Historizujúce stožiare a konzoly verejného osvetlenia

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Historizujúce stožiare a konzoly verejného osvetlenia
Kód zákazky: TSB-VO-2025/06
Kód oznámenia: 16583 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34928510-6
Predpokladaná hodnota: 500 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 17.10.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Technické siete Bratislava, a.s.
Adresa: Primaciálne nám.
81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Primaciálne nám. Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81499 Slovensko Miesto dodania: areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výroba a dodanie náhradných dielov pre historizujúce osvetlenie pozostávajúce z historizujúcich stožiarov a konzol verejného osvetlenia pre Bratislavu podľa dodaného 3D modelu a fotodokumentácie s okótovanými prvkami. Historizujúce stožiare a konzoly môžu byť vyrobené zo segmentov spojené do jedného celku, alebo vyrobené ako jeden výrobok. Uvedené výrobky slúžia ako náhradné diely pre existujúce historizujúce osvetlenie. Stožiare musia mať dvierka a musia umožňovať montáž a servis elektrovýzbroje GURO EKM-2050-2D1-4S/C a pripojenie uzemňovacej guľatiny vo vnútri stožiara. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 a č. 4 súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1371666
1. Základné údaje
  • Organizácia: Technické siete Bratislava, a.s. (ID: 99880)
  • Zákazka: Historizujúce stožiare a konzoly verejného osvetlenia (ID: 544887)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 625ed8c1-eabd-4a52-b6de-60e379128de6
  • Identifikátor verzie oznámenia: a26865c2-7517-4260-9442-828fb6ad00e7
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Technické siete Bratislava, a.s.
  • IČO: 54302102
  • DIČ: 2121665887
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne nám.
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81499
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zuzana.jamnicka@tsb.sk
  • Telefónne číslo: +421903470900
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou miestneho orgánu
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21218
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: TSB-VO-2025/06
  • Názov: Historizujúce stožiare a konzoly verejného osvetlenia
  • Opis: Predmetom zákazky je výroba a dodanie náhradných dielov pre historizujúce osvetlenie pozostávajúce z historizujúcich stožiarov a konzol verejného osvetlenia pre Bratislavu podľa dodaného 3D modelu a fotodokumentácie s okótovanými prvkami. Historizujúce stožiare a konzoly môžu byť vyrobené zo segmentov spojené do jedného celku, alebo vyrobené ako jeden výrobok. Uvedené výrobky slúžia ako náhradné diely pre existujúce historizujúce osvetlenie. Stožiare musia mať dvierka a musia umožňovať montáž a servis elektrovýzbroje GURO EKM-2050-2D1-4S/C a pripojenie uzemňovacej guľatiny vo vnútri stožiara. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 a č. 4 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 500 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 500 000.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stĺpy pouličného osvetlenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stĺpy pouličných lámp
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska
  • Číslo: 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 81101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania: areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Súťažné podklady spolu s prílohami, ich vysvetlenia, ako aj ďalšie informácie týkajúce sa tejto zákazky sú zverejnené na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71003/summary Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: 1. časť zákazky: historizujúce stožiare verejného osvetlenia
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: TSB-VO-2025/06-1
  • Názov : 1. časť zákazky: historizujúce stožiare verejného osvetlenia
  • Opis: Predmetom zákazky je výroba a dodanie náhradných dielov pre historizujúce osvetlenie pozostávajúce z historizujúcich stožiarov a konzol verejného osvetlenia pre Bratislavu podľa dodaného 3D modelu a fotodokumentácie s okótovanými prvkami. Historizujúce stožiare a konzoly môžu byť vyrobené zo segmentov spojené do jedného celku, alebo vyrobené ako jeden výrobok. Uvedené výrobky slúžia ako náhradné diely pre existujúce historizujúce osvetlenie. Stožiare musia mať dvierka a musia umožňovať montáž a servis elektrovýzbroje GURO EKM-2050-2D1-4S/C a pripojenie uzemňovacej guľatiny vo vnútri stožiara. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 a č. 4 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 400 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stĺpy pouličného osvetlenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stĺpy pouličného osvetlenia
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
  • Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
  • Kritériá zeleného verejného obstarávania: Kritériá zeleného verejného obstarávania EÚ
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Požiadavky na dodržiavanie predpisov na úseku životného prostredia požiadavky na zmierňovanie nepriaznivých dopadov na životné prostredie uvedené v opise predmetu zákazky
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Ako rozhodné kritérium na vyhodnotenie ponúk bolo stanovené zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska
  • Číslo: 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 81101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania: areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 2
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 500 000.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku tohto verejného obstarávania jednu Rámcovú dohodu podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení v spojení s § 83 ZVO, a to spoločnú pre obe časti zákazky, v ktorej dodávateľmi budú uchádzači, ktorí sa stanú úspešnými v tej ktorej časti zákazky. Historizujúce stožiare, ktoré sú predmetom 1. časti zákazky bude na základe uzavretej Rámcovej dohody dodávať uchádzač, ktorý sa stane úspešným v 1. časti zákazky a historizujúce konzoly, ktoré sú predmetom 2. časti zákazky bude na základe uzavretej Rámcovej dohody dodávať uchádzač, ktorý sa stane úspešným v 2. časti zákazky. Rámcová dohoda má určený spoločný finančný rámec 500 000,- eur bez DPH.
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet príslušnej časti zákazky v eurách s DPH
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet príslušnej časti zákazky v eurách s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvných vzťahov uzatváraných na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky požaduje, aby v prípade úspešnosti skupiny dodávateľov, najneskôr pred podpisom zmluvy táto skupina uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu o združení podľa ustanovení § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo inú obdobnú zmluvu s minimálnymi obsahovými náležitosťami uvedenými nižšie. Zmluva o združení musí byť písomná, a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o združení; b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:01
  • Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému Josephine.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71003/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544887
  • Označenie dokumentu/zákazky: 1. časť
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: 2. časť zákazky: historizujúce konzoly verejného osvetlenia
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: TSB-VO-2025/06-2
  • Názov : 2. časť zákazky: historizujúce konzoly verejného osvetlenia
  • Opis: Predmetom zákazky je výroba a dodanie náhradných dielov pre historizujúce osvetlenie pozostávajúce z historizujúcich stožiarov a konzol verejného osvetlenia pre Bratislavu podľa dodaného 3D modelu a fotodokumentácie s okótovanými prvkami. Historizujúce stožiare a konzoly môžu byť vyrobené zo segmentov spojené do jedného celku, alebo vyrobené ako jeden výrobok. Uvedené výrobky slúžia ako náhradné diely pre existujúce historizujúce osvetlenie. Stožiare musia mať dvierka a musia umožňovať montáž a servis elektrovýzbroje GURO EKM-2050-2D1-4S/C a pripojenie uzemňovacej guľatiny vo vnútri stožiara. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 a č. 4 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 100 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Časti lámp a osvetľovacích zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stĺpy pouličného osvetlenia
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
  • Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
  • Kritériá zeleného verejného obstarávania: Kritériá zeleného verejného obstarávania EÚ
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Požiadavky na dodržiavanie predpisov na úseku životného prostredia požiadavky na zmierňovanie nepriaznivých dopadov na životné prostredie uvedené v opise predmetu zákazky
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Ako rozhodné kritérium na vyhodnotenie ponúk bolo stanovené zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kopčianska
  • Číslo: 72
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 81101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania: areál verejného obstarávateľa na adrese Kopčianska 72, Bratislava alebo iné miesto v rámci mesta Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 2
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 500 000.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku tohto verejného obstarávania jednu Rámcovú dohodu podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení v spojení s § 83 ZVO, a to spoločnú pre obe časti zákazky, v ktorej dodávateľmi budú uchádzači, ktorí sa stanú úspešnými v tej ktorej časti zákazky. Historizujúce stožiare, ktoré sú predmetom 1. časti zákazky bude na základe uzavretej Rámcovej dohody dodávať uchádzač, ktorý sa stane úspešným v 1. časti zákazky a historizujúce konzoly, ktoré sú predmetom 2. časti zákazky bude na základe uzavretej Rámcovej dohody dodávať uchádzač, ktorý sa stane úspešným v 2. časti zákazky. Rámcová dohoda má určený spoločný finančný rámec 500 000,- eur bez DPH.
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet príslušnej časti zákazky v eurách s DPH
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet príslušnej časti zákazky v eurách s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvných vzťahov uzatváraných na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky požaduje, aby v prípade úspešnosti skupiny dodávateľov, najneskôr pred podpisom zmluvy táto skupina uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu o združení podľa ustanovení § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo inú obdobnú zmluvu s minimálnymi obsahovými náležitosťami uvedenými nižšie. Zmluva o združení musí byť písomná, a musí obsahovať minimálne: a) splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o združení; b) opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; c) ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:01
  • Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému Josephine.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71003/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544887
  • Označenie dokumentu/zákazky: 2. časť
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Technické siete Bratislava, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)