1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Potraviny 2 - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička (25/26).
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: KNR-ODVO-5571/2025.
- Názov : Potraviny 2 - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička (25/26).
- Opis: Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je kúpa a dodanie mrazených potravín (mrazené polotovary, mrazené ryby, mrazená zelenina, mrazené ovocie, nanuky a zmrzlina, mrazená hydina, mrazená divina) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá, okres Pezinok. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom „Opis predmetu zákazky“ súťažných podkladov a oddiel V. s názvom „Obchodné podmienky“ súťažných podkladov. Zákazka nie je rozdelená na samostatné časti.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 53 500.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15896000, 15220000, 15331170, 15311000, 15330000, 15112000, 15119300, 15555000, 60000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Zahrnuté v rámci plnenia Rámcovej dohody: Povinnosť úspešného uchádzača v súvislosti s plnením rámcovej dohody zamestnávať alebo zamestnať aspoň jedného zdravotne znevýhodneného zamestnanca alebo znevýhodneného alebo zraniteľného zamestnanca v zmysle § 2 ods. 5 a 6 zákona č. 112/2018 Z. z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ktorý bude schopný vykonávať pridelené úlohy.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: 900 89 Častá
- Číslo: 900 89
- Mesto: Častá
- PSČ: 900 89
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom dodania je: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Účelové zariadenie Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička 900 89 Častá okres Pezinok Slovenská republika
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Presný názov kritéria na vyhodnotenie ponúk znie: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. Uchádzač, ktorý predloží najnižší návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk „Celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky“ (1. najnižšia cenová ponuka za predmet zákazky), sa umiestni na prvom (1.) mieste v poradí uchádzačov, ktoré stanoví verejný obstarávateľ. Poradie ostatných uchádzačov bude stanovené verejným obstarávateľom vzostupnou metódou.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody. Z dokumentácie, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky vytvorenej určitej právnej formy spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú dokumentáciu, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Rámcovej dohody, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 114
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/542571 Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality „On-line“ sprístupnenie ponúk IS EVO je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie. Táto automaticky generovaná (vytvorená) a následne odoslaná zápisnica obsahuje náležitosti v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, tzn. počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
- Miesto otvárania ponúk: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/542571
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/542571
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542571
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady zo dňa 06.10.2025 - KNR-ODVO-5571/2025
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje elektronicky prostredníctvom Elektronickej platformy s využitím funkcionality informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (ďalej len „IS EVO“), ktorého správcom je Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)