Potraviny 2 - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička (25/26).

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Potraviny 2 - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička (25/26).
Kód zákazky: KNR-ODVO-5571/2025.
Kód oznámenia: 15995 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 15000000-8
Predpokladaná hodnota: 53 500,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 6.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 8.10.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Nám. Alexandra Dubčeka
81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Nám. Alexandra Dubčeka Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81280 Slovensko Miestom dodania je: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Účelové zariadenie Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička 900 89 Častá okres Pezinok Slovenská republika
Zdroj:

Popis

Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je kúpa a dodanie mrazených potravín (mrazené polotovary, mrazené ryby, mrazená zelenina, mrazené ovocie, nanuky a zmrzlina, mrazená hydina, mrazená divina) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá, okres Pezinok. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom „Opis predmetu zákazky“ súťažných podkladov a oddiel V. s názvom „Obchodné podmienky“ súťažných podkladov. Zákazka nie je rozdelená na samostatné časti.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1370180
1. Základné údaje
  • Organizácia: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky (ID: 564)
  • Zákazka: Potraviny 2 - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička (25/26). (ID: 542571)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 4c2e2c89-aa6f-453b-b471-cca8e76fb553
  • Identifikátor verzie oznámenia: adf070cb-bec2-47b7-a817-1fe24d14dc32
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
  • IČO: 00151491
  • DIČ: 2020845046
  • Názov organizačného útvaru: Oddelenie verejného obstarávania.
  • Internetová adresa (URL): https://www.nrsr.sk/web/
  • Adresa
  • Ulica: Nám. Alexandra Dubčeka
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81280
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Oddelenie verejného obstarávania Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky
  • E-mail: martin.durech@nrsr.sk
  • Telefónne číslo: +421259722368
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/233
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: KNR-ODVO-5571/2025.
  • Názov: Potraviny 2 - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička (25/26).
  • Opis: Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je kúpa a dodanie mrazených potravín (mrazené polotovary, mrazené ryby, mrazená zelenina, mrazené ovocie, nanuky a zmrzlina, mrazená hydina, mrazená divina) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá, okres Pezinok. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom „Opis predmetu zákazky“ súťažných podkladov a oddiel V. s názvom „Obchodné podmienky“ súťažných podkladov. Zákazka nie je rozdelená na samostatné časti.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 53 500.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 15896000, 15220000, 15331170, 15311000, 15330000, 15112000, 15119300, 15555000, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: 900 89 Častá
  • Číslo: 900 89
  • Mesto: Častá
  • PSČ: 900 89
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom dodania je: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Účelové zariadenie Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička 900 89 Častá okres Pezinok Slovenská republika
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Skratka "SP" znamená v celom texte oznámenia súťažné podklady. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na samostatné časti je uvedené v príslušných SP. Výsledok zadávania zákazky (verejného obstarávania): Samostatná Rámcová dohoda s odplatným čiastkovým plnením (na základe jednotlivých objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa) uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH za predmet zákazky a ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti. Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledkov zadávania tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru, ktorým sú potraviny, postupom super-reverznej verejnej súťaže samostatnú Rámcovú dohodu s jediným úspešným uchádzačom podľa ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ stanovil lehotu viazanosti ponúk do 28.02.2026 do 23:59:59 hod. serverového času IS EVO. Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/542571 Uchádzač/záujemca je povinný pred odoslaním svojej ponuky cez IS EVO vyplniť aj funkcionalitu „Štruktúra ponuky/Štruktúrované kritériá“ IS EVO, kde uvedie svoj konkrétny návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, nakoľko verejný obstarávateľ uskutoční otváranie, sprístupnenie ponúk v tomto verejnom obstarávaní výlučne prostredníctvom využitia funkcionality „On-line“ sprístupnenie ponúk IS EVO. Všetky výdavky spojené s vyhotovením/prípravou a predložením elektronickej ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ponuka, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú dokumentáciu, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Rámcovej dohody, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku výlučne elektronicky prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, t. j. aplikuje tzv. rozšírený reverzný postup alebo postup super-reverznej verejnej súťaže. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že aplikuje povinnosť vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) a b) zákona o verejnom obstarávaní, aby a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ dôrazne upozorňuje záujemcu/uchádzača na novú právnu úpravu podľa § 32 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá nadobudla účinnosť dňa 01.08.2024 a ktorá sa týka splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zo strany inej osoby (spĺňajúcej definičné atribúty) ako osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ súčasne upozorňuje záujemcu/uchádzača, že platný zápis uchádzača v Zozname hospodárskych subjektov nepreukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní v spojitosti s § 32 ods. 7, 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ dôrazne upozorňuje záujemcu/uchádzača so zreteľom na § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, že zrušenie povinnosti predkladať: a) doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. výpis z registra trestov nie starším ako tri mesiace), b) doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. potvrdenie zdravotnej poisťovne /všetkých/ a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace), c) doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace), d) doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. potvrdenie príslušného súdu nie starším ako tri mesiace) a e) doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. doklad o oprávnení dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky) sa vzťahuje len na právnické a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom na území Slovenskej republiky, tzn. verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v prípade záujemcu/uchádzača, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky. Odporúčaný formát naskenovaných potvrdení, dokladov alebo dokumentov je formát .pdf pri textových súboroch. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uplatňuje so zreteľom na § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní fakultatívne dôvody vylúčenia uchádzača. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uplatňuje fakultatívne dôvody vylúčenia podľa 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní aj na navrhovaného subdodávateľa, a to so zreteľom na § 41 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. Uchádzač, ktorý predloží najnižší návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk „Celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky“ (1. najnižšia cenová ponuka za predmet zákazky), sa umiestni na prvom (1.) mieste v poradí uchádzačov, ktoré stanoví verejný obstarávateľ. Poradie ostatných uchádzačov bude stanovené verejným obstarávateľom vzostupnou metódou.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Potraviny 2 - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička (25/26).
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: KNR-ODVO-5571/2025.
  • Názov : Potraviny 2 - ÚZ K NR SR Častá - Papiernička (25/26).
  • Opis: Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je kúpa a dodanie mrazených potravín (mrazené polotovary, mrazené ryby, mrazená zelenina, mrazené ovocie, nanuky a zmrzlina, mrazená hydina, mrazená divina) pre potreby Účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička, 900 89 Častá, okres Pezinok. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s dopravou, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (druhová skladba sortimentu potravín, špecifikácia a množstvo) tvorí oddiel IV. s názvom „Opis predmetu zákazky“ súťažných podkladov a oddiel V. s názvom „Obchodné podmienky“ súťažných podkladov. Zákazka nie je rozdelená na samostatné časti.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 53 500.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 15896000, 15220000, 15331170, 15311000, 15330000, 15112000, 15119300, 15555000, 60000000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Zahrnuté v rámci plnenia Rámcovej dohody: Povinnosť úspešného uchádzača v súvislosti s plnením rámcovej dohody zamestnávať alebo zamestnať aspoň jedného zdravotne znevýhodneného zamestnanca alebo znevýhodneného alebo zraniteľného zamestnanca v zmysle § 2 ods. 5 a 6 zákona č. 112/2018 Z. z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ktorý bude schopný vykonávať pridelené úlohy.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: 900 89 Častá
  • Číslo: 900 89
  • Mesto: Častá
  • PSČ: 900 89
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom dodania je: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Účelové zariadenie Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky Častá - Papiernička 900 89 Častá okres Pezinok Slovenská republika
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Presný názov kritéria na vyhodnotenie ponúk znie: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. Uchádzač, ktorý predloží najnižší návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk „Celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky“ (1. najnižšia cenová ponuka za predmet zákazky), sa umiestni na prvom (1.) mieste v poradí uchádzačov, ktoré stanoví verejný obstarávateľ. Poradie ostatných uchádzačov bude stanovené verejným obstarávateľom vzostupnou metódou.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody. Z dokumentácie, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky vytvorenej určitej právnej formy spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú dokumentáciu, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Rámcovej dohody, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 114
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/542571 Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality „On-line“ sprístupnenie ponúk IS EVO je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie. Táto automaticky generovaná (vytvorená) a následne odoslaná zápisnica obsahuje náležitosti v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, tzn. počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
  • Miesto otvárania ponúk: Virtuálne prostredie informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (IS EVO) v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktoré je dostupné na adrese: https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/542571
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/542571
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542571
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady zo dňa 06.10.2025 - KNR-ODVO-5571/2025
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje elektronicky prostredníctvom Elektronickej platformy s využitím funkcionality informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (ďalej len „IS EVO“), ktorého správcom je Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)