Revitalizácia verejného priestoru - Obnova chodníka v Lipovej Aleji, II. etapa

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia verejného priestoru - Obnova chodníka v Lipovej Aleji, II. etapa
Kód zákazky: 913/2025
Kód oznámenia: 17298 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233161-5
Predpokladaná hodnota: 405 328,55 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.11.2025 10:00
Vyhlásenie: 31.10.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Modra
Adresa: Dukelská
90001 Modra
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Dukelská Modra 90001 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarávania je kompletné uskutočnenie stavebných prác zákazky s názvom „Revitalizácia verejného priestoru - Obnova chodníka v Lipovej Aleji, II. etapa“ detailne špecifikovaných v projektovej dokumentácii a v rozsahu uvedenom vo výkaze výmer. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1356479
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Modra (ID: 88066)
  • Zákazka: Revitalizácia verejného priestoru - Obnova chodníka v Lipovej Aleji, II. etapa (ID: 536802)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 1508eeff-2533-426a-b563-8639fe9bc0f9
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Modra
  • IČO: 00304956
  • DIČ: 2020662193
  • Adresa
  • Ulica: Dukelská
  • Číslo: 38
  • Mesto: Modra
  • PSČ: 90001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: sona.arvayova@msumodra.sk
  • Telefónne číslo: +421336908329
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Modra)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4142
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 913/2025
  • Názov: Revitalizácia verejného priestoru - Obnova chodníka v Lipovej Aleji, II. etapa
  • Opis: Predmetom obstarávania je kompletné uskutočnenie stavebných prác zákazky s názvom „Revitalizácia verejného priestoru - Obnova chodníka v Lipovej Aleji, II. etapa“ detailne špecifikovaných v projektovej dokumentácii a v rozsahu uvedenom vo výkaze výmer. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 405 328.55
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112710, 45112711, 77310000, 77300000, 77315000, 77211600, 77211400, 77211500, 77341000, 45233253
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Modra
  • PSČ: 90001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Katastrálne územie: Modra
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Platí pre obe časti zákazky. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO: e) je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu a/alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky (overuje verejný obstarávateľ - platí len pre uchádzačov so sídlom v SR), f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, čo preukáže doložením čestného vyhlásenia (vzor ČV tvorí Prílohu č. 9 SP). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO, je možné nahradiť podľa § 152 ZVO potvrdením o zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač môže doklady k splneniu podmienok účasti predbežne nahradiť čestným vyhlásením, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením predbežne nahradil.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy s využitím IS EPVO. 2. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v IS EPVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 3. Zákazky sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO, tzv. superreverzná. 4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Hospodársky subjekt, ktorý predbežne nahradí doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO môže v časti IV. JED uviesť tzv. "GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI", bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno". 6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7. Upresnenie k lehote viazanosti ponúk, t. j. minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 31.1.2026. 8. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zloženie zábezpeky. 9. Osobitné požiadavky týkajúce sa uzavretia a plnenia zmluvy: Bližšie informácie sú uvedené v bode 22.3 súťažných podkladov a Prílohe č. 2.1 / 2.2 SP - návrh Zmluvy o dielo (pre príslušnú časť zákazky).
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: ČASŤ 1: Spevnené plochy (chodník a osvetlenie)
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : ČASŤ 1: Spevnené plochy (chodník a osvetlenie)
  • Opis: Predmetom tejto časti zákazky je rekonštrukcia existujúcich spevnených plôch a verejného osvetlenia v rámci Lipovej Aleje. Realizácia zahŕňa: • odstránenie nepriepustných asfaltových povrchov, • realizáciu nových vodopriepustných spevnených plôch na báze mlatu a žulovej dlažby, • dobudovanie verejného osvetlenia. Dielo pozostáva z nasledovných stavebných objektov: • SO 01 – Spevnené plochy, chodník, terénne úpravy • SO 02 – Verejné osvetlenie Predmet zákazky a podmienky vykonania diela sú detailne špecifikované v projektovej dokumentácii (Príloha č. 10 SP), vo výkaze výmer - Príloha č. 1 návrhu Zmluvy o dielo a v Zmluve o dielo (pre príslušnú časť zákazky), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 371 093.49
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Práce vrchnej stavby chodníkov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Modra
  • PSČ: 90001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 30.06.2026
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží potvrdenie banky/bánk, nie staršie ako 3 mesiace predchádzajúce dňu predloženia cenovej ponuky uchádzačom, v ktorom/ktorých má vedený/é účet/účty, pričom na potvrdení/potvrdeniach musia byť uvedené nasledujúce skutočnosti: • uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov v nepovolenom debete, • jeho bankový účet (účty) nebol/i za predchádzajúcich 12 mesiacov predmetom exekúcie, • v prípade splácania úveru dodržuje za predchádzajúcich 12 mesiacov splátkový kalendár, • ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti Za predchádzajúce obdobie sa pre účely zákazky považuje dvanásť (12) mesiacov predchádzajúce dňu vystavenia potvrdenia banky alebo ekvivalentného dokladu, resp. obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti či zriadenia účtu. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. 2) K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo splnomocnenou osobou uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/ých, od ktorej/ých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. 3) Podľa § 33 ods. 2 ZVO „Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.“ 4) Podľa § 33 ods. 4 ZVO „Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.“
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác;
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác s doplneným potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnej hodnote vo výške min. 700 000,00 EUR bez DPH. Zo zoznamu stavebných prác musí vyplývať realizácia min. 1 zákazky (referencie) rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote vo výške min. 350 000,00 EUR bez DPH. Za rovnaký alebo obdobný predmet zákazky sa považuje realizácia stavebných prác, ktorých predmetom bola výstavba alebo rekonštrukcia spevnených plôch určených pre peších alebo cyklistov (napr. chodníky, cyklotrasy, pešie zóny, parky, námestia, spevnené plochy z prírodných materiálov a pod.). Za obdobnú zákazku sa nepovažuje čiastková alebo lokálna oprava spevnených plôch (napr. vysprávky alebo oprava výtlkov). Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH, d) lehotu uskutočnenia stavebných prác, e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou vo formáte PDF. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, zoznam nemusí byť podpísaný. Vzor zoznamu je uvedený v Prílohe č. 6 súťažných podkladov. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zákazku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia prác (zmluvy) začali pred viac ako piatimi rokmi, alebo neboli skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), uchádzač v zozname uvedie zvlášť sumu iba za tú časť plnenia, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období. V prípade, ak plnenie realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku. 2) Podľa § 34 ods. 3 ZVO "Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8."
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii kľúčového odborníka – Stavbyvedúci - 1 osoba, ktorý spĺňa nižšie definovaných požiadaviek na vzdelanie, odbornú prax a odbornú kvalifikáciu kľúčového odborníka, nasledovne: a) doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, odborné zameranie pre Dopravné stavby. b) minimálne 3 roky odbornej praxe súvisiacej s predmetom zákazky (práce na výstavbe / rekonštrukcii dopravných stavieb (akýchkoľvek) v pozícii “stavbyvedúci”) Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax uchádzač preukáže predložením: - profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu, - predložením požadovaného certifikátu/osvedčenia alebo ekvivalentného dokladu, - predložením zoznamu praktických skúseností, - predložením čestného vyhlásenia, že sa bude podieľať na realizácii zákazky v prípade, že uchádzač, ktorý predkladá ponuku sa stane úspešným uchádzačom a bude s ním podpísaná zmluva o dielo. 2) Podľa § 34 ods. 3 ZVO "Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8."
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) v súlade s § 35 ZVO - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Uchádzač predloží sken platného certifikátu o zavedení systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v predmete zákazky podľa ISO 45001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 2) Podľa § 34 ods. 3 ZVO "Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8."
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) v súlade s § 36 ZVO ) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém environmentálneho manažérstva a pri plnení predmetu zákazky bude zabezpečovať systematickým riadením ochranu životného prostredia, čo preukáže skenom platného dokladu: certifikátom systému environmentálneho manažérstva v zmysle požiadaviek normy ISO 14001 vydaný akreditovaným certifikačným orgánom, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo osvedčenia vydané podľa noriem environmentálneho manažérstva vyplývajúcich z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. 2) Podľa § 34 ods. 3 ZVO "Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8."
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia Celková cena za predmet 1. časti zákazky v EUR s DPH (zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta), ktorú musí uchádzač určiť a predložiť spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet 1. časti zákazky, vyjadrená v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk prebehne podľa § 52 ods. 2 ZVO: „Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa predchádzajúcej vety.“
  • Miesto otvárania ponúk: Online sprístupnenie ponúk cez IS EPVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/536802
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536802
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Modra)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: ČASŤ 2: Sadové úpravy
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : ČASŤ 2: Sadové úpravy
  • Opis: Predmetom tejto časti zákazky je realizácia sadových úprav v rámci Lipovej Aleje. Realizácia zahŕňa: • výrub chorých a neperspektívnych drevín, • odstránenie pňov frézovaním, • obnovu a revitalizáciu trávnatých plôch, • odborné ošetrenie existujúcich vzrastlých stromov, • výsadbu nových stromov a doplnenie vegetačných prvkov. Dielo pozostáva z nasledovného stavebného objektu: • SO 03 – Zeleň Predmet zákazky a podmienky vykonania diela sú detailne špecifikované v projektovej dokumentácii (Príloha č. 10 SP), vo výkaze výmer - Príloha č. 1 návrhu Zmluvy o dielo a v Zmluve o dielo (pre príslušnú časť zákazky), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 34 235.06
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Terénne úpravy trávnatých oblastí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77310000, 77300000, 77211600, 45112711, 77315000, 77211400, 77211500, 77341000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Modra
  • PSČ: 90001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 30.06.2026
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: 1) Uchádzač predloží potvrdenie banky/bánk, nie staršie ako 3 mesiace predchádzajúce dňu predloženia cenovej ponuky uchádzačom, v ktorom/ktorých má vedený/é účet/účty, pričom na potvrdení/potvrdeniach musia byť uvedené nasledujúce skutočnosti: • uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov v nepovolenom debete, • jeho bankový účet (účty) nebol/i za predchádzajúcich 12 mesiacov predmetom exekúcie, • v prípade splácania úveru dodržuje za predchádzajúcich 12 mesiacov splátkový kalendár, • ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely zákazky považuje dvanásť (12) mesiacov predchádzajúce dňu vystavenia potvrdenia banky alebo ekvivalentného dokladu, resp. obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti či zriadenia účtu. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. 2) K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo splnomocnenou osobou uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/ých, od ktorej/ých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. 3) Podľa § 33 ods. 2 ZVO „Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.“ 4) Podľa § 33 ods. 4 ZVO „Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.“
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác;
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác s doplneným potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnej hodnote vo výške min. 70 000,00 EUR bez DPH. Zo zoznamu stavebných prác musí vyplývať realizácia min. 1 zákazky (referencie) rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote vo výške min. 30 000,00 EUR bez DPH. Za rovnaký alebo obdobný predmet zákazky sa považujú zákazky, ktorých predmetom boli práce súvisiace so sadovými úpravami verejných priestranstiev, revitalizácie trávnatých plôch, výsadby stromov a kríkov, odborné ošetrenia drevín, výsadby vegetačných prvkov a iné obdobné práce v oblasti úpravy a údržby verejnej zelene. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH, d) lehotu uskutočnenia stavebných prác, e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou vo formáte PDF. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, zoznam nemusí byť podpísaný. Vzor zoznamu tvorí Prílohu č. 6 súťažných podkladov. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zákazku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia prác (zmluvy) začali pred viac ako piatimi rokmi, alebo neboli skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), uchádzač v zozname uvedie zvlášť sumu iba za tú časť plnenia, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období. V prípade, ak plnenie realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku. 2) Podľa § 34 ods. 3 ZVO "Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8."
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, ak ide o stavebné práce alebo služby, uchádzač preukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak tieto údaje nie sú hodnotiacim kritériom ponúk;
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Ošetrovanie drevín Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii kľúčového odborníka – arboristu (min. 1 osoba), ktorý spĺňa nižšie definované požiadavky na vzdelanie, odbornú prax a odbornú kvalifikáciu, nasledovne: a) platný doklad o odbornej spôsobilosti v oblasti arboristiky, a to jeden z nižšie uvedených: • ETW – European Tree Worker alebo • ČCA – Český certifikovaný arborista úroveň stromolezec alebo • ISA – Certified Arborist úroveň praktik. b) je minimálne 5 rokov držiteľom jedného z vyššie uvedených certifikátov v oblasti arboristiky; c) platný doklad o odbornej spôsobilosti na prácu s motorovou pílou v súlade s ustanoveniami Vyhlášky č. 46/2010 Z. z. (preukaz na obsluhu motorovej píly pri ťažbe dreva, prípadne ekvivalent); d) platný doklad o odbornej spôsobilosti na prácu vo výškach podľa Vyhlášky č. 143/2013 Z. z. (certifikát pre lanový prístup a polohovacie techniky – pre špeciálne výškové práce, prípadne ekvivalent). Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax uchádzač preukáže predložením: • profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu, • kópiou dokladov o odbornej spôsobilosti, • zoznamu praktických skúseností, • čestného vyhlásenia, že sa bude podieľať na realizácii zákazky v prípade, že uchádzač, ktorý predkladá ponuku, sa stane úspešným uchádzačom a bude s ním podpísaná zmluva o dielo. 2) Výrub drevín Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii kľúčového odborníka (min. 1 osoba), ktorý spĺňa nižšie definované požiadavky na vzdelanie a odbornú kvalifikáciu, nasledovne: a) platný doklad o odbornej spôsobilosti na prácu s motorovou pílou v súlade s ustanoveniami Vyhlášky č. 46/2010 Z. z. (preukaz na obsluhu motorovej píly pri ťažbe dreva, prípadne ekvivalent); b) platný doklad o odbornej spôsobilosti na prácu vo výškach podľa Vyhlášky č. 143/2013 Z. z. (certifikát pre lanový prístup a polohovacie techniky – pre špeciálne výškové práce, prípadne ekvivalent); c) minimálne 3 roky praxe v odborných činnostiach súvisiacich s výrubom a ošetrovaním drevín. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax uchádzač preukáže predložením: • profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu, • kópiou dokladov o odbornej spôsobilosti, • zoznamu praktických skúseností, • čestného vyhlásenia, že sa bude podieľať na realizácii zákazky v prípade, že uchádzač, ktorý predkladá ponuku, sa stane úspešným uchádzačom a bude s ním podpísaná zmluva o dielo. 3) Výsadba stromov, obnova a regenerácia trávnatých plôch Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii kľúčového odborníka (min. 1 osoba), ktorý spĺňa nižšie definované požiadavky na vzdelanie, odbornú prax a odbornú kvalifikáciu, nasledovne: a) vysokoškolské vzdelanie v oblasti záhradníctva, poľnohospodárstva alebo lesníctva alebo úplne stredné odborné vzdelanie ukončené maturitou v týchto oboroch; b) min. 3 roky praxe súvisiacich s predmetom zákazky (napr. realizácia sadových úprav, výsadba a zakladanie zelených plôch,...); Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax uchádzač preukáže predložením: • profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu, • kópie dokladu o vzdelaní, • zoznamu praktických skúseností, • čestného vyhlásenia, že sa bude podieľať na realizácii zákazky v prípade, že uchádzač, ktorý predkladá ponuku, sa stane úspešným uchádzačom a bude s ním podpísaná zmluva o dielo. 4) Uchádzač musí mať k dispozícii min. 1 kľúčového odborníka, ktorý spĺňa vyššie definované požiadavky na vzdelanie, odbornú prax a kvalifikáciu, to znamená, jedna osoba môže spĺňať viacero uvedených pozícií, ak disponuje príslušným vzdelaním, odbornou spôsobilosťou a praxou. 5) Podľa § 34 ods. 3 ZVO "Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8."
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia Celková cena za predmet 2. časti zákazky v EUR s DPH (zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta), ktorú musí uchádzač určiť a predložiť spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet 2. časti zákazky, vyjadrená v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk prebehne podľa § 52 ods. 2 ZVO: „Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa predchádzajúcej vety.“
  • Miesto otvárania ponúk: Online sprístupnenie ponúk cez IS EPVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/536802
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536802
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Modra)