1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Východné Slovensko
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Časť č. 1: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Východné Slovensko
- Opis: Zabezpečenie nepravidelného servisu a tiež výkonu odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len „pravidelný servis“) bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy, pričom pravidelný servis bude vykonávaný ako odborné skúšky a odborné prehliadky (revízie) bezpečnostných systémov, a to: - elektrických zabezpečovacích systémov (ďalej len „EZS“) v súlade s normou STN EN 50 130 (33 4590), TNI 33 4591, STN 50 131, STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi napr. Vyhláška č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len „vyhláška č. 508/2009 Z. z.“) a pod., - systémov priemyselnej televízie (ďalej len „PTV“) v súlade s normou STN EN 50 132 (33 4592), STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi (napr. vyhláška č. 508/2009 Z. z., a pod.), - systémov kontroly vstupu (ďalej len „SKV“) v súlade s normou STN EN 50 130 (33 4590), STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi (napr. vyhláška č. 508/2009 Z. z., a pod.). Nepravidelný servis bude vykonávaný ako pozáručné opravy EZS, PTV, SKV a audio a videovrátnikov (ďalej len „AaVV“) v súlade s normou STN 33 1500, podľa okamžitých potrieb obstarávateľa v prípade poruchy zariadenia v objektoch Finančnej správy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 2 Rámcovej dohody pre: - Časť č. 1: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Východné Slovensko. Osobitná požiadavka k opisu predmetu zákazky: Uchádzač musí preukázať svoju pôsobnosť prostredníctvom servisného strediska v danom regióne z ktorého bude zabezpečovať servis bezpečnostných systémov v objektoch obstarávateľa. Uchádzač predloží zoznam servisného/servisných strediska/stredísk s adresou, telefónnymi číslami a kontaktnými osobami. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky s osobitnými požiadavkami k opisu zákazky je uvedená v Súťažných podkladoch "Zväzok III., Opis predmetu zákazky".
- Druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 233 006.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 50000000, 31000000, 31625300, 32323500, 31154000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: 1. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §24 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len „vyhláška č. 508/2009 Z. z.), 2. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §23 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (môže byť nahradená aj vyšším stupňom odbornej spôsobilosti, nie však tou istou osobou ako v bode č. 1), 3. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §22 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (môže byť nahradená aj vyšším stupňom odbornej spôsobilosti, nie však tou istou osobou ako v bode č. 2), 4. Predloženie certifikátu o absolvovaní školenia na opravy systému PARADOX, SATEL, ARITECH AVIGILON, DAHUA, C4 a ENTRY, prípadne ekvivalentný doklad, ktorým bude preukázaná odborná spôsobilosť na výkon opravy systémov.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia vyhodnotí ponuky v príslušnej časti na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky v príslušnej časti (EUR s DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena predmetu zákazky v príslušnej časti (EUR s DPH).
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi Zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 18.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542559.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, vo výške 11 000,00 EUR (slovom: jedenásťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene, pre príslušnú časť predmetu zákazky. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542559
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542559
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady.
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma prevádzkovaná Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Stredné Slovensko
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Časť č. 2: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Stredné Slovensko
- Opis: Zabezpečenie nepravidelného servisu a tiež výkonu odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len „pravidelný servis“) bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy, pričom pravidelný servis bude vykonávaný ako odborné skúšky a odborné prehliadky (revízie) bezpečnostných systémov, a to: - elektrických zabezpečovacích systémov (ďalej len „EZS“) v súlade s normou STN EN 50 130 (33 4590), TNI 33 4591, STN 50 131, STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi napr. Vyhláška č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len „vyhláška č. 508/2009 Z. z.“) a pod., - systémov priemyselnej televízie (ďalej len „PTV“) v súlade s normou STN EN 50 132 (33 4592), STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi (napr. vyhláška č. 508/2009 Z. z., a pod.), - systémov kontroly vstupu (ďalej len „SKV“) v súlade s normou STN EN 50 130 (33 4590), STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi (napr. vyhláška č. 508/2009 Z. z., a pod.). Nepravidelný servis bude vykonávaný ako pozáručné opravy EZS, PTV, SKV a audio a videovrátnikov (ďalej len „AaVV“) v súlade s normou STN 33 1500, podľa okamžitých potrieb obstarávateľa v prípade poruchy zariadenia v objektoch Finančnej správy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 2 Rámcovej dohody pre: - Časť č. 2: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Stredné Slovensko. Osobitná požiadavka k opisu predmetu zákazky: Uchádzač musí preukázať svoju pôsobnosť prostredníctvom servisného strediska v danom regióne z ktorého bude zabezpečovať servis bezpečnostných systémov v objektoch obstarávateľa. Uchádzač predloží zoznam servisného/servisných strediska/stredísk s adresou, telefónnymi číslami a kontaktnými osobami. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky s osobitnými požiadavkami k opisu zákazky je uvedená v Súťažných podkladoch "Zväzok III., Opis predmetu zákazky".
- Druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 198 290.10
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 31154000, 32323500, 31625300, 31000000, 50000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: 1. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §24 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len „vyhláška č. 508/2009 Z. z.), 2. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §23 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (môže byť nahradená aj vyšším stupňom odbornej spôsobilosti, nie však tou istou osobou ako v bode č. 1), 3. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §22 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (môže byť nahradená aj vyšším stupňom odbornej spôsobilosti, nie však tou istou osobou ako v bode č. 2), 4. predloženie certifikátu o absolvovaní školenia na opravy systému PARADOX, SATEL, ARITECH, GALAXY, AVIGILON, a DAHUA, prípadne ekvivalentný doklad, ktorým bude preukázaná odborná spôsobilosť na výkon opravy systémov.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia vyhodnotí ponuky v príslušnej časti na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky v príslušnej časti (EUR s DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena predmetu zákazky v príslušnej časti (EUR s DPH).
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi Zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 18.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542559.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, vo výške 9 000,00 EUR (slovom: deväťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene, pre príslušnú časť predmetu zákazky. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542559
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542559
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady.
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma prevádzkovaná Úradompodpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť č. 3: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Západné Slovensko
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Časť č. 3: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Západné Slovensko
- Opis: Zabezpečenie nepravidelného servisu a tiež výkonu odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len „pravidelný servis“) bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy, pričom pravidelný servis bude vykonávaný ako odborné skúšky a odborné prehliadky (revízie) bezpečnostných systémov, a to: - elektrických zabezpečovacích systémov (ďalej len „EZS“) v súlade s normou STN EN 50 130 (33 4590), TNI 33 4591, STN 50 131, STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi napr. Vyhláška č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len „vyhláška č. 508/2009 Z. z.“) a pod., - systémov priemyselnej televízie (ďalej len „PTV“) v súlade s normou STN EN 50 132 (33 4592), STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi (napr. vyhláška č. 508/2009 Z. z., a pod.), - systémov kontroly vstupu (ďalej len „SKV“) v súlade s normou STN EN 50 130 (33 4590), STN 33 1500 a ostatnými technickými normami a právnymi predpismi (napr. vyhláška č. 508/2009 Z. z., a pod.). Nepravidelný servis bude vykonávaný ako pozáručné opravy EZS, PTV, SKV a audio a videovrátnikov (ďalej len „AaVV“) v súlade s normou STN 33 1500, podľa okamžitých potrieb obstarávateľa v prípade poruchy zariadenia v objektoch Finančnej správy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 2 Rámcovej dohody pre: - Časť č. 3: Servis bezpečnostných systémov v objektoch Finančnej správy - Západné Slovensko. Osobitná požiadavka k opisu predmetu zákazky: Uchádzač musí preukázať svoju pôsobnosť prostredníctvom servisného strediska v danom regióne z ktorého bude zabezpečovať servis bezpečnostných systémov v objektoch obstarávateľa. Uchádzač predloží zoznam servisného/servisných strediska/stredísk s adresou, telefónnymi číslami a kontaktnými osobami. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky s osobitnými požiadavkami k opisu zákazky je uvedená v Súťažných podkladoch "Zväzok III., Opis predmetu zákazky".
- Druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 279 000.70
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 31154000, 32323500, 31625300, 31000000, 50000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: 1. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §24 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len „vyhláška č. 508/2009 Z. z.), 2. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §23 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (môže byť nahradená aj vyšším stupňom odbornej spôsobilosti, nie však tou istou osobou ako v bode č. 1), 3. Predloženie osvedčenia minimálne jednej osoby o odbornej spôsobilosti na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle §22 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (môže byť nahradená aj vyšším stupňom odbornej spôsobilosti, nie však tou istou osobou ako v bode č. 2), 4. Predloženie certifikátu o absolvovaní školenia na opravy systému PARADOX, SATEL, ARITECH, GALAXY, DAHUA a ENTRY, prípadne ekvivalentný doklad, ktorým bude preukázaná odborná spôsobilosť na výkon opravy systémov.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia vyhodnotí ponuky v príslušnej časti na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky v príslušnej časti (EUR s DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) Zákona o verejnom obstarávaní.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena predmetu zákazky v príslušnej časti (EUR s DPH).
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi Zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 18.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542559
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, vo výške 13 000,00 EUR (slovom: trinásťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene, pre príslušnú časť predmetu zákazky. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542559
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542559
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady.
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma prevádzkovaná Úradompodpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)