Výstavba kontajnerových stojísk v meste Veľký Krtíš

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výstavba kontajnerových stojísk v meste Veľký Krtíš
Kód zákazky: 1537/2025/OIaŽP
Kód oznámenia: 15583 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 859 424,76 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.10.2025 09:00
Vyhlásenie: 30.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Veľký Krtíš
Adresa: J. A. Komenského
99001 Veľký Krtíš
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: J. A. Komenského Veľký Krtíš 99001 Slovensko
Zdroj:

Popis

Jedná sa o stavebné práce v zastavanom území mesta Veľký Krtíš – vybudovanie 54 ks uzatvorených kontajnerových stojísk určených na zber komunálneho a triedeného odpadu. Účelom stavby je vytvorenie krytých a esteticky vhodných priestorov pre umiestnenie odpadových nádob, ktoré zabezpečia ochranu kontajnerov pred nepriaznivými poveternostnými podmienkami, obmedzenie šírenia zápachu a neporiadku v okolí, zlepšenie hygienického a estetického štandardu verejných priestranstiev a zvýšenie bezpečnosti manipulácie s odpadom. Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných prác je uvedené v projektovej dokumentácii (príloha č. 9) a výkaze výmer (príloha č. 4), ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Veľký Krtíš

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1369341
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Veľký Krtíš (ID: 45543)
  • Zákazka: Výstavba kontajnerových stojísk v meste Veľký Krtíš (ID: 543328)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 03baa03a-2ff1-4908-bd57-983c3455135e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Veľký Krtíš
  • IČO: 00319651
  • DIČ: 2021243290
  • Adresa
  • Ulica: J. A. Komenského
  • Číslo: 3
  • Mesto: Veľký Krtíš
  • PSČ: 99001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: alena.vanekova@velky-krtis.sk
  • Telefónne číslo: 0474812123
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Veľký Krtíš)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5294
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 1537/2025/OIaŽP
  • Názov: Výstavba kontajnerových stojísk v meste Veľký Krtíš
  • Opis: Jedná sa o stavebné práce v zastavanom území mesta Veľký Krtíš – vybudovanie 54 ks uzatvorených kontajnerových stojísk určených na zber komunálneho a triedeného odpadu. Účelom stavby je vytvorenie krytých a esteticky vhodných priestorov pre umiestnenie odpadových nádob, ktoré zabezpečia ochranu kontajnerov pred nepriaznivými poveternostnými podmienkami, obmedzenie šírenia zápachu a neporiadku v okolí, zlepšenie hygienického a estetického štandardu verejných priestranstiev a zvýšenie bezpečnosti manipulácie s odpadom. Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných prác je uvedené v projektovej dokumentácii (príloha č. 9) a výkaze výmer (príloha č. 4), ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 859 424.76
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: a) predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 ZVO alebo b) podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo c) podľa § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED). 1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 1.3 Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nasledovný doklad: - výpis z registra trestov uchádzača - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu - potvrdenie príslušného súdu o skutočnosti, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzne konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, nie je v likvidácii - doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZVO v rozsahu zápisov v OR alebo ŽR SR). Uvedené platí pre uchádzačov so sídlom alebo miesto podnikania v Slovenskej republike. Ostatné podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výstavba kontajnerových stojísk v meste Veľký Krtíš
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1537/2025/OIaŽP
  • Názov : Výstavba kontajnerových stojísk v meste Veľký Krtíš
  • Opis: Jedná sa o stavebné práce v zastavanom území mesta Veľký Krtíš – vybudovanie 54 ks uzatvorených kontajnerových stojísk určených na zber komunálneho a triedeného odpadu. Účelom stavby je vytvorenie krytých a esteticky vhodných priestorov pre umiestnenie odpadových nádob, ktoré zabezpečia ochranu kontajnerov pred nepriaznivými poveternostnými podmienkami, obmedzenie šírenia zápachu a neporiadku v okolí, zlepšenie hygienického a estetického štandardu verejných priestranstiev a zvýšenie bezpečnosti manipulácie s odpadom. Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných prác je uvedené v projektovej dokumentácii (príloha č. 9) a výkaze výmer (príloha č. 4), ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Veľký Krtíš
  • PSČ: 99001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: zastavané územie mesta Veľký Krtíš v zmysle projektovej dokumentácie
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač sa preukazuje: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie aspoň 2 stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov v minimálnej hodnote ako je predpokladaná hodnota zákazky. 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a praxi alebo o odbornej kvalifikácii osoby, ktorá bude zodpovedná za kompletný priebeh, realizáciu a odovzdanie prác, t.j. minimálne jedna osoba vo funkcii stavbyvedúceho. Táto osoba musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre inžinierske stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu podľa právnych predpisov platných na mieste sídla/adresy tejto osoby. Uchádzač predloží: - doklad o oprávnení vykonávať činnosť stavbyvedúceho pre inžinierske stavby vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI), resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby – originál alebo osvedčená kópia 3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia, resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmlúv. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS (Certifikát EMAS), prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. 3.4 podľa § 35 ZVO uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti tzv. integrovaného systému kvality prostredníctvom predloženia dokladov: certifikátu manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015, alebo ekvivalentný doklad, a zároveň predložením certifikátu manažérstva plynulého podnikania – platný certifikát o zavedenom systéme plynulého podnikania podľa ISO 22301:2019 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným hodnotiacim kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za dodávku celého predmetu zákazky v EUR s DPH (v prípade neplatcu DPH sa za ňu považuje celková cena predmetu zákazky) vypracovaná podľa podmienok a požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena s DPH, resp. konečná cena za celú zákazku
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa platného právneho poriadku SR, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, pred uzatvorením zmluvy. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu zabezpečenia zodpovednosti za dodržanie zmluvných podmienok uvedených v návrhu zmluvy a riadneho plnenia uzavretej zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk sa uskutoční prostredníctvom elektronickej platformy - systému IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Veľký Krtíš
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/543328
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/543328
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO