Rekonštrukcia kuchyne a rekonštrukcia kotolní v budovách A a B v ZŠ Štefana Koháriho II vo Fiľakove

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia kuchyne a rekonštrukcia kotolní v budovách A a B v ZŠ Štefana Koháriho II vo Fiľakove
Kód zákazky: 04/2025_F
Kód oznámenia: 17009 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214000-0
Ostatné CPV: 45212500-1
45331100-7
Predpokladaná hodnota: 628 980,35 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.11.2025 10:00
Vyhlásenie: 27.10.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Fiľakovo
Adresa: Radničná
98601 Fiľakovo
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Radničná Fiľakovo 98601 Slovensko p.č. 766/1, 774, 775 Okres: Lučenec, kraj: Banskobystrický
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je: - časť 1: „Stavebné práce pri rekonštrukcii kuchyne a stavebné úpravy vonkajšej učebne“ (Predmetom zákazky nie je technológia kuchyne) - časť 2: „Rekonštrukcia vykurovaní / kotolní v budove A a v budove B“ Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a časť č. 1 predmetu zákazky v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR uvedené v prílohe č. 9 tzv. „DNSH“ (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3357) (podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou: „nespôsobovať významnú škodu“) – Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR_ZMENA č. 6.zip – príloha č. 9, ako aj ostatné podmienky výzvy, a aj podmienky uvedené v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 976/2025 („Zmluva o NFP“) a jej prílohách (https://www.crz.gov.sk/zmluva/11135719/?csrt=7556088807399390052&undefined=undefined) V rámci rekonštrukcie budov v časti 1 musia všetky príslušné spotrebiče vody (sprchové riešenia, sprchy, kohútiky, WC, WC misy a splachovacie nádržky, pisoárové misy a splachovacie nádržky, vane) patriť do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného značenia v EÚ (EU Water Label – http://www.europeamwaterlabel.eu/) – podrobne uvedené v PD – projekt kuchyne_“Vyjadrenie projektanta“

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1372809
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Fiľakovo (ID: 82627)
  • Zákazka: Rekonštrukcia kuchyne a rekonštrukcia kotolní v budovách A a B v ZŠ Štefana Koháriho II vo Fiľakove (ID: 545429)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: b8dc2064-ffe3-44f4-a040-724643ccbe80
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Fiľakovo
  • IČO: 00316075
  • DIČ: 2021115052
  • Adresa
  • Ulica: Radničná
  • Číslo: 25
  • Mesto: Fiľakovo
  • PSČ: 98601
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421948134667
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ing. Vladimír Lipovský
  • IČO: 43885489
  • DIČ: 1078732292
  • Adresa
  • Ulica: S. H. Vajanského
  • Číslo: 31
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421948134667
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Fiľakovo)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5022
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Ing. Vladimír Lipovský)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 04/2025_F
  • Názov: Rekonštrukcia kuchyne a rekonštrukcia kotolní v budovách A a B v ZŠ Štefana Koháriho II vo Fiľakove
  • Opis: Predmetom zákazky je: - časť 1: „Stavebné práce pri rekonštrukcii kuchyne a stavebné úpravy vonkajšej učebne“ (Predmetom zákazky nie je technológia kuchyne) - časť 2: „Rekonštrukcia vykurovaní / kotolní v budove A a v budove B“ Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a časť č. 1 predmetu zákazky v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR uvedené v prílohe č. 9 tzv. „DNSH“ (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3357) (podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou: „nespôsobovať významnú škodu“) – Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR_ZMENA č. 6.zip – príloha č. 9, ako aj ostatné podmienky výzvy, a aj podmienky uvedené v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 976/2025 („Zmluva o NFP“) a jej prílohách (https://www.crz.gov.sk/zmluva/11135719/?csrt=7556088807399390052&undefined=undefined) V rámci rekonštrukcie budov v časti 1 musia všetky príslušné spotrebiče vody (sprchové riešenia, sprchy, kohútiky, WC, WC misy a splachovacie nádržky, pisoárové misy a splachovacie nádržky, vane) patriť do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného značenia v EÚ (EU Water Label – http://www.europeamwaterlabel.eu/) – podrobne uvedené v PD – projekt kuchyne_“Vyjadrenie projektanta“
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 628 980.35
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov súvisiacich so vzdelávaním a výskumom
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212500, 45331100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Fiľakovo
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní Platí pre časť 1 aj časť 2 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 a 8 ZVO. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ZVO (v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. l) ZVO) žiada od uchádzačov, aby v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom vo forme prílohy č. 4 Návrhu zmluvy. V prípade navrhovaných subdodávateľov títo musia v lehote na predkladanie ponúk preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa celého osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a nesmú u nich existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje každý subdodávateľ len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má plniť. 1.2 Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 uchádzač (subdodávateľ, iná osoba) preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač (subdodávateľ, iná osoba) zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, môže doklady požadované podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením výpisu zo zoznamu hospodárskych subjektov, 1.4 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač (subdodávateľ, iná osoba) preukázať aj predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED) alebo Čestným vyhlásením (ČV). viď. nižšie „Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32 a 34 ZVO“ 1.5 Uchádzač (subdodávateľ, iná osoba) so sídlom s SR nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, odseku 2, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. V prípade overovania registra trestov právnických osôb, bude verejný obstarávateľ postupovať v zmysle § 12 ods. 3 zákona 192/2023 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, sa za výpis z registra trestov právnickej osoby považuje aj zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb (ďalej len „zoznam“) podľa § 14 tohto zákona. (Zoznam dostupný na nasl. linku: https://esluzby.genpro.gov.sk/zoznam-odsudenych-pravnickych-osob V prípade v prípade výpisu z registra trestov fyzickej osoby (§ 32 ods. 2. písm. a) je uchádzač povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby v postavení štatutárneho orgánu, resp. všetkých osôb, ktoré môžu konať za uchádzača v zmysle Obchodného registra alebo Živnostenského registra (údaje podľa § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na odkaze: https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2007/330/#paragraf-10.odsek-4.) a zároveň udelenie súhlasu pre poskytnutie výpisu tz registra trestov na základe § 10 a nasledujúcich zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V zmysle § 32 ods. 7 novely č. 179/2024 Z. z. zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a doplnení niektorých zákonov podmienku účasti podľa odseku 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, má práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač (subdodávateľ / iná osoba pre bod 2.2) verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia - Príloha č. 2b) – Vyhlásenie o konaní oprávnenej osoby za uchádzača v záväzkových vzťahoch alebo vyhlásenie podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Uvedené sa vyžaduje preukázať / predložiť čestné vyhlásenie aj subdodávateľom. 1.6 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 1.7 Doklady, ktorými uchádzač nezapísaný v Zozname hospodárskych subjektov alebo v rovnocennom zozname preukazuje osobné postavenie, musia byť v ponuke predloženej elektronicky prostredníctvom IS EVO v podobe kópií ich originálnych vyhotovení (.pdf). Uvedené sa vzťahuje aj na iné osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a na subdodávateľov. 1.8 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa celého osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Spoločné ustanovenia pre podmienky účasti podľa § 32 a § 34 ZVO sú uvedené v časti A.2 SP.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 31.07.2026. 3. Predmet zákazky je rozdelený na samostatné časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na časť alebo na obidve časti predmetu zákazky.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: časť 1: „Stavebné práce pri rekonštrukcii kuchyne a stavebné úpravy vonkajšej učebne“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 04/2025_F
  • Názov : časť 1: „Stavebné práce pri rekonštrukcii kuchyne a stavebné úpravy vonkajšej učebne“
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii kuchyne a stavebné úpravy vonkajšej učebne. Predmetom zákazky nie je technológia kuchyne. Zámerom verejného obstarávateľa je zrealizovanie komplexnej rekonštrukcie a modernizácie kuchyne pre ZŠ Štefana Koháriho II s VJM vo Fiľakove, ktorá bude pozostávať z celkovej zmeny dispozičného riešenia kuchyne, výmeny a doplnenia zabudovaných i mobilných technologických zariadení kuchyne (predmetom zákazky nie je technológia kuchyne) , ako aj úpravy jestvujúcich priestorov vrátane povrchov. Pre navrhované zariadenia budú taktiež vybudované nové rozvody vzduchotechniky, zdravotechniky, vykurovania, elektra a plynu. Zámerom investora je zrealizovanie na trávnatej ploche okolo existujúceho altánku v areáli ZŠ Štefana Koháriho II s VJM - II. Koháry István Alapiskola vonkajšiu – outdoorovú prírodovednú učebňu, ktorá bude slúžiť na výučbu vzdelávacích programov v oblasti prírodovedných predmetov, ochrany prírody a zdravého životného štýlu, vybudovanie spevnenej plochy – chodníka k altánku pre bezbariérový prístup pre imobilných a vysadenie listnatých drevín. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR uvedené v prílohe č. 9 tzv. „DNSH“ (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3357) (podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou: „nespôsobovať významnú škodu“) – Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR_ZMENA č. 6.zip – príloha č. 9, ako aj ostatné podmienky výzvy, a aj podmienky uvedené v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 976/2025 („Zmluva o NFP“) a jej prílohách (https://www.crz.gov.sk/zmluva/11135719/?csrt=7556088807399390052&undefined=undefined). V rámci rekonštrukcie budov v časti 1 musia všetky príslušné spotrebiče vody (sprchové riešenia, sprchy, kohútiky, WC, WC misy a splachovacie nádržky, pisoárové misy a splachovacie nádržky, vane) patriť do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného značenia v EÚ (EU Water Label – http://www.europeamwaterlabel.eu/) – podrobne uvedené v PD – projekt kuchyne_“Vyjadrenie projektanta“
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 350 458.58
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Prestavba kuchyne alebo reštaurácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45214210, 45310000, 45331100, 45421100, 45231300, 45331210, 45231221
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje tzv. „ZELENÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE“) ktoré je definované v podobe samotného predmetu zákazky vybudovaním bezbariérového vstupu pre zlepšenie kvality užívania stavby e so zabezpečením pohodlnej a bezpečnej prevádzky nástupných plôch do školského zariadenia v exteriéri vyhotovením novej rampy pre imobilných a v interiéri osadením šikmej schodiskovej plošiny na pravej strane schodiska.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mládežnícka 7
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: p.č. 778, 766/1 Okres: Lučenec, kraj: Banskobystrický
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky (časť 1) sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR: „Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na podporu rozvoja regionálneho školstva“ (ďalej len „výzva“) vyhlásenej riadiacim orgánom - Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (ďalej ako „Poskytovateľ“ alebo „RO“) prípadne vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku, a za podmienok uvedených v Návrhu Zmluvy o dielo a v Zmluve o NFP.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa toho bodu 2.1 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024 Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, konkrétne uchádzač preukáže: (Pre časť 1): realizáciu rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia Pozemných stavieb) za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu min. 350 000,00,- EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene, , pričom aspoň jedna stavba / referencia za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia Občianskej budovy* * Občianske budovy: sú stavbami verejnými a poskytujú služby obyvateľom obcí, sídlisk a miest. Deliť sa môžu z niekoľkých aspektov, napr. podľa cieľa služieb: - stavby pre výchovu a školstvo - budovy pre obchod a verejné stravovanie - zdravotníctvo - budovy pre vedu a kultúru - budovy pre správu a administratívne budovy - stavby pre telovýchovu, telocvične - stavby pre ubytovanie a rekreáciu Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby a popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti - cena stavby celkom v Eur bez DPH s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej v konkrétnej časti - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do). Zoznam stavebných prác bude podpísaný uchádzačom – oprávnenou osobou za uchádzača alebo osobou splnomocnenou. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky (viď. vyššie minimálnej požadovanej úrovne ), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác. - Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie plnenia predmetnej podmienky účasti. Ďalšie podmienky sú uvedené v časti A.2 SP: Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32 a § 34 ZVO
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.2 verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Stavbyvedúci pre Pozemné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka Prax preukáže nasledovne: minimálne 3 roky (36 mesiacov) odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (Pozemné stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax 3 rokov jasne identifikovateľná (napr. uvedením projektov, roly na projektoch, výška v EUR bez DPH a rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Pozemné stavby splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie, že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na jej vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 2.2 využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) ZVO a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou a táto osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO bude reálne vykonávať činnosť na predmete zákazky, má byť uvedená v zozname subdodávateľov a v prípade ak je to možné, s vyjadrením podielu na zákazke k celkovej sume., tzn. iná osoba nemá byť len formálne uvedená v Zmluve o spolupráci ale uchádzač musí preukázať že sa bude reálne zúčastňovať na plnení Diela. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na jej vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v časti A.2 SP: Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32 a § 34 ZVO
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 1 predmetu zákazky. Váha 100 %.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 1
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 5 ZoD) s poistným plnením najmenej vo výške 100% z hodnoty zmluvy v EUR s DPH. Zhotoviteľ prostredníctvom banky poskytne objednávateľovi najneskôr v lehote do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo bankovú záruku alebo záruku poistenia – Performancebond (výkonovú záruku) vo výške 10 % ceny diela s DPH na zabezpečenie splnenia všetkých peňažných záväzkov zhotoviteľa, ktoré mu voči objednávateľovi vzniknú v zmysle zmluvy o dielo a stane sa prílohou č. 3 zmluvy.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo - Mestský úrad - online
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 10 000,- EUR. Viac v SP - časť A.1 - bod 14. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 31.07.2026.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/545429
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545429
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: časť 2: „Rekonštrukcia vykurovaní / kotolní v budove A a v budove B“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 04/2025_F
  • Názov : časť 2: „Rekonštrukcia vykurovaní / kotolní v budove A a v budove B“
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia vykurovaní / kotolní v budove A a v budove B. Predmetom je úprava vnútornej plynovej inštalácie a oprava zdroja tepla v bloku A a v bloku B objektu základnej školy Š. Koháriho, na Mládežníckej ulici č. 7 vo Fiľakove. Objekt má tri nadzemné podlažia a nie je podpivničený. V Súčasnosti je zdrojom tepla (zvlášť pre budovu A a pre budovu B) kaskáda dvoch plynových kotlov Rapido GA 210-110E. Tieto pôvodné strojné zariadenie v kotolni bude nahradené novými plynovými kotlami, plynovými tepelnými čerpadlami a s ním súvisiacou technológiou vrátane systému merania a regulácie (MaR) - kaskády dvoch nových plynových kondenzačných kotlov požadovaného tepelného výkonu a kaskáda dvoch nových plynových absorpčných tepelných čerpadiel(zvlášť v každom objekte A a B). Hlavným zdrojom tepla pre riešený objekt (zvlášť pre objekt A a zvlášť pre objekt B) budú 2 plynové absorpčné tepelné čerpadlá Robur GAHP-A vo vonkajšom prevedení alebo ekvivalentné zariadenie. Tepelné čerpadlo pracuje systémom vzduch – voda. Tepelný výkon stroja je pri podmienkach A-7/W50 32kW. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR uvedené v prílohe č. 9 tzv. „DNSH“ (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3357) (podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou: „nespôsobovať významnú škodu“) – Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR_ZMENA č. 6.zip – príloha č. 9, ako aj ostatné podmienky výzvy, a aj podmienky uvedené v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 976/2025 („Zmluva o NFP“) a jej prílohách (https://www.crz.gov.sk/zmluva/11135719/?csrt=7556088807399390052&undefined=undefined)
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 278 521.77
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inštalovanie ústredného kúrenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45331110, 45231221
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mládežnícka 7
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: p.č. 766/1, 774, 775 Okres: Lučenec, kraj: Banskobystrický
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku a za podmienok uvedených v Návrhu Zmluvy o dielo.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa toho bodu 2.1 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024 Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, konkrétne uchádzač preukáže Pre časť 2: realizácia - výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia Pozemných stavieb za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu min. 250 000,00- EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene, pričom aspoň pri jednej stavbe / referencii za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola realizácia „vykurovania“ t.j. dodávky a montáže tepelných čerpadiel alebo plynových kotlov o výkone spolu min. 150 kW (pri podmienkach A-7/W50) - Uvedené môže preukázať aj inou samostatnou stavbou na vykurovanie -nemusí byť súčasťou pozemnej stavy. Uvedené preukáže – uvedie v Zozname stavebných prác. Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby a popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti - cena stavby celkom v Eur bez DPH s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej v konkrétnej časti - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do). Zoznam stavebných prác bude podpísaný uchádzačom – oprávnenou osobou za uchádzača alebo osobou splnomocnenou. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky (viď. vyššie minimálnej požadovanej úrovne ), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác. - Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie plnenia predmetnej podmienky účasti. Ďalšie podmienky sú uvedené v časti A.2 SP: Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32 a § 34 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.2 verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Stavbyvedúci pre Pozemné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka Prax preukáže nasledovne: minimálne 3 roky (36 mesiacov) odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (Pozemné stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax 3 rokov jasne identifikovateľná (napr. uvedením projektov, roly na projektoch, výška v EUR bez DPH a rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Pozemné stavby splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie, že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na jej vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 2.2 využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) ZVO a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou a táto osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO bude reálne vykonávať činnosť na predmete zákazky, má byť uvedená v zozname subdodávateľov a v prípade ak je to možné, s vyjadrením podielu na zákazke k celkovej sume., tzn. iná osoba nemá byť len formálne uvedená v Zmluve o spolupráci ale uchádzač musí preukázať že sa bude reálne zúčastňovať na plnení Diela. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na jej vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v časti A.2 SP: Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32 a § 34 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 2 predmetu zákazky. Váha: 100 %
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 5 ZoD) s poistným plnením najmenej vo výške 100% z hodnoty zmluvy v EUR s DPH. Zhotoviteľ prostredníctvom banky poskytne objednávateľovi najneskôr v lehote do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo bankovú záruku alebo záruku poistenia – Performancebond (výkonovú záruku) vo výške 10 % ceny diela s DPH na zabezpečenie splnenia všetkých peňažných záväzkov zhotoviteľa, ktoré mu voči objednávateľovi vzniknú v zmysle zmluvy o dielo a stane sa prílohou č. 3 zmluvy.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo - Mestský úrad - online
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 8 000,- EUR. Viac v SP - časť A.1 - bod 14. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 31.07.2026.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/545429
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545429
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO