Dodanie dreveného nábytku na mieru, kovového nábytku a interiérového vybavenia do Zariadenia sociálnych služieb (Zariadenie pre seniorov a Denný stacionár)

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie dreveného nábytku na mieru, kovového nábytku a interiérového vybavenia do Zariadenia sociálnych služieb (Zariadenie pre seniorov a Denný stacionár)
Kód zákazky: PdZ3/2025
Kód oznámenia: 16488 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39100000-3
Predpokladaná hodnota: 177 101,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 16.10.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Svidník
Adresa: Sovietskych hrdinov
08901 Svidník
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Sovietskych hrdinov Svidník 08901 Slovensko Nábytok a a vybavenie potrebné pre prevádzku Zariadenia sociálnych služieb bude dodaný do budovy na Ul. Sov. hrdinov 368 alebo do areálu budovy, ktorý je s prevádzkou zariadenia nevyhnutne funkčne spojený.
Zdroj:

Popis

Mesto Svidník má novopostavený objekt Zariadenie sociálnych služieb, ktoré bude poskytovať pobytovú sociálnu službu (Zariadenie pre seniorov) a ambulantnú sociálnu službu (Denný stacionár). Obidve služby budú poskytované v jednej budove so samostatnými prevádzkami, vstupmi a zázemím. Predmetom tejto zákazky je dodanie nábytku na mieru, kovového nábytku a vybavenia pre prevádzku Zariadenia pre seniorov a Denný stacionár. Zariadenie pre seniorov – ubytovacia časť má navrhnuté nasledovné časti (miestnosti, izby), ktoré je potrebné vybaviť dreveným nábytkom a kombinovaným drevo-kovovým nábytkom: Na prízemí – 1. NP sa navrhuje vstupná časť, ktorá je umiestnená v navrhovanej dostavbe vertikálneho komunikačného jadra s lôžkovým výťahom. Na vstupnú časť sú napojené priestory poskytujúce miesto pre návštevy – návštevná miestnosť s WC a šatňou, miestnosť na poskytovanie sociálneho poradenstva a miestnosť na výkon sociálnej rehabilitácie so zázemím pre personál. V suteréne objektu – 1. PP je umiestnené zázemie – priestor kotolne s ohrevom teplej úžitkovej vody, priestory skladov, práčovne, sušiarne a údržby. Ubytovacia časť zariadenia je situovaná na 2. NP a na 3. NP. Nachádzajú sa tu dvojlôžkové izby so samostatnou kúpeľnou. Na 2. NP sa nachádza spoločenská miestnosť s plochou 32, 1 m2 – viacúčelový priestor pre voľnočasové aktivity. Na 3. NP sa nachádza veľká návštevná miestnosť pre návštevy klientov s plochou 32, 1 m2 - zabezpečuje sa tak súkromný priestor na rozhovor mimo ubytovacej jednotky klienta. Na každom podlaží (2. NP a 3. NP) je navrhovaný priestor jedálne s výdajom stravy, ktorý je priamo prepojený s kuchyňou na 1. NP výťahom pre stravu. Zázemie pre personál tvorí denná miestnosť na 2. NP a samostatné sociálne zariadenie. Na každom podlaží sú taktiež umiestnené sklady pre čisté a špinavé prádlo, sklad pre čistiace prostriedky a priestor pre upratovačku s výlevkou a na 2. NP priestor pre dekontamináciu zdravotníckych pomôcok. Na 2. NP je umiestnená izolačná miestnosť. Na 3. NP je umiestnený priestor pre ambulanciu lekára. Denný stacionár – ambulantná časť má navrhnuté nasledovné časti (miestnosti), ktoré je potrebné vybaviť zdravotníckym nábytkom, dreveným nábytkom a technickým vybavením: Na prízemí 1. NP sa navrhujú priestory denného stacionára so samostatným vstupom. Na hlavný vstup nadväzuje komunikačná chodba s prepojením na priestory pre poskytovanie sociálneho poradenstva – miestnosť pre pracovníkov na výkon sociálneho poradenstva a miestnosť na výkon sociálnej rehabilitácie. Pri vstupe sú umiestnené šatne zamestnancov. Hlavným priestorom denného stacionára je spoločný priestor/oddychová miestnosť, ktorá je prepojená s exteriérom a vonkajšou terasou. Oddychová miestnosť je priamo prepojená s jedálňou. V tejto časti sa nachádzajú aj priestory pre personál: šatne pre mužov a šatne pre ženy. Podrobné špecifikácie vybavenia sú uvedené v prílohách: - Príloha č. 1_Opis predmetu zákazky_podzemné podlažie_špecifikácia, - Príloha č. 2_Opis predmetu zákazky_denný stacionár_špecifikácia, - Príloha č. 3_Opis predmetu zákazky_zariadenie pre seniorov_špecifikácia. Projekt vybavenia a jednotlivých podlaží. Upozornenie: Pre správne určenie špecifikácii dodávaného nábytku a vybavenia je nevyhnutné vykonať obhliadku priestorov, vrátane zamerania. Súčasťou dodávaného nábytku je aj nábytok na mieru. V prípade nevykonania obhliadku a zamerania je uchádzač vystavený riziku nesprávneho dodania predmetu zákazky!

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1371435
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Svidník (ID: 63270)
  • Zákazka: Dodanie dreveného nábytku na mieru, kovového nábytku a interiérového vybavenia do Zariadenia sociálnych služieb (Zariadenie pre seniorov a Denný stacionár) (ID: 544781)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 6485ad2b-80da-40bf-b274-b54b94d978b2
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Svidník
  • IČO: 00331023
  • DIČ: 2020784821
  • Internetová adresa (URL): https://www.svidnik.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Sovietskych hrdinov
  • Číslo: 33
  • Mesto: Svidník
  • PSČ: 08901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Mestský úrad Svidník, sekretariát prednostu
  • E-mail: miroslav.novak@svidnik.sk
  • Telefónne číslo: +421911640801
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Svidník)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6276
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PdZ3/2025
  • Názov: Dodanie dreveného nábytku na mieru, kovového nábytku a interiérového vybavenia do Zariadenia sociálnych služieb (Zariadenie pre seniorov a Denný stacionár)
  • Opis: Mesto Svidník má novopostavený objekt Zariadenie sociálnych služieb, ktoré bude poskytovať pobytovú sociálnu službu (Zariadenie pre seniorov) a ambulantnú sociálnu službu (Denný stacionár). Obidve služby budú poskytované v jednej budove so samostatnými prevádzkami, vstupmi a zázemím. Predmetom tejto zákazky je dodanie nábytku na mieru, kovového nábytku a vybavenia pre prevádzku Zariadenia pre seniorov a Denný stacionár. Zariadenie pre seniorov – ubytovacia časť má navrhnuté nasledovné časti (miestnosti, izby), ktoré je potrebné vybaviť dreveným nábytkom a kombinovaným drevo-kovovým nábytkom: Na prízemí – 1. NP sa navrhuje vstupná časť, ktorá je umiestnená v navrhovanej dostavbe vertikálneho komunikačného jadra s lôžkovým výťahom. Na vstupnú časť sú napojené priestory poskytujúce miesto pre návštevy – návštevná miestnosť s WC a šatňou, miestnosť na poskytovanie sociálneho poradenstva a miestnosť na výkon sociálnej rehabilitácie so zázemím pre personál. V suteréne objektu – 1. PP je umiestnené zázemie – priestor kotolne s ohrevom teplej úžitkovej vody, priestory skladov, práčovne, sušiarne a údržby. Ubytovacia časť zariadenia je situovaná na 2. NP a na 3. NP. Nachádzajú sa tu dvojlôžkové izby so samostatnou kúpeľnou. Na 2. NP sa nachádza spoločenská miestnosť s plochou 32, 1 m2 – viacúčelový priestor pre voľnočasové aktivity. Na 3. NP sa nachádza veľká návštevná miestnosť pre návštevy klientov s plochou 32, 1 m2 - zabezpečuje sa tak súkromný priestor na rozhovor mimo ubytovacej jednotky klienta. Na každom podlaží (2. NP a 3. NP) je navrhovaný priestor jedálne s výdajom stravy, ktorý je priamo prepojený s kuchyňou na 1. NP výťahom pre stravu. Zázemie pre personál tvorí denná miestnosť na 2. NP a samostatné sociálne zariadenie. Na každom podlaží sú taktiež umiestnené sklady pre čisté a špinavé prádlo, sklad pre čistiace prostriedky a priestor pre upratovačku s výlevkou a na 2. NP priestor pre dekontamináciu zdravotníckych pomôcok. Na 2. NP je umiestnená izolačná miestnosť. Na 3. NP je umiestnený priestor pre ambulanciu lekára. Denný stacionár – ambulantná časť má navrhnuté nasledovné časti (miestnosti), ktoré je potrebné vybaviť zdravotníckym nábytkom, dreveným nábytkom a technickým vybavením: Na prízemí 1. NP sa navrhujú priestory denného stacionára so samostatným vstupom. Na hlavný vstup nadväzuje komunikačná chodba s prepojením na priestory pre poskytovanie sociálneho poradenstva – miestnosť pre pracovníkov na výkon sociálneho poradenstva a miestnosť na výkon sociálnej rehabilitácie. Pri vstupe sú umiestnené šatne zamestnancov. Hlavným priestorom denného stacionára je spoločný priestor/oddychová miestnosť, ktorá je prepojená s exteriérom a vonkajšou terasou. Oddychová miestnosť je priamo prepojená s jedálňou. V tejto časti sa nachádzajú aj priestory pre personál: šatne pre mužov a šatne pre ženy. Podrobné špecifikácie vybavenia sú uvedené v prílohách: - Príloha č. 1_Opis predmetu zákazky_podzemné podlažie_špecifikácia, - Príloha č. 2_Opis predmetu zákazky_denný stacionár_špecifikácia, - Príloha č. 3_Opis predmetu zákazky_zariadenie pre seniorov_špecifikácia. Projekt vybavenia a jednotlivých podlaží. Upozornenie: Pre správne určenie špecifikácii dodávaného nábytku a vybavenia je nevyhnutné vykonať obhliadku priestorov, vrátane zamerania. Súčasťou dodávaného nábytku je aj nábytok na mieru. V prípade nevykonania obhliadku a zamerania je uchádzač vystavený riziku nesprávneho dodania predmetu zákazky!
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 177 101
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Rôzny nábytok a vybavenie
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sov. hrdinov 368
  • Ulica: Sov. hrdinov 368
  • Mesto: Svidník
  • PSČ: 08901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Nábytok a a vybavenie potrebné pre prevádzku Zariadenia sociálnych služieb bude dodaný do budovy na Ul. Sov. hrdinov 368 alebo do areálu budovy, ktorý je s prevádzkou zariadenia nevyhnutne funkčne spojený.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Ak uchádzač nesplní podmienky zábezpeky v zmysle súťažných podmienok podľa bodu 11. Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa v lehote na predkladanie ponúk bude uchádzač z predmetnej zákazky vylúčený. Ak doklad o existencii poistenia záruky podľa definovaných bodov Súťažných podkladov nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač z predmetnej zákazky vylúčený. V prípade, ak uchádzač predloží listinnú formu ponuky, či nedodrží určený spôsob komunikácie, bude z predmetného verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 zákona vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak: a) nesplnil podmienky účasti, b) predložil neplatné doklady; neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti, c) poskytol informácie alebo doklady, ktoré sú nepravdivé alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú vplyv na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti alebo výber záujemcov, d) pokúsil sa neoprávnene ovplyvniť postup verejného obstarávania, e) pokúsil sa získať dôverné informácie, ktoré by mu poskytli neoprávnenú výhodu, f) konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami, g) pri posudzovaní odbornej spôsobilosti preukázateľne identifikoval protichodné záujmy záujemcu alebo uchádzača, ktoré môžu nepriaznivo ovplyvniť plnenie zákazky, h) nepredložil po písomnej žiadosti podľa odseku 4 vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov v určenej lehote, i) nepredložil po písomnej žiadosti doklady nahradené jednotným európskym dokumentom v určenej lehote, j) nenahradil inú osobu, prostredníctvom ktorej preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia alebo technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, ktorá nespĺňa určené požiadavky, v určenej lehote inou osobou, ktorá spĺňa určené požiadavky, k) nenahradil subdodávateľa, ktorý nespĺňa požiadavky určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom novým subdodávateľom, ktorý spĺňa určené požiadavky, v lehote podľa § 41 ods. 2, l) nenahradil technikov, technické orgány alebo osoby určené na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov, ktorí nespĺňajú podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. c) alebo písm. g), v určenej lehote novými osobami alebo orgánmi, ktoré spĺňajú túto podmienku účasti, m) nenahradil inú osobu, ktorej prostredníctvom preukazuje splnenie podmienok účasti alebo subdodávateľa, ktorí majú sídlo v treťom štáte podľa § 10 ods. 4, v určenej lehote inou osobou alebo subdodávateľom, ktorý nemá sídlo v treťom štáte podľa § 10 ods. 4.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Uchádzač predkladá ponuku na zákazku ako celok.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie dreveného nábytku na mieru, kovového nábytku a interiérového vybavenia do Zariadenia sociálnych služieb (Zariadenie pre seniorov a Denný stacionár)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PdZ3/2025
  • Názov : Dodanie dreveného nábytku na mieru, kovového nábytku a interiérového vybavenia do Zariadenia sociálnych služieb (Zariadenie pre seniorov a Denný stacionár)
  • Opis: Mesto Svidník má novopostavený objekt Zariadenie sociálnych služieb, ktoré bude poskytovať pobytovú sociálnu službu (Zariadenie pre seniorov) a ambulantnú sociálnu službu (Denný stacionár). Obidve služby budú poskytované v jednej budove so samostatnými prevádzkami, vstupmi a zázemím. Predmetom tejto zákazky je dodanie nábytku na mieru, kovového nábytku a vybavenia pre prevádzku Zariadenia pre seniorov a Denný stacionár. Zariadenie pre seniorov – ubytovacia časť má navrhnuté nasledovné časti (miestnosti, izby), ktoré je potrebné vybaviť dreveným nábytkom a kombinovaným drevo-kovovým nábytkom: Na prízemí – 1. NP sa navrhuje vstupná časť, ktorá je umiestnená v navrhovanej dostavbe vertikálneho komunikačného jadra s lôžkovým výťahom. Na vstupnú časť sú napojené priestory poskytujúce miesto pre návštevy – návštevná miestnosť s WC a šatňou, miestnosť na poskytovanie sociálneho poradenstva a miestnosť na výkon sociálnej rehabilitácie so zázemím pre personál. V suteréne objektu – 1. PP je umiestnené zázemie – priestor kotolne s ohrevom teplej úžitkovej vody, priestory skladov, práčovne, sušiarne a údržby. Ubytovacia časť zariadenia je situovaná na 2. NP a na 3. NP. Nachádzajú sa tu dvojlôžkové izby so samostatnou kúpeľnou. Na 2. NP sa nachádza spoločenská miestnosť s plochou 32, 1 m2 – viacúčelový priestor pre voľnočasové aktivity. Na 3. NP sa nachádza veľká návštevná miestnosť pre návštevy klientov s plochou 32, 1 m2 - zabezpečuje sa tak súkromný priestor na rozhovor mimo ubytovacej jednotky klienta. Na každom podlaží (2. NP a 3. NP) je navrhovaný priestor jedálne s výdajom stravy, ktorý je priamo prepojený s kuchyňou na 1. NP výťahom pre stravu. Zázemie pre personál tvorí denná miestnosť na 2. NP a samostatné sociálne zariadenie. Na každom podlaží sú taktiež umiestnené sklady pre čisté a špinavé prádlo, sklad pre čistiace prostriedky a priestor pre upratovačku s výlevkou a na 2. NP priestor pre dekontamináciu zdravotníckych pomôcok. Na 2. NP je umiestnená izolačná miestnosť. Na 3. NP je umiestnený priestor pre ambulanciu lekára. Denný stacionár – ambulantná časť má navrhnuté nasledovné časti (miestnosti), ktoré je potrebné vybaviť zdravotníckym nábytkom, dreveným nábytkom a technickým vybavením: Na prízemí 1. NP sa navrhujú priestory denného stacionára so samostatným vstupom. Na hlavný vstup nadväzuje komunikačná chodba s prepojením na priestory pre poskytovanie sociálneho poradenstva – miestnosť pre pracovníkov na výkon sociálneho poradenstva a miestnosť na výkon sociálnej rehabilitácie. Pri vstupe sú umiestnené šatne zamestnancov. Hlavným priestorom denného stacionára je spoločný priestor/oddychová miestnosť, ktorá je prepojená s exteriérom a vonkajšou terasou. Oddychová miestnosť je priamo prepojená s jedálňou. V tejto časti sa nachádzajú aj priestory pre personál: šatne pre mužov a šatne pre ženy. Podrobné špecifikácie vybavenia sú uvedené v prílohách: - Príloha č. 1_Opis predmetu zákazky_podzemné podlažie_špecifikácia, - Príloha č. 2_Opis predmetu zákazky_denný stacionár_špecifikácia, - Príloha č. 3_Opis predmetu zákazky_zariadenie pre seniorov_špecifikácia. Projekt vybavenia a jednotlivých podlaží. Upozornenie: Pre správne určenie špecifikácii dodávaného nábytku a vybavenia je nevyhnutné vykonať obhliadku priestorov, vrátane zamerania. Súčasťou dodávaného nábytku je aj nábytok na mieru. V prípade nevykonania obhliadku a zamerania je uchádzač vystavený riziku nesprávneho dodania predmetu zákazky!
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 177 101
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Rôzny nábytok a vybavenie
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sov. hrdinov 368
  • Ulica: Sov. hrdinov 368
  • Mesto: Svidník
  • PSČ: 08901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Nábytok a a vybavenie potrebné pre prevádzku Zariadenia sociálnych služieb bude dodaný do budovy na Ul. Sov. hrdinov 368 alebo do areálu budovy, ktorý je s prevádzkou zariadenia nevyhnutne funkčne spojený.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 03.11.2025
  • Dátum ukončenia: 03.03.2026
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Pre správne určenie špecifikácii dodávaného nábytku a vybavenia je nevyhnutné vykonať obhliadku priestorov, vrátane zamerania. Súčasťou dodávaného nábytku je aj nábytok na mieru. V prípade nevykonania obhliadku a zamerania je uchádzač vystavený riziku nesprávneho dodania predmetu zákazky!
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom zákaziek uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania zdravotníckeho nábytku; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom dodaní tovaru a zhodnotenia dodania podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Odôvodnenie primeranosti: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu zákaziek v predchádzajúcom období, ako podmienky účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s plnením predmetu zákazky podobného alebo rovnakého charakteru. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. a) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: Zoznam zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky a potvrdenia o uspokojivom dodaní tovaru; uchádzač preukáže dodanie tovaru v min. objeme 177 101, 30 EUR bez DPH súhrnne za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom, uskutočnených za predchádzajúcich 3 roky rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Za dodaný tovar rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať tovar (nábytok do kancelárií, prevádzok), ktorý uchádzač dodával do zariadení sociálnych služieb, kancelárskych priestorov, prevádzok. V prípade, že v rámci realizácie zákazky bol dodávaný aj iný nábytok ako nábytok rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota nábytku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom v postavení subdodávateľa alebo člena skupiny dodávateľov, musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v eur bez DPH realizoval zákazku uchádzač sám. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie hodnotu zákazky v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR podľa všeobecných informácií pod písm. C). Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie úspešnej ponuky bude najnižšia cena za predmet zákazky. Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponuke uchádzačov, ktorí sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH v EURÁCH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Svidník, Sov. hrdinov 200/33, 089 01 Svidník
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 8.000,00- EUR bez DPH. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky sú nasledovné: 1.1.1. poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo 1.1.2. zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa 1.1.3. poskytnutím poistenia záruky za uchádzača Bližšie podmienky jednotlivých spôsobov sú uvedené v bode 11 Súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544781
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Svidník)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Svidník)