Informácie
Názov zákazky:
Brachyterapeutický systém pre novú Vojenskú nemocnicu v Prešove
Kód zákazky:
Kód oznámenia:
17383 - POT
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
0,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie:
3.11.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Gen. Miloša Vesela
03426 Ružomberok
NUTS:
SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania:
Gen. Miloša Vesela Ružomberok 03426 Slovensko
Zdroj:
Popis
Účelom prípravných trhových konzultácií je oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú dodávaním a servisom brachyterapeutických systémov s cieľom informovať trh o pripravovanej zákazke a získať spätnú väzbu od potencionálnych záujemcov, stanoviť v pripravovanom verejnom obstarávaní predpokladanú hodnotu zákazky a objektívne parametre a požiadavky na predmet zákazky, ktoré verejný obstarávateľ uvedie v opise predmetu zákazky tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania uvedené v zákone č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“). Účasť na prípravných trhových konzultáciách je dobrovoľná. Hospodárske subjekty, ktoré sa zúčastnia prípravných trhových konzultácií sa môžu následne zúčastniť pripravovaného postupu pre zadanie zákazky a predložiť ponuku. Predmetom zákazky je obstarať kompletný afterloadingový brachyterapeutický systém vrátane všetkých aplikátorov pre povrchovú, intrakavitárnu a intersticiálnu brachyterapiu pre účely novej Vojenskej nemocnice v Prešove. Nakoľko existuje v súčasnosti viacero výrobcov s alternatívnymi prístupmi a možnosťami brachyterapie, cieľom prípravných trhových konzultácií bude konzultácia: - Technických špecifikácií ponúkaných prístrojov - Priestorových požiadaviek na jednotlivé prístroje - Cenové relácie alternatívnych riešení Na základe týchto diskusií, verejný obstarávateľ zadefinuje presné technické parametre zákazky. Očakávaný proces trhových konzultácií je nasledovný: 1. Prvé spoločné stretnutie so všetkými účastníkmi trhových konzultácií, kde verejný obstarávateľ vysvetlí a odprezentuje požiadavky na projekt a harmonogram stretnutí 2. Druhé kolo rokovaní bude prebiehať na individuálnej báze a účastníci budú môcť odprezentovať ich návrhy na technické osadenie predmetných prístrojov. V rámci druhého kola sa pripraví kompilácia data sheetu všetkých produktov, vrátane prípadných hodnotiacich kritérií. 3. Tretie kolo rokovaní bude prebiehať znovu na spoločnej báze, kde verejný obstarávateľ predstaví predstavu špecifikácií a riešení, ktoré vyplynú z individuálnych rokovaní Následne sa pripravia finálne podklady pre súťaž.