Kancelárske potreby - DNS

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Kancelárske potreby - DNS
Kód zákazky: Sevo-256/2025
Kód oznámenia: 15299 - MUT
Postup: Užšia súťaž
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 30190000-7
Predpokladaná hodnota: 630 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 24.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie generála Viesta
83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie generála Viesta Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83247 Slovensko Miestami dodania budú sídla organizačných útvarov Ministerstva obrany Slovenskej republiky a Ozbrojených síl Slovenskej republiky na celom území Slovenskej republiky. Miesto/miesta plnenia budú konkretizované pre každú zákazku zadávanú v rámci zriadeného dynamického nákupného systému zvlášť podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa.
Zdroj:

Popis

Predmetom čiastkových zákaziek bude kúpa a dodanie kancelárskych potrieb – ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania v skupinách CPV kódov 3019...., 3782...., 3929...., 2260...., 2280.... a 6000..... Plnenia na základe tohto DNS budú realizované v rámci celého územia SR pre útvary a zariadenia Ministerstva obrany SR a Ozbrojených síl SR. Kancelárskymi potrebami sa rozumejú predovšetkým kancelárske potreby, rysovacie potreby, tabule, drobné kancelárske vybavenie, papiernicky tovar a iné položky, kriedy, priehľadný alebo priesvitný papier, nožnice, pravítka, atrament, papierové alebo lepenkové registre, účtovné knihy, rýchloviazače, formuláre a iné druhy tlačeného papierenského tovaru určené pre potreby útvarov a zariadení Ministerstva obrany SR. Súčasťou predmetu zákaziek bude aj dodanie tovaru do miesta dodania (miesta plnenia kúpnej zmluvy/rámcovej dohody).

Linky a dokumenty

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1368160
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky (ID: 22273)
  • Zákazka: Kancelárske potreby - DNS (ID: 542955)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 10aea776-6341-46ae-8bb8-9cad263a15c2
  • Identifikátor verzie oznámenia: 54203854-ee63-4784-9ce7-dc0fb7eb43af
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
  • IČO: 30845572
  • DIČ: 2020947698
  • Adresa
  • Ulica: Námestie generála Viesta
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83247
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: denisa.jancova@mod.gov.sk
  • Telefónne číslo: 0000000000
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Obrana
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8468
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: Sevo-256/2025
  • Názov: Kancelárske potreby - DNS
  • Opis: Predmetom čiastkových zákaziek bude kúpa a dodanie kancelárskych potrieb – ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania v skupinách CPV kódov 3019...., 3782...., 3929...., 2260...., 2280.... a 6000..... Plnenia na základe tohto DNS budú realizované v rámci celého územia SR pre útvary a zariadenia Ministerstva obrany SR a Ozbrojených síl SR. Kancelárskymi potrebami sa rozumejú predovšetkým kancelárske potreby, rysovacie potreby, tabule, drobné kancelárske vybavenie, papiernicky tovar a iné položky, kriedy, priehľadný alebo priesvitný papier, nožnice, pravítka, atrament, papierové alebo lepenkové registre, účtovné knihy, rýchloviazače, formuláre a iné druhy tlačeného papierenského tovaru určené pre potreby útvarov a zariadení Ministerstva obrany SR. Súčasťou predmetu zákaziek bude aj dodanie tovaru do miesta dodania (miesta plnenia kúpnej zmluvy/rámcovej dohody).
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 630 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Kancelárske potreby
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestami dodania budú sídla organizačných útvarov Ministerstva obrany Slovenskej republiky a Ozbrojených síl Slovenskej republiky na celom území Slovenskej republiky. Miesto/miesta plnenia budú konkretizované pre každú zákazku zadávanú v rámci zriadeného dynamického nákupného systému zvlášť podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Užšia súťaž
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Kancelárske potreby - DNS
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: Sevo-256/2025
  • Názov : Kancelárske potreby - DNS
  • Opis: Predmetom čiastkových zákaziek bude kúpa a dodanie kancelárskych potrieb – ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania v skupinách CPV kódov 3019...., 3782...., 3929...., 2260...., 2280.... a 6000..... Plnenia na základe tohto DNS budú realizované v rámci celého územia SR pre útvary a zariadenia Ministerstva obrany SR a Ozbrojených síl SR. Kancelárskymi potrebami sa rozumejú predovšetkým kancelárske potreby, rysovacie potreby, tabule, drobné kancelárske vybavenie, papiernicky tovar a iné položky, kriedy, priehľadný alebo priesvitný papier, nožnice, pravítka, atrament, papierové alebo lepenkové registre, účtovné knihy, rýchloviazače, formuláre a iné druhy tlačeného papierenského tovaru určené pre potreby útvarov a zariadení Ministerstva obrany SR. Súčasťou predmetu zákaziek bude aj dodanie tovaru do miesta dodania (miesta plnenia kúpnej zmluvy/rámcovej dohody).
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30192000, 30194000, 30195000, 30197000, 30199000, 37822300, 37823400, 39292500, 22600000, 22800000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestami dodania budú sídla organizačných útvarov Ministerstva obrany Slovenskej republiky a Ozbrojených síl Slovenskej republiky na celom území Slovenskej republiky. Miesto/miesta plnenia budú konkretizované pre každú zákazku zadávanú v rámci zriadeného dynamického nákupného systému zvlášť podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Dynamický nákupný systém, použiteľný iba pre kupujúcich uvedených v tomto oznámení
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 2
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie k "Informáciám o obmedzenom počte záujemcov". Z technických dôvodov je možné uviesť v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania minimálny počet záujemcov iba 5 (päť) a viac, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu v rámci zriadeného dynamického systému. Verejný obstarávateľ ale neobmedzuje počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu v rámci zriadeného dynamického systému.
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. cena vypočítaná a vyjadrená v mene EUR podľa súťažných podkladov k verejnej súťaži zaokrúhlená na 2 desatinné miesta
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu za účelom predloženia žiadosti o zaradenie do DNS a na ďalšie účely vo verejnom obstarávaní (predkladanie ponuky/ponúk na zákazky zadávané v rámci DNS, prijímane akýchkoľvek pokynov, komunikácia a vykonávanie všetkých administratívnych a iných právnych úkonov vrátane doručovania a prijímania všetkých písomností v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v zriadenom DNS a v spojení s ním, vrátenie konania pri uzatvorení kúpnych zmlúv/rámcových dohôd). Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak úspešným uchádzačom v zadávaní zákazky v rámci zriadeného DNS bude skupina dodávateľov požadovať od skupiny dodávateľov za účelom zabezpečenia riadneho plnenia kúpnej zmluvy/rámcovej dohody, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. zmluvu o združení podľa § 829 a násl. zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných právnych predpisov súkromného práva. Doklad (napr. zmluva o združení) preukazujúceho vznik právneho vzťahu medzi členmi skupiny dodávateľov musí byť vyhotovený písomne s týmito minimálnymi obsahovými náležitosťami: a) Ustanovenie o tom, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať. b) Splnomocnenie jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny v súvislosti s plnením kúpnej zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. c) Opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny budú podieľať na plnení predmetu zákazky. d) Ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky vytvorenej právnej formy (napr. združenia) voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 27.10.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70706/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542955
  • Označenie dokumentu/zákazky: Informácia o prístupe k súťažným podkladom
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Systém na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)