1. Základné údaje 
 
  2. Organizácie 
 
  3. Kupujúci a poskytovateľ služieb 
 
  4. Postup 
 
  5. Časti 
 
 
 -  
  
    5.1 Informácie o časti 
   
-  
  
    5.1.1 Časť 
   
- Názov: Stolové centrifúgy
-  
  
    Účel 
   
-  
  
    Opis časti 
   
- Referenčné číslo: 380/RRNaVO/2025
- Názov : Stolové centrifúgy
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie stolových centrifúg v zmysle Príloh Súťažných podkladov. - Stolová univerzálna veľkokapacitná centrifúga bez chladenia s možnosťou výmeny rotorov a adaptérov; - Stolová univerzálna centrifúga
- Druh zákazky: Tovary
-  
  
    Rozsah obstarávania 
   
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-  
  
    Predpokladaná hodnota 
   
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 14 122.83
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-  
  
    Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky 
   
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
-  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
   
-  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
   
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-  
  
    Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní 
   
-  
  
    Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania 
   
-  
  
    Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania 
   
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-  
  
    Informácie o mieste plnenia 
   
-  
  
    Informácie o mieste plnenia 
   
- Ulica: Študentská 
- Číslo: 2
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 911 50
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-  
  
    Predpokladané trvanie 
   
-  
  
    Dĺžka trvania 
   
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-  
  
    Využitie prostriedkov z fondov EÚ 
   
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-  
  
    Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme 
   
-  
  
    Aplikácia rámcovej dohody 
   
- Rámcová dohoda: Žiadna
-  
  
    Dynamický systém obstarávania 
   
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-  
  
    Informácie o rámcovej dohode 
   
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-  
  
    Súťažné podmienky 
   
-  
  
    Spôsob zverejnenia podmienok účasti 
   
-  
  
    Spôsob zverejnenia podmienok účasti 
   
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-  
  
    Kritériá na vyhodnotenie ponúk 
   
-  
  
    Zoznam kritérií 
   
-  
  
    Zoznam kritérií 
   
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH. Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom, alebo treťom mieste v predbežnom poradí ponúk, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu v EUR bez DPH za položku "Stolová univerzálna veľkokapacitná centrifúga bez chladenia s možnosťou výmeny rotorov a adaptérov". Presnejšie informácie k uvedenej položke sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách. V súlade s § 55 ods. 1, § 40 a § 53 zákona o verejnom obstarávaní komisia vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa predbežne umiestnil na 1. mieste po vyhodnotení ponúk na základe zvoleného kritéria. 
-  
  
    Parametre kritéria 
   
-  
  
    Váhové hodnotiace kritérium 
   
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH.
-  
  
    Ďalšie požiadavky 
   
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.
-  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
   
-  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
   
- Vyhradená účasť: Žiadne
-  
  
    Informácie o variantoch 
   
- Varianty: Nie sú povolené
-  
  
    Požiadavky na plnenie zmluvy 
   
-  
  
    Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk 
   
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-  
  
    eFakturácia 
   
- Elektronická fakturácia: Povinná
-  
  
    eKatalóg 
   
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-  
  
    Postup po procese udeľovania 
   
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-  
  
    Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť 
   
-  
  
    Lehoty 
   
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-  
  
    Viazanosť ponuky 
   
-  
  
    Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná 
   
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
   
-  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
   
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
   
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-  
  
    Informácie o otváraní ponúk 
   
- Dátum otvárania ponúk: 02.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Miesto otvárania ponúk: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne Študentská 2 911 50 Trenčín
-  
  
    Zábezpeka 
   
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške - 400,00 € (slovom: štyristo EUR). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača; - Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa; - Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech verejného obstarávateľa; Bližšie informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú v súťažných podkladoch, bod 17.
-  
  
    Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť 
   
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71942/summary
-  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
   
-  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
   
-  
  
    Súťažné podklady v úradných jazykoch 
   
-  
  
    Súťažné podklady v úradnom jazyku 
   
-  
  
    Súťažné podklady v úradnom jazyku 
   
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545888
- Označenie dokumentu/zákazky: Stolové centrifúgy
-  
  
    Komunikačný kanál ad hoc 
   
- Názov elektronického prostriedku: https://josephine.proebiz.com/sk/
-  
  
    Preskúmanie 
   
-  
  
    Lehoty na preskúmanie 
   
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-  
  
    Organizácia pre preskúmanie 
   
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-  
  
    Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní 
   
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)