Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v Karáčoniho paláci

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v Karáčoniho paláci
Kód zákazky: 5722/2025/OVO
Kód oznámenia: 15468 - MUT
Postup: Užšia súťaž
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 35120000-1
Predpokladaná hodnota: 344 186,30 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 29.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Úrad vlády Slovenskej republiky
Adresa: Námestie slobody
81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie slobody Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81370 Slovensko Úrad vlády Slovenskej republiky, Karáčoniho palác, Štefánikova 2, 811 05 Bratislava.
Zdroj:

Popis

Účelom navrhovanej investičnej akcie je realizovať v podmienkach Úradu vlády SR opatrenia na zaistenie bezpečnosti zamestnancov Úradu vlády SR a ďalších osôb nachádzajúcich sa v budove Úradu vlády SR, na ochranu majetku a v neposlednom rade aj na ochranu utajovaných skutočností. Predstavuje nový, komplexný prístup k zavedeniu opatrení na elimináciu bezpečnostných rizík alebo ich zníženiu na akceptovateľnú úroveň. Investičná akcia je bližšie špecifikovaná v Projektovej dokumentácii Integrovaného bezpečnostného systému Úradu vlády SR (ďalej len „IBS“), ktorá tvorí samostatnú prílohu obsahujúcu utajované skutočnosti do stupňa utajenia „VYHRADENÉ“ týkajúce sa obrany a bezpečnosti. Projektová dokumentácia IBS obsahuje technické riešenia technických zabezpečovacích prostriedkov, mechanických zábranných prostriedkov a príslušných riadiacich a vyhodnocovacích systémov, ktoré znižujú dopad identifikovaných rizík na bezpečnosť chránených záujmov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1368931
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad vlády Slovenskej republiky (ID: 53377)
  • Zákazka: Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v Karáčoniho paláci (ID: 543436)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 362d1aa8-7a44-452d-9ca9-521ac761c1bd
  • Identifikátor verzie oznámenia: 39c14564-92b8-40a9-bf91-da99b5a2953b
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – smernica o zákazkách v oblasti obrany a bezpečnosti
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad vlády Slovenskej republiky
  • IČO: 00151513
  • DIČ: 2020845057
  • Adresa
  • Ulica: Námestie slobody
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81370
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : riaditeľka Odboru verejného obstarávania
  • E-mail: renata.remenova@vlada.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421 220925765
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Úrad vlády Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Kupujúci je obstarávateľom.: Kupujúci nie je obstarávateľ
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/234
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2009/81/ES
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 5722/2025/OVO
  • Názov: Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v Karáčoniho paláci
  • Opis: Účelom navrhovanej investičnej akcie je realizovať v podmienkach Úradu vlády SR opatrenia na zaistenie bezpečnosti zamestnancov Úradu vlády SR a ďalších osôb nachádzajúcich sa v budove Úradu vlády SR, na ochranu majetku a v neposlednom rade aj na ochranu utajovaných skutočností. Predstavuje nový, komplexný prístup k zavedeniu opatrení na elimináciu bezpečnostných rizík alebo ich zníženiu na akceptovateľnú úroveň. Investičná akcia je bližšie špecifikovaná v Projektovej dokumentácii Integrovaného bezpečnostného systému Úradu vlády SR (ďalej len „IBS“), ktorá tvorí samostatnú prílohu obsahujúcu utajované skutočnosti do stupňa utajenia „VYHRADENÉ“ týkajúce sa obrany a bezpečnosti. Projektová dokumentácia IBS obsahuje technické riešenia technických zabezpečovacích prostriedkov, mechanických zábranných prostriedkov a príslušných riadiacich a vyhodnocovacích systémov, ktoré znižujú dopad identifikovaných rizík na bezpečnosť chránených záujmov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 344 186.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dozorné a zabezpečovacie systémy a zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 35121700, 35125300, 31625000, 31710000, 35121000, 45212314, 50610000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad vlády Slovenskej republiky, Karáčoniho palác, Štefánikova 2, 811 05 Bratislava.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Užšia súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Postup užšej súťaže Užšia súťaž sa vyhlasuje pre neobmedzený počet hospodárskych subjektov, ktoré môžu predložiť doklady vyžadované na preukázanie splnenia podmienok účasti, tzn. ktoré môžu predložiť žiadosť o účasť. Užšia súťaž predstavuje dvojetapový postup zadávania zákazky, pričom súťažné podklady (ďalej aj „informatívny dokument“) poskytujú informácie potrebné na predloženie žiadosti o účasť (ďalej aj „1. etapa“) a informácie potrebné na predloženie ponuky (ďalej aj „2. etapa“). Verejný obstarávateľ obmedzuje počet záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky. Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky len tých záujemcov, ktorí splnili kvalifikačné predpoklady podľa pravidiel na obmedzenie počtu záujemcov a zároveň splnili podmienky účasti uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v časti VI. Podmienky účasti informatívneho dokumentu. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení žiadostí o účasť bezodkladne oznámi prostredníctvom IS ERANET všetkým záujemcom, ktorých žiadosti o účasť sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia žiadostí o účasť. 2. Lehota plnenia predmetu zákazky: a) realizovať a odovzdať Dielo v rozsahu podľa článku 2 ods. 4 písm. a) Zmluvy o dielo do 30 dní od účinnosti tejto Zmluvy o dielo, b) realizovať a odovzdať Dielo v rozsahu podľa článku 2 ods. 4 písm. b) až g) Zmluvy o dielo do 150 dní od účinnosti tejto Zmluvy o dielo, c) poskytnúť služby v lehotách podľa článku 15 tejto Zmluvy o dielo. Bližšie informácie k plneniu predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č. 9 - Návrh zmluvy o dielo informatívneho dokumentu. 2. Lehota viazanosti ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí 12 mesiacov, lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a oznámi uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk (ak taká skutočnosť nastane, tzn., že neuplynie 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): a) aj z iných objektívnych dôvodov, najmä ak je to nevyhnutné z procesných dôvodov; b) v prípade, ak budú uplatnené revízne postupy pred podpisom zmluvy a z uvedených úkonov vyplynie odkladný účinok na konanie verejného obstarávateľa. 3. Obhliadka Verejný obstarávateľ nebude uskutočňovať obhliadku miesta/miest v I. etape. Obhliadku verejný obstarávateľ uskutoční, po nadobudnutí účinnosti zmluvy o prístupe podnikateľa k utajovaným skutočnostiam, ktorá bude uzatvorená podľa § 44 zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov a podľa § 1 a § 6 vyhlášky NBÚ č. 301/2013 Z. z. o priemyselnej bezpečnosti a o bezpečnostnom projekte podnikateľa a § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka, pri prevzatí utajovanej skutočnosti (Projektová dokumentácia Integrovaného bezpečnostného systému a Výkaz výmer). 4. Zábezpeka Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 15 000,00 eur (slovom: pätnásť tisíc eur). Zábezpeka bude požadovaná až II. etape. 5. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní postupuje postupom užšej súťaže pre zákazky v oblasti obrany a bezpečnosti, na základe čoho sa záujemcom v žiadosti o účasť neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením k splneniu podmienok účasti. 6. V prípade, ak uchádzač je zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH. V prípade, ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom bez DPH. V prípade, ak je uchádzač zahraničnou osobou registrovanou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH. V prípade, ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a stavebné práce budú uskutočnené v Slovenskej republike, takýto uchádzač vo svojej ponuke musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH platnej v Slovenskej republike. V prípade uzavretia Zmluvy, takýto uchádzač nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Verejný obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa zákona č. 222/2004 Z.z. Uchádzač skutočnosť, že je alebo nie je platiteľom DPH alebo je identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte, uvedie v ponuke v Dotazníku uchádzača a návrh na plnenie kritérií (príloha č. 10 informatívneho dokumentu).
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v Karáčoniho paláci
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 5722/2025/OVO
  • Názov : Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v Karáčoniho paláci
  • Opis: Účelom navrhovanej investičnej akcie je realizovať v podmienkach Úradu vlády SR opatrenia na zaistenie bezpečnosti zamestnancov Úradu vlády SR a ďalších osôb nachádzajúcich sa v budove Úradu vlády SR, na ochranu majetku a v neposlednom rade aj na ochranu utajovaných skutočností. Predstavuje nový, komplexný prístup k zavedeniu opatrení na elimináciu bezpečnostných rizík alebo ich zníženiu na akceptovateľnú úroveň. Investičná akcia je bližšie špecifikovaná v Projektovej dokumentácii Integrovaného bezpečnostného systému Úradu vlády SR (ďalej len „IBS“), ktorá tvorí samostatnú prílohu obsahujúcu utajované skutočnosti do stupňa utajenia „VYHRADENÉ“ týkajúce sa obrany a bezpečnosti. Projektová dokumentácia IBS obsahuje technické riešenia technických zabezpečovacích prostriedkov, mechanických zábranných prostriedkov a príslušných riadiacich a vyhodnocovacích systémov, ktoré znižujú dopad identifikovaných rizík na bezpečnosť chránených záujmov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 344 186.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dozorné a zabezpečovacie systémy a zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 35121700, 35125300, 31625000, 31710000, 35121000, 45212314, 50610000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad vlády Slovenskej republiky, Karáčoniho palác, Štefánikova 2, 811 05 Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 150
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Informácie o obmedzenom počte záujemcov
  • Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
  • Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky uchádzačov na základe objektívnych kritérií na vyhodnotenie ponúk s cieľom určiť ekonomicky najvýhodnejšiu ponuku. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny. 2. Vyhodnotenie ponúk uchádzačov na základe stanoveného kritéria a zostavenie poradia bude pozostávať z porovnania celkových cien v EUR s DPH (celkových cien). Úspešným uchádzačom v tomto verejnom obstarávaní sa stane uchádzač, ktorý sa na základe vyhodnotenia ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí, jeho ponuka vyhovuje všetkým požiadavkám, podmienkam a špecifikáciám uvedeným v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, prostredníctvom ktorého bolo verejné obstarávanie vyhlásené, a v tomto informatívnom dokumente a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, a ktorý nebol z verejného obstarávania vylúčený. 38.3 Uchádzač ako návrh na plnenie kritéria musí predložiť: a) Dotazník uchádzača a návrh na plnenie kritérií (príloha č. 10 informatívneho dokumentu) predložený v ponuke podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača predloží uchádzač prostredníctvom IS ERANET. b) Položkový rozpočet predložený v ponuke ako utajovanú skutočnosť podpísanú uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača predloží uchádzač vo formáte .pdf a zároveň aj vo formáte .xls na utajovanom hmotnom nosiči (USB kľúč, CD). UPOZORNENIE: Jednotkové ceny položiek položkového rozpočtu musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Verejný obstarávateľ vo výkaze výmer nepripúšťa nulové hodnoty jednotlivých položiek. V prípade, že by uchádzač predložil položky s nulovými hodnotami, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o vysvetlenie ponuky v súlade s § 53 ods. 1 piatej vety zákona o verejnom obstarávaní. 4. V prípade, ak uchádzač je zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH. 5. V prípade, ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom bez DPH. 6. V prípade, ak je uchádzač zahraničnou osobou registrovanou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH. 7. V prípade, ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a stavebné práce budú uskutočnené v Slovenskej republike, takýto uchádzač vo svojej ponuke musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH platnej v Slovenskej republike. V prípade uzavretia Zmluvy, takýto uchádzač nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Verejný obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa zákona č. 222/2004 Z.z. 8. Uchádzač skutočnosť, že je alebo nie je platiteľom DPH alebo je identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte, uvedie v ponuke v Dotazníku uchádzača a návrh na plnenie kritérií (príloha č. 10 informatívneho dokumentu).
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Kritérium s pevnou hodnotou
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v eur s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: 1. Záujemcom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne (ďalej len „skupina dodávateľov“) podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní. Na účely účasti vo verejnom obstarávaní nemusí skupina dodávateľov vytvoriť právnu formu. V takom prípade je záujemca povinný predložiť dokument podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou podľa prílohy č. 6 informatívneho dokumentu - Plnomocenstvo pre člena skupiny dodávateľov. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu pred podpisom zmluvy. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 3. V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. 4. Právnická osoba, ktorej zakladateľom alebo spoločníkom je politická strana alebo politické hnutie, sa verejného obstarávania nesmie zúčastniť.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia
  • Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. V prípade, že záujemca využije pri plnení utajovanej časti diela subdodávateľa, je povinný disponovať potvrdením o priemyselnej bezpečnosti aj subdodávateľ. 2 V prípade, že žiadosť o účasť predloží skupina dodávateľov nevyhnutné, aby vedúci člen skupiny dodávateľov disponoval požadovaným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti, nakoľko vedúci člen skupiny dodávateľov je zodpovedný za dodržiavanie všetkých zmluvných a zákonných povinností a koordináciu jednotlivých členov skupiny združenia dodávateľov, prípadne subdodávateľov. 3. V prípade, že člen skupiny dodávateľov sa bude podieľať na plnení utajovanej časti diela je povinný disponovať požadovaným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti. 4. Verejný obstarávateľ v súlade s § 129 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní uzná predmetné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti u zahraničného záujemcu. Bližšie informácie sú uvedené v časti VI. Podmienky účasti, podbod C. informatívneho dokumentu.
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Bezpečnostná previerka
  • Vyžaduje sa bezpečnostná previerka: áno
  • Opis bezpečnostnej previerky: Záujemca musí vo svoje žiadosti o účasť predložiť: a) platnú licenciu na prevádzkovanie technickej služby, udelenej príslušným orgánom v rozsahu montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí, podľa ustanovení zákona č. 473/2005 Z. z. § 7 ods. 1 o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti); b) platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa podľa § 50 zákona č. 215/2004 Z.z. o utajovaných skutočnostiach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Subdodávka
  • Subdodávka
  • Informácie o subdodávkach: Žiadne
  • Záväzky súvisiace s subdodávkou
  • Záväzky súvisiace s subdodávkou
  • Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: 1. Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov štátneho rozpočtu. 2. Vzhľadom na zdroj financovania bude splatnosť faktúr do 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. 3. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. 4. Podrobnejšie platobné podmienky sú uvedené v prílohe č. 9 informatívneho dokumentu. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuskutočniť realizáciu zákazky v plnom rozsahu. 6. Uchádzač týmto berie na vedomie, že v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu v celom rozsahu verejnému obstarávateľovi na realizáciu tejto zákazky, uchádzačovi v takomto prípade nevzniká nárok na náhradu škody
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 27.10.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 08:00
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 15 000,00 eur (slovom: pätnásť tisíc eur). Bližšie informácie sú uvedené v bode 35. súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://vlada.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/217
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/543436
  • Označenie dokumentu/zákazky: 1) Projektová dokumentácia, ktorá tvorí samostatnú utajovanú skutočnosť, poskytnutá uchádzačovi podľa bodu 29. informatívneho dokumentu.2) Položkový rozpočet uchádzača predložený v ponuke uchádzačom, ktorý tvorí samostatnú utajovanú skutočnosť.
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Systém riadenia obstarávaní - ERANET
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)