Tlačiarenské služby

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Tlačiarenské služby
Kód zákazky: 11821/2025/VO
Kód oznámenia: 16658 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79800000-2
Ostatné CPV: 22100000-1
60000000-8
Predpokladaná hodnota: 53 471,94 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 31.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 20.10.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
Adresa: Sabinovská
82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Sabinovská Bratislava - mestská časť Ružinov 82005 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie tlačiarenských a príbuzných služieb súvisiacich s vyhotovovaním a dodaním plagátov, letákov, brožúr, PF, kalendárov, diárov a publikácií pre informovanie verejnosti o činnostiach verejného objednávateľa a na rôzne podujatia organizované verejným objednávateľom a to v súlade s rámcovou zmluvou, ktorá bude uzatvorená na obdobie 24 mesiacov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Bratislavský samosprávny kraj

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1370095
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavský samosprávny kraj (ID: 72083)
  • Zákazka: Tlačiarenské služby (ID: 543962)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f5cfbeb5-f062-4a50-91f6-87a326609f9b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
  • IČO: 36063606
  • DIČ: 2021608369
  • Adresa
  • Ulica: Sabinovská
  • Číslo: 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: patricia.melisova@region-bsk.sk
  • Telefónne číslo: +421248264665
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2750
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 11821/2025/VO
  • Názov: Tlačiarenské služby
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie tlačiarenských a príbuzných služieb súvisiacich s vyhotovovaním a dodaním plagátov, letákov, brožúr, PF, kalendárov, diárov a publikácií pre informovanie verejnosti o činnostiach verejného objednávateľa a na rôzne podujatia organizované verejným objednávateľom a to v súlade s rámcovou zmluvou, ktorá bude uzatvorená na obdobie 24 mesiacov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 53 471.94
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tlačiarenské a príbuzné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 22100000, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sabinovská 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82007
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO. Podrobný opis hore uvedených podmienok účasti je uvedený v bode 4.1 súťažných podkladov. Dôvody na vylúčenie budú uplatňované v zmysle: - primerane podľa § 53 ods. 4 a 5 zákona o VO. - primerane podľa § 40 ods. 6 a 7 zákona o VO. - § 40 ods. 8 zákona o VO. - § 10 ods. 4 zákona o VO. - § 49 zákona o VO. Verejný obstarávateľ môže vylúčiť ponuku uchádzača z dôvodov stanovených v zákone o VO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Do predpokladanej hodnoty zákazky bolo započítané: Hodnota plnení podľa Špecifikácie ceny predmetu rámcovej zmluvy 44 283,18 EUR bez DPH Hodnota maximálnej indexácie cien (5%) 2 214,16 EUR bez DPH Rezerva (čiastkové otváranie rámcovej zmluvy) (15%) 6 974,60 EUR bez DPH Celková hodnota rámcovej zmluvy predstavuje sumu vo výške 65 770,49 EUR vrátane DPH, nakoľko verejný obstarávateľ uvažoval s najvyššou prípustnou hodnotou pre DPH (23%). Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o VO. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do 31.03.2026. Ponuky sa predkladajú v lehote na predkladanie ponúk elektronicky prostredníctvom IS EVO. Úspešní uchádzači budú povinní poskytnúť riadnu súčinnosť pred podpisom zmluvy podľa pokynov verejného obstarávateľa.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Tlačiarenske služby
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Tlačiarenske služby
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie tlačiarenských a príbuzných služieb súvisiacich s vyhotovovaním a dodaním plagátov, letákov, brožúr, PF, kalendárov, diárov a publikácií pre informovanie verejnosti o činnostiach verejného objednávateľa a na rôzne podujatia organizované verejným objednávateľom.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 53 471.94
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tlačiarenské a príbuzné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 22100000, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sabinovská 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislavský samosprávny kraj
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Rámcová zmluva bude uzatvorená s uchádzačmi, ktorí sa umiestnia na prvých troch miestach v poradí. Pripúšťa sa čiastkové otváranie rámcovej zmluvy medzi vybranými uchádzačmi. Rámcová zmluva bude uzatvorená na celú sumu finančného krytia v hodnote 65 770,49 EUR vrátane DPH. V celkovej sume rámcovej zmluvy je započítaná aj rezerva na čiastkové otváranie rámcovej zmluvy a hodnota maximálnej možnej medziročnej indexácie jednotkových cien, ktoré umožňuje verejný obstarávateľ.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Podrobný opis uvedenej podmienky účasti je uvedený v bode 4.1 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je: najnižšia celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky podľa Špecifikácie ceny predmetu rámcovej zmluvy. Zvolené kritérium bude slúžiť na zostavenie poradia uchádzačov. Poradie sa zostavuje vzostupne od najnižšej navrhnutej ceny celkom po najvyššiu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuky, ktorých celková cena podľa Špecifikácie ceny predmetu rámcovej zmluvy presiahne sumu vo výške 44 283,18 EUR bez DPH. Uchádzač vo svojej ponuke nezohľadňuje indexáciu ani rezervu, ktoré sú súčasťou PHZ a sú započítané ako maximálne v sume rámcovej zmluvy. Rámcová zmluva bude uzatvorená s uchádzačmi umiestnenými na prvých troch miestach v poradí podľa zvoleného kritéria, ktorí splnia podmienky účasti.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky podľa Špecifikácie ceny predmetu rámcovej zmluvy.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Plnenie predmetu zmluvy sa bude realizovať na základe čiastkových zákaziek formou objednávok, a to podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Čiastková zákazka, na základe ktorej bude vystavená objednávka podľa rámcovej zmluvy, sa bude zadávať nasledovnými spôsobmi: a. priamym zadaním vybranému zhotoviteľovi, b. opätovným otvorením súťaže - v prípade opätovného otvorenia súťaže môže byť použitá elektronická aukcia. Podrobnosti o výbere zhotoviteľa a opätovnom otvorení súťaže sú uvedené v návrhu rámcovej zmluvy.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 31.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky budú otvorené prostredníctvom sprístupnenia elektronickou funkcionalitou systému IS EVO. Ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o VO, a umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v IS EVO funkcionalitu "On-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v IS EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním a podpísanú autorizovaným kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákon o e-Governmente. V prípade ak uchádzač predložil ponuku s kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa stanovenou v tomto bode súťažných podkladov, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia jeho ponuky v určenej lehote na otváranie ponúk, bude uchádzač vylúčený v súlade s § 49 ods. 4 zákona o VO.
  • Miesto otvárania ponúk: Ponuky sa otvárajú elektronicky prostredníctvom zvoleného nástroja - Elektronická platforma - IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/543962
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/543962
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO