1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Vy´stavba novej kotolne v ÚVN Ružomberok
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 000224-983
- Názov : Vy´stavba novej kotolne v ÚVN Ružomberok
- Opis: Nový objekt Kotolne je riešený ako jeden stavebných samostatne stojaci, staticky nezávislý objekt. Objekt je riešený ako prefabrikovaný skelet založený na pätkách, so sedlovou strechou s atikou po celom obvode, kde časť je trojpodlažná a slúži ako administratívno - energetický vstavok, dtto prefabrikovanej konštrukcie.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 13 609 336.65
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Gen. Miloša Vesela 88/21 03426 Ružomberok SK
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Finančný ukazovateľ (§ 33 ods. 1 písm. c) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Likvidita 1. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 1. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 1. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2022, 2023 a 2024, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2023 a 2024, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 1. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 1,5. Likvidita 2. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 2. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2022, 2023 a 2024, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2023 a 2024, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 2. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 1,5. Likvidita 3. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 3. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2021, 2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 3. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 1,5. I. Likvidita 1. stupňa ( pohotová likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: Finančné účty/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 1. stupňa pre právnickú osobu: (r.72 S + r.73 S + r.66 S) / (r.122 S + r.140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: Finančné účty/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery Vzorec pre výpočet Likvidity 1. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (r.9 VMaZ,( ide o krátkodobý fin. majetok zložený z peniazov v hotovosti, na bankových účtoch a ostatného krátkodobého finančného majetku ) / (z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka.) Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch II. Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre právnickú osobu: (r.53 S + r.72 S + r.73 S+ r.66 S + r.76 S + r.78 S) / (r.122 S + r. 140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VMaZ finančný majetok ) / (z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka). Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch III. Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre právnickú osobu: (r.34 S + r.53 S + r.72 S + r.73 S + r.66 S + r.76 S + r.78 S) /( r.122 S + r.140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (r.4 VMaZ ide o zásoby celkom + z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VMaZ finančný majetok) /( z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka) Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch V pri´pade, ak ucha´dzacˇ predklada´ dokumenty v inej mene ako EUR, v predlozˇenom prehlˇade uvedie sumu v po^vodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V pri´pade cudzi´ch mien v dokumentoch ucha´dzacˇa, ktory´mi preukazuje obrat, ucha´dzacˇ pouzˇije pravidlo prepocˇtu na menu EUR podlˇa kumulati´vneho rocˇne´ho kurzu relevantne´ho roku obratu podlˇa kurzove´ho li´stka ECB (dostupny´ tiezˇ napr. na www.nbs.sk).
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné požiadavky na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa §33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky, a to nezáväzný úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky záujemcovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným záujemcom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky mu poskytne úver v objeme minimálne 5.000.000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je „VÝSTAVBA NOVEJ KOTOLNE V ÚVN RUŽOMBEROK“, vyhlásenej verejným obstarávateľom: Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok – fakultná nemocnica, Gen. Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania Výzvy do Vestníka). Platnosť úverového prísľubu: minimálne do 30.10.2025. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu. Z takto predloženého iného dokumentu musí byť okrem požadovaných údajov týkajúcich sa najmä finančného objemu a predmetu prefinancovania, zároveň jasne a určito zrejmý záväzok a naplnenie hľadiska účelu požadovaného dokumentu, ktorým je preukázanie schopnosti záujemcu prostredníctvom iného dokumentu operatívne zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania. (akceptovaný bude aj výpis alebo potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že záujemca na svojom účte disponuje touto sumou). Predložený prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky ako aj iný dokument (ak je uplatnený) musí byť nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Finančný ukazovateľ (§ 33 ods. 1 písm. c) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa §33 ods. 1 písm. c) predložením súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca preukáže prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške (kumulatívne) minimálne 60 000 000,00 EUR (slovom šesťdesiat miliónov eur). Záujemca predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene záujemcu, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Záujemca zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2025 sa použije kurz ECB platný v deň uverejnenia odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok stavebných prác (§34 ods. 1 písm. b) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že v rozhodnom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a zároveň preukáže, že minimálne: - jedna stavba definovaná ako výstavba centrálneho zdroja tepla alebo energobloku bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 5 000 000,00 EUR bez DPH. - predmetom minimálne jednej zákazky bolo vybudovanie plynovej kotolne so súhrnným výkonom zdroja aspoň 12 MW - predmetom minimálne jednej zákazky bolo vybudovanie zdroja KVET s inštalovaným výkonom min. 500 kW elektrických - predmetom minimálne jednej zákazky bolo vybudovanie zdroja z obnoviteľných zdrojov energií s inštalovaným výkonom min. 500 kW Predmetnú podmienku účasti môže uchádzač preukázať súhrnne jednou referenciou alebo jednotlivými referenciami. Platí však, že základné parametre minimálnej úrovne štandardov nie sú kumulovateľné (teda, každá podmienka účasti musí byť preukázateľne splnená) Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname. Spoločné ustanovenia: Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: - obchodné meno a sídlo dodávateľa - obchodné meno a sídlo odberateľa - lehota dodania, - množstvo uskutočnených prác alebo druh uskutočnených prác , - celková zmluvná cena a skutočná (fakturovaná) celková cenu za uskutočnenie prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH Mena pre cenu: EUR - kontaktnú osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác na stavebných objektoch rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: 2.1 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Stavbyvedúci pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 2.1.1 Doklad zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre inžinierske stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov 2.1.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov, s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác na zrealizovaných stavbách, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho - minimálne jednu praktickú skúsenosť s výstavbou alebo rekonštrukciou budov energetických zariadení (stavbou zaradenou Vyhláškou Štatistického úradu Slovenskej republiky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb, skupina 230, trieda 2302 budovy energetických zariadení) v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 5 000 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. K praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastávali, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). 2.2 Doklad zodpovednej osoby – Uchádzač preukáže že má k dispozícii 4 osoby so špecializáciou Technik pre vyhradené technické zariadenia elektrické 2.2.1 Osvedčenie s odborným zameraním technik pre Technik pre vyhradené technické zariadenia elektrické alebo ekvivalentný doklad, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb 2.2.2 Minimálne jedna osoba alebo viac osôb s osvedčením podľa §22 alebo §23 vyhl. 508/2009 Z. z. na činnosť na elektrických VTZ. 2.2.3 Minimálne jedna osoba alebo viac osôb s osvedčením podľa §24 vyhl. 508/2009 Z. z. na činnosť revízneho technika elektrických VTZ. 2.3 Doklad zodpovednej osoby – Uchádzač preukáže že má k dispozícii 4 osoby so špecializáciou Technik pre vyhradené technické zariadenia plynové: 2.3.1 Osvedčenie s odborným zameraním technik pre Technik pre vyhradené technické zariadenia plynové alebo ekvivalentný doklad, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb 2.3.2 Minimálne jedna osoba alebo viac osôb s osvedčením podľa §18 vyhl. 508/2009 Z. z. na obsluhu alebo montáž plynových VTZ v rozsahu činností: Bf1,Bf2,Bf3,Bf,Bg,Bh,Bi,Ah/Ai. 2.3.3 Minimálne jedna osoba alebo viac osôb s osvedčením podľa §16 vyhl. 508/2009 Z. z. na činnosť revízneho technika plynových VTZ v rozsahu činností: Ah/Ai/Bf/Bh/Bi. 2.4 Doklad zodpovednej osoby – Uchádzač preukáže že má k dispozícii 4 osoby so špecializáciou Technik pre vyhradené technické zariadenia tlakové: 2.4.1 Osvedčenie s odborným zameraním technik pre Technik pre vyhradené technické zariadenia tlakové alebo ekvivalentný doklad, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb 2.4.2 Minimálne jedna osoba alebo viac osôb s osvedčením podľa §18 vyhl. 508/2009 Z. z. na obsluhu alebo montáž tlakových VTZ v rozsahu činností: Ab1,Bb1,Aa3/Aa4. 2.4.3 Minimálne jedna osoba alebo viac osôb s osvedčením podľa §16 vyhl. 508/2009 Z. z. na činnosť revízneho technika tlakových VTZ v rozsahu činností: Ab1/Ba/Bb1. 2.5 Doklad zodpovednej osoby – Uchádzač preukáže že má k dispozícii 4 osoby so špecializáciou Technik pre chladiace zariadenia a tepelné čerpadlá obsahujúce fluórované skleníkové plyny: 2.5.1 Osvedčenie s odborným zameraním technik pre Chladiace zariadenia a tepelné čerpadlá obsahujúce fluórované skleníkové plyny alebo ekvivalentný doklad, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb. 2.5.2 Minimálne jedna osoba s platným osvedčením vydaným podľa zákona č. 286/2009 Z. z., v kategórii I – osvedčenie chladiara (kategória I) a/alebo v kategórii II – osvedčenie chladiara (kategória II) 2.5.3 Pre každú z Profesijný životopis zodpovednej osoby – Technik BOZP, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: ISO 9001 v oblasti výstavby/rekonštrukcie stavieb a pre oblasť dodávky energetických systémov (požiadavka je kumulovateľná viacerými ISO certifikátmi) alebo rovnocenné osvedčenia vydávané na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi iných členských štátov EÚ.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Certifikátom ISO 45001 v oblasti výstavby/rekonštrukcie pozemných stavieb a pre oblasť dodávky energetických systémov (požiadavka je kumulovateľná viacerými ISO certifikátmi) , alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva (§ 34 ods. 1 písm. h) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom ISO 14001 v oblasti výstavby/rekonštrukcie pozemných stavieb a pre oblasť dodávky energetických systémov (požiadavka je kumulovateľná viacerými ISO certifikátmi) , alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3 101
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:05
- Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu v online prostredí zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložia ponuku. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že otváranie ponúk za fyzickej účasti zástupcov uchádzačov sa neuskutoční vzhľadom na funkcionalitu online otvárania ponúk v reálnom čase.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční online v prostredí informačného systému tenderia. v termíne uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 500 000 EUR . Bližšie informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sa nachádzajú v bode 15 súťažných podkladov
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.tenderia.sk/public/order/68f9087d73a0accf7397d570
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545435
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: tenderia
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)