Zníženie energetickej náročnosti budovy Základnej školy v Zemianskych Kostoľanoch

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zníženie energetickej náročnosti budovy Základnej školy v Zemianskych Kostoľanoch
Kód zákazky: .
Kód oznámenia: 17429 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 1 819 863,49 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 3.11.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Zemianske Kostoľany
Adresa: 4. apríla 60/28
97243 Zemianske Kostoľany
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: 4. apríla Zemianske Kostoľany 97243 Slovensko
Zdroj:

Popis

1. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác, a to konkrétne obnova základnej školy za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy. 2. Podrobný opis predmetu zákazky obsahuje projektová dokumentácia (výkresová a textová časť), ktorá je prílohou č. 8 - Dokumentácia realizácie stavby týchto SP a výkaz výmer ako príloha č. 3 týchto SP. 3. Na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uchádzač do ponuky povinný predložiť nasledovné doklady a dokumenty: • Podrobný vecný a časový harmonogram stavebných prác vypracovaný podľa bodu 7. – 8. tejto časti SP; • Zoznam ekvivalentných materiálov, výrobkov a zariadení vrátane technických listov vypracovaný podľa bodu 5. – 6. tejto časti SP (ak sa uplatňuje); • Technické listy a/alebo katalógové listy vybraných výrobkov podľa bodu 9. tejto časti SP. 4. Ak boli v SP a ich prílohách použité technické požiadavky a charakteristiky odvolávajúce sa odkazmi na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie/značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, tak iba z dôvodu, že predmet zákazky nebolo možné opísať dostatočne presne a zrozumiteľne iným spôsobom. 5. V prípade, ak je SP a ich prílohách alebo iných dokumentoch uvedená konkrétna značka/typ/výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalent inej značky/typu/výrobku v rovnakej alebo vyššej kvalite v súlade s ustanovením § 42 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok/zariadenie alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené. 6. Ak uchádzač pri oceňovaní predmetu zákazky použije ekvivalentné výrobky a zariadenia podľa predchádzajúceho bodu tejto časti SP vypracuje prehľad použitých ekvivalentných výrobkov a zariadení pri ocenení predmetu zákazky v členení podľa poskytnutého výkazu výmer ako prílohy č. 3 týchto SP, oddiel a číslo položky s uvedením ekvivalentnej dodávky za týchto podmienok: • v prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky lepších parametrov, pričom dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke; • uchádzač je povinný predložiť zoznam ekvivalentných výrobkov vrátane technického listu ponúkaného ekvivalentného výrobku/ materiálu, resp. iný vhodný doklad alebo dokument, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v dokumentácii; • za estetickú ekvivalenciu sa považuje pohľadová ekvivalencia materiálu/výrobku vrátane farebnosti a textúry, dizajnu/tvaru počas celej doby jeho životnosti. Pohľadová ekvivalencia sa posudzuje z hľadiska finálneho osadenia výrobku na miesto jeho určenia, z pohľadu pozorovateľa a používateľa pri prirodzenom osvetlení, ako aj pri umelom osvetlení. • funkčnú ekvivalentnosť jednotlivých komponentov predmetu zákazky/diela uchádzač preukáže výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi; • ak uchádzač tento zoznam/prehľad nevypracuje alebo niektorú položku do neho nezahrnie, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač ocenil výrobky a zariadenia uvedené v poskytnutom výkaze výmer. 7. Verejný obstarávateľ požaduje ako súčasť ponuky predložiť podrobný časový a vecný harmonogram stavebných prác (ďalej len „harmonogram“), ktorý bude korešpondovať s výkazom výmer (príloha č. 3 týchto SP) a projektovou dokumentáciou (príloha č. 8 týchto SP), pričom musí odrážať reálne predpokladaný postup vykonávania jednotlivých prác. 8. Harmonogram musí byť vypracovaný s uvedeným časového rozvrhu všetkých činností vo vecnom vyjadrení, tzn. na jednotlivé pracovné úkony a aktivity, z ktorého musia byť evidentné časové údaje začiatkov a ukončení všetkých činností a počet nasadených pracovníkov tak, aby korešpondoval s lehotou vykonania predmetu zákazky/diela podľa bodu 5.2. časti A. týchto SP. 9. Súčasťou ponuky musia byť aj technické listy a/alebo katalógové vybraných výrobkov a zariadení na preukázanie stanovených minimálnych technických parametrov a štandardov uvedených v projektovej dokumentácii (príloha č. 8 týchto SP) a vo výkaze výmer (príloha č. 3 týchto SP), a to konkrétne: • Fotovoltaické panely použité v rámci FTVE systému • Profily pre výplne otvorových konštrukcií v zmysle projektovej dokumentácie • Inverter napätia • Svietidlá podľa požiadaviek na minimálne technické štandardy • Tepelnoizolačný systém. 10. Ak uchádzač využíva na preukázanie splnenia stanovených podmienok účasti kapacity inej osoby podľa ustanovenia § 34 ods. 3 ZVO, táto osoba bude zároveň aj subdodávateľom uchádzača, ak sa bude podieľať na plnení zmluvy v prípade úspešnosti jeho ponuky. 11. Uchádzač je povinný pripraviť a vypracovať svoju ponuku s odbornou starostlivosťou, pričom musí vychádzať z podkladov a podmienok stanovených v týchto SP a ich prílohách.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1374032
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Zemianske Kostoľany (ID: 18608)
  • Zákazka: Zníženie energetickej náročnosti budovy Základnej školy v Zemianskych Kostoľanoch (ID: 546098)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f5029fcf-a27a-4a4d-8b3c-1118c4276a34
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Zemianske Kostoľany
  • IČO: 00651001
  • DIČ: 2021201677
  • Adresa
  • Ulica: 4. apríla
  • Číslo: 28
  • Mesto: Zemianske Kostoľany
  • PSČ: 97243
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina@tenders.sk
  • Telefónne číslo: +421907855607
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Zemianske Kostoľany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6802
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: .
  • Názov: Zníženie energetickej náročnosti budovy Základnej školy v Zemianskych Kostoľanoch
  • Opis: 1. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác, a to konkrétne obnova základnej školy za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy. 2. Podrobný opis predmetu zákazky obsahuje projektová dokumentácia (výkresová a textová časť), ktorá je prílohou č. 8 - Dokumentácia realizácie stavby týchto SP a výkaz výmer ako príloha č. 3 týchto SP. 3. Na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uchádzač do ponuky povinný predložiť nasledovné doklady a dokumenty: • Podrobný vecný a časový harmonogram stavebných prác vypracovaný podľa bodu 7. – 8. tejto časti SP; • Zoznam ekvivalentných materiálov, výrobkov a zariadení vrátane technických listov vypracovaný podľa bodu 5. – 6. tejto časti SP (ak sa uplatňuje); • Technické listy a/alebo katalógové listy vybraných výrobkov podľa bodu 9. tejto časti SP. 4. Ak boli v SP a ich prílohách použité technické požiadavky a charakteristiky odvolávajúce sa odkazmi na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie/značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, tak iba z dôvodu, že predmet zákazky nebolo možné opísať dostatočne presne a zrozumiteľne iným spôsobom. 5. V prípade, ak je SP a ich prílohách alebo iných dokumentoch uvedená konkrétna značka/typ/výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalent inej značky/typu/výrobku v rovnakej alebo vyššej kvalite v súlade s ustanovením § 42 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok/zariadenie alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené. 6. Ak uchádzač pri oceňovaní predmetu zákazky použije ekvivalentné výrobky a zariadenia podľa predchádzajúceho bodu tejto časti SP vypracuje prehľad použitých ekvivalentných výrobkov a zariadení pri ocenení predmetu zákazky v členení podľa poskytnutého výkazu výmer ako prílohy č. 3 týchto SP, oddiel a číslo položky s uvedením ekvivalentnej dodávky za týchto podmienok: • v prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky lepších parametrov, pričom dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke; • uchádzač je povinný predložiť zoznam ekvivalentných výrobkov vrátane technického listu ponúkaného ekvivalentného výrobku/ materiálu, resp. iný vhodný doklad alebo dokument, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v dokumentácii; • za estetickú ekvivalenciu sa považuje pohľadová ekvivalencia materiálu/výrobku vrátane farebnosti a textúry, dizajnu/tvaru počas celej doby jeho životnosti. Pohľadová ekvivalencia sa posudzuje z hľadiska finálneho osadenia výrobku na miesto jeho určenia, z pohľadu pozorovateľa a používateľa pri prirodzenom osvetlení, ako aj pri umelom osvetlení. • funkčnú ekvivalentnosť jednotlivých komponentov predmetu zákazky/diela uchádzač preukáže výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi; • ak uchádzač tento zoznam/prehľad nevypracuje alebo niektorú položku do neho nezahrnie, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač ocenil výrobky a zariadenia uvedené v poskytnutom výkaze výmer. 7. Verejný obstarávateľ požaduje ako súčasť ponuky predložiť podrobný časový a vecný harmonogram stavebných prác (ďalej len „harmonogram“), ktorý bude korešpondovať s výkazom výmer (príloha č. 3 týchto SP) a projektovou dokumentáciou (príloha č. 8 týchto SP), pričom musí odrážať reálne predpokladaný postup vykonávania jednotlivých prác. 8. Harmonogram musí byť vypracovaný s uvedeným časového rozvrhu všetkých činností vo vecnom vyjadrení, tzn. na jednotlivé pracovné úkony a aktivity, z ktorého musia byť evidentné časové údaje začiatkov a ukončení všetkých činností a počet nasadených pracovníkov tak, aby korešpondoval s lehotou vykonania predmetu zákazky/diela podľa bodu 5.2. časti A. týchto SP. 9. Súčasťou ponuky musia byť aj technické listy a/alebo katalógové vybraných výrobkov a zariadení na preukázanie stanovených minimálnych technických parametrov a štandardov uvedených v projektovej dokumentácii (príloha č. 8 týchto SP) a vo výkaze výmer (príloha č. 3 týchto SP), a to konkrétne: • Fotovoltaické panely použité v rámci FTVE systému • Profily pre výplne otvorových konštrukcií v zmysle projektovej dokumentácie • Inverter napätia • Svietidlá podľa požiadaviek na minimálne technické štandardy • Tepelnoizolačný systém. 10. Ak uchádzač využíva na preukázanie splnenia stanovených podmienok účasti kapacity inej osoby podľa ustanovenia § 34 ods. 3 ZVO, táto osoba bude zároveň aj subdodávateľom uchádzača, ak sa bude podieľať na plnení zmluvy v prípade úspešnosti jeho ponuky. 11. Uchádzač je povinný pripraviť a vypracovať svoju ponuku s odbornou starostlivosťou, pričom musí vychádzať z podkladov a podmienok stanovených v týchto SP a ich prílohách.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 819 863.49
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú uvedené v časti B. PODMIENKY ÚČASTI súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zníženie energetickej náročnosti budovy Základnej školy v Zemianskych Kostoľanoch
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: .
  • Názov : Zníženie energetickej náročnosti budovy Základnej školy v Zemianskych Kostoľanoch
  • Opis: 1. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác, a to konkrétne obnova základnej školy za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy. 2. Podrobný opis predmetu zákazky obsahuje projektová dokumentácia (výkresová a textová časť), ktorá je prílohou č. 8 - Dokumentácia realizácie stavby týchto SP a výkaz výmer ako príloha č. 3 týchto SP. 3. Na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uchádzač do ponuky povinný predložiť nasledovné doklady a dokumenty: • Podrobný vecný a časový harmonogram stavebných prác vypracovaný podľa bodu 7. – 8. tejto časti SP; • Zoznam ekvivalentných materiálov, výrobkov a zariadení vrátane technických listov vypracovaný podľa bodu 5. – 6. tejto časti SP (ak sa uplatňuje); • Technické listy a/alebo katalógové listy vybraných výrobkov podľa bodu 9. tejto časti SP. 4. Ak boli v SP a ich prílohách použité technické požiadavky a charakteristiky odvolávajúce sa odkazmi na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie/značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, tak iba z dôvodu, že predmet zákazky nebolo možné opísať dostatočne presne a zrozumiteľne iným spôsobom. 5. V prípade, ak je SP a ich prílohách alebo iných dokumentoch uvedená konkrétna značka/typ/výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalent inej značky/typu/výrobku v rovnakej alebo vyššej kvalite v súlade s ustanovením § 42 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok/zariadenie alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené. 6. Ak uchádzač pri oceňovaní predmetu zákazky použije ekvivalentné výrobky a zariadenia podľa predchádzajúceho bodu tejto časti SP vypracuje prehľad použitých ekvivalentných výrobkov a zariadení pri ocenení predmetu zákazky v členení podľa poskytnutého výkazu výmer ako prílohy č. 3 týchto SP, oddiel a číslo položky s uvedením ekvivalentnej dodávky za týchto podmienok: • v prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky lepších parametrov, pričom dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke; • uchádzač je povinný predložiť zoznam ekvivalentných výrobkov vrátane technického listu ponúkaného ekvivalentného výrobku/ materiálu, resp. iný vhodný doklad alebo dokument, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v dokumentácii; • za estetickú ekvivalenciu sa považuje pohľadová ekvivalencia materiálu/výrobku vrátane farebnosti a textúry, dizajnu/tvaru počas celej doby jeho životnosti. Pohľadová ekvivalencia sa posudzuje z hľadiska finálneho osadenia výrobku na miesto jeho určenia, z pohľadu pozorovateľa a používateľa pri prirodzenom osvetlení, ako aj pri umelom osvetlení. • funkčnú ekvivalentnosť jednotlivých komponentov predmetu zákazky/diela uchádzač preukáže výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi; • ak uchádzač tento zoznam/prehľad nevypracuje alebo niektorú položku do neho nezahrnie, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač ocenil výrobky a zariadenia uvedené v poskytnutom výkaze výmer. 7. Verejný obstarávateľ požaduje ako súčasť ponuky predložiť podrobný časový a vecný harmonogram stavebných prác (ďalej len „harmonogram“), ktorý bude korešpondovať s výkazom výmer (príloha č. 3 týchto SP) a projektovou dokumentáciou (príloha č. 8 týchto SP), pričom musí odrážať reálne predpokladaný postup vykonávania jednotlivých prác. 8. Harmonogram musí byť vypracovaný s uvedeným časového rozvrhu všetkých činností vo vecnom vyjadrení, tzn. na jednotlivé pracovné úkony a aktivity, z ktorého musia byť evidentné časové údaje začiatkov a ukončení všetkých činností a počet nasadených pracovníkov tak, aby korešpondoval s lehotou vykonania predmetu zákazky/diela podľa bodu 5.2. časti A. týchto SP. 9. Súčasťou ponuky musia byť aj technické listy a/alebo katalógové vybraných výrobkov a zariadení na preukázanie stanovených minimálnych technických parametrov a štandardov uvedených v projektovej dokumentácii (príloha č. 8 týchto SP) a vo výkaze výmer (príloha č. 3 týchto SP), a to konkrétne: • Fotovoltaické panely použité v rámci FTVE systému • Profily pre výplne otvorových konštrukcií v zmysle projektovej dokumentácie • Inverter napätia • Svietidlá podľa požiadaviek na minimálne technické štandardy • Tepelnoizolačný systém. 10. Ak uchádzač využíva na preukázanie splnenia stanovených podmienok účasti kapacity inej osoby podľa ustanovenia § 34 ods. 3 ZVO, táto osoba bude zároveň aj subdodávateľom uchádzača, ak sa bude podieľať na plnení zmluvy v prípade úspešnosti jeho ponuky. 11. Uchádzač je povinný pripraviť a vypracovať svoju ponuku s odbornou starostlivosťou, pričom musí vychádzať z podkladov a podmienok stanovených v týchto SP a ich prílohách.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 819 863.49
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Cieľom je zlepšovanie energetickej hospodárnosti a obnovy verejných budov a podpora využívania OZE vrátane zariadení, ktoré sú súčasťou systému zásobovania energiou verejnej budovy.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Všetky podmienky účasti sú uvedené v časti B. PODMIENKY ÚČASTI súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Stanoveným kritériom č. 1 na vyhodnotenie ponúk je Celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. Uchádzač uvedie jednotkové ceny a celkovú cenu za predmet zákazky vyjadrenú v EUR s DPH v rozsahu podľa prílohy č. 3 týchto SP. Navrhovaná cena musí zahŕňať všetky náklady, ktoré súvisia, resp. vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zákazky. Uchádzač je povinný do navrhovaných jednotkových cien zahrnúť materiál, práce, služby potrebné na realizáciu prác a náklady na takéto materiály, práce a služby (najmä transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, cestovné náklady, údržba prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na pracovníkov, odborne spôsobilé osoby, profesijne špecializované osoby, náklady na bankovú záruku, náklady na všetky bezpečnostné opatrenia do doby prevzatia dokončeného diela objednávateľom, ako aj všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou diela), ako aj všetky priame a nepriame náklady a riziká všetkých druhov, v takej výške, ako sú potrebné pre riadne realizovanie zákazky v súlade s prílohou č. 2 týchto SP – Návrh zmluvy o dielo, a tieto jednotkové ceny nesmú byť vyjadrené číslom „0“, ani záporným číslom.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 78
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1 – Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Stanoveným kritériom č. 2a na vyhodnotenie ponúk je pokles svetelného toku inštalovaných LED svietidiel. Uchádzačom budú prideľované body v závislosti od percentuálneho poklesu svetelného toku inštalovaných LED svietidiel počas požadovanej doby ich životnosti stanovenej v rámci SP a ich príloh. Uchádzači preukážu pravdivosť informácií uvádzaných v návrhu na plnenie kritérií predložením technického/katalógového listu výrobku.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 4
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 2a – Pokles svetelného toku
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Stanoveným kritériom č. 2b na vyhodnotenie ponúk je inštalovaný príkon svietidiel. Uchádzač v návrhu na plnenie kritérií uvedie k jednotlivým svietidlám ich inštalovaný príkon v zmysle katalógových listov, pričom návrh na plnenie kritéria č. 2b bude vypočítaný prostredníctvom vzorca.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 4
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 2b – Inštalovaný príkon svietidiel
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ bude prideľovať body za celkový potenciál globálneho otepľovania (GWP-total) vyjadrený v kilogramoch ekvivalentu oxidu uhličitého od momentu dodávky surovín potrebných na výrobu výrobku do momentu likvidácie výrobku. V rámci predmetného kritéria sa vyhodnocuje súčet jednotlivých hodnôt kgCO2eq uvedených v Environmentálnom vyhlásení o výrobku za jednotlivé fázy životného cyklu pre referenčný výrobok o rozmere 1m2 s hrúbkou 100mm. V prípade, pokiaľ by sa Environmentálne vyhlásenie o výrobku vzťahovalo na iný rozmer, uchádzač v rámci Návrhu na plnenie kritéria v časti „pomocné výpočty“ prepočíta údaje uvádzané v Environmentálnom vyhlásení o výrobku na požadovaný rozmer. Verejný obstarávateľ určil konkrétne položky výkazu výmer, ktoré uviedol v rámci Prílohy č. 1 – Návrh na plnenie kritéria, ktorých sa predmetné kritériá týkajú, pričom uchádzači v rámci tejto prílohy uvedú pomocné výpočty v hárku označenom ako „pomocné výpočty“
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 4
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 3 – Zatepľovací systém – environmentálny dopad výrobku počas životného cyklu - Kritérium č. 3a – Profil fasádny dekoračný z EPS
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ bude prideľovať body za celkový potenciál globálneho otepľovania (GWP-total) vyjadrený v kilogramoch ekvivalentov oxidu uhličitého od momentu dodávky surovín potrebných na výrobu výrobku do momentu likvidácie výrobku. V rámci predmetného kritéria sa vyhodnocuje súčet jednotlivých hodnôt kgCO2eq uvedených v Environmentálnom vyhlásení o výrobku za jednotlivé fázy životného cyklu pre referenčný výrobok o rozmere 1m2. V prípade, pokiaľ by sa Environmentálne vyhlásenie o výrobku vzťahovalo na iný rozmer, uchádzač v rámci Návrhu na plnenie kritéria v časti „pomocné výpočty“ prepočíta údaje uvádzané v Environmentálnom vyhlásení o výrobku na požadovaný rozmer. Verejný obstarávateľ určil konkrétne položky výkazu výmer, ktoré uviedol v rámci Prílohy č. 1 – Návrh na plnenie kritéria, ktorých sa predmetné kritériá týkajú, pričom uchádzači v rámci tejto prílohy zrealizujú pomocné výpočty v hárku označenom ako „pomocné výpočty“.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 4 – Výplňové konštrukcie – Environmentálny dopad výrobku počas životného cyklu
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:03
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ v zmysle ustanovenia § 46 ods. 1 ZVO vyžaduje, aby uchádzači zabezpečili viazanosť svojich ponúk zábezpekou, ktorej výšku stanovuje na sumu: • vo výške 50 000,00 EUR. Verejný obstarávateľ stanovuje lehotu viazanosti ponúk od prvotnej lehoty na predkladanie ponúk na 12 mesiacov, t. j. do 21.11.2026. Bližie informácie sú uvedené v bode 9. a 16. časti A. súťažných podkladov
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546098
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546098
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO