Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA
Kód zákazky: 38/2025/nákup_chemikálii_UDZS
Kód oznámenia: 15476 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 24300000-7
Ostatné CPV: 24310000-0
24315000-5
Predpokladaná hodnota: 516 503,32 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 29.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Žellova
82924 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Žellova Bratislava - mestská časť Ružinov 82924 Slovensko SL pracovisko Bratislava, Antolská 11, 851 07 Bratislava PA pracovisko Bratislava, Antolská 11, 851 07 Bratislava PA pracovisko Bratislava, Sasinkova 4, 811 08 Bratislava SLaPA pracovisko Banská Bystrica, Wolkerova 32, 974 04 Banská Bystrica SLaPA pracovisko Košice, Ipeľská č. 1, 043 74 Košice SLaPA pracovisko Nitra, Špitálska 6, 949 01 Nitra SLaPA pracovisko Martin, Kuzmányho 27/B, 036 01 Martin SLaPA pracovisko Prešov, Hollého 14, 080 01 Prešov SLaPA pracovisko Žilina, V.Spanyola 43, 012 07 Žilina
Zdroj:

Popis

Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA bližšie uvedených v prílohe č. 1 opisu predmetu zákazky.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1368649
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ID: 18090)
  • Zákazka: Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA (ID: 543270)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 388b8882-2213-4c32-97e1-8e6ecfcc153f
  • Identifikátor verzie oznámenia: b3b5b388-f87f-4429-9058-c0a925ac4efa
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
  • IČO: 30796482
  • DIČ: 2021904456
  • Internetová adresa (URL): https://www.udzs-sk.sk/urad/zakladne-informacie/
  • Adresa
  • Ulica: Žellova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82924
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: beata.babicza@udzs-sk.sk
  • Telefónne číslo: 0220856236
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9119
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 38/2025/nákup_chemikálii_UDZS
  • Názov: Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA
  • Opis: Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA bližšie uvedených v prílohe č. 1 opisu predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 516 503.32
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Základné anorganické a organické chemikálie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 24310000, 24315000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Extra-Regio NUTS 3
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: SL pracovisko Bratislava, Antolská 11, 851 07 Bratislava PA pracovisko Bratislava, Antolská 11, 851 07 Bratislava PA pracovisko Bratislava, Sasinkova 4, 811 08 Bratislava SLaPA pracovisko Banská Bystrica, Wolkerova 32, 974 04 Banská Bystrica SLaPA pracovisko Košice, Ipeľská č. 1, 043 74 Košice SLaPA pracovisko Nitra, Špitálska 6, 949 01 Nitra SLaPA pracovisko Martin, Kuzmányho 27/B, 036 01 Martin SLaPA pracovisko Prešov, Hollého 14, 080 01 Prešov SLaPA pracovisko Žilina, V.Spanyola 43, 012 07 Žilina
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie vedenom a sprístupnenom Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku dostupnom na webovom sídle https://www.isepvo.sk/ (ďalej len „systém EVO“). Systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EPVO (v časti PRÍRUČKY https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ a v časti VIDEONÁVODY https://www.isepvo.sk/videonavody/. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/543270. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Podmienky účasti podľa oznámenia (uvedené v 5. časti) a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 3 SP. 7. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na to, že predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska, taktiež z hľadiska technických špecifikácií a typu uzavretej zmluvy. 10. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, obstarávanie inovácií.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 38/2025/nákup_chemikálii_UDZS
  • Názov : Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA
  • Opis: Nákup a dodanie chemikálií a chemických výrobkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb histologických laboratórií pracovísk SLaPA bližšie uvedených v prílohe č. 1 opisu predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 516 503.32
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Základné anorganické a organické chemikálie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 24310000, 24315000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Extra-Regio NUTS 3
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: SL pracovisko Bratislava, Antolská 11, 851 07 Bratislava PA pracovisko Bratislava, Antolská 11, 851 07 Bratislava PA pracovisko Bratislava, Sasinkova 4, 811 08 Bratislava SLaPA pracovisko Banská Bystrica, Wolkerova 32, 974 04 Banská Bystrica SLaPA pracovisko Košice, Ipeľská č. 1, 043 74 Košice SLaPA pracovisko Nitra, Špitálska 6, 949 01 Nitra SLaPA pracovisko Martin, Kuzmányho 27/B, 036 01 Martin SLaPA pracovisko Prešov, Hollého 14, 080 01 Prešov SLaPA pracovisko Žilina, V.Spanyola 43, 012 07 Žilina
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR s DPH.
  • Parametre kritéria
  • Kritérium s pevnou hodnotou
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR s DPH.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/543270
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/543270
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)