Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38 - stavebné práce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38 - stavebné práce
Kód zákazky: 36687/2025
Kód oznámenia: 16938 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 1 423 330,59 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 24.10.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Banská Bystrica
Adresa: Československej armády
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Československej armády Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie nových parkovacích plôch a prístupových komunikácií na stavbe „Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38“. V rámci vybudovania parkoviska vznikne 97 nových parkovacích miest. Súčasťou stavby sú aj preložky a ochrany elektronických komunikačných sietí spoločností Orange, Slovak Telekom, UPC, BBXnet a Nases; ochrana teplovodných vedení, prekládky VN a NN sietí, prekládka vodovodu a vybudovanie novej dažďovej kanalizácie a ORL. Práce zahŕňajú aj rekonštrukciu jestvujúceho chodníka a prístupov do bytových domov. Podrobný opis predmetu zákazky je popísaný v projektovej dokumentácii na realizáciu stavby „Parkovisko Tatranská č. 24-32, Banská Bystrica“ a „Parkovisko Tatranská č. 34-38, Banská Bystrica“ vrátane výkazov výmer zhotovených spoločnosťou Dopravoprojekt a.s., Divízia Zvolen, M.R.Štefánika 4724, 960 01 Zvolen, IČO: 31 322 000, hlavný inžinier projektu Ing. Jaroslav Guoth, autorizovaný stavebný inžinier, reg. č. 5521*A1, ktorá bola spracovaná pre vydanie stavebného rozhodnutia k tejto stavbe (Príloha č.1 a č.2 tejto časti súťažných podkladov), ako aj v Návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti III. súťažných podkladov. Upozornenie: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Opis vychádza z predkladaného projektu, ktorý tvorí kompaktný vzájomne nedeliteľný celok tak, aby mohli byť dosiahnuté technické parametre pre túto zákazku. Ak by sa niektorá z technických požiadaviek odvolávala na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu alebo miesto pôvodu alebo výroby, uvedené bolo použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou pri dodávke/poskytnutí rovnakých alebo obdobných predmetov zákazky. V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné požiadavky špecifikované/vyplývajúce z opisu predmetu zákazky, projektovej dokumentácie a z výkazu výmer, príp. bude poskytovať kvalitatívne lepšie plnenie pri zachovaní kompatibility a funkčnosti celku, t. j. bude mať rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako je požadované v zadaní. Takéto použitie bude v ponuke uchádzača označené slovom „ekvivalentný“. Použite ekvivalentného riešenia nemôže byť dôvodom predĺženia lehoty realizácie, zníženie kvality alebo zmeny ceny predmetu zákazky. Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, ktorý bol vo výkaze výmer označený obchodným názvom, verejný obstarávateľ bude mať za to, že uchádzač uvažoval s tým materiálom, technológiou, prípadne výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ vo výkaze výmer. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Miesto a termín dodania predmetu zákazky Bližšie špecifikované v čl.2 a 3, Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti III. súťažných podkladov. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky Záujemci môžu vykonať obhliadku miesta plnenia, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu uchádzača. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta plnenia v súčinnosti so zástupcom verejného obstarávateľa, môžu tento zámer oznámiť cez IS EPVO. Termín, čas a kontaktná osoba pre zabezpečenie obhliadky budú upresnené elektronickou komunikáciou prostredníctvom IS EPVO. Subdodávatelia Verejný obstarávateľ pripúšťa plnenie predmetu zákazky subdodávateľmi. Uchádzač zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom, a to bez ohľadu či uchádzač použil subdodávateľov alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. Verejný obstarávateľ nenesie akúkoľvek zodpovednosť voči subdodávateľom úspešného uchádzača. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 1 zákona verejnom obstarávaní nepožaduje od uchádzačov, aby v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorí majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch (názov, sídlo resp. miesto podnikania, IČO), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia s uvedením predmetu a rozsahu subdodávok. Zoznam subdodávateľov zadefinovaných pri podpise zmluvy bude tvoriť prílohu zmluvy.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Banská Bystrica

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1371956
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Banská Bystrica (ID: 28876)
  • Zákazka: Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38 - stavebné práce (ID: 545023)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 686f9753-237b-40f9-96cf-4cecd2c7fd5b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Banská Bystrica
  • IČO: 00313271
  • DIČ: 2020451587
  • Adresa
  • Ulica: Československej armády
  • Číslo: 26
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dusan.tury@banskabystrica.sk
  • Telefónne číslo: 0484330340
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Banská Bystrica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4778
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 36687/2025
  • Názov: Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38 - stavebné práce
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie nových parkovacích plôch a prístupových komunikácií na stavbe „Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38“. V rámci vybudovania parkoviska vznikne 97 nových parkovacích miest. Súčasťou stavby sú aj preložky a ochrany elektronických komunikačných sietí spoločností Orange, Slovak Telekom, UPC, BBXnet a Nases; ochrana teplovodných vedení, prekládky VN a NN sietí, prekládka vodovodu a vybudovanie novej dažďovej kanalizácie a ORL. Práce zahŕňajú aj rekonštrukciu jestvujúceho chodníka a prístupov do bytových domov. Podrobný opis predmetu zákazky je popísaný v projektovej dokumentácii na realizáciu stavby „Parkovisko Tatranská č. 24-32, Banská Bystrica“ a „Parkovisko Tatranská č. 34-38, Banská Bystrica“ vrátane výkazov výmer zhotovených spoločnosťou Dopravoprojekt a.s., Divízia Zvolen, M.R.Štefánika 4724, 960 01 Zvolen, IČO: 31 322 000, hlavný inžinier projektu Ing. Jaroslav Guoth, autorizovaný stavebný inžinier, reg. č. 5521*A1, ktorá bola spracovaná pre vydanie stavebného rozhodnutia k tejto stavbe (Príloha č.1 a č.2 tejto časti súťažných podkladov), ako aj v Návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti III. súťažných podkladov. Upozornenie: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Opis vychádza z predkladaného projektu, ktorý tvorí kompaktný vzájomne nedeliteľný celok tak, aby mohli byť dosiahnuté technické parametre pre túto zákazku. Ak by sa niektorá z technických požiadaviek odvolávala na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu alebo miesto pôvodu alebo výroby, uvedené bolo použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou pri dodávke/poskytnutí rovnakých alebo obdobných predmetov zákazky. V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné požiadavky špecifikované/vyplývajúce z opisu predmetu zákazky, projektovej dokumentácie a z výkazu výmer, príp. bude poskytovať kvalitatívne lepšie plnenie pri zachovaní kompatibility a funkčnosti celku, t. j. bude mať rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako je požadované v zadaní. Takéto použitie bude v ponuke uchádzača označené slovom „ekvivalentný“. Použite ekvivalentného riešenia nemôže byť dôvodom predĺženia lehoty realizácie, zníženie kvality alebo zmeny ceny predmetu zákazky. Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, ktorý bol vo výkaze výmer označený obchodným názvom, verejný obstarávateľ bude mať za to, že uchádzač uvažoval s tým materiálom, technológiou, prípadne výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ vo výkaze výmer. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Miesto a termín dodania predmetu zákazky Bližšie špecifikované v čl.2 a 3, Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti III. súťažných podkladov. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky Záujemci môžu vykonať obhliadku miesta plnenia, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu uchádzača. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta plnenia v súčinnosti so zástupcom verejného obstarávateľa, môžu tento zámer oznámiť cez IS EPVO. Termín, čas a kontaktná osoba pre zabezpečenie obhliadky budú upresnené elektronickou komunikáciou prostredníctvom IS EPVO. Subdodávatelia Verejný obstarávateľ pripúšťa plnenie predmetu zákazky subdodávateľmi. Uchádzač zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom, a to bez ohľadu či uchádzač použil subdodávateľov alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. Verejný obstarávateľ nenesie akúkoľvek zodpovednosť voči subdodávateľom úspešného uchádzača. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 1 zákona verejnom obstarávaní nepožaduje od uchádzačov, aby v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorí majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch (názov, sídlo resp. miesto podnikania, IČO), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia s uvedením predmetu a rozsahu subdodávok. Zoznam subdodávateľov zadefinovaných pri podpise zmluvy bude tvoriť prílohu zmluvy.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 423 330.59
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe parkovísk
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a preukazuje ich spôsobom podľa: - § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo - podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. zápisom v Zozname hospodárskych subjektov (ZHS). Uchádzač, ktorý má platný zápis v ZHS spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 152 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný predkladať doklady podľa: - § 32 ods. 2. písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)) v platnom znení. Uvedené pravidlo platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov alebo záujemcov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení. Vo vzťahu k ustanoveniu § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač bol oprávnený uskutočňovať stavebné práce. - § 32 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaním, nakoľko verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky účasti u uchádzača so sídlom v Slovenskej republike overí v Registri osôb so zákazom, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovania sú uvedené v § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38 - stavebné práce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 36687/2025
  • Názov : Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38 - stavebné práce
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie nových parkovacích plôch a prístupových komunikácií na stavbe „Parkoviská Tatranská 24-32 a 34-38“. V rámci vybudovania parkoviska vznikne 97 nových parkovacích miest. Súčasťou stavby sú aj preložky a ochrany elektronických komunikačných sietí spoločností Orange, Slovak Telekom, UPC, BBXnet a Nases; ochrana teplovodných vedení, prekládky VN a NN sietí, prekládka vodovodu a vybudovanie novej dažďovej kanalizácie a ORL. Práce zahŕňajú aj rekonštrukciu jestvujúceho chodníka a prístupov do bytových domov. Podrobný opis predmetu zákazky je popísaný v projektovej dokumentácii na realizáciu stavby „Parkovisko Tatranská č. 24-32, Banská Bystrica“ a „Parkovisko Tatranská č. 34-38, Banská Bystrica“ vrátane výkazov výmer zhotovených spoločnosťou Dopravoprojekt a.s., Divízia Zvolen, M.R.Štefánika 4724, 960 01 Zvolen, IČO: 31 322 000, hlavný inžinier projektu Ing. Jaroslav Guoth, autorizovaný stavebný inžinier, reg. č. 5521*A1, ktorá bola spracovaná pre vydanie stavebného rozhodnutia k tejto stavbe (Príloha č.1 a č.2 tejto časti súťažných podkladov), ako aj v Návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti III. súťažných podkladov. Upozornenie: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Opis vychádza z predkladaného projektu, ktorý tvorí kompaktný vzájomne nedeliteľný celok tak, aby mohli byť dosiahnuté technické parametre pre túto zákazku. Ak by sa niektorá z technických požiadaviek odvolávala na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu alebo miesto pôvodu alebo výroby, uvedené bolo použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou pri dodávke/poskytnutí rovnakých alebo obdobných predmetov zákazky. V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné požiadavky špecifikované/vyplývajúce z opisu predmetu zákazky, projektovej dokumentácie a z výkazu výmer, príp. bude poskytovať kvalitatívne lepšie plnenie pri zachovaní kompatibility a funkčnosti celku, t. j. bude mať rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako je požadované v zadaní. Takéto použitie bude v ponuke uchádzača označené slovom „ekvivalentný“. Použite ekvivalentného riešenia nemôže byť dôvodom predĺženia lehoty realizácie, zníženie kvality alebo zmeny ceny predmetu zákazky. Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, ktorý bol vo výkaze výmer označený obchodným názvom, verejný obstarávateľ bude mať za to, že uchádzač uvažoval s tým materiálom, technológiou, prípadne výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ vo výkaze výmer. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Miesto a termín dodania predmetu zákazky Bližšie špecifikované v čl.2 a 3, Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.1 časti III. súťažných podkladov. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky Záujemci môžu vykonať obhliadku miesta plnenia, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu uchádzača. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta plnenia v súčinnosti so zástupcom verejného obstarávateľa, môžu tento zámer oznámiť cez IS EPVO. Termín, čas a kontaktná osoba pre zabezpečenie obhliadky budú upresnené elektronickou komunikáciou prostredníctvom IS EPVO. Subdodávatelia Verejný obstarávateľ pripúšťa plnenie predmetu zákazky subdodávateľmi. Uchádzač zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom, a to bez ohľadu či uchádzač použil subdodávateľov alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. Verejný obstarávateľ nenesie akúkoľvek zodpovednosť voči subdodávateľom úspešného uchádzača. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 1 zákona verejnom obstarávaní nepožaduje od uchádzačov, aby v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorí majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch (názov, sídlo resp. miesto podnikania, IČO), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia s uvedením predmetu a rozsahu subdodávok. Zoznam subdodávateľov zadefinovaných pri podpise zmluvy bude tvoriť prílohu zmluvy.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 423 330.59
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe parkovísk
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: 3.1. Podľa § 34 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní : – zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 (päť) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok odberateľom a to, ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní – dokladom je referencia vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, môže byť dokladom aj vyhlásenie záujemcu/uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, - dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takéto potvrdenie od odberateľa záujemca/uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, ktoré doplní dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené tieto stavebné práce. Predložený zoznam (za príslušnú časť zákazky) musí obsahovať min.: • názov (obchodné meno) a sídlo odberateľa (t.j. druhej zmluvnej strany), • názov a stručný opis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude zrejmé, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, • zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH a s DPH, • lehota uskutočňovania stavebných prác, • miesto uskutočnenia stavebných prác Súčasťou predloženého zoznamu bude: • referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní (evidencia referencií vedená ÚVO); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o uskutočnení stavebných prác, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, • potvrdenie od odberateľa o vykonaní stavebných prác, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ak takéto potvrdenie od odberateľa uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o uskutočnení stavebných prác, ktoré doplní dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli tieto stavebné práce uskutočnené. V súlade s § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje, aby z uvedeného zoznamu bolo zrejmé, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (stavebné práce cestnej infraštruktúry) vo výške minimálne 1.100.000,00 EUR bez DPH (s referenciami!), pričom minimálne 1 (jedna) z nich v min. výške 400.000,00 EUR bez DPH týkajúca sa stavby parkoviska alebo pozemnej komunikácie (s referenciou!). Podľa § 34 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač alebo záujemca na preukázanie požadovanej technickej alebo odbornej spôsobilosti (v zmysle bodu 3.1 a 3.2 tejto časti súťažných podkladov) využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Ak uchádzač alebo záujemca na preukázanie požadovanej technickej alebo odbornej spôsobilosti využije kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity tejto osoby. Túto skutočnosť uchádzač v ponuke preukáže písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Prvým v poradí sa umiestni uchádzač s najnižšou celkovou cenou s DPH za celý predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena s DPH za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Požadujeme vytvorenie určitej právnej formy tak, aby boli jednoznačne zadefinované konkrétne práva, povinnosti a zodpovednosti jednotlivých členov skupiny dodávateľov pri plnení zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie sa uskutoční v zmysle § 52 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy (IS EPVO), a to sprístupnením elektronických ponúk v systéme IS EPVO v čase uvedenom vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Účasť na elektronickom otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V zmysle § 52 ods.2 posl. veta zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa § 52 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545023
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO