Vybudovanie platformy pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ v prostredí finančnej správy

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vybudovanie platformy pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ v prostredí finančnej správy
Kód zákazky: 116421/2025
Kód oznámenia: 16376 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 48823000-3
Predpokladaná hodnota: 8 109 869,27 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 15.10.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko Miestom realizácie jednotlivých Diel vykonaných Zhotoviteľom je dátové centrum Objednávateľa so sídlom Nová 13, Banská Bystrica alebo Tajov, pričom pre každé jednotlivé Dielo bude miesto jeho realizácie definované v samostatnej objednávke vystavenej Objednávateľom.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie platformy pozostávajúcej z hardvérových, softvérových komponentov a súvisiacich prác na prevádzku Informačných systémov novej generácie „NGIS“ v prostredí FS. Cieľom je vybudovať infraštruktúru kontajnerizačnej platformy v prostredí FS vrátane zálohovacieho riešenia so zvýšenou kybernetickou odolnosťou, ktoré bude slúžiť na ochranu, archiváciu a obnovu dát v prostredí verejného obstarávateľa v dvoch geograficky oddelených lokalitách. Platforma bude spĺňať požiadavky vysokej dostupnosti služieb aj v prípade zlyhania alebo havárie, požiadavky nasadenia a prevádzky kontajnerizovaných aplikačných komponentov a požiadavky na moderné riešenie zálohovania s imunitou voči ransomvérovým útokom. Platformu budú tvoriť jednotlivé samostatne diela realizované formou objednávok, na základe uvedeného FS získa pružný mechanizmus na realizáciu jednotlivých diel podľa aktuálnych požadovaných potrieb počas doby platnosti dohody, s cieľom vybudovať a udržiavať platformu pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ ako dôležitý prvok svojej virtualizačnej a bezpečnostnej architektúry. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky je uvedený v bode II. Zväzok III. Súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1370937
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: Vybudovanie platformy pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ v prostredí finančnej správy (ID: 544414)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 5ee72f59-09bf-43e8-aca8-b81486341f36
  • Identifikátor verzie oznámenia: d0e08923-9103-4177-b429-6f61ea2e2cf3
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: +421-2-49234346
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 116421/2025
  • Názov: Vybudovanie platformy pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ v prostredí finančnej správy
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie platformy pozostávajúcej z hardvérových, softvérových komponentov a súvisiacich prác na prevádzku Informačných systémov novej generácie „NGIS“ v prostredí FS. Cieľom je vybudovať infraštruktúru kontajnerizačnej platformy v prostredí FS vrátane zálohovacieho riešenia so zvýšenou kybernetickou odolnosťou, ktoré bude slúžiť na ochranu, archiváciu a obnovu dát v prostredí verejného obstarávateľa v dvoch geograficky oddelených lokalitách. Platforma bude spĺňať požiadavky vysokej dostupnosti služieb aj v prípade zlyhania alebo havárie, požiadavky nasadenia a prevádzky kontajnerizovaných aplikačných komponentov a požiadavky na moderné riešenie zálohovania s imunitou voči ransomvérovým útokom. Platformu budú tvoriť jednotlivé samostatne diela realizované formou objednávok, na základe uvedeného FS získa pružný mechanizmus na realizáciu jednotlivých diel podľa aktuálnych požadovaných potrieb počas doby platnosti dohody, s cieľom vybudovať a udržiavať platformu pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ ako dôležitý prvok svojej virtualizačnej a bezpečnostnej architektúry. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky je uvedený v bode II. Zväzok III. Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 8 109 869.27
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Súborové servery
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 48710000, 48621000, 72100000, 72228000, 72260000, 72710000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom realizácie jednotlivých Diel vykonaných Zhotoviteľom je dátové centrum Objednávateľa so sídlom Nová 13, Banská Bystrica alebo Tajov, pričom pre každé jednotlivé Dielo bude miesto jeho realizácie definované v samostatnej objednávke vystavenej Objednávateľom.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Oznámenie
  • 4.2.2 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa odsúdení za trestný čin
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z., že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa platby daní alebo príspevkov na sociálne zabezpečenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z., t. j. že: - nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov, - nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne , Sociálnej poisťovne, a doloženým potvrdením miestneho príslušného daňového úradu a colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v danom štáte.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa právneho postavenia hospodárskeho subjektu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z., t. j. že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v danom štáte.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody vylúčenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa konfliktu záujmov alebo odborného pochybenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu kedykoľvek počas verejného obstarávania vylúčiť uchádzača alebo záujemcu, ak existujú dôvody týkajúce sa podstatného porušenia zmluvných povinností, závažného porušenia profesijných povinností, narušením hospodárskej súťaže, porušením povinností v oblasti profesijnej etiky, pracovného, sociálneho alebo environmentálneho práva. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ vylúčia kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak poskytol nepravdivé informácie, pokúsil sa neoprávnene ovplyvniť postup verejného obstarávania, prípadne sa zapojil do jeho prípravy spôsobom, ktorý znemožňuje zabezpečiť hospodársku súťaž, konflikt záujmov nemnožno odstrániť inými účinnými opatreniami.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ bude pri tomto verejnom obstarávaní postupovať podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača na prvom mieste v poradí. 2. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému Elektronická platforma (tiež ako EPVO alebo aj eplatforma) prevádzkovaného Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku výhradne prostredníctvom informačného systému EPVO verejne dostupnom na webovej stránke: https://www.isepvo.sk/o-systeme/. Na predmetnej webovej stránke sa nachádzajú tiež webové odkazy na dokumentáciu a video návody pre registráciu do EPVO a pre prácu s EPVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom EPVO. 3. Ponuka sa predkladá v elektronickej podobe prostredníctvom EPVO, v lehote na predkladanie ponúk, v zmysle usmernení v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12252. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň zdaniteľného plnenia, ...). 6. Odkaz na pojem "Zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní" sa rozumie v celom kontexte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. 7. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavania zápisom v zozname hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Na základe uvedeného, uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predkladať verejnému obstarávateľovi doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto verejnom obstarávaní ustanovenie § 10 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením JED-u. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač (v prípade využitia JEDu) v JEDe uviedol informácie a údaje, na základe ktorých bude možné vyhodnotiť splnenie podmienok účasti (nepostačuje uvedenie globálneho údaju - odpoveď Áno/Nie - týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D).
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vybudovanie platformy pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ v prostredí finančnej správy (FS)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 116421/2025
  • Názov : Vybudovanie platformy pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ v prostredí finančnej správy (FS)
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie platformy pozostávajúcej z hardvérových, softvérových komponentov a súvisiacich prác na prevádzku Informačných systémov novej generácie „NGIS“ v prostredí FS. Cieľom je vybudovať infraštruktúru kontajnerizačnej platformy v prostredí FS vrátane zálohovacieho riešenia so zvýšenou kybernetickou odolnosťou, ktoré bude slúžiť na ochranu, archiváciu a obnovu dát v prostredí verejného obstarávateľa v dvoch geograficky oddelených lokalitách. Platforma bude spĺňať požiadavky vysokej dostupnosti služieb aj v prípade zlyhania alebo havárie, požiadavky nasadenia a prevádzky kontajnerizovaných aplikačných komponentov a požiadavky na moderné riešenie zálohovania s imunitou voči ransomvérovým útokom. Platformu budú tvoriť jednotlivé samostatne diela realizované formou objednávok, na základe uvedeného FS získa pružný mechanizmus na realizáciu jednotlivých diel podľa aktuálnych požadovaných potrieb počas doby platnosti dohody, s cieľom vybudovať a udržiavať platformu pre Informačné systémy novej generácie „NGIS“ ako dôležitý prvok svojej virtualizačnej a bezpečnostnej architektúry. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky je uvedený v bode II. Zväzok III. Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 8 109 869.27
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Súborové servery
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 48710000, 48621000, 72100000, 72228000, 72260000, 72710000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom realizácie jednotlivých Diel vykonaných Zhotoviteľom je dátové centrum Objednávateľa so sídlom Nová 13, Banská Bystrica alebo Tajov, pričom pre každé jednotlivé Dielo bude miesto jeho realizácie definované v samostatnej objednávke vystavenej Objednávateľom.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok tovarov (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov: Zoznamom poskytnutých tovarov a služieb uchádzač preukáže zrealizované plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedeným cien, lehôt a odberateľov (vyhlásením verejného obstarávania je deň zverejnenia v Publikačnom vestníku EÚ – ďalej len „rozhodné obdobie“), pričom plnenia boli v min. objeme 3 000 000,00 EUR bez DPH kumulatívne za rozhodné obdobie. Predložený Zoznam musí byť doplnený dokladom, ktorým je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, ak také referencie existujú. Doplnením a preukázaním podľa predchádzajúcej vety sa rozumie spôsob podľa § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzača uvedené v predloženom Zozname a uverejnené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Plnením podobného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumie dodávka serverov na platforme x86, dodávka sieťových komponentov, dodávka licencií pre operačné systémy serverov, dodávka licencií zálohovania a práce súvisiace s implementovaním uvedených technológií do infraštruktúry. Súčasťou týchto technológií, okrem iných, aj minimálne dvoch Kubernetes klastrov (alebo ich ekvivalent), pričom každý klaster bol prevádzkovaný minimálne po dobu dvoch rokov a súčasťou aktualizácií a udržania komponentov v stabilných verziách (upgrade) boli komponenty: storage vrstva, observabilita a sieťová vrstva.
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb na plnenie predmetu zákazky (kľúčoví špecialisti), ktoré predloží uchádzač v profesijnom životopise a prostredníctvom kópií platných certifikátov. Profesijný životopis musí byť podpísaný dotknutou osobou (Kľúčovým expertom): Špecialista č. 1 HW špecialista - minimálne 5 rokov praxe v oblasti HW inštalácie serverov, update firmware na platforme x86 - preukáže v profesijnom životopise, - minimálne 3 preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie infraštruktúry serverov - preukáže v profesijnom životopise, - certifikát profesijnej spôsobilosti v oblasti certifikácie pre serverovú infraštruktúru Dell Technologies Proven Professional alebo HPE Accredited Solutions Expertekvivalentný alebo Lenovo XClarity Administrator, alebo ekvivalentný dokument - uchádzač preukáže prostredníctvom kópie platných certifikátov. Špecialista č. 2 – sieťový špecialista - minimálne 5 rokov praxe v oblasti vykonávania autorizovaného záručného a pozáručného servisu pre aktívne prvky LAN preukáže v profesijnom životopise, - minimálne 5 rokov praxe v oblasti vykonávania autorizovaného záručného a pozáručného servisu pre platformu Cisco - preukáže v profesijnom životopise, - platný certifikát pre oblasť sieťovej infraštruktúry, napr. CCIE Routing and Switching alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority a platný certifikát Cisco Certified Specialist - Security Core alebo ekvivalentný dokument daného certifikátu od inej akreditovanej autority - uchádzač preukáže prostredníctvom kópie platných certifikátov. Špecialista č. 3 Špecialista administrátor Linux - minimálne 5 rokov praxe v oblasti administrácie Linux - preukáže v profesijnom životopise, - Minimálne tri (3) praktické skúsenosti v pozícii experta v oblasti administrácie Linux prostredí - preukáže v profesijnom životopise, - platný certifikát – Foundation Certified System Administrator (LFCS) alebo ekvivalentný dokument daného certifikátu - uchádzač preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. Špecialista č. 4 Špecialista pre zálohovanie - minimálne 5 rokov praxe v oblasti zálohovania - preukáže v profesijnom životopise, - Minimálne tri (3) praktické skúsenosti v pozícii experta v oblasti zálohovania - preukáže v profesijnom životopise, - Platný certifikát – IBM Certified Technical Specialist - IBM Spectrum Protect V8.1.8 alebo ekvivalentný dokument daného certifikátu - uchádzač preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. Špecialista č. 5 pre koordináciu ICT projektov – Projektový manažér - minimálne 5 rokov praxe v oblasti manažovania IKT projektov - preukáže v profesijnom životopise, - minimálne 3 preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti manažovania ICT projektov - preukáže v profesijnom životopise, - certifikát profesijnej spôsobilosti v oblasti riadenia projektov informačných a komunikačných technológií PRINCE2 Practitioner podľa EXIN (Examination Institute For Information Science) alebo ekvivalentný dokument - uchádzač preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. Špecialista č.6 IT Architekt - minimálne 5 rokov praxe v oblasti návrhu architektúry infraštruktúry - preukáže v profesijnom životopise, - minimálne tri (3) praktické skúsenosti v pozícii IT architekta v projektoch v oblasti implementácie a návrhu infraštruktúry - preukáže v profesijnom životopise, - platný certifikát Red Hat Certified OpenShift Architect, alebo ekvivalentný dokument daného certifikátu - uchádzač preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu.
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 pi´sm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač preukáže, že pri plnení predmetu zákazky bude používať zavedený a používaný systém riadenia informačnej bezpečnosti. Ako dôkaz o zavedení a používaní systému riadenia informačnej bezpečnosti predloží uchádzač platný doklad: Certifikát systému riadenia informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001 vydaný akreditovanou osobou, ktorej bola na základe preukázania splnenia akreditačných požiadaviek udelená akreditácia, alebo iným ekvivalentným dôkazom vydaným akreditovanou osobou rovnocenný opatreniam riadenia informačnej bezpečnosti, vzťahujúci sa k oblasti, ktorá je predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému riadenia informačnej bezpečnosti predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém riadenia informačnej bezpečnosti.
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Certifikát manažérstva kvality (§ 35 ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 pi´sm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač preukáže, že pri plnení predmetu zákazky bude používať zavedený a používaný systém manažérstva kvality. Ako dôkaz o zavedení a používaní systému manažérstva kvality predloží uchádzač platný doklad: Certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 vydaný akreditovanou osobou, ktorej bola na základe preukázania splnenia akreditačných požiadaviek udelená akreditácia (ďalej len „akreditovaná osoba“) alebo iným ekvivalentným dôkazom vydaným akreditovanou osobou rovnocenný opatreniam manažérstva kvality, vzťahujúci sa k oblasti, ktorá je predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka uchádzača, ktorý poskytne verejnému obstarávateľovi najnižšiu (celkovú) cenu za predmet zákazky v EUR s daňou z pridanej hodnoty a umiestni sa na 1. mieste podľa zostaveného poradia podľa výšky ponukovej ceny vzostupne.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky (EUR s DPH).
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom je hospodársky subjekt, ktorý predložil ponuku. Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne (skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní). Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 0
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/544414
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/544414
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544414
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma prevádzkovaná Úradompodpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)