Prístavba učebného pavilónu k Základnej škole sv. Svorada a Benedikta

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Prístavba učebného pavilónu k Základnej škole sv. Svorada a Benedikta
Kód zákazky: ZS/729
Kód oznámenia: 17207 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214210-5
Predpokladaná hodnota: 779 405,42 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 30.10.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa:
Skalité
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Skalité Slovensko Miestom vykonania stavebných prác: objekt č.s. 729 – Základná škola sv. Svorada a Benedikta, stojaci na pozemku parcelné čísla k.ú. Skalité , C KN 3819/1, v katastrálnom území obce Skalité
Zdroj:

Popis

Predmetom verejného obstarávania je prístavba hlavného učebného pavilónu školy. Prístavba v zmysle PD je dvojpodlažná stavba , prízemie obsahuje – 2 učebne /po max 29žiakov/, vstup, sociálno-hygienické zariadenia ako i výťah sú riešené ako bezbariérové aj pre imobilného používateľa komunikácia (schodisko a chodba); poschodie obsahuje 2 učebne /po max. 29 žiakov/, 2 kabinety, komunikáciu – chodba a schodisko. Spojovacia chodba spája nový objekt s pôvodným pavilónom, všetky priestory budú bezbariérové a hlavný pavilón bude mať taktiež bezbariérový výťah a spojovacia chodba medzi novým a starým pavilónom bude mať schodiskovú plošinu. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1373188
1. Základné údaje
  • Organizácia: Základná škola sv. Andreja Svorada a Benedikta, Skalité 729 (ID: 19008)
  • Zákazka: Prístavba učebného pavilónu k Základnej škole sv. Svorada a Benedikta (ID: 545655)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7c22e13e-f192-45a2-9679-367bc7f4099f
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Základná škola sv. Andreja Svorada a Benedikta, Skalité 729
  • IČO: 30232228
  • DIČ: 2020550994
  • Adresa
  • Mesto: Skalité
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: czsskaliteustredie@centrum.sk
  • Telefónne číslo: +421948210053
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Základná škola sv. Andreja Svorada a Benedikta, Skalité 729)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12888
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZS/729
  • Názov: Prístavba učebného pavilónu k Základnej škole sv. Svorada a Benedikta
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je prístavba hlavného učebného pavilónu školy. Prístavba v zmysle PD je dvojpodlažná stavba , prízemie obsahuje – 2 učebne /po max 29žiakov/, vstup, sociálno-hygienické zariadenia ako i výťah sú riešené ako bezbariérové aj pre imobilného používateľa komunikácia (schodisko a chodba); poschodie obsahuje 2 učebne /po max. 29 žiakov/, 2 kabinety, komunikáciu – chodba a schodisko. Spojovacia chodba spája nový objekt s pôvodným pavilónom, všetky priestory budú bezbariérové a hlavný pavilón bude mať taktiež bezbariérový výťah a spojovacia chodba medzi novým a starým pavilónom bude mať schodiskovú plošinu. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 779 405.42
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom vykonania stavebných prác: objekt č.s. 729 – Základná škola sv. Svorada a Benedikta, stojaci na pozemku parcelné čísla k.ú. Skalité , C KN 3819/1, v katastrálnom území obce Skalité
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Na účasť v tejto súťaži sa vyžaduje splnenie nasledovných podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, - uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Doklady v zmysle ZVO: výpis z ORSR. Predloženie v ponuke: nie - overuje verejný obstarávateľ. b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, - uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady v zmysle ZVO: Evidencia v Registri osôb so zákazom. Predloženie v ponuke: áno - Zároveň overuje verejný obstarávateľ (v registri osôb so zákazom, vedenom na ÚVO na https://www.uvo.gov.sk/register-osob-so-zakazom490.htm - pri subjektoch, ktoré majú sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu v SR. Upozornenie: uchádzači pochádzajúci z iných krajín ako zo Slovenskej republiky sú povinní predkladať verejnému obstarávateľovi aj dokumenty uvedené v písm. a) a b) (prípadne ich dočasne nahradiť Jednotným európskym dokumentom, alebo čestným vyhlásením) , keďže verejný obstarávateľ má prístup do registrov zriadených len v Slovenskej republike. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny dodávateľov, len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.isepvo.sk/videonavody/ 2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na súťažné podklady: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/545655 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači smerovať svoje otázky na: E-mail: eplatforma@vlada.gov.sk Telefón: +421 2 20925 100- počas pracovných dní v čase od 8:00 do 16:00, Webová stránka: www.isepvo.sk 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 zákona o VO. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „globálny údaj pre všetky podmienky účasti“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. – viď. Bod 25 súťažných podkladov. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Otváranie ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v bode 19. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ zabezpečí on-line sprístupnenie ponúk uchádzačov, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie. 10. Výsledkom VO bude uzatvorenie zmluvy o dielo. 11. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 10 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v časti III. bod 15. súťažných podkladov. Lehota viazanosti ponúk do 31.03.2026 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií, ale je sčasti zamerané na sociálne aspekty kladením dôrazu na zabezpečenie bezbarierových komunikačných kanálov. 13. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, vzhľadom na charakter a postup realizácie stavebných prác.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Prístavba učebného pavilónu k Základnej škole sv. Svorada a Benedikta
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZS/729
  • Názov : Prístavba učebného pavilónu k Základnej škole sv. Svorada a Benedikta
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je prístavba hlavného učebného pavilónu školy. Prístavba v zmysle PD je dvojpodlažná stavba , prízemie obsahuje – 2 učebne /po max 29žiakov/, vstup, sociálno-hygienické zariadenia ako i výťah sú riešené ako bezbariérové aj pre imobilného používateľa komunikácia (schodisko a chodba); poschodie obsahuje 2 učebne /po max. 29 žiakov/, 2 kabinety, komunikáciu – chodba a schodisko. Spojovacia chodba spája nový objekt s pôvodným pavilónom, všetky priestory budú bezbariérové a hlavný pavilón bude mať taktiež bezbariérový výťah a spojovacia chodba medzi novým a starým pavilónom bude mať schodiskovú plošinu. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom vykonania stavebných prác: objekt č.s. 729 – Základná škola sv. Svorada a Benedikta, stojaci na pozemku parcelné čísla k.ú. Skalité , C KN 3819/1, v katastrálnom území obce Skalité
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 2.3.1 Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže vo svojej ponuke predloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: i) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, ii) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: Splnenie uvedenej podmienky účasti uchádzač preukáže dokladmi o uskutočnení zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru stavebných prác ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote viacerých samostatne realizovaných projektov/plnení/zmlúv vo finančnom objeme min. 600.000,- EUR bez DPH. Stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sú práce realizované na výstavbe, prestavbe alebo rekonštrukcii pozemných stavieb typu 1, oddiel 11,12 podľa členenia stavieb Vyhlášky č. 59/2025 Z. z. . Z predložených dokladov minimálne jedna zákazka musí byť v minimálnej hodnote 300 000,- Eur bez DPH (slovom: tristotisíc eur). Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú. V takom prípade požaduje verejný obstarávateľ za účelom jednoznačnej identifikácie danej referencie, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol link resp. identifikoval konkrétnu zákazu/referenciu, ktorou preukazuje splnenie podmienky účasti. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti plnením, ktoré svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo zrealizované len v rozhodnom období, t.j. spadá do rozhodného obdobia 5-tich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečených ním samotným v rozhodnom období piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania . Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 2.3.2 Uvedením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný preukázať, že osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác (tzv. kľúčový odborník) má potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie stavebných prác, ktoré sú predmetom tohto verejného obstarávania. Za kľúčového odborníka sa na účely tohto verejného obstarávania považuje: Osoba v pozícií Stavbyvedúceho, Odborný garant – stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby . Vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže predložením: I)profesijného životopisu stavbyvedúceho, ktorý je podpísaný dotknutou osobou a z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní, vzdelanie a účasť v pozícií stavbyvedúceho na realizácii minimálne 2 projektov zameraných na pozemné stavby typu 1, oddiel 11,12 podľa členenia stavieb Vyhlášky č. 59/2025 Z. z. a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi, t.j či bude poskytovať služby stavbyvedúceho v pozícií zamestnanca na základe pracovnoprávneho vzťahu , alebo či bude činnosť stavbyvedúceho vykonávať z pozície inej osoby. II)dokladu o odbornej spôsobilosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho pre pozemné stavby, vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) – fotokópia platného osvedčenia/internetový odkaz na zápis v Zozname oprávnených osôb vedenom na stránke Slovenskej komory stavebných inžinierov, resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. UPOZORNENIE k podmienkam účasti uvedenými v bodoch 2.3.1 a 2.3.2: Verejný obstarávateľ umožňuje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti primerane podľa § 34 ods. 3 zákona Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa bodu A.2.3.2, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ ako súčasť súťažných podkladov predkladá návrh zmluvných podmienok.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Miesto otvárania ponúk: IS
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/545655
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545655
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EVO