Mobilný skenovací systém na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Mobilný skenovací systém na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“
Kód zákazky: 116518/2025
Kód oznámenia: 17363 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 38582000-8
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 1.12.2025 09:00
Vyhlásenie: 31.10.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

1.1 Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to konkrétne mobilného skenovacieho systému na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“ v celkovom počte 1 ks – zahŕňa dodávku skenera na intenzívnu kontrolu tovaru, kontajnerov v cestnej doprave za použitia transmisného žiarenia a RTG lúčov so spätným rozptylom za účelom prevencie nelegálnej prepravy tovaru a osôb a poskytovanie ďalších služieb špecifikovaných v Špecifikácii predmetu zákazky tejto časti súťažných podkladov. 1.2 Spolu so zariadením dodanie technickej dokumentácie v slovenskom alebo českom jazyku (napr. návod na obsluhu zariadenia, certifikát potvrdzujúci zhodu zariadenia s označením CE), 1.3 Poskytnutie bezodplatného záručného servisu: - Záruka na skenovací systém a vozidlo, ktorého je systém súčasťou, sa požaduje v trvaní 10 rokov. - Servis skenovacieho systému a vozidla je počas trvania záručnej doby bezodplatný a vykonávaný v rozsahu a intervaloch určených alebo odporúčaných výrobcom zariadenia (vozidla). 1.4 Poskytnutie bezodplatne neobmedzené užívacie práva k obslužnému a vyhodnocovaciemu softwaru k zariadeniu vo forme nevýhradnej licencie časovo a územne neobmedzenej, vrátane bezplatnej aktualizácie softwaru zariadenia počas predpokladanej životnosti zariadenia, minimálne však počas 10 rokov od dodania zariadenia, 1.5 Dodávateľ skenovacieho systému zabezpečí bezodplatné zaškolenie 12 príslušníkov finančnej správy určených na obsluhu a údržbu skenovacieho systému, z toho 2 školiteľov oprávnených ďalej školiť personál na vykonávanie správnej obsluhy a údržby skenovacieho systému, ktorých určí obstarávateľ pri jeho dodaní 1.6 Počas platnosti záručnej doby (minimálne 10 rokov), dodávateľ skenovacieho systému bezodplatne vyškolí ďalších 10 príslušníkov finančnej správy, z toho 4 školiteľov a 6 osôb určených na obsluhu a údržbu skenovacieho systému. 1.7 Zabezpečenie dostupnosti náhradných dielov k dodanému zariadeniu minimálne však počas 10 rokov od dodania zariadenia, 1.8 Zabezpečenie bezodplatnej ekologickej likvidácie doteraz používaného mobilného inšpekčného skenovacieho systému NUCTECH MT1213DE a bezodplatnú ekologickú likvidáciu zariadenia po jeho životnosti, 1.9 Zabezpečenie vydania povolenia na vykonávanie činnosti vedúcej k ožiareniu podľa § 2 ods. 1 písm. d) v spojení s § 28 ods. 3 písm. b) zákona č. 87/2018 Z. z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 87/2018 Z. z.“), 1.10 Zabezpečenie, v lehote 30 dní od dodania zariadenia prihlásenie motorového vozidla na príslušnom dopravnom inšpektoráte, 1.11 Spolu so zariadením dodanie 12 osobných elektronických dozimetrov s nasledovnou špecifikáciou: - presne zaznamenávajú dávku gama žiarenia a RTG žiarenia od min. 10 keV do min. 20 MeV, - typ alarmu: vizuálny, zvukový, vibračný, - zdroj napájania: AA batéria, ktorá bude súčasťou dodávky, - pripojenie a komunikácia s PC: IRDA, - odolnosť voči pádu z výšky minimálne 0,7 m, - spĺňa štandardy IEC 61526 a ANSI N42.20 pre tento druh zariadenia, - vode odolnosť minimálne do 1 m, - LCD displej. Predmet zákazky – jeho špecifikácia a rozsah je uvedený v bode II. Zväzok III. súťažných podkladov, príloha č. 1 Špecifikácia predmetu zákazky

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1370996
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: Mobilný skenovací systém na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“ (ID: 544519)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 9f6ae388-b78d-4218-b7b6-51d8dfd1097f
  • Identifikátor verzie oznámenia: 4ae2b732-955c-4012-ab2f-cab99402747c
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.kindernayova@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: +421-2-49234346
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 116518/2025
  • Názov: Mobilný skenovací systém na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“
  • Opis: 1.1 Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to konkrétne mobilného skenovacieho systému na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“ v celkovom počte 1 ks – zahŕňa dodávku skenera na intenzívnu kontrolu tovaru, kontajnerov v cestnej doprave za použitia transmisného žiarenia a RTG lúčov so spätným rozptylom za účelom prevencie nelegálnej prepravy tovaru a osôb a poskytovanie ďalších služieb špecifikovaných v Špecifikácii predmetu zákazky tejto časti súťažných podkladov. 1.2 Spolu so zariadením dodanie technickej dokumentácie v slovenskom alebo českom jazyku (napr. návod na obsluhu zariadenia, certifikát potvrdzujúci zhodu zariadenia s označením CE), 1.3 Poskytnutie bezodplatného záručného servisu: - Záruka na skenovací systém a vozidlo, ktorého je systém súčasťou, sa požaduje v trvaní 10 rokov. - Servis skenovacieho systému a vozidla je počas trvania záručnej doby bezodplatný a vykonávaný v rozsahu a intervaloch určených alebo odporúčaných výrobcom zariadenia (vozidla). 1.4 Poskytnutie bezodplatne neobmedzené užívacie práva k obslužnému a vyhodnocovaciemu softwaru k zariadeniu vo forme nevýhradnej licencie časovo a územne neobmedzenej, vrátane bezplatnej aktualizácie softwaru zariadenia počas predpokladanej životnosti zariadenia, minimálne však počas 10 rokov od dodania zariadenia, 1.5 Dodávateľ skenovacieho systému zabezpečí bezodplatné zaškolenie 12 príslušníkov finančnej správy určených na obsluhu a údržbu skenovacieho systému, z toho 2 školiteľov oprávnených ďalej školiť personál na vykonávanie správnej obsluhy a údržby skenovacieho systému, ktorých určí obstarávateľ pri jeho dodaní 1.6 Počas platnosti záručnej doby (minimálne 10 rokov), dodávateľ skenovacieho systému bezodplatne vyškolí ďalších 10 príslušníkov finančnej správy, z toho 4 školiteľov a 6 osôb určených na obsluhu a údržbu skenovacieho systému. 1.7 Zabezpečenie dostupnosti náhradných dielov k dodanému zariadeniu minimálne však počas 10 rokov od dodania zariadenia, 1.8 Zabezpečenie bezodplatnej ekologickej likvidácie doteraz používaného mobilného inšpekčného skenovacieho systému NUCTECH MT1213DE a bezodplatnú ekologickú likvidáciu zariadenia po jeho životnosti, 1.9 Zabezpečenie vydania povolenia na vykonávanie činnosti vedúcej k ožiareniu podľa § 2 ods. 1 písm. d) v spojení s § 28 ods. 3 písm. b) zákona č. 87/2018 Z. z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 87/2018 Z. z.“), 1.10 Zabezpečenie, v lehote 30 dní od dodania zariadenia prihlásenie motorového vozidla na príslušnom dopravnom inšpektoráte, 1.11 Spolu so zariadením dodanie 12 osobných elektronických dozimetrov s nasledovnou špecifikáciou: - presne zaznamenávajú dávku gama žiarenia a RTG žiarenia od min. 10 keV do min. 20 MeV, - typ alarmu: vizuálny, zvukový, vibračný, - zdroj napájania: AA batéria, ktorá bude súčasťou dodávky, - pripojenie a komunikácia s PC: IRDA, - odolnosť voči pádu z výšky minimálne 0,7 m, - spĺňa štandardy IEC 61526 a ANSI N42.20 pre tento druh zariadenia, - vode odolnosť minimálne do 1 m, - LCD displej. Predmet zákazky – jeho špecifikácia a rozsah je uvedený v bode II. Zväzok III. súťažných podkladov, príloha č. 1 Špecifikácia predmetu zákazky
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zariadenia na röntgenovú kontrolu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30216110, 34100000, 80511000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Komenského
  • Číslo: 39/A
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 040 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Oznámenie
  • 4.2.2 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa odsúdení za trestný čin
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z., že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa platby daní alebo príspevkov na sociálne zabezpečenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z., t. j. že: - nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov, - nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne , Sociálnej poisťovne, a doloženým potvrdením miestneho príslušného daňového úradu a colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v danom štáte.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa právneho postavenia hospodárskeho subjektu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z., t. j. že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v danom štáte.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody vylúčenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa konfliktu záujmov alebo odborného pochybenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu kedykoľvek počas verejného obstarávania vylúčiť uchádzača alebo záujemcu, ak existujú dôvody týkajúce sa podstatného porušenia zmluvných povinností, závažného porušenia profesijných povinností, narušením hospodárskej súťaže, porušením povinností v oblasti profesijnej etiky, pracovného, sociálneho alebo environmentálneho práva. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ vylúčia kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak poskytol nepravdivé informácie, pokúsil sa neoprávnene ovplyvniť postup verejného obstarávania, prípadne sa zapojil do jeho prípravy spôsobom, ktorý znemožňuje zabezpečiť hospodársku súťaž, konflikt záujmov nemnožno odstrániť inými účinnými opatreniami.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ bude pri tomto verejnom obstarávaní postupovať podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača na prvom mieste v poradí. 2. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému Elektronická platforma (tiež ako EPVO alebo aj eplatforma) prevádzkovaného Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku výhradne prostredníctvom informačného systému EPVO verejne dostupnom na webovej stránke: https://www.isepvo.sk/o-systeme/. Na predmetnej webovej stránke sa nachádzajú tiež webové odkazy na dokumentáciu a video návody pre registráciu do EPVO a pre prácu s EPVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom EPVO. 3. Ponuka sa predkladá v elektronickej podobe prostredníctvom EPVO, v lehote na predkladanie ponúk, v zmysle usmernení v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12252. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň zdaniteľného plnenia, ...). 6. Odkaz na pojem "Zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní" sa rozumie v celom kontexte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. 7. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavania zápisom v zozname hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Na základe uvedeného, uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predkladať verejnému obstarávateľovi doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto verejnom obstarávaní ustanovenie § 10 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením JED-u. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač (v prípade využitia JEDu) v JEDe uviedol informácie a údaje, na základe ktorých bude možné vyhodnotiť splnenie podmienok účasti (nepostačuje uvedenie globálneho údaju - odpoveď Áno/Nie - týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D).
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Mobilný skenovací systém na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 116518/2025
  • Názov : Mobilný skenovací systém na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“
  • Opis: 1.1 Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to konkrétne mobilného skenovacieho systému na kontrolu cestnej nákladnej a osobnej dopravy s výkonom 6/4 MeV a s technológiou spätného rozptylu „Backscatter“ v celkovom počte 1 ks – zahŕňa dodávku skenera na intenzívnu kontrolu tovaru, kontajnerov v cestnej doprave za použitia transmisného žiarenia a RTG lúčov so spätným rozptylom za účelom prevencie nelegálnej prepravy tovaru a osôb a poskytovanie ďalších služieb špecifikovaných v Špecifikácii predmetu zákazky tejto časti súťažných podkladov. 1.2 Spolu so zariadením dodanie technickej dokumentácie v slovenskom alebo českom jazyku (napr. návod na obsluhu zariadenia, certifikát potvrdzujúci zhodu zariadenia s označením CE), 1.3 Poskytnutie bezodplatného záručného servisu: - Záruka na skenovací systém a vozidlo, ktorého je systém súčasťou, sa požaduje v trvaní 10 rokov. - Servis skenovacieho systému a vozidla je počas trvania záručnej doby bezodplatný a vykonávaný v rozsahu a intervaloch určených alebo odporúčaných výrobcom zariadenia (vozidla). 1.4 Poskytnutie bezodplatne neobmedzené užívacie práva k obslužnému a vyhodnocovaciemu softwaru k zariadeniu vo forme nevýhradnej licencie časovo a územne neobmedzenej, vrátane bezplatnej aktualizácie softwaru zariadenia počas predpokladanej životnosti zariadenia, minimálne však počas 10 rokov od dodania zariadenia, 1.5 Dodávateľ skenovacieho systému zabezpečí bezodplatné zaškolenie 12 príslušníkov finančnej správy určených na obsluhu a údržbu skenovacieho systému, z toho 2 školiteľov oprávnených ďalej školiť personál na vykonávanie správnej obsluhy a údržby skenovacieho systému, ktorých určí obstarávateľ pri jeho dodaní 1.6 Počas platnosti záručnej doby (minimálne 10 rokov), dodávateľ skenovacieho systému bezodplatne vyškolí ďalších 10 príslušníkov finančnej správy, z toho 4 školiteľov a 6 osôb určených na obsluhu a údržbu skenovacieho systému. 1.7 Zabezpečenie dostupnosti náhradných dielov k dodanému zariadeniu minimálne však počas 10 rokov od dodania zariadenia, 1.8 Zabezpečenie bezodplatnej ekologickej likvidácie doteraz používaného mobilného inšpekčného skenovacieho systému NUCTECH MT1213DE a bezodplatnú ekologickú likvidáciu zariadenia po jeho životnosti, 1.9 Zabezpečenie vydania povolenia na vykonávanie činnosti vedúcej k ožiareniu podľa § 2 ods. 1 písm. d) v spojení s § 28 ods. 3 písm. b) zákona č. 87/2018 Z. z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 87/2018 Z. z.“), 1.10 Zabezpečenie, v lehote 30 dní od dodania zariadenia prihlásenie motorového vozidla na príslušnom dopravnom inšpektoráte, 1.11 Spolu so zariadením dodanie 12 osobných elektronických dozimetrov s nasledovnou špecifikáciou: - presne zaznamenávajú dávku gama žiarenia a RTG žiarenia od min. 10 keV do min. 20 MeV, - typ alarmu: vizuálny, zvukový, vibračný, - zdroj napájania: AA batéria, ktorá bude súčasťou dodávky, - pripojenie a komunikácia s PC: IRDA, - odolnosť voči pádu z výšky minimálne 0,7 m, - spĺňa štandardy IEC 61526 a ANSI N42.20 pre tento druh zariadenia, - vode odolnosť minimálne do 1 m, - LCD displej. Predmet zákazky – jeho špecifikácia a rozsah je uvedený v bode II. Zväzok III. súťažných podkladov, príloha č. 1 Špecifikácia predmetu zákazky
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zariadenia na röntgenovú kontrolu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30216110, 34100000, 80511000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Komenského
  • Číslo: 39/A
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 040 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Európske fondy
  • Európske fondy
  • Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Fond pre integrované riadenie hraníc (IBMF) – Nástroj finančnej podpory na vybavenie na colné kontroly (CCEI) (2021/2027)
  • Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: kód projektu 101183430 — SK-BCP-CCEI23
  • Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: „Nákup a obnova špeciálneho technologického vybavenia na zlepšenie colnej kontroly a prevencie proti organizovanému zločinu“ Grantová zmluva, ako je uvedené v CRZ (366/2024 | Centrálny register zmlúv): Grantová dohoda _Grant Agreement - GAP-101183430 - Project 101183430-SK-BCP-CCEI23.
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Zápis v obchodnom/Živnostenskom registri (§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Zápis v obchodnom/Živnostenskom registri, ktorý preukazuje, že je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu.
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka uchádzača, ktorý poskytne verejnému obstarávateľovi najnižšiu (celkovú) cenu za predmet zákazky v EUR s daňou z pridanej hodnoty a umiestni sa na 1. mieste podľa zostaveného poradia podľa výšky ponukovej ceny vzostupne.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky (EUR s DPH)
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 0
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/544519
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/544519
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544519
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma prevádzkovaná Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)