Oprava obkladu stien a parkiet v telocvični

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Oprava obkladu stien a parkiet v telocvični
Kód zákazky: 268/2025
Kód oznámenia: 15953 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214220-8
Predpokladaná hodnota: 22 553,06 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 7.10.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Staničná
Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Staničná Trenčín Slovensko Miesto realizácie zákazky: Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín
Zdroj:

Popis

Predmetom investičnej akcie sú práce na obnove a oprave priestorov v objekte telocvične v SPŠ stavebnej Emila Belluša Trenčín. V rámci uvedených prác sa má uskutočniť kompletné prebrúsenie, vytmelenie, ako aj oprava resp. doplnenie poškodených časti športového povrchu (drevených parkiet) a následná realizácia celkového náteru lakom na drevené športové povrchy. Vyššie uvedený rozsah prác sa uskutoční aj na renovácii soklovej časti športovej podlahy a obkladu stien telocvični. Následne sa zrealizujú čiary ihriskových plôch na základe požiadaviek užívateľa športoviska-školy. V rámci renovácie obkladu dôjde aj demontáži poškodeného obkladu pri vstupe a jeho výmene v rámci telocvične za nepoškodený za cvičiacim náradím. Chýbajúca časť sa doplní novým dreveným obkladom. Z uvedeného rozsahu vyplýva, že v cene je potrebné zohľadniť aj demontáž a montáž aj cvičiaceho náradia. Súčasťou prác je aj demontáž pôvodných kovových výduchov VZT pod stropom, ktoré je potrebné odrezať, zaizolovať a zamurovať. Takto pripravené otvory vyspravit, omietnuť a vymaľovať. Prívodné nefunkčné potrubia odrezať pri stene a zablendovať. Práce pozostávajú aj z demontáže nášľapnej vrstvy (PVC) schodov na tribúnu. Schody sa vyspravia, prebrúsia a položí sa nová PVC podlaha, vrátane nových schodiskových hrán a novej soklovej časti prislúchajúcej ku schodisku. V celkovej cene sú zohľadnené aj výdavky na posuvne lešenie, ochranu parkiet pri prácach s lešením, likvidácia odpadu, doprava. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v spracovanom výkaze výmer a v zmluve o dielo, ktoré sú prílohou tejto výzvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1370249
1. Základné údaje
  • Organizácia: Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín (ID: 33362)
  • Zákazka: Oprava obkladu stien a parkiet v telocvični (ID: 544106)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 58e15a08-9070-4a33-91c8-f5efd27e7a8c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín
  • IČO: 37922467
  • DIČ: 2022055134
  • Adresa
  • Ulica: Staničná
  • Číslo: 4
  • Mesto: Trenčín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ivana.opatovska@sosstn.sk
  • Telefónne číslo: 0901918341
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/16322
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 268/2025
  • Názov: Oprava obkladu stien a parkiet v telocvični
  • Opis: Predmetom investičnej akcie sú práce na obnove a oprave priestorov v objekte telocvične v SPŠ stavebnej Emila Belluša Trenčín. V rámci uvedených prác sa má uskutočniť kompletné prebrúsenie, vytmelenie, ako aj oprava resp. doplnenie poškodených časti športového povrchu (drevených parkiet) a následná realizácia celkového náteru lakom na drevené športové povrchy. Vyššie uvedený rozsah prác sa uskutoční aj na renovácii soklovej časti športovej podlahy a obkladu stien telocvični. Následne sa zrealizujú čiary ihriskových plôch na základe požiadaviek užívateľa športoviska-školy. V rámci renovácie obkladu dôjde aj demontáži poškodeného obkladu pri vstupe a jeho výmene v rámci telocvične za nepoškodený za cvičiacim náradím. Chýbajúca časť sa doplní novým dreveným obkladom. Z uvedeného rozsahu vyplýva, že v cene je potrebné zohľadniť aj demontáž a montáž aj cvičiaceho náradia. Súčasťou prác je aj demontáž pôvodných kovových výduchov VZT pod stropom, ktoré je potrebné odrezať, zaizolovať a zamurovať. Takto pripravené otvory vyspravit, omietnuť a vymaľovať. Prívodné nefunkčné potrubia odrezať pri stene a zablendovať. Práce pozostávajú aj z demontáže nášľapnej vrstvy (PVC) schodov na tribúnu. Schody sa vyspravia, prebrúsia a položí sa nová PVC podlaha, vrátane nových schodiskových hrán a novej soklovej časti prislúchajúcej ku schodisku. V celkovej cene sú zohľadnené aj výdavky na posuvne lešenie, ochranu parkiet pri prácach s lešením, likvidácia odpadu, doprava. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v spracovanom výkaze výmer a v zmluve o dielo, ktoré sú prílohou tejto výzvy.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 22 553.06
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch stredných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch stredných škôl
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto realizácie zákazky: Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti: 1. Uchádzač preukáže podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia predložením dokladu o oprávnení uskutočňovať stavebné práce [ § 32 ods. 1 pi´sm. e) zákona o verejnom obstarávaní] - preukáže napr.: výpisom z obchodného/živnostenského registra a pod. 2. Ucha´dzacˇ nesmie matˇ ulozˇeny´ za´kaz u´cˇasti vo verejnom obstara´vani´ potvrdeny´ konecˇny´m rozhodnuti´m v SR alebo v sˇta´te si´dla, miesta podnikania alebo obvykle´ho pobytu [ § 32 ods. 1 pi´sm. f) zákona o verejnom obstarávaní ] - preukáže čestným vyhlásením Príloha č. 3. 3. U ucha´dzacˇa nesmie existovatˇ do^vod na vylu´cˇenie podlˇa § 40 ods. 6 pi´sm. f) zákona o verejnom obstarávaní (existencia konfliktu za´ujmov) - preukáže čestným vyhlásením Príloha č. 3. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Ponuka musí obsahovatˇ tieto dokumenty: 1. Doklad preukazujúci oprávnenie uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, napr. výpis z obchodného/živnostenského registra a pod. Ak uchádzač nepredloží uvedený doklad nebude vylúčený ale verejný obstarávateľ si overí oprávnenie uchádzača realizovať predmet zákazky aktuálnym zápisom z verejne prístupného registra na stránke www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk alebo www.uvo.gov.sk, www.oversi.gov.sk alebo v inom, verejne prístupnom registri. 2. Cenová ponuka uchádzača na celý predmet zákazky na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk a nacenené výkazy-výmer – celkovú cenu je potrebné uviesť v Prílohe č. 2 výzvy na základe nacenenia Výkazu – Výmer /Príloha č. 2 výzvy/, ktoré je povinný uchádzač naceniť a doložiť k ponuke. Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť, že nie je platcom DPH upozorní v Prílohe č. 4. 3. Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a o neprítomnosti konfliktu záujmov a kolúzneho správania v rámci predmetného verejného obstarávania. (vyplnený formulár Príloha č. 3 výzvy) 4. Doplnený a podpísaný návrh zmluvy o dielo s uvedením ceny zákazky. Takto predložený návrh zmluvy bude verejný obstarávateľ považovať za prejavený súhlas s obchodnými podmienkami. (Príloha č. 1 výzvy)
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Oprava obkladu stien a parkiet v telocvični
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 268/2025
  • Názov : Oprava obkladu stien a parkiet v telocvični
  • Opis: Predmetom investičnej akcie sú práce na obnove a oprave priestorov v objekte telocvične v SPŠ stavebnej Emila Belluša Trenčín. V rámci uvedených prác sa má uskutočniť kompletné prebrúsenie, vytmelenie, ako aj oprava resp. doplnenie poškodených časti športového povrchu (drevených parkiet) a následná realizácia celkového náteru lakom na drevené športové povrchy. Vyššie uvedený rozsah prác sa uskutoční aj na renovácii soklovej časti športovej podlahy a obkladu stien telocvični. Následne sa zrealizujú čiary ihriskových plôch na základe požiadaviek užívateľa športoviska-školy. V rámci renovácie obkladu dôjde aj demontáži poškodeného obkladu pri vstupe a jeho výmene v rámci telocvične za nepoškodený za cvičiacim náradím. Chýbajúca časť sa doplní novým dreveným obkladom. Z uvedeného rozsahu vyplýva, že v cene je potrebné zohľadniť aj demontáž a montáž aj cvičiaceho náradia. Súčasťou prác je aj demontáž pôvodných kovových výduchov VZT pod stropom, ktoré je potrebné odrezať, zaizolovať a zamurovať. Takto pripravené otvory vyspravit, omietnuť a vymaľovať. Prívodné nefunkčné potrubia odrezať pri stene a zablendovať. Práce pozostávajú aj z demontáže nášľapnej vrstvy (PVC) schodov na tribúnu. Schody sa vyspravia, prebrúsia a položí sa nová PVC podlaha, vrátane nových schodiskových hrán a novej soklovej časti prislúchajúcej ku schodisku. V celkovej cene sú zohľadnené aj výdavky na posuvne lešenie, ochranu parkiet pri prácach s lešením, likvidácia odpadu, doprava. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v spracovanom výkaze výmer a v zmluve o dielo, ktoré sú prílohou tejto výzvy.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 22 553.06
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na telocvičniach
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch stredných škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto realizácie zákazky: Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zákazka na uskutočnenie stavebných prác je zákazkou na ktorú bola uplatnená výnimka podľa § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov/ZVO. Čas plnenia predmetu zákazky je v termíne do 08.12.2025 od odovzdania staveniska. Komunikácia a výmena informácií, vrátane doručovania, doručovania žiadosti o vysvetlenie predloženej ponuky, vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom IS EVO. V prípade potreby môže verejný obstarávateľ vysvetliť a ak to bude nevyhnutné, aj doplniť informácie uvedené v tejto Výzve na predkladanie ponúk a prílohách v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdelenie predmetu zákazky, uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Je výhradnou povinnosťou uchádzača, aby si dôsledne preštudoval túto výzvu a jej prílohy. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. Verejný obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. Ak sa zhotoviteľ, ktorý nie je platcom DPH stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo, podmienky financovania sú bližšie uvedené v Zmluve o dielo, Prílohe č. 1 tejto výzvy. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodotení ponúk všetkým uchádzačom prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo (Príloha č. 1 výzvy). V prípade, ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, alebo odstúpi od uzavretia zmluvy s verejným obstarávateľom, vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v hodnotení ponúk ako ďalší v poradí z ostatných vyhodnocovaných ponúk. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol predpokladať, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto zadávanie vyhlásené, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám na predmet zákazky. V prípade nedostatku finančných prostiedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. El. fakturácia bude pripustená v súlade so zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. V prípade, že bude opis predmetu zákazky odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové špecifikácie, funkčné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v opise predmetu zákazky. Predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. V prípade uvedenia konkrétnych značiek tovarov, materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj tovar lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky sa odporúča. Informácie je možné získať a termín obhliadky je možné dohodnúť s kontaktnou osobou prostredníctvom systému IS EVO. O informácie a termín obhliadky je potrebné požiadať elektronicky cez IS EVO v ZÓNE ZÁUJEMCU/UCHÁDZAČA cez položku menu Komunikácia –? Podané žiadosti –?Vytvoriť žiadosť –? Všeobecná žiadosť. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie zákazky idú na ťarchu uchádzača. Ak budú práce prebiehať za plného chodu zariadenia, čo si vyžiada osobitný prístup uchádzača/zhotoviteľa, práce budú koordinované v spolupráci s verejným obstarávateľom tak, aby čo v najmenšej možnej miere obmedzovali proces v zariadení.
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v mene EUR s DPH a zaokrúhlená na 2 desatinné miesta/Váha kritéria: 100. Úspešným uchádzačom bude ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritéria na hodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste, t.j. uchádzač s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky. Ostatné ponuky budú zoradené vzostupne podľa výšky ponúkanej celkovej ceny za predmet zákazky, t.j. ponuke s najvyššou celkovou cenou za predmet zákazky bude priradené najvyššie poradové číslo. Za celkovú cenu u platcu DPH sa považuje cena vrátane DPH. Za celkovú cenu u neplatcu DPH je to cena celkom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom online sprístupnenia prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku ponúk v systéme IS EVO. V čase otvárania ponúk cez IS EVO bude automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy.
  • Miesto otvárania ponúk: Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544106
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544106
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO