1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: „Humenné, HS a OR HaZZ, výstavba objektu“ - vypracovania projektovej dokumentácie a zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : „Humenné, HS a OR HaZZ, výstavba objektu“ - vypracovania projektovej dokumentácie a zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta
- Opis: Predmetom zákazky je vypracovania projektovej dokumentácie a zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta pre akciu „Humenné, HS a OR HaZZ, výstavba objektu“ . Opis predmetu zákazky je v nasledovnom rozsahu: 1. Zabezpečenie vstupných podkladov - vypracovanie hydrogeologického prieskumu v rozsahu nevyhnutnom pre určenie vsakovacích pomerov z dôvodu potreby vybudovania systému odvádzania povrchových dažďových vôd do podložia. Výsledkom prieskumu bude posudok spracovaný v zmysle ods. 1 § 37 zákona 364/2004 o vodách - polohopisné a výškopisné zameranie areálu a okolia v rozsahu potrebnom pre vypracovanie projektu stavby súvisiace najmä s rekonštrukciou dopravného napojenia areálu, rekonštrukciou prípojok na rozvody technickej infraštruktúry a vytýčením existujúcich inžinierskych sietí, ich geodetickým zameraním a zakreslením do situácie. - vypracovanie inžinierskogeologického prieskumu podložia pre účely návrhu základových konštrukcií, - vykonanie prieskumu a merania radónu za účelom určenia radónového rizika podložia 2. Zabezpečenie projektovej prípravy stavby - vypracovanie stavebného zámeru v podrobnosti projektu stavby na základe schválenej Základnej požiadavky CPPO-OPU-2024/002031-001 zo dňa 17.05.2024 a podľa pokynov objednávateľa uvedených v bode 1 a 3 Prílohy č. 1 k návrhu ZoD v rozsahu podľa bodu 1.1 Prílohy č.1 k návrhu ZoD a § 9 odseku 2 a 3 zákona č. 25/2025 Z.z. Stavebný zákon a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Stavebný zákon), Vyhlášky č. 60/2025 Z.z. Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky o štruktúre a prevádzke informačného systému územného plánovania a výstavby, o obsahu podaní a obsahu a rozsahu dokumentácie stavby, vrátane plánu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a energetického hodnotenia budovy podľa § 4a zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o EHB“) v rozsahu podľa bodu 2.1 odsek E) Prílohy č. 1 k návrhu ZoD, a vypracovanie zámeru v zmysle zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zabezpečenie posudzovania navrhovanej činnosti (ak je relevantné) ktorý bude použitá pre potreby konania o stavebnom zámere. - prerokovanie stavebného zámeru s príslušným orgánom územného plánovania, s dotknutými orgánmi a dotknutými právnickými osobami za účelom zabezpečenia záväzných stanovísk a záväzných vyjadrení vrátane odborného stanoviska oprávnenej právnickej osoby podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o BOZP“) z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a k vyhradeným technickým zariadeniam) k projektovej dokumentácií, ktoré je potrebné priložiť k správe o prerokovaní stavebného zámeru. Prerokovanie stavebného zámeru zabezpečí projektant aj vo vzťahu k odborným zložkám ministerstva vnútra a to s oddelením verejného zdravotníctva MV SR, Kuzmányho 8, 041 02 Košice a s odborom inšpekcie práce a požiarneho dozoru MV SR, Pribinova 2 , 812 72 Bratislava. - vypracovanie správy o prerokovaní stavebného zámeru v rozsahu bodu 1.2 Prílohy č.1 k návrhu ZoD 3. Zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta bude prebiehať v dvoch fázach nasledovne: I. počas prípravy podkladov pre realizovanie verejného obstarávania zhotoviteľa stavby a tiež počas procesu verejného obstarávania zhotoviteľa stavby v nasledovnom rozsahu: - aktualizovať rozpočet stavby pre potreby preukázania stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky pred vyhlásením verejného obstarávania v prípade, ak medzi odo-vzdaním projektovej dokumentácie a prípravou verejného obstarávania uplynie viac ako šesť (6) mesiacov, a to najneskôr v termíne do päť (5) pracovných dní, - aktualizovať rozpočet stavby v súvislosti s požiadavkou riadiaceho orgánu na rozdelenie výdavkov na oprávnené a neoprávnené, a to v objednávateľom stanovenom termíne, - poskytnúť potrebné vysvetlenie, resp. doplnenie projektovej dokumentácie, prípadne výkazu výmer v rámci vysvetľovania súťažných podkladov v procese verejného obstarávania, a to v objednávateľom stanovenom termíne, - odborne posúdiť dokumenty predložené uchádzačmi v rámci vyhodnocovania ponúk na preukázanie technických vlastností navrhovaných výrobkov a zariadení, resp. ekvivalentných výrobkov a zariadení, a to najneskôr v termíne do päť (5) pracovných dní, - poskytovanie vysvetlení v čase verejného obstarávania zhotoviteľa stavby - posudzovanie ekvivalentných výrobkov predložených uchádzačmi v procese verejného obstarávania zhotoviteľa stavby, II. počas realizácie stavby v nasledovnom rozsahu - poskytovanie vysvetlení v čase verejného obstarávania zhotoviteľa stavby, - posudzovanie ekvivalentných výrobkov predložených uchádzačmi v procese verejného obstarávania zhotoviteľa stavby, - poskytovanie vysvetlení potrebných na vypracovanie dodávateľskej dokumentácie, - účasť na odovzdaní staveniska zhotoviteľovi, - účasť na kontrolných dňoch stavby, - zabezpečenie dodržania projektu stavby s prihliadnutím na podmienky určené, stavebným povolením respektíve povolením vodnej stavby a poskytovaním vysvetlení a doplnení potrebných pre plynulosť výstavby, - posudzovanie návrhov zhotoviteľa stavby na zmeny a odchýlky z pohľadu dodržania technicko-ekonomických parametrov stavby, prípadne ďalších údajov a ukazovateľov, - vyjadrenie k požiadavkám o väčšie množstvo výrobkov a výkonov oproti overenej projektovej dokumentácii, - sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska, - účasť na odovzdaní a prevzatí stavby alebo jej časti vrátane komplexného vyskúšania a spolupráca s objednávateľom pri uplatňovaní požiadaviek vyplývajúcich z preberacieho konania, - účasť na kolaudačnom konaní a spolupráca s objednávateľom pri uplatňovaní požiadaviek vyplývajúcich z kolaudačného konania
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 288 897.12
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Architektonické a inžinierske služby a dozor
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa a na https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70153/summary. 3.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v elektronickom prostriedku JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v elektronickom prostriedku JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do elektronického prostriedku JOSEPHINE. Všetky vysvetlenia SP bude verejný obstarávateľ uverejňovať odkazom v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. 5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 28.10.2025 od 10:00 na adrese areál Záchrannej brigády v Humennom, ul. Mierová Humenné. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 27.10.2025 do 13:00 hod na kontaktnej adrese: lubomira.sasalova@minv.sk; tel:+421 961 880 5416. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov. 7. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v tomto oznámení je počítaná do 10 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy pre body 1 až 2 opisu predmetu zákazky a pre bod 3. odo dňa odovzdania staveniska do ukončenia kolaudačného konania. 8. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že napriek tomu, že v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania je vyplnená lehota viazanosti ponúk 12 mesiacov, platí pevne stanovená lehota viazanosti ponúk do 10.11.2026. Údaj „12 mesiacov“ sa neuplatňuje. Uvedené riešenie bolo nevyhnutné z dôvodu nemožnosti zadať vo formulári konkrétny dátum lehoty viazanosti ponúk.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie návrhov na plnenie kritéria sa uskutoční prostredníctvom porovnania cien ponúk. Pri vyhodnotení bude zostavené poradie ponúk úspešnosti ponúk. Ponuky budú zoradené podľa výšky celkovej ceny, na prvom mieste poradia sa umiestni tá ponuka, ktorá bude obsahovať najnižšiu celkovú cenu.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1
- Hodnota kritéria je typ váhy : Poradie dôležitosti
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Cena za dielo celkom v EUR bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky. Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 8 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70153/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544218
- Označenie dokumentu/zákazky: „Humenné, HS a OR HaZZ, výstavba objektu“ - vypracovania projektovej dokumentácie a zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: josephine.proebiz.com
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)