Popis
Predmetom zákazky je vybudovanie nových parkovacích plôch a prístupových komunikácií na stavbe „Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38“. V rámci vybudovania parkoviska vznikne 97 nových parkovacích miest. Súčasťou stavby sú aj preložky a ochrany elektronických komunikačných sietí spoločností Orange, Slovak Telekom, UPC, BBXnet a Nases; ochrana teplovodných vedení, prekládky VN a NN sietí, prekládka vodovodu a vybudovanie novej dažďovej kanalizácie a ORL. Práce zahŕňajú aj rekonštrukciu jestvujúceho chodníka a prístupov do bytových domov. Podrobný opis predmetu zákazky je popísaný v projektovej dokumentácii na realizáciu stavby „Parkovisko Tatranská č. 24-32, Banská Bystrica“ a „Parkovisko Tatranská č. 34-38, Banská Bystrica“ vrátane výkazov výmer zhotovených spoločnosťou Dopravoprojekt a.s., Divízia Zvolen, M.R.Štefánika 4724, 960 01 Zvolen, IČO: 31 322 000, hlavný inžinier projektu Ing. Jaroslav Guoth, autorizovaný stavebný inžinier, reg. č. 5521*A1, ktorá bola spracovaná pre vydanie stavebného rozhodnutia k tejto stavbe (Príloha č.1 a č.2 tejto časti súťažných podkladov), ako aj v Návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti III. súťažných podkladov. Upozornenie: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Opis vychádza z predkladaného projektu, ktorý tvorí kompaktný vzájomne nedeliteľný celok tak, aby mohli byť dosiahnuté technické parametre pre túto zákazku. Ak by sa niektorá z technických požiadaviek odvolávala na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu alebo miesto pôvodu alebo výroby, uvedené bolo použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou pri dodávke/poskytnutí rovnakých alebo obdobných predmetov zákazky. V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné požiadavky špecifikované/vyplývajúce z opisu predmetu zákazky, projektovej dokumentácie a z výkazu výmer, príp. bude poskytovať kvalitatívne lepšie plnenie pri zachovaní kompatibility a funkčnosti celku, t. j. bude mať rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako je požadované v zadaní. Takéto použitie bude v ponuke uchádzača označené slovom „ekvivalentný“. Použite ekvivalentného riešenia nemôže byť dôvodom predĺženia lehoty realizácie, zníženie kvality alebo zmeny ceny predmetu zákazky. Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, ktorý bol vo výkaze výmer označený obchodným názvom, verejný obstarávateľ bude mať za to, že uchádzač uvažoval s tým materiálom, technológiou, prípadne výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ vo výkaze výmer. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Miesto a termín dodania predmetu zákazky Bližšie špecifikované v čl.2 a 3, Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti III. súťažných podkladov. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky Záujemci môžu vykonať obhliadku miesta plnenia, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu uchádzača. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta plnenia v súčinnosti so zástupcom verejného obstarávateľa, môžu tento zámer oznámiť cez IS EPVO. Termín, čas a kontaktná osoba pre zabezpečenie obhliadky budú upresnené elektronickou komunikáciou prostredníctvom IS EPVO. Subdodávatelia Verejný obstarávateľ pripúšťa plnenie predmetu zákazky subdodávateľmi. Uchádzač zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom, a to bez ohľadu či uchádzač použil subdodávateľov alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. Verejný obstarávateľ nenesie akúkoľvek zodpovednosť voči subdodávateľom úspešného uchádzača. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 1 zákona verejnom obstarávaní nepožaduje od uchádzačov, aby v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorí majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch (názov, sídlo resp. miesto podnikania, IČO), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia s uvedením predmetu a rozsahu subdodávok. Zoznam subdodávateľov zadefinovaných pri podpise zmluvy bude tvoriť prílohu zmluvy.