Rekonštrukcia Hlavnej ulice - prekrytie archeologického výskumu Dolnej brány

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia Hlavnej ulice - prekrytie archeologického výskumu Dolnej brány
Kód zákazky: MK/A/2025/23488
Kód oznámenia: 16815 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233142-6
Predpokladaná hodnota: 2 067 799,62 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 22.10.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Košice
Adresa: Trieda SNP
04011 Košice - mestská časť Západ
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Trieda SNP Košice - mestská časť Západ 04011 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na objekte existujúcej komunikácie a verejného priestoru nachádzajúceho sa v meste Košice – Staré mesto, Hlavná ulica v k. ú. Stredné mesto na južnom konci Hlavnej ulice (historické centrum mesta Košice, územie Mestskej pamiatkovej rezervácie Košice). Predmetom zákazky je izolácia na ochrannom strope Dolnej brány a jej okolí (vrátane vsakovacích vrtov a výkopov pre uloženie hydroizolácie), sanácia povrchov železobetónového stropu a stien v interiéri, rekonštrukcia verejného WC v objekte Dolná brána, realizácia nábehovej dosky a stavebné úpravy na zabezpečenie zavlažovania stromov. Do riešeného územia nie je zahrnuté pódium, nakoľko povrchová úprava pódia už bola realizovaná. Celková plocha obnoveného verejného priestoru je: 3 932,8 m2. Stavba je delená na stavebné objekty: SO 01 Komunikácie, spevnené plochy a hydroizolácie SO 02 Symbolický potôčik – technologická časť SO 03 Zavlažovanie stromov a sadové úpravy SO 05 Sanácie betónových konštrukcií SO 06 Rekonštrukcia WC

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1371615
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Košice (ID: 30452)
  • Zákazka: Rekonštrukcia Hlavnej ulice - prekrytie archeologického výskumu Dolnej brány (ID: 544864)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 31ee0b72-789c-4479-8a8b-35e0e408d8a8
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Košice
  • IČO: 00691135
  • DIČ: 2021186904
  • Adresa
  • Ulica: Trieda SNP
  • Číslo: 48A
  • Mesto: Košice - mestská časť Západ
  • PSČ: 04011
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: anna.tarhanicova@kosice.sk
  • Telefónne číslo: +421556419314
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Košice)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6915
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: MK/A/2025/23488
  • Názov: Rekonštrukcia Hlavnej ulice - prekrytie archeologického výskumu Dolnej brány
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na objekte existujúcej komunikácie a verejného priestoru nachádzajúceho sa v meste Košice – Staré mesto, Hlavná ulica v k. ú. Stredné mesto na južnom konci Hlavnej ulice (historické centrum mesta Košice, územie Mestskej pamiatkovej rezervácie Košice). Predmetom zákazky je izolácia na ochrannom strope Dolnej brány a jej okolí (vrátane vsakovacích vrtov a výkopov pre uloženie hydroizolácie), sanácia povrchov železobetónového stropu a stien v interiéri, rekonštrukcia verejného WC v objekte Dolná brána, realizácia nábehovej dosky a stavebné úpravy na zabezpečenie zavlažovania stromov. Do riešeného územia nie je zahrnuté pódium, nakoľko povrchová úprava pódia už bola realizovaná. Celková plocha obnoveného verejného priestoru je: 3 932,8 m2. Stavba je delená na stavebné objekty: SO 01 Komunikácie, spevnené plochy a hydroizolácie SO 02 Symbolický potôčik – technologická časť SO 03 Zavlažovanie stromov a sadové úpravy SO 05 Sanácie betónových konštrukcií SO 06 Rekonštrukcia WC
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 067 799.62
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Práce na oprave ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111300, 45112400, 45261420, 45262300, 45262360, 45262520, 45311200, 45330000, 45410000, 45432112
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlavná
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 040 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia, ktoré sú stanovené podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "zákon") a podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, ktoré sú stanovené podľa § 34 ods. 1, písm. b) zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia Hlavnej ulice - prekrytie archeologockého výskumu Dolnej brány
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MK/A/2025/23488
  • Názov : Rekonštrukcia Hlavnej ulice - prekrytie archeologockého výskumu Dolnej brány
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na objekte existujúcej komunikácie a verejného priestoru nachádzajúceho sa v meste Košice – Staré mesto, Hlavná ulica v k. ú. Stredné mesto na južnom konci Hlavnej ulice (historické centrum mesta Košice, územie Mestskej pamiatkovej rezervácie Košice). Predmetom zákazky je izolácia na ochrannom strope Dolnej brány a jej okolí (vrátane vsakovacích vrtov a výkopov pre uloženie hydroizolácie), sanácia povrchov železobetónového stropu a stien v interiéri, rekonštrukcia verejného WC v objekte Dolná brána, realizácia nábehovej dosky a stavebné úpravy na zabezpečenie zavlažovania stromov. Do riešeného územia nie je zahrnuté pódium, nakoľko povrchová úprava pódia už bola realizovaná. Celková plocha obnoveného verejného priestoru je: 3 932,8 m2. Stavba je delená na stavebné objekty: SO 01 Komunikácie, spevnené plochy a hydroizolácie SO 02 Symbolický potôčik – technologická časť SO 03 Zavlažovanie stromov a sadové úpravy SO 05 Sanácie betónových konštrukcií SO 06 Rekonštrukcia WC
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 067 799.62
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Práce na oprave ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111300, 45112400, 45261420, 45262300, 45262360, 45262520, 45311200, 45330000, 45410000, 45432112
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vybúrané materiály, hlavne dlažba, bude opätovne použitá na predmetnej stavbe, z menšej časti na iných stavbách. Stavebnými prácami sa obnoví zvlhčenie prostredia ulice a zabezpečí sa udržateľnosť zelene.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlavná
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 040 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 9
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "zákon") a ods. 7 zákona. Na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá požadované doklady na základe podmienok účasti podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 a ods. 7 zákona. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady čestným vyhlásením, alebo dokladom JED podľa § 110 ods. 6 zákona. Uchádzač nepredkladá všetky doklady, ak: - je platne zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie; uchádzač v takom prípade musí predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 zákona. - verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu – zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy v znení neskorších predpisov; uchádzač zapísaný v informačných systémoch verejnej správy SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) zákona; uchádzač v takom prípade musí predložiť doklad - čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 2, písm. f) zákona a čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 zákona a na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona a je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov pre príslušné osoby uvedené v § 32 ods. 1 písm. a) zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že za požadované obdobie, t. j. za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uskutočnil minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej hodnota bola min. 500 000 € bez DPH. Pod stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii spevnených plôch a komunikácií (pre peších, pre vozidlá) s povrchovou úpravou z dlažby. Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), miesto a lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie – deň/mesiac/rok), prípadne aj meno kontaktnej osoby odberateľa aj s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou; ďalej musí byť zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok Príloha č. 6 – vzor formulár pre zoznam stavebných prác (pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (bez DPH) bol uskutočnený v požadovanom období. Ak je v zozname uskutočnených stavebných prác hodnota cien uvedená v inej mene ako v eurách, prepočet inej meny na euro sa stanoví na základe priemerného kurzu ECB stanoveného ku koncu každého príslušného kalendárneho roka, „resp. kalendárneho mesiaca či dňa (podľa údajov vyplývajúcich z referencie resp. potvrdenia od odberateľa)“, v ktorom uskutočňoval alikvotnú časť stavebných prác. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady čestným vyhlásením, alebo dokladom JED podľa § 110 ods. 6 zákona. Verejný obstarávateľ uvádza, že ustanovenie § 34 ods. 3 zákona sa v tomto verejnom obstarávaní neaplikuje, t. j. uchádzač nemôže na preukázanie splnenia podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti stanovenej podľa § 34 zákona využiť technické a odborné kapacity inej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia prijateľná cena za predmet zákazky s DPH, ak je uchádzač platcom DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude on-line. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v stanovenej lehote.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude v systéme na komunikáciu v tomto verejnom obstarávaní (IS EPVO).
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 40 000 €. Bližšie informácie ku zloženiu zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Aj napriek tomu, že v tejto výzve je lehota trvania zábezpeky určená v mesiacoch (lehota trvania zábezpeky sa v tejto výzve nedá určiť termínom), lehota trvania zábezpeky je presnejšie a záväzne určená termínom v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/544864
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544864
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)