty je Objednávateľ oprávnený zadržať výplatu čiastkových faktúr (resp. konečnú faktúru), vystavených Zhotoviteľom až do času, kedy nebudú záväzky Zhotoviteľa voči subdodávateľom zaplatené. Počas doby zadržania podľa tohto bodu zmluvy nie je Objednávateľ v omeškaní so zaplatením svojich peňažných záväzkov voči Zhotoviteľovi a Zhotoviteľovi nevznikne nárok na žiadne zákonné ani zmluvné sankcie. Pokiaľ nedôjde zo strany Zhotoviteľa v lehote poskytnutej Objednávateľom k uspokojeniu subdodávateľských splatných nárokov voči Zhotoviteľovi, a toto uspokojenie nebude v tejto lehote Objednávateľovi písomne preukázané alebo nebude Objednávateľovi preukázané, že Zhotoviteľ nemá voči subdodávateľovi žiadne záväzky, je Objednávateľ oprávnený, ale nie povinný, uspokojiť nárok subdodávateľa voči Zhotoviteľovi priamo, a tým sa zbaviť svojich záväzkov voči Zhotoviteľovi z tejto zmluvy do výšky splatnej pohľadávky subdodávateľa, ktorú Objednávateľ uspokojil, s čím Zhotoviteľ vyslovuje súhlas. Nárok Zhotoviteľa na úhradu ceny Diela do výšky úhrady vykonanej Objednávateľom priamo subdodávateľovi, zaniká dňom tejto úhrady Objednávateľom subdodávateľovi Zhotoviteľa.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 13
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Viď bod A.2.3 súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková najnižšia zmluvná cena v EUR s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom „on-line“sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 ZVO. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Po otvorení ponúk systém automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Zverejní sa počet predložených ponúk, návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
  • Miesto otvárania ponúk: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546104
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546104
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO