REALIZÁCIA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: REKONŠTRUKCIA KUCHYNE MAJERNÍKOVA 60

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: REALIZÁCIA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: REKONŠTRUKCIA KUCHYNE MAJERNÍKOVA 60
Kód zákazky: 9/2025/PODLIMIT
Kód oznámenia: 16478 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79418000-7
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.10.2025 09:00
Vyhlásenie: 16.10.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie sv. Františka
84262 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie sv. Františka Bratislava - mestská časť Karlova Ves 84262 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia verejného obstarávania (VO) a s tým súvisiacich úkonov podľa zákona o verejnom obstarávaní na základe mandátnej zmluvy. Mandatár bude vykonávať činnosti smerujúce k obstaraniu dodávateľov, zrealizujú rekonštrukciu kuchyne na Majerníkovej 60, Bratislava a to dodávateľa stavebných prác a dodávateľa technológii, vrátane prípravy súťažných podkladov a Zmluvy o dielo. Bude sa jednať o dve samostatné verejné obstarávania, pričom ako prvé sa bude realizovať VO na dodávateľa technológií a následne na dodávateľa stavebných prác. Zákazky sa budú realizovať ako zákazka nadlimitná na tovary a podlimitná na práce zverejnením vo vestníku VO. Úspešný uchádzač bude zabezpečovať úkony podľa § 184 b, ods. 2. Presné znenie povinností mandatára je uvedené v prílohe č. 3 (Mandátna zmluva). Dôležitou povinnosťou mandatára bude aj príprava Kúpnej zmluvy k nadlimitnej zákazke a Zmluvy o dielo pri stavebnej zákazke tak aby bola v súlade s požiadavkami uvedenými v jednotnej príručke a s požiadavkami vo Výzve na podporu rozvoja regionálneho školstva, Kód výzvy PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR. A) podlimitná zákazka: Kompletná rekonštrukcia kuchyne, základná škola Majerníková 60, PHZ 1 050 000 Eur, stavebné práce. Bude sa jednať o rekonštrukciu existujúcich priestorov v 1. podzemnom podlaží, tzn. kuchyne, skladového a personálneho zázemia kuchyne a priestoru na 1. nadzemnom podlaží slúžiaci pre výdaj stravy. B) nadlimitná zákazka: Kompletná výmena kuchynskej technológie, základná škola Majerníková 60, PHZ 950 000 Eur, dodávka tovarov a služieb. Bude sa jednať o dodávku kuchynských technológií a ich montáž, zapojenie a uvedenie do prevádzky. Predpokladaná hodnota zákaziek sa môže pri vyhlásení zákaziek mierne líšiť na základe aktualizácie rozpočtu.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1371398
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves (ID: 62302)
  • Zákazka: REALIZÁCIA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: REKONŠTRUKCIA KUCHYNE MAJERNÍKOVA 60 (ID: 544714)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: ec994aec-055f-45c0-8018-b4d715295454
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
  • IČO: 00603520
  • DIČ: 2020919164
  • Adresa
  • Ulica: Námestie sv. Františka
  • Číslo: 8
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84262
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: viera.kastilova@karlovaves.sk
  • Telefónne číslo: +421940634189
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Kontaktné miesto
  • Kontaktné miesto
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
  • Internetová adresa (URL): https://www.karlovaves.sk
  • Adresa kontaktného miesta
  • Ulica: Nám. sv. Františka
  • Číslo: 7
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: viera.kastilova@karlovaves.sk
  • Telefónne číslo: +421940634189
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6564
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 9/2025/PODLIMIT
  • Názov: REALIZÁCIA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: REKONŠTRUKCIA KUCHYNE MAJERNÍKOVA 60
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia verejného obstarávania (VO) a s tým súvisiacich úkonov podľa zákona o verejnom obstarávaní na základe mandátnej zmluvy. Mandatár bude vykonávať činnosti smerujúce k obstaraniu dodávateľov, zrealizujú rekonštrukciu kuchyne na Majerníkovej 60, Bratislava a to dodávateľa stavebných prác a dodávateľa technológii, vrátane prípravy súťažných podkladov a Zmluvy o dielo. Bude sa jednať o dve samostatné verejné obstarávania, pričom ako prvé sa bude realizovať VO na dodávateľa technológií a následne na dodávateľa stavebných prác. Zákazky sa budú realizovať ako zákazka nadlimitná na tovary a podlimitná na práce zverejnením vo vestníku VO. Úspešný uchádzač bude zabezpečovať úkony podľa § 184 b, ods. 2. Presné znenie povinností mandatára je uvedené v prílohe č. 3 (Mandátna zmluva). Dôležitou povinnosťou mandatára bude aj príprava Kúpnej zmluvy k nadlimitnej zákazke a Zmluvy o dielo pri stavebnej zákazke tak aby bola v súlade s požiadavkami uvedenými v jednotnej príručke a s požiadavkami vo Výzve na podporu rozvoja regionálneho školstva, Kód výzvy PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR. A) podlimitná zákazka: Kompletná rekonštrukcia kuchyne, základná škola Majerníková 60, PHZ 1 050 000 Eur, stavebné práce. Bude sa jednať o rekonštrukciu existujúcich priestorov v 1. podzemnom podlaží, tzn. kuchyne, skladového a personálneho zázemia kuchyne a priestoru na 1. nadzemnom podlaží slúžiaci pre výdaj stravy. B) nadlimitná zákazka: Kompletná výmena kuchynskej technológie, základná škola Majerníková 60, PHZ 950 000 Eur, dodávka tovarov a služieb. Bude sa jednať o dodávku kuchynských technológií a ich montáž, zapojenie a uvedenie do prevádzky. Predpokladaná hodnota zákaziek sa môže pri vyhlásení zákaziek mierne líšiť na základe aktualizácie rozpočtu.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenské služby pre obstarávanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nám. sv. Františka 8
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: uvedené v súťažných podkladoch
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: REALIZÁCIA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: REKONŠTRUKCIA KUCHYNE MAJERNÍKOVA 60
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 9/2025/PODLIMIT
  • Názov : REALIZÁCIA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: REKONŠTRUKCIA KUCHYNE MAJERNÍKOVA 60
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia verejného obstarávania (VO) a s tým súvisiacich úkonov podľa zákona o verejnom obstarávaní na základe mandátnej zmluvy. Mandatár bude vykonávať činnosti smerujúce k obstaraniu dodávateľov, zrealizujú rekonštrukciu kuchyne na Majerníkovej 60, Bratislava a to dodávateľa stavebných prác a dodávateľa technológii, vrátane prípravy súťažných podkladov a Zmluvy o dielo. Bude sa jednať o dve samostatné verejné obstarávania, pričom ako prvé sa bude realizovať VO na dodávateľa technológií a následne na dodávateľa stavebných prác. Zákazky sa budú realizovať ako zákazka nadlimitná na tovary a podlimitná na práce zverejnením vo vestníku VO. Úspešný uchádzač bude zabezpečovať úkony podľa § 184 b, ods. 2. Presné znenie povinností mandatára je uvedené v prílohe č. 3 (Mandátna zmluva). Dôležitou povinnosťou mandatára bude aj príprava Kúpnej zmluvy k nadlimitnej zákazke a Zmluvy o dielo pri stavebnej zákazke tak aby bola v súlade s požiadavkami uvedenými v jednotnej príručke a s požiadavkami vo Výzve na podporu rozvoja regionálneho školstva, Kód výzvy PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR. A) podlimitná zákazka: Kompletná rekonštrukcia kuchyne, základná škola Majerníková 60, PHZ 1 050 000 Eur, stavebné práce. Bude sa jednať o rekonštrukciu existujúcich priestorov v 1. podzemnom podlaží, tzn. kuchyne, skladového a personálneho zázemia kuchyne a priestoru na 1. nadzemnom podlaží slúžiaci pre výdaj stravy. B) nadlimitná zákazka: Kompletná výmena kuchynskej technológie, základná škola Majerníková 60, PHZ 950 000 Eur, dodávka tovarov a služieb. Bude sa jednať o dodávku kuchynských technológií a ich montáž, zapojenie a uvedenie do prevádzky. Predpokladaná hodnota zákaziek sa môže pri vyhlásení zákaziek mierne líšiť na základe aktualizácie rozpočtu.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenské služby pre obstarávanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nám. sv. Františka 8
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: § 32, ods. 1 e) a f)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 10.2.1 Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb, v ktorom uvedie minimálne dve zákazky ku každej zákazke, rovnakého alebo podobného charakteru, t. z. uvedie minimálne dve zákazky obstarávania stavebných prác resp. rekonštrukciu budov financovaných z EU fondov a minimálne dve na dodávku technológií financovaných z EU fondov. Požadujeme realizáciu zákaziek z EU fondov z dôvodu, že je potrebné preukázať, že uchádzač má skúsenosti s takýmto druhom zákaziek, pretože obstarávanie EU zákaziek sa riadi samostatnými pravidlami zhrnutými do jednotnej príručky. Uchádzač v zozname uvedie názov zákazky, trvanie zákazky, hodnotu zákazky, meno verejného obstarávateľa a kontaktnú osobu. Uchádzač preukáže úspešnosť zákazky tak, že doloží potvrdenie od verejného obstarávateľa, pre ktorého zákazku obstarával, alebo správu z kontroly, že prostriedky z programu neboli krátené alebo nebola verejnému obstarávateľovi udelená pokuta z dôvodu, že došlo k chybám pri realizácii verejného obstarávania. 10.2.2 Požadujeme, aby v komisii na vyhodnotenie ponúk pri nadlimitnej zákazke bol odborník, ktorý dokáže posúdiť ponúknuté kuchynské technológie, a vyhodnotiť splnenie technických špecifikácií podľa projektu. Tohto odborníka požadujeme zabezpečiť od mandatára. Uchádzač v ponuke predloží zloženie ľudí v tíme, ktorý bude pracovať na realizácii zákazky a ich odbornosť. Toto požadujeme iba pre nadlimitnú zákazku. 10.2.3 Uchádzačom odporúčame aby boli poistení voči zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, nie je to však podmienkou účasti v prieskume a ani to neovplyvní umiestnenie ponuky uchádzača.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: referencie na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 60
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Hodnota kritéria je prahová hodnota : Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 40
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Hodnota kritéria je prahová hodnota : Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: uvedené v súťažných podkladoch a mandátnej zmluve
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 28.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: IS EVO
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544714
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544714
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)