Novostavba bytového domu, 1x16 b.j. bežného štandardu s technickou vybavenosťou

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Novostavba bytového domu, 1x16 b.j. bežného štandardu s technickou vybavenosťou
Kód zákazky: šfb/1
Kód oznámenia: 15945 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45211340-4
Predpokladaná hodnota: 1 300 410,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.10.2025 09:00
Vyhlásenie: 7.10.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Klokočov
Adresa: Klokočov 962
02322 Klokočov
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Klokočov 02322 Slovensko k.ú. obce Klokočov, parc. č. 5483.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie nájomných bytov bežného štandardu v obci Klokočov v rozsahu jedného bytového domu so 16 bytovými jednotkami s komplexnou technickou vybavenosťou, ktorý bude predmetom kúpy zo strany verejného obstarávateľa. Zákazka zahŕňa aj vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebný zámer, projekt stavby, vykonávací projekt a príslušný inžiniering k jednotlivým stupňom projektovej dokumentácie pre predmetnú zákazku vykonávaný až po kolaudačné rozhodnutie. Spôsob realizácie predmetu zákazky musí spĺňať podmienky pre čerpanie dotácie stanovené Štátnym fondom rozvoja bývania, z ktorého bude predmet zákazky spolufinancovaný. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto predmetných súťažných podkladov .

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1370213
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Klokočov (ID: 26680)
  • Zákazka: Novostavba bytového domu, 1x16 b.j. bežného štandardu s technickou vybavenosťou (ID: 544013)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 48041b94-517e-43c8-8109-950751f4cfa7
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Klokočov
  • IČO: 00314048
  • DIČ: 2020553040
  • Adresa
  • Mesto: Klokočov
  • PSČ: 02322
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: uctaren@klokocov.sk
  • Telefónne číslo: +421948210053
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Klokočov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4845
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: šfb/1
  • Názov: Novostavba bytového domu, 1x16 b.j. bežného štandardu s technickou vybavenosťou
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie nájomných bytov bežného štandardu v obci Klokočov v rozsahu jedného bytového domu so 16 bytovými jednotkami s komplexnou technickou vybavenosťou, ktorý bude predmetom kúpy zo strany verejného obstarávateľa. Zákazka zahŕňa aj vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebný zámer, projekt stavby, vykonávací projekt a príslušný inžiniering k jednotlivým stupňom projektovej dokumentácie pre predmetnú zákazku vykonávaný až po kolaudačné rozhodnutie. Spôsob realizácie predmetu zákazky musí spĺňať podmienky pre čerpanie dotácie stanovené Štátnym fondom rozvoja bývania, z ktorého bude predmet zákazky spolufinancovaný. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto predmetných súťažných podkladov .
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 300 410.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch viacbytových budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: k.ú. obce Klokočov, parc. č. 5483.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO") spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o VO. Podmienky účasti osobného postavenia: § 32 ods. 1 písm. a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, § 32 ods. 1 písm. b) Nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, § 32 ods. 1 písm. c) Nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, § 32 ods. 1 písm. d) Nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, § 32 ods. 1 písm. e) Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, § 32 ods. 1 písm. f) Nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. § 32 ods. 7) Podmienky účasti podľa odseku 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. § 32 odsek 8 : Za osobu podľa § 32 odseku 7 sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa odseku 7 a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi.“ Ostatné ustanovenia k splneniu podmienok účasti osobného postavenia sú uvedené v čl. A.2.1 Osobné postavenie súťažných podkladov. Nesplnenie uvedených podmienok je dôvodom na vylúčenie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://eplatforma.vlada.gov.sk/. 2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na súťažné podklady: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/544013 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači smerovať svoje otázky na: E-mail: eplatforma@vlada.gov.sk Telefón: +421 2 20925 100- počas pracovných dní v čase od 8:00 do 15:00; Webová stránka: http://www.eplatforma.gov.sk. 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 zákona. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „globálny údaj pre všetky podmienky účasti“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno". Ďalšie informácie v bode 27 SP. 8. Otváranie ponúk: Verejný obstarávateľ zabezpečí on-line sprístupnenie ponúk uchádzačov, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie. 9. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 35.000,- EUR. Viac k podmienkám zloženia zábezpeky v bode 15 súťažných podkladov. 10. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 11. UPOZORNENIE: Uchádzač alebo záujemca nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Uchádzač alebo záujemca nemôže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Novostavba bytového domu, 1x16 b.j. bežného štandardu s technickou vybavenosťou
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: šfb/1
  • Názov : Novostavba bytového domu, 1x16 b.j. bežného štandardu s technickou vybavenosťou
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie nájomných bytov bežného štandardu v obci Klokočov v rozsahu jedného bytového domu so 16 bytovými jednotkami s komplexnou technickou vybavenosťou, ktorý bude predmetom kúpy zo strany verejného obstarávateľa. Zákazka zahŕňa aj vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebný zámer, projekt stavby, vykonávací projekt a príslušný inžiniering k jednotlivým stupňom projektovej dokumentácie pre predmetnú zákazku vykonávaný až po kolaudačné rozhodnutie. Spôsob realizácie predmetu zákazky musí spĺňať podmienky pre čerpanie dotácie stanovené Štátnym fondom rozvoja bývania, z ktorého bude predmet zákazky spolufinancovaný. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto predmetných súťažných podkladov .
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch viacbytových budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: k.ú. obce Klokočov, parc. č. 5483.
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Uchádzači budú v elektronickej aukcii upravovať celkovú cenu vyjadrenú v EUR s DPH na 2-desatinné miesta. Ostatné informácie k priebehu evoAukcie sú uvedené v Prílohe L1 - Podmienky elektronickej aukcie/ Aukčný poriadok súťažných podkladov.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona
  • Opis podmienky účasti: A.2.2. Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa: 2.2.1 § 33 ods. 1 písm. a) zákona predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: 1)Uchádzač splnenie podmienky účasti preukáže vyjadrením každej banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má vedený účet podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, že: - nie je a nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - bežný účet uchádzača nie je a nebol predmetom exekúcie a blokácie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - a že pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia elektronickej ponuky. 2)Uchádzač zároveň predloží Čestné vyhlásenie, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočke/ách zahraničnej/ých banky/bánk, od ktorých predložil vyššie požadované vyjadrenie/ia. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Upozorňujeme uchádzača, že výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a/alebo pobočky zahraničnej banky. 3)Ďalej musí uchádzač predložiť Záväzný prísľub banky, že uchádzačovi poskytne úver na zabezpečenie realizácie predmetu zákazky vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH, alebo ekvivalent v inej mene. Z predloženého úverové prísľubu musí jednoznačne vyplývať záväzok banky poskytnúť klientovi(uchádzačovi) úver, ak bude klientovi doručená uzavretá zmluva na predmet zákazky a ak sa počas prípravy spolufinancovania nevyskytnú žiadne závažné okolnosti, ktoré by podľa názoru banky mohli viesť k zhoršeniu ekonomickej situácie klienta a tým k ohrozeniu schopnosti klienta plniť záväzky z pripravovaného úverového vzťahu s bankou. - Vyššie uvedené vyjadrenie banky môže uchádzač nahradiť potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že má k dispozícii na svojom bankovom účte (alebo prostredníctvom iného bankového/finančného produktu umožňujúceho voľnú dispozíciu s finančnými prostriedkami) sumu vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH a - vyhlásením uchádzača, že túto sumu použije na financovanie realizácie predmetu zákazky. Vyššie uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 60 dní ku dňu predloženia elektronickej ponuky. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie uvedené v bode 3) niektorým z určených dokladov, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný preukazný doklad, ktorým uchádzač preukáže stanovené podmienky pre finančné a ekonomické postavenie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona
  • Opis podmienky účasti: A.2.2 Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa: 2.2.2 § 33 ods. 1 písm. d) zákona predložením prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, resp. roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti za nasledovných podmienok. Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 6 000 000 Eur bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka čestným vyhlásením, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: (i) dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a (ii) celkový obrat uchádzača, a to v členení za jednotlivé požadované roky. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, predloží: - ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov ziskov a strát alebo - ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov príjmov a výdavkov. Odporúčame celkový obrat v príslušných výkazov zvýrazniť farebne. V prípade, ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Záujemca, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch. Uchádzač alebo záujemca nemôže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: A.2.3. Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa: 2.3.1 § 34 ods. 1 písm. b) zákona a to zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. a ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: Splnenie uvedenej podmienky účasti uchádzač preukáže predložením dokladu o predaji nich realizovanej komplexnej výstavbe bytového domu (rovnakého alebo podobného charakteru stavebných prác ako je predmet zákazky) v min. hodnote predpokladanej hodnoty zákazky za obdobie posledných 10 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.Relevantným dokladom môže byť napr. kúpnopredajná zmluva. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. uvedie link resp. identifikuje konkrétnu zákazu/referenciu, ktorou preukazuje splnenie podmienky účasti. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní plnením, ktoré svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie desiatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo zrealizované len v rozhodnom období, t.j. ktoré spadá do rozhodného obdobia 10-tich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom musí predovšetkým preukázať predaj ním realizovanej komplexnej výstavby bytového domu (rovnakého alebo podobného charakteru stavebných prác ako je predmet zákazky).V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období desiatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom musí predovšetkým preukázať predaj ním realizovanej komplexnej výstavby bytového domu (rovnakého alebo podobného charakteru stavebných prác ako je predmet zákazky). V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania . Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona
  • Opis podmienky účasti: A.2.3. Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa: 2.3.2 § 34 ods. 1 písm. g) zákona, uvedením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Kľúčový odborník č. 1: Stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších prepisov alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže predložením: I)profesijného životopisu stavbyvedúceho, ktorý je podpísaný dotknutou osobou a z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní, vzdelanie a účasť v pozícií stavbyvedúceho na realizácii minimálne 2 projektov zameraných na pozemné stavby v min. predpokladanej hodnote zákazky a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi. II)dokladu o odbornej spôsobilosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho pre pozemné stavby, vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) – fotokópia platného osvedčenia/internetový odkaz na zápis v Zozname oprávnených osôb vedenom na stránke Slovenskej komory stavebných inžinierov, resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. Kľúčový odborník č. 2: projektant – projektovanie pozemných stavieb min. pre kategóriu I1, podkategóriu 410 Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže predložením: I)profesijného životopisu projektanta, ktorý je podpísaný dotknutou osobou a z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní, vzdelanie a účasť v pozícií projektanta na realizácii minimálne 2 projektov zameraných na pozemné stavby pričom aspoň jedna bude v min. hodnote predpokladanej hodnoty zákazky a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi. II) autorizačného osvedčenia vydaného SKA (Slovenská komora architektov) alebo SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentného dokladu o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, ktorým uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť osoby zodpovednej za projektovú dokumentáciu, pričom sa vyžaduje, aby išlo min. o autorizovaného inžiniera pre konštrukcie pozemných stavieb podľa § 5 odsek 1 písmeno b), bod. 1 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Ak je osoba zapísaná vo verejne prístupnom zozname, ktorý preukazuje, že táto osoba je držiteľom príslušného dokladu, postačuje uviesť evidenčné číslo osoby (overiteľné napr. na portáli SKSI alebo SKA, resp. postačuje uviesť webovú adresu, na ktorej si môže verejný obstarávateľ danú skutočnosť overiť (napr. https://verejnyportal.sksi.sk/search). Kľúčový odborník č. 3: Oprávnená osoba na montáž určených meradiel vody Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže predložením: I)profesijného životopisu oprávnenej osoby, ktorý bude podpísaný dotknutou osobou a z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní a účasť na montážnych prácach určených meradiel vody a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi. II) certifikačného alebo autorizačného osvedčenia vydaného Slovenským metrologickým ústavom alebo predložením ekvivalentného autorizačného osvedčenia na montáž určených meradiel vody vydaného certifikačným resp. iným oprávneným autorizačným orgánom určeným na výkon overovania určených meradiel predovšetkým bytových vodomerov .
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona
  • Opis podmienky účasti: A.2.3. Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa: 2.3.3 § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Zabezpečenie kvality uchádzač preukáže predložením: a) licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iného ekvivalentného dokladu od nezávislej certifikačnej autority resp. vystaveného akreditovaným Inšpekčným orgánom (napr. TSÚS, n.o.), na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov podľa stavebného zákona v znení zákona č. 237/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorým preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia. b) licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iného ekvivalentného dokladu od nezávislej certifikačnej autority resp. vystaveného akreditovaným Inšpekčným orgánom (napr. TSÚS, n.o.), na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby podľa stavebného zákona v znení zákona č. 237/2000 Z. z . v znení neskorších predpisov, ktorým preukáže svoju spôsobilosť na aplikovaný spôsob zabudovania vonkajších otvorových konštrukcií do stavby. c) licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iného ekvivalentného dokladu od nezávislej certifikačnej autority resp. vystaveného akreditovaným Inšpekčným orgánom (napr. TSÚS, n.o.),ktorá je platná a oprávňuje držiteľa vykonávať práce na zhotovovanie tepelnoizolačných a hydroizolačných balkónových, lodžiových a terasových systémov podľa stavebného zákona v znení zákona č.237/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ pre body a),b) a c) príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami pre zabezpečenie kvality. d)platného certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tieto certifikáty musia vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo noriem členských štátov Európskeho spoločenstva; alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality . Oblasť rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať stavebné práce. e) platného Certifikátu ISO 37001 – antikorupčné manažérstvo, vydaného nezávislou inštitúciou, alebo ekvivalent. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie antikorupčného manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie antikorupčného manažérstva sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia antikorupčného manažérstva vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. f) platného Certifikátu ISO 45001 Systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, vydaného nezávislou inštitúciou, alebo ekvivalent. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci sú v súlade s požadovanými normami pre zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v spojení s § 36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: A.2.3. Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa: 2.3.4 § 34 ods. 1 písm. h) zákona v spojení s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registráciu v schéme EMAS v predmete zákazky, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. UPOZORNENIE: Uchádzač nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný v ponuke predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena skupiny oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti so zadávaním tejto zákazky (Príloha „E“). Zároveň v tomto doklade každý člen skupiny uvedie záväzok, že dodrží zloženie skupiny ako pri vyhodnocovaní ponúk, tak aj pri realizácii predmetu obstarávania. Každý člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ nepožaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpisom dohody vytvorili spoločne právnu formu podľa § 56 alebo § 221 Obchodného zákonníka. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Skupina môže vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou podľa Obchodného zákonníka, ale je postačujúce aj združenie bez právnej subjektivity na základe zmluvy o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby takáto zmluva bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých účastníkov združenia, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dohovoreného účelu, pre ktorý združenie vzniklo. Zmluva o združení musí obsahovať splnomocnenie niektorého účastníka združenia na zastupovanie ostatných účastníkov združenia pri dosahovaní dohovoreného účelu združenia a na vykonávanie právnych úkonov a aby v nej bolo určené spoločné meno združenia, pod ktorým bude združenie vystupovať.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 28.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: sprístupnenie elektronických ponúk v el. IS EVO bez zaslania zápisnice dz otvárania ponúk z dôvodu uplatnenia evoAukcie.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/544013
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544013
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EVO