1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: HW maintenance pre IS GP SR
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : HW maintenance pre IS GP SR
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovania služieb HW maintenance na obdobie do 30.11.2026 v rozsahu: a) zabezpečenie dodania originálnych náhradných dielov verejnému obstarávateľovi alebo ním poverenej tretej strane (dodávateľ SLA pre IS GP SR), b) v prípade nemožnosti opravy daného komponentu alebo jeho časti zabezpečenie dodania celého nového zariadenia, c) poskytovanie aktualizácií, bezpečnostných záplat, firmvéru, nových verzií ovládačov a softvérových častí hardvérových komponentov (súčasť ceny maintenance) verejnému obstarávateľovi alebo ním poverenej tretej strane, d) zabezpečenie požadovaných časov odozvy na poskytovanie služieb HW maintenance v režime dodania nasledujúci pracovný deň po nahlásení incidentu, e) poskytovanie súhrnnej informácie verejnému obstarávateľovi alebo ním poverenej tretej strane o vydaní nových verzií ovládačov, firmvéru alebo bezpečnostných záplatách výrobcov jednotlivých podporovaných komponentov minimálne jeden krát za štvrťrok, najneskôr do 10 pracovných dní od ukončenia predchádzajúceho štvrťroka, f) telefonická alebo emailová podpora Helpdesk (vrátane ESSP), vrátane možnosti eskalácie riešenia incidentu na výrobcu. Na tomto mieste verejný obstarávateľ vyhlasuje, že doba existujúcej podpory zariadení (komponentov podľa Opisu predmetu zákazky) uplynie dňa 30.11.2025. Predmetom tejto zákazky je poskytovanie služieb podpory do 30.11.2026 bez ohľadu na to, kedy táto zmluva vstúpi do účinnosti a poskytovateľ predložením svojej ponuky vyhlasuje, že tieto faktory zohľadnil vo svojej cene s ohľadom na zvyklosti trhu a požiadavky výrobcov týchto zariadení. Poskytovateľ vyhlasuje, že prípadné vedľajšie náklady na zabezpečenie tejto podpory zahrnul do ceny. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 týchto súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www. uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo. gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 232 328
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Počítačové podporné služby a poradenstvo
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 50312610, 50324100
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia predmetu zákazky: v dátovom centre DATACUBE, Kopčianska 92/D, 851 01 Bratislava a v dátovom centre PERPETUUS, Istrijská ulica č. 26, 841 07 Bratislava.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Upresnenie k lehote plnenia: Na tomto mieste verejný obstarávateľ vyhlasuje, že doba existujúcej podpory zariadení (komponentov podľa Opisu predmetu zákazky) uplynie dňa 30.11.2025. Predmetom tejto zákazky je poskytovanie služieb podpory do 30.11.2026 bez ohľadu na to, kedy táto zmluva vstúpi do účinnosti a poskytovateľ predložením svojej ponuky vyhlasuje, že tieto faktory zohľadnil vo svojej cene s ohľadom na zvyklosti trhu a požiadavky výrobcov týchto zariadení. Poskytovateľ vyhlasuje, že prípadné vedľajšie náklady na zabezpečenie tejto podpory zahrnul do ceny.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únii.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH
- Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí, tzn. uchádzač s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky v eur s DPH. Ostatné ponuky budú zoradené vzostupne podľa výšky ponúkanej celkovej ceny v eur s DPH, tzn. ponuke s najvyššou celkovou cenou bude priradené najvyššie poradové číslo.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Generálna prokuratúra SR)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Generálna prokuratúra SR)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 26.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku v IS EVO, tzn. účasťou na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v súlade s § 52 ods. 2 štvrtá veta zákona.
- Miesto otvárania ponúk: Generálna prokuratúra SR, Štúrova 2, 812 85 Bratislava.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 11 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545606
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)