1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Mrazené potraviny
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2 Spr 85/25/6600
- Názov : Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Mrazené potraviny
- Opis: Predmetom zákazky je pravidelný odber a dodávka rôznych druhov potravín vyšpecifikovaných v Prílohe č. 2.1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2.2 Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov tejto výzvy, na dobu určitú a to od 01. 12. 2025 do 30. 11. 2026, na základe čiastkových priebežných objednávok. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresnené pri pravidelných objednávkach. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v Prílohe č. 2.2 Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov tejto výzvy aj s predpokladaným množstvom odobratého tovaru počas celého trvania zmluvy.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 10 800
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Hlboko zmrazené výrobky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15221000, 15331100, 15331170, 15311100, 15330000, 15555100, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Vzdelávacie a rehabiliačné centrum prokuratúry SR
- Ulica: Krpáčovo 702
- Mesto: Horná Lehota
- PSČ: 97681
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.12.2025
- Dátum ukončenia: 30.11.2026
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 10 800
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu na základe výsledku tejto zákazky s jedným úspešným uchádzačom. Rámcová dohoda bude uzatvorená na dobu určitú a to v termíne od 01. 12. 2025 do 30. 11. 2026, bez povinnosti odobratia predpokladaného množstva tovaru. Počas trvania Rámcovej dohody bude dodávka tovarov zabezpečená na účet a riziko uchádzača, až do okamihu prevzatia tovaru obstarávateľom od dopravcu a potvrdením dodacieho listu. Distribúcia tovaru bude vykonávaná minimálne 2x týždenne po zadaní čiastkovej objednávky obstarávateľom.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní - na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemusí predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, alebo náhľad do záznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní , ktorý vedie úrad pre verejné obstarávanie pokiaľ si verejný obstarávateľ vie túto skutočnosť overiť sám vo verejne dostupnom príslušnom registri v ktorom je uchádzač zapísaný - na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemusí predložiť čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní , verejný obstarávateľ si túto skutočnosť vie overiť sám na webovej stráne Úradu pre verejné obstarávanie.. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Predložené ponuky budú vyhodnocované na základe jediného kritéria - Cena celkom za predmet zákazky, t. j. najnižšia cena celkom za predmet zákazky uvedená v EUR bez DPH. Cena celkom za predmet zákazy musí zahŕňať všetky požiadavky verejného obstarávateľa podľa tejto výzvy viažuce sa k plneniu predmetu zákazky. Ak uchádzač nie je platca DPH, uvedenú skutočnosť uvedie v ponuke. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorému bolo priradené prvé miesto v poradí na základe vyhodnotenia ponúk podľa zvoleného kritéria – Cena celkom za predmet zákazky bez DPH, ktorý predložil ponuku s navrhovanou najnižšou cenou celkom za predmet zákazky, čím sa umiestnil na prvom mieste v zostavenom poradí a ktorý splnil podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky v celom rozsahu.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena bez DPH za predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 18.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:10
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky a vykoná sa len v Zóne komisie. Otváranie a vyhodnotenie ponúk je neverejné a uskutoční sa dňa 18. 11. 2025 o 09.10 hod. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk bude najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk zaslaná zápisnica z otvárania ponúk. Komisia bude pri vyhodnotení ponúk postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení ponúk postupuje reverzným postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk. Zrejmé matematické chyby zistené pri vyhodnocovaní ponúk budú opravené, takáto oprava sa nepovažuje za zmenu ponuky. O vykonanej oprave bude uchádzač bezodkladne upovedomený a bude požiadaný o predloženie podpísanej opravenej relevantnej prílohy zmluvy a/alebo zmluvy bez príloh.
- Miesto otvárania ponúk: Zóna komisie na profile Krajskej prokuratúry v Banskej Bystrici
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=545514&Typ=4&Zona=O
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545514
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)