Zabezpečenie informačného systému EDZ

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie informačného systému EDZ
Kód zákazky: NDS_IS EDZ_2025
Kód oznámenia: 15596 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Ostatné CPV: 50312600-1
60000000-8
Predpokladaná hodnota: 7 972 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 30.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Dúbravská cesta
84104 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Dúbravská cesta Bratislava 84104 Slovensko Miestom plnenia predmetu zákazky je územie Slovenskej republiky. Miesto plnenia predmetu zákazky je podrobne vymedzené v časti B.3 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je informačný systém elektronickej diaľničnej známky, ktorý komplexne zabezpečuje životný cyklus výberu úhrad za užívanie vymedzených úsekov diaľnic a rýchlostných ciest (najmä predaj, evidencia a správa elektronických diaľničných známok) a poskytuje relevantné údaje pre systémy tretích strán vrátane kontrolného systému. Predmetom zákazky je: a) návrh, vybudovanie a dodanie moderného komplexného informačného systému výberu a evidencie úhrady elektronickej diaľničnej známky (ďalej len „IS EDZ“) postaveného na otvorených technológiách a spĺňajúceho všetky zákonné, procesné a individuálne vymedzené požiadavky potrebné pre naplnenie cieľa správcu výberu úhrad diaľničnej známky voči užívateľom vymedzených úsekov diaľnic a rýchlostných ciest umožňujúceho efektívne, transparentné a pohodlné vyberanie predmetných úhrad a to prostredníctvom realizácie dodávky na kľúč, t. j. vypracovanie, dodávka, montáž, implementácia, integrácia do prostredia Verejného obstarávateľa, testovanie, zaškolenie obsluhy verejného obstarávateľa a uvedenie do ostrej prevádzky a dodanie príslušnej dokumentácie. b) podpora, prevádzka a údržba IS EDZ s cieľom udržať trvalú, bezporuchovú a nepretržitú prevádzku IS EDZ a to podľa požiadaviek platných právnych predpisov, procesov potrebných pre riadnu prevádzku predmetnej agendy (výberu úhrady diaľničnej známky) a verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1365750
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (ID: 92052)
  • Zákazka: Zabezpečenie informačného systému EDZ (ID: 541233)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 7a7ff203-b368-4e19-965b-7f13a7dc0b69
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3ba33a8b-afd7-4cf8-9a16-a63c2dea6f00
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35919001
  • DIČ: 2021937775
  • Adresa
  • Ulica: Dúbravská cesta
  • Číslo: 14
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
  • E-mail: tender@process-management.sk
  • Telefónne číslo: +421907167261
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Národná diaľničná spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: NDS_IS EDZ_2025
  • Názov: Zabezpečenie informačného systému EDZ
  • Opis: Predmetom zákazky je informačný systém elektronickej diaľničnej známky, ktorý komplexne zabezpečuje životný cyklus výberu úhrad za užívanie vymedzených úsekov diaľnic a rýchlostných ciest (najmä predaj, evidencia a správa elektronických diaľničných známok) a poskytuje relevantné údaje pre systémy tretích strán vrátane kontrolného systému. Predmetom zákazky je: a) návrh, vybudovanie a dodanie moderného komplexného informačného systému výberu a evidencie úhrady elektronickej diaľničnej známky (ďalej len „IS EDZ“) postaveného na otvorených technológiách a spĺňajúceho všetky zákonné, procesné a individuálne vymedzené požiadavky potrebné pre naplnenie cieľa správcu výberu úhrad diaľničnej známky voči užívateľom vymedzených úsekov diaľnic a rýchlostných ciest umožňujúceho efektívne, transparentné a pohodlné vyberanie predmetných úhrad a to prostredníctvom realizácie dodávky na kľúč, t. j. vypracovanie, dodávka, montáž, implementácia, integrácia do prostredia Verejného obstarávateľa, testovanie, zaškolenie obsluhy verejného obstarávateľa a uvedenie do ostrej prevádzky a dodanie príslušnej dokumentácie. b) podpora, prevádzka a údržba IS EDZ s cieľom udržať trvalú, bezporuchovú a nepretržitú prevádzku IS EDZ a to podľa požiadaviek platných právnych predpisov, procesov potrebných pre riadnu prevádzku predmetnej agendy (výberu úhrady diaľničnej známky) a verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 7 972 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50312600, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia predmetu zákazky je územie Slovenskej republiky. Miesto plnenia predmetu zákazky je podrobne vymedzené v časti B.3 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Oznámenie
  • 4.2.2 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými činnosťami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa platby daní alebo príspevkov na sociálne zabezpečenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Porušenie povinnosti platiť dane
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako úpadok podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravovaný likvidátorom
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pozastavené podnikateľské činnosti
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody vylúčenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ uvádza, že nemá prístup k informačným systémom verejnej správy a nie je možné postupovať podľa § 32 odsek 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Kompletné znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov. 3. Zadávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE 2.3 s využitím všetkých jeho funkcionalít. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Hospodársky subjekt predkladá ponuku elektronicky v systéme JOSEPHINE. Podrobné informácie o systéme JOSEPHINE určených pre prácu s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným hospodárskym subjektom. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 200 000,00 EUR. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 v bode 15 súťažných podkladov. 5. Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovenej do 12 mesiacov odo dňa uplynutia prvotnej lehoty na predkladanie ponúk, t.j. do 28.10.2026.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie informačného systému EDZ
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: NDS_IS EDZ_2025
  • Názov : Zabezpečenie informačného systému EDZ
  • Opis: Predmetom zákazky je informačný systém elektronickej diaľničnej známky, ktorý komplexne zabezpečuje životný cyklus výberu úhrad za užívanie vymedzených úsekov diaľnic a rýchlostných ciest (najmä predaj, evidencia a správa elektronických diaľničných známok) a poskytuje relevantné údaje pre systémy tretích strán vrátane kontrolného systému. Predmetom zákazky je: a) návrh, vybudovanie a dodanie moderného komplexného informačného systému výberu a evidencie úhrady elektronickej diaľničnej známky (ďalej len „IS EDZ“) postaveného na otvorených technológiách a spĺňajúceho všetky zákonné, procesné a individuálne vymedzené požiadavky potrebné pre naplnenie cieľa správcu výberu úhrad diaľničnej známky voči užívateľom vymedzených úsekov diaľnic a rýchlostných ciest umožňujúceho efektívne, transparentné a pohodlné vyberanie predmetných úhrad a to prostredníctvom realizácie dodávky na kľúč, t. j. vypracovanie, dodávka, montáž, implementácia, integrácia do prostredia Verejného obstarávateľa, testovanie, zaškolenie obsluhy verejného obstarávateľa a uvedenie do ostrej prevádzky a dodanie príslušnej dokumentácie. b) podpora, prevádzka a údržba IS EDZ s cieľom udržať trvalú, bezporuchovú a nepretržitú prevádzku IS EDZ a to podľa požiadaviek platných právnych predpisov, procesov potrebných pre riadnu prevádzku predmetnej agendy (výberu úhrady diaľničnej známky) a verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 7 972 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50312600, 60000000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia predmetu zákazky je územie Slovenskej republiky. Miesto plnenia predmetu zákazky je podrobne vymedzené v časti B.3 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Priemerný ročný obrat (§ 33 ods. 1 písm. d) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke predloží dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie nasledovne (origina´l alebo u´radne osvedcˇena´ ko´pia dokladov): 2.1 Podľa § 33 ods. 1 písm. d) Zákona: Prehľad o dosiahnutom celkovom obrate v celkovej minimálnej súhrnnej výške je 6 000 000,00 EUR bez DPH (slovom: šesťmiliónov eur bez DPH) za posledné 3 hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov. Ak uchádzač má účtovné závierky zverejnené v Registri účtovných závierok (www.registeruz.sk), uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. Verejný obstarávateľ príjme aj iné obsahom a rozsahom rovnocenné doklady vydané príslušnými inštitúciami v inom členskom štáte Európskej únie, predložené uchádzačom preukazujúce požadované skutočnosti. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné ich v ponuke predložiť spolu so scanom originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie scan osvedčovacej doložky DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. Podľa § 33 ods. 4 ZVO ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenie dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel ? (alpha): GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke predloží dokumenty, ktorými preukazuj technickú alebo odbornú spôsobilosť nasledovne (origina´l alebo u´radne osvedcˇena´ ko´pia dokladov): 3.1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonanému prepočtu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia podmienky účasti uvedenej: 1. v bode 3.1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona Uchádzač musí preukázať, že v rozhodnom období poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. poskytovanie služieb analýzy, návrhu, vývoja, prevádzka a testovania softvérových aplikácií) s celkovou minimálnou hodnotou poskytnutého plnenia (kumulatívne) za rozhodné obdobie v celkovej výške 3 000 000,00 EUR bez DPH, pričom musí preukázať: a) minimálne jeden predmet plnenia, ktorého predmetom bolo vytvorenie, rozšírenie a prevádzka informačnom systéme, ktorý zabezpečoval výmenu dokumentov a/alebo správ s ďalšími informačnými systémami, mal publikované integračné rozhrania výmeny dokumentov alebo správ a implementoval správu uloženia dokumentov alebo správ a to minimálne s priemerným denným prírastkom 5 000 ks denne za jeden rok príslušnej referencie a počet uložených dokumentov v tomto systéme bol počas prevádzky minimálne 10 000 000 ks, b) minimálne jeden predmet plnenia, ktorého predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírene agendového informačného systému v minimálnej hodnote 1 750 000,00 eur bez DPH za rozhodné obdobie. Agendovým informačným systémom sa rozumie informačný systém, ktorý automatizuje určitú agendu v organizácií/ podniku. Za poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje analýza, návrh riešenia, návrh architektúry, vývoj, testovanie, a nasadenie IS do rutinnej prevádzky a/alebo rozšírenie informačného systému, v rámci ktorého boli vykonané činnosti analýza, návrh riešenia, návrh architektúry, vývoj, testovanie, a nasadenie IS do rutinnej prevádzky, c) minimálne jeden predmet plnenia, ktorého predmetom bolo poskytovanie servisnej podpory s nastavenými SLA parametrami s reakčnou dobou pre kritický problém najviac 2 hodiny, poskytovaním centra podpory zákazníka (napr. telefonická podproa - call centrum) a v min. hodnote 350 000 Eur bez DPH za rozhodné obdobie. Centrum podpory zákazníka muselo umožňovať prijatie servisného hlásenia od definovaných užívateľov (určené osoby), poskytuje stručné poradenstvo pre kontaktné osoby a konzultácie prostredníctvom telefonátov a správ elektronickej pošty vo vzťahu k problémom, ku ktorým došlo počas prevádzky podporovanej aplikácií, d) minimálne jeden predmet plnenia, ktorého predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírenie informačného systému, ktorý agregoval údaje z administratívnych zdrojov a vytváral z nich jednotnú bázu dát. Pod pojmom „administratívne zdroje“ dát sa nemyslia výlučne referenčné registre definované v zmysle zákona o e-Governmente, e) minimálne jeden predmet plnenia, ktorého predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírenie informačného systému, ktorého súčasťou sú/boli publikované elektronické služby na portáli. Pod pojmom „elektronické služby“ sa nemyslia výlučne elektronické služby verejnej správy podľa § 3 písm. l) zákona č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tzn. nemyslí sa výslovne elektronická komunikácia s orgánom riadenia pri vybavovaní podania, oznámenia, pri prístupe k informáciám a ich poskytovaní alebo pri účasti verejnosti na správe verejných vecí, f) minimálne jeden predmet plnenia, ktorého predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírenie verejne dostupného webového informačného systému v súlade s jednotným dizajn manuálom elektronických služieb a webových sídiel verzie 3.x. Uchádzač môže vyššie uvedené predemty plnenia preukázať jedným zmluvným vzťahom alebo kombináciou viacerých zmluvných vzťahov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač deklaroval každý predmet plnenia minimálne nasledovnými údajmi: 1. názov a sídlo odberateľa, 2. názov zmluvy 3. kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), 4. predmet poskytnutej služby (opis predmetu poskytnutej služby), 5. doba poskytnutia od - do (mesiac/ rok), 6. finančný podiel na poskytnutí služieb v eur, 7. cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvný vzťah, ktorého realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytovanie preukazovaného predmetu plnenioa začalo pred skôr ako uvádza rozhodné obdobie, resp. ešte nebolo skončené do momentu predkladania ponuky, uchádzač v zozname uvedie iba finančný objem za tú časť poskytnutého plnenia, ktoré bolo realizované v rozhodnom období. V prípade, ak predmet zmluvného vzťahu realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, uvedie iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke predloží dokumenty, ktorými preukazuj technickú alebo odbornú spôsobilosť nasledovne (origina´l alebo u´radne osvedcˇena´ ko´pia dokladov): 3.2. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) Zákona v nadväznosti na § 35 Zákona Opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality; dokladom je platný certifikát. Uchádzač predloží platný certifikát v požadovanej oblasti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia podmienky účasti uvedenej: 2. v bode 3.2. podľa § 34 ods. 1 písm. d)Zákona v nadväznosti na § 35 Zákona: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií EN ISO 27001 alebo ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou a to za účelom preukázania odbornej spôsobilosti v zmysle systému riadenia informačnej bezpečnosti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ a v súlade s § 35 ZVO.
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva (§ 34 ods. 1 písm. h) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke predloží dokumenty, ktorými preukazuj technickú alebo odbornú spôsobilosť nasledovne (origina´l alebo u´radne osvedcˇena´ ko´pia dokladov): 3.3. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) Zákona v nadväznosti na § 36 Zákona Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, v nadväznosti na § 36 ZVO. Uchádzač predloží platný certifikát v požadovanej oblasti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia podmienky účasti uvedenej: 3. v bode 3.3. podľa § 34 ods. 1 písm. h) Zákona v nadväznosti na § 36 Zákona: Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ a v súlade s § 36 ZVO. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): 3.4. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti). Uchádzač predloží zoznam osôb osobitne zodpovedných za poskytnutie služby – kľúčových expertov. Požiadavky na kľúčových expertov sú stanovené v minimálne požadovanej úrovni štandardov. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel ? (alpha): GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia podmienky účasti uvedenej: 4. v bode 3.4. podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona: Uchádzač za každú kľúčovú osobu predloží min. tieto informácie a dôkazy: (i.) profesijný životopis, (ii.) fotokópie dokladov o odbornosti (platný certifikát/doklad potvrdzujúci spôsobilosť). Každý z profesijných životopisov musí obsahovať minimálne nižšie uvedenú štruktúru údajov: Uchádzač predloží doklady, dokumenty alebo údaje (napr. vlastnoručne podpísaný profesijný životopis, doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, certifikát alebo osvedčenie) a zoznam praktických skúseností osôb, ktoré budú zodpovedné za plnenie zmluvy na poskytnutie služieb Každá uchádzačom predložená praktická skúsenosť, ktorou uchádzač preukazuje príslušnú odbornú prax expertov obsahuje základné identifikačné informácie, a to najmä meno a priezvisko príslušného experta, názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa, čas plnenia zmluvy/projektu, t. j. od do (mesiac, rok), stručný opis predmetu zmluvy/projektu, resp. rozsah činností, ktoré príslušný expert zabezpečuje/zabezpečoval, pozíciu, ktorú v rámci príslušnej zmluvy/projektu expert zastáva/zastával, meno, priezvisko, funkciu, tel. číslo a e-mailovú adresu pracovníka odberateľa/zamestnávateľa, u ktorého si možno tieto údaje overiť. Uchádzač musí preukázať splnenie minimálnych úrovní expertov nasledovne: Experti musia byť samostatné osoby, t.j. totožná osoba nemôže zastávať viaceré expertné pozície v tej istej oblasti predmetu zákazky. Experti musia verbálne a písomne komunikovať v slovenskom alebo českom jazyku, resp. uchádzač musí zabezpečiť prekladateľa. 4.1 Zoznam kľúčových osôb a zároveň minimálne požiadavky na jednotlivé kľúčové osoby pre oblasť prevádzky riešenia: 4.1.1 Expert č. 1, Prevádzkový manažér pre oblasť poskytovania servisných služieb 4.1.2 Expert č. 2, Projektový manažér 4.1.3 Expert č. 3, Architekt riešenia 4.1.4 Expert č. 4, SAP špecialista 4.1.5 Expert č. 5, Špecialista pre oblasť návrhu a implementácie procesov v informačných systémoch 4.1.6 Expert č. 6, Hlavný programátor 4.1.7 Expert č. 7, Hlavný tester Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, či preukazovanie sa týka osoby uchádzača alebo inej osoby. Kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti je uvedené 4. v bode 3.4. podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za poskytnutie predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie predmetu zákazky v eurách bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Za účelom riadneho plnenia zmluvy skupina dodávateľov vytvorí v prípade prijatia jej ponuky zoskupenie bez právnej subjektivity napr. združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka alebo niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka alebo inú právnu formu vhodnú na riadne plnenie Zmluvy. Ak skupina dodávateľov vytvorí v súlade s predchádzajúcim bodom niektorú z právnych foriem tam uvedených, pred uzatvorením zmluvy bude povinná preukázať, že táto právna forma má spôsobilosť mať práva a povinnosti a spôsobilosť na právne úkony, ak príslušná právna forma môže byť nositeľom takejto spôsobilosti. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti napr. v prípade zoskupenia bez právnej subjektivity uzatvorením zmluvy o vytvorení zoskupenia bez právnej subjektivity (napr. zmluvy o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka), v prípade obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra atď.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 28.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:02
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V rámci on-line sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE budú všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zverejnené údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa otvárania ponúk zašle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk, ktorá bude obsahovať údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená na 200 000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v bode 15 časti A.1 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70306/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541233
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE 2.3
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)