Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany
Kód zákazky: 543464/2025
Kód oznámenia: 15437 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45213315-4
Predpokladaná hodnota: 705 927,05 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 26.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Topoľčany
Adresa: Nám. M. R. Štefánika
95501 Topoľčany
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Nám. M. R. Štefánika Topoľčany 95501 Slovensko aj Veľké a Malé Budzany
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarávania je Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany. Predmetom zákazky sú stavebné práce na zhotovenie diela stavby – Výmena autobusových zástavok v meste Topoľčany podľa projektovej dokumentácie a podmienok uvedených v týchto súťažných podmienkach. Autorom projektovej dokumentácie stavby Výmena autobusových zástavok v meste Topoľčany – je autorský kolektív DOM-OV invest, s.r.o., so sídlom Dúhová 25, 900 29 Nová Dedinka , IČO: 48 230 898, zodpovedný projektant: Ing. Ján Rendoš, autorizovaný stavebný inžinier, reg.č. 5502 Projekt zahŕňa výmenu 35 autobusových zastávok za nové, moderné prístrešky vybavené osvetlením, elektronickými informačnými tabuľami a ďalšími prvkami zlepšujúcimi kvalitu služieb verejnej dopravy. Cieľom je demontáž jestvujúcich autobusových zastávok, osadenie nových autobusových zastávok, napojenie na elektrickú energiu, z toho dôvodu, že zastávky budú obsahovať reklamné plochy (city lighty), ktoré budú osvetlené, uzemnenie autobusových zastávok, úpravu spevnených plôch na autobusových zastávkach a vybudovanie spevnených plôch na miestach, kde v súčasnosti nie je spevnená plocha. Súčasťou autobusovej zastávky bude odpadkový kôš. Súčasťou autobusových zastávok bude aj označník ktorý bude obsahovať dopravnú značku, názov zastávky, označenie liniek, miesto pre tlačené cestovné poriadky a elektronickú informačnú tabuľu, ktorá bude zobrazovať aktuálne informácie. Objekty autobusových zastávok sa nachádzajú: 01 : zastávka Krušovská – Pivovar, parc. č 4204/15, K.Ú. Topoľčany 03 : zastávka Gogoľova - COOP Jednota, parc. č. 4604/1, K.Ú. Topoľčany 03A : zastávka Gogoľova, parc. č. 4644, K.Ú. Topoľčany 04 : zastávka P.O. Hviezdoslava - MŠ Gagarinova, parc. č. 4952, K.Ú. Topoľčany 05 : zastávka ul. ČSA - Lidl, parc. č 5127/13, K.Ú. Topoľčany 05A : zastávka ul. ČSA - obchodné centrum, parc. č. 5447/163, K.Ú. Topoľčany 06 : zastávka M.Benku - OC JUH, parc. č. 5447/86, K.Ú. Topoľčany 07 : zastávka Stummerova, parc. č. 5402/3, K.Ú. Topoľčany 08 : zastávka Dopravná - Ozeta, parc. č. 1398/2 E, K.Ú. Topoľčany 09 : zastávka Lipová - rezort Lipová, parc. č. 2951/1, K.Ú. Topoľčany 10 : zastávka Tovarnícka - Cukrovarnícka, parc. č. 2776/1, K.Ú. Topoľčany 11 : zastávka Tovarnícka - Brezová, parc. č. 5452, K.Ú. Topoľčany 12 : zastávka československej armády - dom kultúry, parc. č. 304/5, K.Ú. Topoľčany 13 : zastávka Tovarnícka - Dom služieb, parc. č. 1643/3, K.Ú. Topoľčany 14 : zastávka Tovarnícka - Základná škola, parc. č. 2096, K.Ú. Topoľčany 15 : zastávka Krušovská - Elektro, parc. č. 5016 C, K.Ú. Topoľčany 16 : zastávka Krušovská - Zelený rínok, parc. č. 350/1, K.Ú. Topoľčany 17 : zastávka Lipová - MŠ, parc. č. 3489/5 C, K.Ú. Topoľčany 18 : zastávka P.O. Hviezdoslava - SM Billa, parc. č. 5121/10 C, K.Ú. Topoľčany 19A : zastávka Krušovská - Artep - smer Krušovce, parc. č. 5000 C, K.Ú. Topoľčany 20 : zastávka Stummerova - RUVZ, parc. č. 440/2, K.Ú. Topoľčany 21 : zastávka Športovcov - HM Kaufland, parc. č. 926/3, K.Ú. Topoľčany 22: Ul. A. Grznára, parc. č. 1999 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 23: Ul. Budovateľská, parc. č. 1693 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 24: Ul. Družby, parc. č. 1650/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 25: Malé Bedzany – rázcestie, parc. č. 224 reg. „C“, k.ú. Malé Bedzany 26: Ul. pod Kalváriou, STS, parc. č. 1435/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 27: Ul. pod Kalváriou, Dovotex, parc. č. 1435/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 28: Palanda, OSC na Ul. Pod Kalváriou, , parc. č. 1435/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 29: Ul. Vajanského, parc. č. 2777 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 30: Veľké Bedzany, Točňa, parc. č. 189/1 reg. „C“, k.ú. Veľké Bedzany 31: Ul. Pod Kalváriou - cukrovar, parc. č. 1417/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 32: Dom nábytku DECODOM, Bedzianska cesta, parc. č. 6085/26 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 33: Ľ. Fullu, parc. č. 5446/74 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 34: zastávka P.O. Hviezdoslava - Východ, parc. č. 5092/1, K.Ú. Topoľčany Pozemky pre výstavbu sa nachádzajú v meste Topoľčany. Jednotlivé lokality uvedené v predchádzajúcom odseku týchto Súťažných podmienok a výkresová časť Projektovej dokumentácie. Pozemky pre osadenie stojísk sú rovinaté, tvorené zatrávnenými plochami a jestvujúcimi spevnenými plochami, ktoré bude treba v potrebnom rozsahu odstrániť, príp. vyspraviť. Navrhované autobusové prístrešky budú min. rozmerov 4300 x 1650 mm, výška min. 2500 mm. Konštrukcia Prístrešku bude oceľová pozinkovaná, povrchová úprava bude práškovým vypaľovaným lakom. Strecha a zadná stena bude z kaleného skla so sieťotlačou. Súčasťou prístrešku bude presvetlená reklamná vitrína (city light) a integrovaná lavička z tropického dreva bez povrchovej úpravy. Súčasťou každej zastávky bude odpadkový kôš objemu minimálne 50 l. Konštrukcia bude oceľová pozinkovaná, povrchová úprava vypaľovaný práškový lak. Opláštenie odpadkového koša bude tvorené tropickým drevom, súčasťou odpadkového koša bude strieška s popolníkom. Technické riešenie musí rešpektovať ochranné a bezpečnostné pásma inžinierskych sietí. Zastávkový označník bude vo forme „jedna noha“. Označník je upevnený do betónového základu. Základ stĺpika tvorí kovová konštrukcia (hrúbka materiálu min. 3,2mm), s neostrými hranami. Farba stĺpika je antracitová, povrchová úprava bude práškovým vypaľovacím lakom. Stĺpik umožňuje vedenie napájacieho kábla vnútrom stĺpika. Označník sa skladá z viacerých jednotlivých modulov : - Emblém – dopravná značka, výška 500 mm - Názov zastávky – výška 100 mm - Označenie liniek – vyška 690 mm - Držiak pre papierové informácie – výška 690 mm - Elektronický informačný panel Elektronický informačný panel rozmerov 880/340 mm je trojriadkový led panel. Panel zobrazuje informácie: - Odchody spojov liniek - Trasu spojov - Operatívne dopravné informácie - Ďalšie informácie (napr. číslo nástupišťa) Konektivita elektronického informačného panelu bude zabezpečená GSM modulom. Pri napojení na verejné osvetlenie bude súčasťou napájacieho zdroja batériový blok o kapacite 100Ah. Nové spevnené plochy zastávok tvorí zámkov

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Topoľčany

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1369016
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Topoľčany (ID: 93100)
  • Zákazka: Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany (ID: 543464)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3dfde349-da80-49f1-b329-5c6a4eb9d146
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Topoľčany
  • IČO: 00311162
  • DIČ: 2021248537
  • Adresa
  • Ulica: Nám. M. R. Štefánika
  • Číslo: 1
  • Mesto: Topoľčany
  • PSČ: 95501
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.polonska@topolcany.sk
  • Telefónne číslo: +421385340340
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Topoľčany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4623
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 543464/2025
  • Názov: Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany
  • Opis: Predmetom obstarávania je Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany. Predmetom zákazky sú stavebné práce na zhotovenie diela stavby – Výmena autobusových zástavok v meste Topoľčany podľa projektovej dokumentácie a podmienok uvedených v týchto súťažných podmienkach. Autorom projektovej dokumentácie stavby Výmena autobusových zástavok v meste Topoľčany – je autorský kolektív DOM-OV invest, s.r.o., so sídlom Dúhová 25, 900 29 Nová Dedinka , IČO: 48 230 898, zodpovedný projektant: Ing. Ján Rendoš, autorizovaný stavebný inžinier, reg.č. 5502 Projekt zahŕňa výmenu 35 autobusových zastávok za nové, moderné prístrešky vybavené osvetlením, elektronickými informačnými tabuľami a ďalšími prvkami zlepšujúcimi kvalitu služieb verejnej dopravy. Cieľom je demontáž jestvujúcich autobusových zastávok, osadenie nových autobusových zastávok, napojenie na elektrickú energiu, z toho dôvodu, že zastávky budú obsahovať reklamné plochy (city lighty), ktoré budú osvetlené, uzemnenie autobusových zastávok, úpravu spevnených plôch na autobusových zastávkach a vybudovanie spevnených plôch na miestach, kde v súčasnosti nie je spevnená plocha. Súčasťou autobusovej zastávky bude odpadkový kôš. Súčasťou autobusových zastávok bude aj označník ktorý bude obsahovať dopravnú značku, názov zastávky, označenie liniek, miesto pre tlačené cestovné poriadky a elektronickú informačnú tabuľu, ktorá bude zobrazovať aktuálne informácie. Objekty autobusových zastávok sa nachádzajú: 01 : zastávka Krušovská – Pivovar, parc. č 4204/15, K.Ú. Topoľčany 03 : zastávka Gogoľova - COOP Jednota, parc. č. 4604/1, K.Ú. Topoľčany 03A : zastávka Gogoľova, parc. č. 4644, K.Ú. Topoľčany 04 : zastávka P.O. Hviezdoslava - MŠ Gagarinova, parc. č. 4952, K.Ú. Topoľčany 05 : zastávka ul. ČSA - Lidl, parc. č 5127/13, K.Ú. Topoľčany 05A : zastávka ul. ČSA - obchodné centrum, parc. č. 5447/163, K.Ú. Topoľčany 06 : zastávka M.Benku - OC JUH, parc. č. 5447/86, K.Ú. Topoľčany 07 : zastávka Stummerova, parc. č. 5402/3, K.Ú. Topoľčany 08 : zastávka Dopravná - Ozeta, parc. č. 1398/2 E, K.Ú. Topoľčany 09 : zastávka Lipová - rezort Lipová, parc. č. 2951/1, K.Ú. Topoľčany 10 : zastávka Tovarnícka - Cukrovarnícka, parc. č. 2776/1, K.Ú. Topoľčany 11 : zastávka Tovarnícka - Brezová, parc. č. 5452, K.Ú. Topoľčany 12 : zastávka československej armády - dom kultúry, parc. č. 304/5, K.Ú. Topoľčany 13 : zastávka Tovarnícka - Dom služieb, parc. č. 1643/3, K.Ú. Topoľčany 14 : zastávka Tovarnícka - Základná škola, parc. č. 2096, K.Ú. Topoľčany 15 : zastávka Krušovská - Elektro, parc. č. 5016 C, K.Ú. Topoľčany 16 : zastávka Krušovská - Zelený rínok, parc. č. 350/1, K.Ú. Topoľčany 17 : zastávka Lipová - MŠ, parc. č. 3489/5 C, K.Ú. Topoľčany 18 : zastávka P.O. Hviezdoslava - SM Billa, parc. č. 5121/10 C, K.Ú. Topoľčany 19A : zastávka Krušovská - Artep - smer Krušovce, parc. č. 5000 C, K.Ú. Topoľčany 20 : zastávka Stummerova - RUVZ, parc. č. 440/2, K.Ú. Topoľčany 21 : zastávka Športovcov - HM Kaufland, parc. č. 926/3, K.Ú. Topoľčany 22: Ul. A. Grznára, parc. č. 1999 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 23: Ul. Budovateľská, parc. č. 1693 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 24: Ul. Družby, parc. č. 1650/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 25: Malé Bedzany – rázcestie, parc. č. 224 reg. „C“, k.ú. Malé Bedzany 26: Ul. pod Kalváriou, STS, parc. č. 1435/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 27: Ul. pod Kalváriou, Dovotex, parc. č. 1435/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 28: Palanda, OSC na Ul. Pod Kalváriou, , parc. č. 1435/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 29: Ul. Vajanského, parc. č. 2777 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 30: Veľké Bedzany, Točňa, parc. č. 189/1 reg. „C“, k.ú. Veľké Bedzany 31: Ul. Pod Kalváriou - cukrovar, parc. č. 1417/1 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 32: Dom nábytku DECODOM, Bedzianska cesta, parc. č. 6085/26 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 33: Ľ. Fullu, parc. č. 5446/74 reg. „C“, k.ú. Topoľčany 34: zastávka P.O. Hviezdoslava - Východ, parc. č. 5092/1, K.Ú. Topoľčany Pozemky pre výstavbu sa nachádzajú v meste Topoľčany. Jednotlivé lokality uvedené v predchádzajúcom odseku týchto Súťažných podmienok a výkresová časť Projektovej dokumentácie. Pozemky pre osadenie stojísk sú rovinaté, tvorené zatrávnenými plochami a jestvujúcimi spevnenými plochami, ktoré bude treba v potrebnom rozsahu odstrániť, príp. vyspraviť. Navrhované autobusové prístrešky budú min. rozmerov 4300 x 1650 mm, výška min. 2500 mm. Konštrukcia Prístrešku bude oceľová pozinkovaná, povrchová úprava bude práškovým vypaľovaným lakom. Strecha a zadná stena bude z kaleného skla so sieťotlačou. Súčasťou prístrešku bude presvetlená reklamná vitrína (city light) a integrovaná lavička z tropického dreva bez povrchovej úpravy. Súčasťou každej zastávky bude odpadkový kôš objemu minimálne 50 l. Konštrukcia bude oceľová pozinkovaná, povrchová úprava vypaľovaný práškový lak. Opláštenie odpadkového koša bude tvorené tropickým drevom, súčasťou odpadkového koša bude strieška s popolníkom. Technické riešenie musí rešpektovať ochranné a bezpečnostné pásma inžinierskych sietí. Zastávkový označník bude vo forme „jedna noha“. Označník je upevnený do betónového základu. Základ stĺpika tvorí kovová konštrukcia (hrúbka materiálu min. 3,2mm), s neostrými hranami. Farba stĺpika je antracitová, povrchová úprava bude práškovým vypaľovacím lakom. Stĺpik umožňuje vedenie napájacieho kábla vnútrom stĺpika. Označník sa skladá z viacerých jednotlivých modulov : - Emblém – dopravná značka, výška 500 mm - Názov zastávky – výška 100 mm - Označenie liniek – vyška 690 mm - Držiak pre papierové informácie – výška 690 mm - Elektronický informačný panel Elektronický informačný panel rozmerov 880/340 mm je trojriadkový led panel. Panel zobrazuje informácie: - Odchody spojov liniek - Trasu spojov - Operatívne dopravné informácie - Ďalšie informácie (napr. číslo nástupišťa) Konektivita elektronického informačného panelu bude zabezpečená GSM modulom. Pri napojení na verejné osvetlenie bude súčasťou napájacieho zdroja batériový blok o kapacite 100Ah. Nové spevnené plochy zastávok tvorí zámkov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 705 927.05
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na prístreškoch autobusových zastávok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Elektroinštalačné práce
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Topoľčany
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: vrátane Malé Budzany, Veľké Budzany
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov platnom a účinnom znení ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len "ZVO"). 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2, ods. 7 ZVO v nadväznosti na § 32 ods. 8 ZVO. 3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky, môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 4) Hospodársky subjekt/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 110 ods. 6 ZVO Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 ZVO v nadväznostimna ods. 8 ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie (Príloha F. 7 súťažných podkladov). V prípade, ak u uchádzača neexistujú iné osoby spĺňajúce uvedenú definíciu podľa § 32 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač nevyplní údaje tejto/týchto osôb a čestné vyhlásenie predloží podpísané s nevyplneným „Zoznam osôb spĺňajúcich podmienky upravené v § 32 ods. 7 a 8 ZVO“. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s § 152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce plnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom, okrem preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 v nadväznosti na ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady, ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, sú: - výpis z registra trestov uchádzača podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v prípade výpisu z registra trestov pre fyzické osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, prokuristom, uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v zmysle ktorého bude verejný obstarávateľ oprávnený podať žiadosť a prevziať výpis/y registra trestov. Ak fyzická osoba, ktorá je štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, prokuristom nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, uchádzač je povinný predložiť výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO. - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO. - doklad, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO. - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu v prípade, ak nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukazovanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač predloží JED môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto splní technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) a g) ZVO. Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje predložením vyplnených formulárov - Príloha F.8 Súťažných podkladov - Informácie o technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO a Príloha F.9 Súťažných podkladov - Informácie o technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO vrátane vyžadovaných príloh.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ/VO pri uzatváraní zmluvy bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZVO. Účinnosť zmluva nadobudne po splnení súčasne troch odkladacích podmienok účinnosti, ktoré spočívajú v tom, že: a) zmluva nadobudne účinnosť po ukončení kontroly, ak ÚVO ako Sprostredkovateľský orgán pre kontrolu VO (ďalej len SO) neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková, b) a zároveň dôjde k naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť táto zmluva nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. V prípade, ak odkladacie podmienky účinnosti nebudú splnené v lehote do 31.08.2026 platí, že k uzatvoreniu tejto Zmluvy nedošlo. Objednávateľ oznámi Zhotoviteľovi nadobudnutie účinnosti zmluvy písomne. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti zmluvy a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Dielo musí byť zhotovené tak, aby bolo v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2020/852 z 18. júna 2020 o vytvorení rámca na uľahčenie udržateľných investícií a o zmene nariadenia (EÚ) 2019/2088 (ďalej len "nariadenie o taxonómii") ako aj s princípom „výrazne nenarušiť“, ktorý je obsiahnutý v Článku 9 ods. 4 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1060 z 24. júna 2021, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde plus, Kohéznom fonde, Fonde na spravodlivú transformáciu a Európskom námornom, rybolovnom a akvakultúrnom fonde a rozpočtové pravidlá pre uvedené fondy, ako aj pre Fond pre azyl, migráciu a integráciu, Fond pre vnútornú bezpečnosť a Nástroj finančnej podpory na riadenie hraníc a vízovú politiku. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 110 ods. 6 ZVO Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. VO požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené vo Výzve na predkladanie ponúk, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účastitýkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch / SP. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade neposkytnutia dotácie a nedostatočného finančného krytia. Komunikácia a výmena informácií, vrátane doručovania vo ver. obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektr. prostriedkov v zmysle § 20 ZVO cez portál IS EVO na adrese www.isepvo.sk. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky sa odporúča. Bližšie informácie sú uvedené v SP. El. fakturácia bude pripustená v súlade so zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. VO uvádza lehotu na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy na 10 pracovných dní. VO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač a/alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO, čestné vyhlásenie k uplatňovaniu medzinárodných sankcií a Čestné vyhlásenie k plneniu Zmluvy o dielo. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. VO si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého má vedomosť o porušení reštriktívnych opatrení s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 543464/2025
  • Názov : Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany
  • Opis: Predmetom obstarávania je Výmena autobusových zastávok v meste Topoľčany. Predmetom zákazky sú stavebné práce na zhotovenie diela stavby – Výmena autobusových zástavok v meste Topoľčany podľa projektovej dokumentácie a podmienok uvedených v týchto súťažných podmienkach. Autorom projektovej dokumentácie stavby je DOM-OV invest, s.r.o., so sídlom Dúhová 25, 900 29 Nová Dedinka , IČO: 48 230 898, zodpovedný projektant: Ing. Ján Rendoš, autorizovaný stavebný inžinier, reg.č. 5502. Projekt zahŕňa výmenu 35 autobusových zastávok za nové, moderné prístrešky vybavené osvetlením, elektronickými informačnými tabuľami a ďalšími prvkami zlepšujúcimi kvalitu služieb verejnej dopravy. Cieľom je demontáž jestvujúcich autobusových zastávok, osadenie nových autobusových zastávok, napojenie na elektrickú energiu, z toho dôvodu, že zastávky budú obsahovať reklamné plochy (city lighty), ktoré budú osvetlené, uzemnenie autobusových zastávok, úpravu spevnených plôch na autobusových zastávkach a vybudovanie spevnených plôch na miestach, kde v súčasnosti nie je spevnená plocha. Súčasťou autobusovej zastávky bude odpadkový kôš.Súčasťou autobusových zastávok bude aj označník ktorý bude obsahovať dopravnú značku, názov zastávky, označenie liniek, miesto pre tlačené cestovné poriadky a elektronickú informačnú tabuľu, ktorá bude zobrazovať aktuálne informácie. Objekty autobusových zastávok sa nachádzajú v meste Topoľčany (vrátane Malé a Veľké Budzany). Jednotlivé lokality uvedené v predchádzajúcom odseku týchto Súťažných podmienok a výkresová časť Projektovej dokumentácie. Pozemky pre osadenie stojísk sú rovinaté, tvorené zatrávnenými plochami a jestvujúcimi spevnenými plochami, ktoré bude treba v potrebnom rozsahu odstrániť, príp. vyspraviť. Navrhované autobusové prístrešky budú min. rozmerov 4300 x 1650 mm, výška min. 2500 mm. Konštrukcia prístrešku bude oceľová pozinkovaná, povrchová úprava bude práškovým vypaľovaným lakom. Strecha a zadná stena bude z kaleného skla so sieťotlačou. Súčasťou prístrešku bude presvetlená reklamná vitrína (city light) a integrovaná lavička z tropického dreva bez povrchovej úpravy.Súčasťou každej zastávky bude odpadkový kôš objemu minimálne 50 l. Konštrukcia bude oceľová pozinkovaná, povrchová úprava vypaľovaný práškový lak. Opláštenie odpadkového koša bude tvorené tropickým drevom, súčasťou odpadkového koša bude strieška s popolníkom.Technické riešenie musí rešpektovať ochranné a bezpečnostné pásma inžinierskych sietí. Zastávkový označník bude vo forme „jedna noha“. Označník je upevnený do betónového základu. Základ stĺpika tvorí kovová konštrukcia (hrúbka materiálu min. 3,2mm), s neostrými hranami. Farba stĺpika je antracitová, povrchová úprava bude práškovým vypaľovacím lakom. Stĺpik umožňuje vedenie napájacieho kábla vnútrom stĺpika. Označník sa skladá z viacerých jednotlivých modulov : Emblém – dopravná značka, výška 500 mm, Názov zastávky – výška 100 mm, Označenie liniek – vyška 690 mm, Držiak pre papierové informácie – výška 690 mm, Elektronický informačný panel. Elektronický informačný panel rozmerov 880/340 mm je trojriadkový led panel. Panel zobrazuje informácie: Odchody spojov liniek, Trasu spojov, Operatívne dopravné informácie a ďalšie informácie (napr. číslo nástupišťa).Konektivita elektronického informačného panelu bude zabezpečená GSM modulom. Pri napojení na verejné osvetlenie bude súčasťou napájacieho zdroja batériový blok o kapacite 100Ah. Nové spevnené plochy zastávok tvorí zámková dlažba hr. 60 mm. Zámková dlažba je ohraničená betónovým parkovým resp. cestným obrubníkom. Pri pracovných postupoch uloženia betónovej zámkovej dlažby a uloženia obrubníkov je potrebné postupovať podľa kladačských návodov pre jednotlivé prvky, vypracovaných výrobcom. Spevnené plochy, ktoré budú na autobusových zastávkach zachované, budú po osadení zastávok vyspravené. viď. výkresovú časť. Nespevnené plochy v okolí zastávok zasiahnuté výstavbou budú upravené zrovnaným zásypom zeminou zbavenou kameňov, prímesí a hrúd (zemina zo skrývky) v hrúbke cca 150 mm. Dosypanou zeminou bude plocha plynulo napojená na rastlý terén. Tieto zasypané plochy budú upravené sadovými úpravami. Tie spočívajú v zatrávnení ručne rozosiatou parkovou trávovou zmesou v množstve 30 g/m2. Upozornenie pre uchádzačov: 1)Autobusová zastávka č. 07 – zastávka Stummerova, parc. č. 5402/3, k. ú. Topoľčany, nebude z dôvodu priestorových obmedzení vybavená city lightom, bočnou stenou prístrešku a ani elektronickou informačnou tabuľou. Uchádzači sú povinní túto skutočnosť zohľadniť pri spracovaní ponuky a nacenení predmetu zákazky. 2)Dodané elektronické informačné tabule, ktoré budú umiestnené na každej autobusovej zastávke, musia zobrazovať aktuálne informácie o spojoch mestskej autobusovej dopravy v meste Topoľčany. Tabule musia byť elektronicky napojené na Celoslovenský informačný systém o cestovných poriadkoch (Portál CIS CP) a musia zabezpečiť prenos údajov o jednotlivých spojoch (najmä čas plánovaného a skutočného príchodu a odchodu, meškanie a pod.) priamo do informačnej tabule. Všetky materiály a výrobky uvedené v tejto dokumentácii sú špecifikované vzhľadom na požadované platné všeobecne záväzné predpisy. Všetky zámeny v rámci dodávky musia zodpovedať parametrom výrobkov uvedených v tejto dokumentácii, odsúhlasené obstarávateľom stavby a projektantom. Pri zámene nesmie dôjsť k zmene koncepcie riešenia. Všeobecne je potrebné postupovať podľa platnej legislatívy pre zadávanie verejných zákaziek. Ak uchádzačom ponúkané materiály, výrobky, stavebné práce nespĺňajú technické požiadavky uvedené v súťažných podkladoch, a sú v súlade so slovenskou technickou normou, ktorou sa prevzala európska norma, s európskym technickým osvedčením, so spoločnou technickou špecifikáciou, s medzinárodnou normou alebo technickým referenčným systémom zavedeným európskym úradom pre normalizáciu, uchádzač musí vo svojej ponuke preukázať, že materiály, výrobky, stavebné práce spĺňajúce príslušné normy, výkonnostné alebo fuknčné požiadavky
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 705 927.05
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na prístreškoch autobusových zastávok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Elektroinštalačné práce
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ počas doby plnenia zmluvy zamestná minimálne jednu osobu, ktorá spĺňa minimálne jeden z nasledovných predpokladov: a. Po dobu viac ako šesť po sebe nasledujúcich mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti, alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce, alebo dohody o pracovnej činnosti; b. Patrí k rómskemu etniku; c. Nedosiahla vek 25 rokov; d. Dosiahla vek 55 rokov; e. Je osobou so zdravotným postihnutím.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Opis strategického verejného obstarávania: Dielo musí byť zhotovené tak, aby bolo v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2020/852 z 18. júna 2020 o vytvorení rámca na uľahčenie udržateľných investícií a o zmene nariadenia (EÚ) 2019/2088 (ďalej len "nariadenie o taxonómii") ako aj s princípom „výrazne nenarušiť“, ktorý je obsiahnutý v Článku 9 ods. 4 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1060 z 24. júna 2021, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde plus, Kohéznom fonde, Fonde na spravodlivú transformáciu a Európskom námornom, rybolovnom a akvakultúrnom fonde a rozpočtové pravidlá pre uvedené fondy, ako aj pre Fond pre azyl, migráciu a integráciu, Fond pre vnútornú bezpečnosť a Nástroj finančnej podpory na riadenie hraníc a vízovú politiku.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Topoľčany
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: aj Veľké a Malé Budzany
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 31.08.2026
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Projekt je financovaný v rámci programu s názvom Program Slovensko spoločne s vlastnými zdrojmi Objednávateľa/verejného obstrávateľa.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň štandardov: Zoznam a potvrdenia o realizácii zákazky – t.j. referencie sa musí týkať realizácie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň dve (2) zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru v objeme min. 400.000 EUR bez DPH súhrnne. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred viac ako piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem resp. iný požadovaný parameter, realizovaný ním samotným. Pod pojmom stavby rovnakého alebo podobného charakteru sa na účely vyhodnotenia splnenia podmienok účasti myslia stavebné činnosti: realizovanie zastávok verejnej dopravy. Zoznam stavebných prác a referencie musia preukázať, že realizácia predmetnej zákazky obsahovala vyššie uvedené požiadavky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov), musí byť z dokladu zrejmé, v akom rozsahu ju realizoval uchádzač.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti): Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé: • údaje o vzdelaní a odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením profesijných životopisov, alebo ekvivalentnými dokladmi. Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: • meno a priezvisko príslušného kľúčového experta, • história zamestnania/odbornej praxe príslušného kľúčového experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe / rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), • podpis príslušného kľúčového experta. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na nasledujúcich kľúčových expertov: Kľúčový expert č. 1 - Stavbyvedúci s odbornou spôsobilosťou pre výkon stavebných činností pre oblasť pozemných stavieb Uchádzač preukáže minimálne 5 ročnú aktívnu prax stavbyvedúceho pri realizácii pozemných stavieb a skúsenosť stavbyvedúceho pri výstavbe alebo rekonštrukcii budov. Uchádzač predloží nasledovné doklady: - doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci Pozemné stavby), v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte, - preukazuje sa životopisom, obsahom ktorého je zoznam referenčných stavieb, alebo ekvivalentným dokladom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta / Váha kritéria: 100
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, v návrhu Zmluvy o dielo a v sprievodnej dokumentácii. Zhotoviteľ poverí vykonávaním funkcie hlavného stavbyvedúceho zodpovedného za prevedenie diela v súlade so znením Zmluvy o dielo osobu, ktorá disponuje osvedčením o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúceho. Bližšie informácie sú uvedené v Zmluve o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:20
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom online sprístupnenia prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku ponúk v systéme IS EVO. V čase otvárania ponúk cez IS EVO bude automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Topoľčany, Nám. M. R. Štefánika 1/1, 955 01 Topoľčany
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov/ZVO. Výška zábezpeky je stanovená na 20 000 Eur. Lehotu, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)/viazanosť ponuky v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je možné zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Verejný obstarávateľ nastavil lehotu, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)/lehotu viazanosti ponúk na 10 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 21.10.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu, dokedy ponuka uchádzača musí zostať viazaná na: 20.08.2026. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/543464
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/543464
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Topoľčany)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Topoľčany)