1. Základné údaje 
 
  2. Organizácie 
 
  3. Kupujúci a poskytovateľ služieb 
 
  4. Postup 
 
  5. Časti 
 
 
 -  
  
    5.1 Informácie o časti 
  
  
 -  
  
    5.1.1 Časť 
  
  
 - Názov: Zabezpečenie služby podpory Microsoft Unified Enterprise Support Services (USSD) a Služby technickej podpory systémových inžinierov partnera spoločnosti Microsoft pre informačné systémy finančnej správy
  
 -  
  
    Účel 
  
  
 -  
  
    Opis časti 
  
  
 - Referenčné číslo: 912
  
 - Názov : Zabezpečenie služby podpory Microsoft Unified Enterprise Support Services (USSD) a Služby technickej podpory systémových inžinierov partnera spoločnosti Microsoft pre informačné systémy finančnej správy
  
 - Opis: Predmetom obstarávania sú: 1. Služby Microsoft Unified Enterprise Support Services (USSD) (služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation) 2. Služby technickej podpory systémových inžinierov partnera spoločnosti Microsoft oprávneného predávať Microsoft Unified Enterprise Support Services (USSD) pre softvérové produkty Microsoft. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Súťažných podkladoch "Zväzok III, Opis predmetu zákazky".
  
 - Druh zákazky: Služby
  
 -  
  
    Rozsah obstarávania 
  
  
 - Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  
 -  
  
    Predpokladaná hodnota 
  
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 311 828.10
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  
 -  
  
    Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Hlavný CPV kód: Softvérové podporné služby
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Doplňujúci CPV kód: 72250000, 72222300, 72251000, 72267000
  
 -  
  
    Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania 
  
  
 -  
  
    Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania 
  
  
 - Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 - Krajina: Slovensko
  
 - Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  
 - Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Podľa Prílohy č. 5 Zmluvy o poskytovaní služieb Microsoft Unified Enterprise Support Services a technickej podpory systémových inžinierov partnera spoločnosti Microsoft a to nasledovne: Banská Bystrica - Finančné riaditeľstvo SR, Nová 13, 974 04 Banská Bystrica Bratislava - Finančné riaditeľstvo SR, Ševčenkova 32, 850 00 Bratislava Trenčín - Finančné riaditeľstvo SR, Partizánska 1, 911 01 Trenčín Košice - Finančné riaditeľstvo SR, Železničná 1, 041 90 Košice Datacentrum Banská Bystrica - Finančne´ riaditeľstvo SR, Nova´ 13, 974 04 Banská Bystrica Datacentrum Tajov - Dátové Centrum Slovak Telekom, 976 34 Tajov Datacentrum Bratislava - Finančne´ riaditeľstvo SR, Mierová 23, 815 11 Bratislava Datacentrum KÚ FS - KÚ FS, Bajkalská 24, 824 97 Bratislava 
  
 -  
  
    Predpokladané trvanie 
  
  
 -  
  
    Dĺžka trvania 
  
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  
 -  
  
    Dohoda o vládnom obstarávaní 
  
  
 - Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  
 -  
  
    Využitie prostriedkov z fondov EÚ 
  
  
 - Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme 
  
  
 -  
  
    Aplikácia rámcovej dohody 
  
  
 - Rámcová dohoda: Žiadna
  
 -  
  
    Dynamický systém obstarávania 
  
  
 - Dynamický nákupný systém: Žiadny
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode 
  
  
 - Kategórie: Kategórie kupujúcich
  
 -  
  
    Súťažné podmienky 
  
  
 -  
  
    Spôsob zverejnenia podmienok účasti 
  
  
 -  
  
    Spôsob zverejnenia podmienok účasti 
  
  
 - Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
  
 - Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní doloženým zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona; Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom poskytnutých služieb uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (obdobným predmetom zákazky sa rozumie servisná podpora informačno-komunikačné technológie) pričom uchádzač týmto zoznamom preukáže nasledovné: Minimálne 2 (dva) projekty, ktorých predmetom bolo poskytovanie služieb podpory Microsoft Unified Enterprise Support Services (USSD) alebo Služby technickej podpory systémových inžinierov partnera spoločnosti Microsoft, dodávka služieb za posledné 3 roky a predmetom dodávky je/bolo poskytovanie služieb podpory prevádzky IT infraštruktúry v niektorej z nasledovných oblastí: • Microsoft 365, Office 365, MS Teams, • Bezpečnosť Azure, Podpora správy Azure, Windows desktop, • Sharepoint, MS SQL Uchádzač predloží referencie za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania v sumárnej hodnote minimálne 400 000,- Eur bez DPH v oblasti poskytnutia služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (obdobným predmetom zákazky sa rozumie servisná podpora informačno-komunikačné technológie)
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO) 
  
 - Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 pi´sm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení, ako aj vnútornými pravidlami, ktoré sa týkajú práv duševného vlastníctva. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť nasledujúce doklady: a) doklad podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, ktorým bude certifikát v oblasti zabezpečenia kvality podľa normy ISO 9001 v oblasti informačných technológii. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že nim navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality; b) platný certifikát o zavedení systému manažérstva IT služieb, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 20000. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva IT služieb vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov; c) platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti informačných technológií, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 27001 a ISO/IEC 27018. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti informačných technológií vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. 
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
  
 - Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať odbornú spôsobilosť osôb zodpovedných za poskytnutie služby (kľúčoví experti). Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý expert bol preukázaný inou osobou. Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť expertov predložením: - profesijného životopisu podpísaného dotknutou osobou - dokladu o odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky Uchádzačom predložený profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad, podpísaný dotknutou osobou, musí obsahovať minimálne: - meno a priezvisko experta, - najvyššie dosiahnuté vzdelanie experta (inštitúcia, od-do), - história zamestnania/odbornej praxe experta (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/, rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú expert zastával), - praktické skúsenosti experta (názov zmluvy/projektu, pozícia na projekte/predmete zmluvy, stručný opis projektu/predmetu plnenia zmluvy; obdobie rok a mesiac od - do, kontaktné údaje odberateľa – názov, sídlo, emailový a telefonický kontakt, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), - dátum a podpis experta - súhlas so spracovávaním osobných údajov Zo životopisu musí byť zároveň zrejmé, či je zamestnancom uchádzača, alebo sa jedná o osobu, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využíva na preukázanie splnenia podmienky účasti. V takom prípade musí uchádzač dodržať povinnosti vyplývajúce z ustanovenia § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov: Kľúčový expert č. 1 Expert na cloud a hybridné riešenia • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti cloud a hybridných riešení - preukáže v profesijnom životopise, • získaný a platný certifikát Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert alebo ekvivalent - preukáže platným certifikátom. Kľúčový expert č. 2 Expert na plánovanie, implementáciu a administráciu M365 • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti plánovania, implementácie a administrácie M365 - preukáže v profesijnom životopise, • získaný a platný certifikát Microsoft 365 Certified: Enterprise Administration Expert alebo ekvivalent - preukáže platným certifikátom. Kľúčový expert č. 3 Expert na implementáciu a administráciu windows server • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti správy Správa Active Directory, DNS, DHCP, Group Policy - preukáže v profesijnom životopise, • získaný a platný certifikát Windows Server Hybrid Administrator Associate alebo ekvivalent - preukáže platným certifikátom. Kľúčový expert č. 4 Expert na implementáciu a administráciu endpoint komunikácie • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti správy Microsoft Exchange Server alebo Exchange Online alebo Microsoft Intune alebo mobilných zariadení, uvedené - preukáže v profesijnom životopise, • získaný a platný certifikát Endpoint Administrator Associate alebo ekvivalent - preukáže platným certifikátom. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 
  
 -  
  
    Kritériá na vyhodnotenie ponúk 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 - Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  
 - Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka uchádzača, ktorý poskytne verejnému obstarávateľovi najnižšiu (celkovú) cenu za celý predmet zákazky v EUR s daňou z pridanej hodnoty a umiestni sa na 1. mieste podľa zostaveného poradia podľa výšky ponukovej ceny vzostupne.
  
 -  
  
    Parametre kritéria 
  
  
 -  
  
    Váhové hodnotiace kritérium 
  
  
 - Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  
 - Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  
 - Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky (EUR s DPH)
  
 -  
  
    Ďalšie požiadavky 
  
  
 - Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  
 - Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom je hospodársky subjekt, ktorý predložil ponuku. Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne (skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní). Pred podpisom Zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Vyhradená účasť: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o variantoch 
  
  
 - Varianty: Nie sú povolené
  
 -  
  
    Požiadavky na plnenie zmluvy 
  
  
 -  
  
    Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk 
  
  
 - Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  
 -  
  
    eFakturácia 
  
  
 - Elektronická fakturácia: Povolená
  
 -  
  
    eKatalóg 
  
  
 - Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  
 -  
  
    ePodpis 
  
  
 - Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  
 -  
  
    Postup po procese udeľovania 
  
  
 - Elektronické objednávanie: áno
  
 - Elektronická platba: áno
  
 -  
  
    Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 -  
  
    Lehoty 
  
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.12.2025
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  
 -  
  
    Viazanosť ponuky 
  
  
 -  
  
    Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná 
  
  
 - Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  
 - Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 - Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 - Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  
 -  
  
    Informácie o otváraní ponúk 
  
  
 - Dátum otvárania ponúk: 03.12.2025
  
 - Čas otvárania ponúk: 10:15
  
 - Opis otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542318 a totožná ako pri predkladaní ponúk.
  
 - Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 Zákona.
  
 -  
  
    Zábezpeka 
  
  
 - Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  
 - Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 65 000,00 EUR (slovom: šesťdesiatpäťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
  
 -  
  
    Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 - Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  
 - Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542318
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradných jazykoch 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradnom jazyku 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradnom jazyku 
  
  
 - Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  
 - Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  
 - Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542318
  
 - Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  
 -  
  
    Komunikačný kanál ad hoc 
  
  
 - Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma prevádzkovaná Úradompodpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
  
 -  
  
    Preskúmanie 
  
  
 -  
  
    Lehoty na preskúmanie 
  
  
 - Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  
 -  
  
    Organizácia pre preskúmanie 
  
  
 - ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní 
  
  
 - ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)