1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: 1. časť zákazky: historizujúce stožiare verejného osvetlenia
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: TSB-VO-2025/06-1
- Názov : 1. časť zákazky: historizujúce stožiare verejného osvetlenia
- Opis: Predmetom zákazky je výroba a dodanie náhradných dielov pre historizujúce osvetlenie pozostávajúce z historizujúcich stožiarov a konzol verejného osvetlenia pre Bratislavu podľa dodaného 3D modelu a fotodokumentácie s okótovanými prvkami. Historizujúce stožiare a konzoly môžu byť vyrobené zo segmentov spojené do jedného celku, alebo vyrobené ako jeden výrobok. Uvedené výrobky slúžia ako náhradné diely pre existujúce historizujúce osvetlenie. Stožiare musia mať dvierka a musia umožňovať montáž a servis elektrovýzbroje GURO EKM-2050-2D1-4S/C a pripojenie uzemňovacej guľatiny vo vnútri stožiara. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 a č. 4 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 400 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stĺpy pouličného osvetlenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Stĺpy pouličného osvetlenia
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
-
Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
-
Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
- Kritériá zeleného verejného obstarávania: Kritériá zeleného verejného obstarávania EÚ
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Požiadavky na dodržiavanie predpisov na úseku životného prostredia požiadavky na zmierňovanie nepriaznivých dopadov na životné prostredie uvedené v opise predmetu zákazky
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Ako rozhodné kritérium na vyhodnotenie ponúk bolo stanovené zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kopčianska
- Číslo: 72
- Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
- PSČ: 81101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania: areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 2
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 500 000.00
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku tohto verejného obstarávania jednu Rámcovú dohodu podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení v spojení s § 83 ZVO, a to spoločnú pre obe časti zákazky, v ktorej dodávateľmi budú uchádzači, ktorí sa stanú úspešnými v tej ktorej časti zákazky. Historizujúce stožiare, ktoré sú predmetom 1. časti zákazky bude na základe uzavretej Rámcovej dohody dodávať uchádzač, ktorý sa stane úspešným v 1. časti zákazky a historizujúce konzoly, ktoré sú predmetom 2. časti zákazky bude na základe uzavretej Rámcovej dohody dodávať uchádzač, ktorý sa stane úspešným v 2. časti zákazky. Rámcová dohoda má určený spoločný finančný rámec 500 000,- eur bez DPH.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet príslušnej časti zákazky v eurách s DPH
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet príslušnej časti zákazky v eurách s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvných vzťahov uzatváraných na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky požaduje, aby v prípade úspešnosti skupiny dodávateľov, najneskôr pred podpisom zmluvy táto skupina uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu o združení podľa ustanovení § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo inú obdobnú zmluvu s minimálnymi obsahovými náležitosťami uvedenými nižšie. Zmluva o združení musí byť písomná, a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o združení; b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 14.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:01
- Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému Josephine.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71003/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544887
- Označenie dokumentu/zákazky: 1. časť
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: 2. časť zákazky: historizujúce konzoly verejného osvetlenia
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: TSB-VO-2025/06-2
- Názov : 2. časť zákazky: historizujúce konzoly verejného osvetlenia
- Opis: Predmetom zákazky je výroba a dodanie náhradných dielov pre historizujúce osvetlenie pozostávajúce z historizujúcich stožiarov a konzol verejného osvetlenia pre Bratislavu podľa dodaného 3D modelu a fotodokumentácie s okótovanými prvkami. Historizujúce stožiare a konzoly môžu byť vyrobené zo segmentov spojené do jedného celku, alebo vyrobené ako jeden výrobok. Uvedené výrobky slúžia ako náhradné diely pre existujúce historizujúce osvetlenie. Stožiare musia mať dvierka a musia umožňovať montáž a servis elektrovýzbroje GURO EKM-2050-2D1-4S/C a pripojenie uzemňovacej guľatiny vo vnútri stožiara. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 a č. 4 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 100 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Časti lámp a osvetľovacích zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Stĺpy pouličného osvetlenia
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
-
Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
-
Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
- Kritériá zeleného verejného obstarávania: Kritériá zeleného verejného obstarávania EÚ
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Požiadavky na dodržiavanie predpisov na úseku životného prostredia požiadavky na zmierňovanie nepriaznivých dopadov na životné prostredie uvedené v opise predmetu zákazky
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Ako rozhodné kritérium na vyhodnotenie ponúk bolo stanovené zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kopčianska
- Číslo: 72
- Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
- PSČ: 81101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania: areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 2
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 500 000.00
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku tohto verejného obstarávania jednu Rámcovú dohodu podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení v spojení s § 83 ZVO, a to spoločnú pre obe časti zákazky, v ktorej dodávateľmi budú uchádzači, ktorí sa stanú úspešnými v tej ktorej časti zákazky. Historizujúce stožiare, ktoré sú predmetom 1. časti zákazky bude na základe uzavretej Rámcovej dohody dodávať uchádzač, ktorý sa stane úspešným v 1. časti zákazky a historizujúce konzoly, ktoré sú predmetom 2. časti zákazky bude na základe uzavretej Rámcovej dohody dodávať uchádzač, ktorý sa stane úspešným v 2. časti zákazky. Rámcová dohoda má určený spoločný finančný rámec 500 000,- eur bez DPH.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet príslušnej časti zákazky v eurách s DPH
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet príslušnej časti zákazky v eurách s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvných vzťahov uzatváraných na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky požaduje, aby v prípade úspešnosti skupiny dodávateľov, najneskôr pred podpisom zmluvy táto skupina uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu o združení podľa ustanovení § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo inú obdobnú zmluvu s minimálnymi obsahovými náležitosťami uvedenými nižšie. Zmluva o združení musí byť písomná, a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o združení; b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 14.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:01
- Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému Josephine.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71003/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544887
- Označenie dokumentu/zákazky: 2. časť
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)