1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Obstaranie dodávateľa softvérových prác na úložisko dát a podpory prevádzky (SLA)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 110820/2025
- Názov : Obstaranie dodávateľa softvérových prác na úložisko dát a podpory prevádzky (SLA)
- Opis: Predmetom zákazky je - vytvorenie úložiska dát informačných systémov finančnej správy (ďalej aj ako „IS FS“) a zabezpečenie integrácie dát zo systému Integrovaný systém finančnej správy – správa daní (ISFS-SD) do tohto úložiska a dodanie požadovanej dokumentácie popísanej v Zmluve o dielo a o poskytovaní služieb a v prílohe Opis predmetu zákazky, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Súťažných podkladov a - dodanie/poskytnutie služieb technickej podpory a podpory prevádzky produkčného a testovacieho prostredia pre úložisko dát informačných systémov finančnej správy (ďalej len „DaSTO“) popísané v Zmluve o dielo a o poskytovaní služieb a v prílohe Opis predmetu zákazky, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 599 301.67
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Dodávky softvéru
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Lazovná
- Číslo: 63
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 97401
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Verejný obstarávateľ požaduje umiestnenie úložiska dát v dvoch geograficky oddelených lokalitách Banskej Bystrice (BB a v blízkosti BB) - replikácia dát medzi lokalitami.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 64
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytovať služby podpory prevádzky podľa čl. 2, ods. 2.1.3. Zmluvy v období 48 mesiacov od podpísania Akceptačného protokolu podľa čl. 7, ods. 7.3. Zmluvy. Služby podpory sú pravidelným plnením poskytovaným zhotoviteľom na mesačnej báze s opciou na ďalších 1 krát 12 mesiacov.
- Opis obnovenia: Verejný obstarávateľ/Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti Zmluvy uplatniť u zhotoviteľa právo na predĺženie platnosti Zmluvy a s tým súvisiace právo na poskytnutie predmetu plnenia podľa čl. 2, ods. 2.1.3. a ods. 2.1.4. Zmluvy (ďalej len „opcia“) v maximálne výške podľa čl. 4, ods. 4.6. Zmluvy, a to za podmienok podľa Zmluvy. Uplatnenie opcie môže vzniknúť výlučne za nasledovnej podmienky: - pred uplynutím platnosti Zmluvy môže objednávateľ maximálne jeden (1) krát predĺžiť platnosť Zmluvy o maximálne 12 mesiacov na poskytovanie podporných služieb a objednávkových služieb, na základe čoho sa zmluvne dojednaná lehota Zmluvy uplatnením opcie predĺži a súčasne sa o výšku opcie podľa čl. 4, ods. 4.6. tejto zmluvy navýši celková cena za predmet Zmluvy. Podrobnejšie informácie sú obsiahnuté v čl. 17 (Opcie) Zmluvy.
- Maximálny počet obnovení: 1
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. a) až h), ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží v ponuke doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia osoby, ktorej technické a odborné kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uvedené v ustanovení § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu. Náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú ustanovenia § 39 ZVO, Vyhlášky Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže: • súhrnnú hodnotu poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, v súhrnnom finančnom plnení vo výške 500 000 EUR bez DPH kumulatívne za rozhodné obdobie; Uchádzač zoznamom poskytnutých služieb preukazuje splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti v sumárnej hodnote min. 300 000EUR bez DPH nasledovne: • minimálne jednu zmluvu za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorej predmetom bola archivácia SAP dokumentov pomocou nástroja IBM Content Collector for SAP do úložiska Filenet alebo automatizovaná integrácia DMS na platformu SAP pomocou SW nástrojov, v hodnote minimálne 100 000,- EUR bez DPH, zároveň • minimálne jednu zmluvu za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorej predmetom bola implementácia životného cyklu dokumentov zohľadňujúceho Nariadenie (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) na úložisku Filenet alebo ekvivalent, v hodnote minimálne 200 000,- EUR bez DPH. Uchádzač môže preukázať splnenie vyššie uvedených podmienok aj jednou zmluvou, ale v tom prípade je požadované plnenie v celkovej hodnote minimálne 300 000,- EUR bez DPH. a zároveň • minimálne jednu zmluvu alebo viacero zmlúv za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorej predmetom bola najmä pravidelná údržba a administrácia, rozvoj, pohotovosť na riešenie nahlásených softvérových problémov a operatívna podpora pre systém na archiváciu dokumentov do úložiska Filenet, alebo ekvivalent, ktorých celková suma spolu je minimálne 200 000,- EUR bez DPH. V prípade, ak službu poskytoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet ním poskytnutých služieb. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o poskytnutí služby, ktorej poskytnutie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie samostatne hodnotu iba za tú časť poskytnutej služby, ktorá bola poskytnutá v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu poskytnutej služby). Predložený zoznam musí byť doplnený dokladom, ktorým je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, ak také referencie existujú. Doplnením a preukázaním podľa predchádzajúcej vety sa rozumie spôsob podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO, t. j. verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzača uvedené v predloženom zozname a uverejnené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Pre riadne posúdenie splnenia podmienky účasti musí zoznam obsahovať minimálne tieto povinné údaje: - Obchodné meno a sídlo dodávateľa; - Zmluvný termín a skutočný termín rozhodného plnenia. Pozn.: V prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín rozhodného plnenia v rozhodnom období; - Podrobný popis plnenia, z ktorého musí byť jasne a určito zrejmé, čo bolo predmetom plnenia; Pozn.: V prípade, že deklarované plnenie bude obsahovať aj také plnenie, ktoré nepatrí pod rozhodné plnenie, bude akceptované len rozhodné plnenie, ktoré je uchádzač povinný riadne popisom identifikovať a v alikvotnom vyjadrení plnenia za rozhodné obdobie. - Zmluvnú celkovú cenu za rozhodné plnenie a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za rozhodné plnenie, ktorou sa pre účely vyhodnotenia rozumie cena plnenie v tvare min. cena bez DPH (ďalej len cena). Pozn.: V prípade, že skutočne fakturovaná cena sa líši od zmluvnej ceny, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná cena za rozhodné obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO – v Evidencii referencií, uvedie v zozname - názov objednávateľa, - registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. V prípade, ak uchádzač preukáže rozhodné plnenie, v rámci ktorého sa podieľal ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov prípadne združenia, v Zozname okrem ostatných požadovaných údajov uvedie osobitne jeho podiel plnenia podľa pravidiel uvedených v písm. c) až e) tejto podmienky účasti. Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny dodávateľov.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. g) ZVO bude splnená, ak uchádzač predloží: Kľúčový expert č. 1 – Projektový manažér • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax projektového manažéra v oblasti projektového riadenia IT projektov, - profesionálne/praktické skúsenosti s riadením projektov v pozícii projektového manažéra v oblasti implementácie informačných systémov, ktoré boli riadené metodikami IPMA alebo PRINCE2 alebo ekvivalentnou metodikou, z toho aspoň 1 projekt bol v trvaní min. 12 mesiacov a riadil aspoň v jednom prípade tím projektu; • platný Certifikát PRINCE 2 minimálnej úrovne Practitioner alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou Kľúčový expert č. 2 - IT architekt • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax v oblasti návrhu informačných systémov, - minimálne dve (2) profesionálne/praktické skúsenosti s návrhom enterprise IT architektúry informačných systémov; • platný certifikát s minimálnou úrovňou TOGAF 9 Certified alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou; • platný certifikát s minimálnou úrovňou Archimate Practitioner alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou Kľúčový expert č. 3 – Analytik • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax v oblasti návrhu a analýzy informačných systémov, - minimálne dve (2) profesionálne/praktické skúsenosti s analýzou procesov podporovaných informačnými systémami, pričom min. jedna táto profesionálna praktická skúsenosť bola s analýzou informačného systému zameraná na analyzovanie procesov a ich orchestráciu; • platný certifikát s minimálnou úrovňou OMG Certified UML Professional na úrovni Advanced alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou Kľúčový expert č. 4 - Konzultant pre bezpečnosť aplikačnej infraštruktúry • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax v oblasti implementácie bezpečnosti aplikačnej infraštruktúry informačných systémov v rozsahu poskytnutých služieb, - minimálne päť (5) profesionálnych/praktických skúsenosti v oblasti bezpečnosti aplikačnej infraštruktúry informačných systémov; • platný certifikát o odbornej a technickej spôsobilosti (napr. CISSP) alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou Kľúčový expert č. 5 – Špecialista pre DMS • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax s implementáciou a administráciou DMS a archivačných systémov, - minimálne dve (2) profesionálne/praktické skúsenosti v oblasti implementácie ponúkaného DMS a archivačného riešenia, pričom aspoň jedna profesionálna skúsenosť bola spojená s implementáciou integrácie DMS a SAP; • platný certifikát pre oblasť implementácie a administrácie archivačného systému IBM Filenet úrovne IBM Certified Specialist - FileNet Content Manager V5.1 alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou; • platný certifikát pre oblasť implementácie a administrácie archivačného systému IBM Filenet úrovne IBM Certified Specialist - FileNet Business Process Manager V5.1 alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou Kľúčový expert č. 6 – Špecialista pre IT dohľad • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax v oblasti riadenia IT procesov, - minimálne dve (2) profesionálne/praktické skúsenosti v oblasti riadenia IT procesov pri prevádzke informačných systémov; • platný certifikát pre oblasť riadenia a správy služieb informačných a komunikačných technológií ITIL (Information Technology Infrastructure Library) na úrovni ITIL Foundation alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Kľúčový expert č. 7 – Expert pre návrh biznis procesov (Špecialista pre návrh procesov, procesný analytik) • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax v oblasti návrhu a automatizácie biznis procesov, - minimálne dve (2) profesionálne/praktické skúsenosti v oblasti návrhu a automatizácie biznis procesov; • platný certifikát OMG BPM Process Analysis Methods 3 alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou v danej oblasti Kľúčový expert č. 8 – Špecialista pre IBM AIX platformu • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax v oblasti vykonávania systémových prác na platforme IBM AIX, - minimálne dve (2) profesionálne/praktické skúsenosti v oblasti inštalácie, konfigurácie a administrácie AIX systémov; • platný certifikát z oblasti implementácie, správy a supportu IBM AIX Power platformy - IBM Certified System Expert – High Availiability for AIX Technical Support and Administration alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou v danej oblasti Kľúčový expert č. 9 - Špecialista pre oblasť Oracle databáz • profesijný životopis alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže - minimálne päťročnú (5) odbornú prax v oblasti správy a vývoja databázových systémov, - minimálne dve (2) profesionálne/praktické skúsenosti v oblasti správy, administrácie a optimalizácie výkonu databázových systémov; • platný certifikát Oracle Database Administration Certified Professional alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou v danej oblasti Uchádzačom predložený profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad k jednotlivým expertom (č. 1-9), podpísaný dotknutou osobou, musí obsahovať minimálne: • meno a priezvisko experta, • najvyššie dosiahnuté vzdelanie experta (inštitúcia, od-do), • história zamestnania/odbornej praxe experta (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/, rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú expert zastával), • praktické skúsenosti experta (názov zmluvy/projektu, pozícia na projekte/predmete zmluvy, stručný opis projektu/predmetu plnenia zmluvy; obdobie rok a mesiac od - do, kontaktné údaje odberateľa – názov, sídlo, emailový a telefonický kontakt, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), • dátum a podpis experta • súhlas so spracovávaním osobných údajov Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý expert (č. 1-9) bol preukázaný inou osobou. Zo životopisu musí byť zároveň zrejmé, či je zamestnancom uchádzača alebo sa jedná o osobu, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využíva na preukázanie splnenia podmienky účasti. V takom prípade musí uchádzač dodržať povinnosti vyplývajúce z ustanovenia § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia (celková) cena za predmet zákazky v EUR s DPH na predmet zákazky. Podrobnejšie uvedené v Súťažný podkladoch, Zväzku II. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK A SPÔSOB ICH UPLATNENIA
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena predmetu zákazky (EUR s DPH)
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom je hospodársky subjekt, ktorý predložil ponuku. Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne (skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní). Pred podpisom Zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.10.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:30
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.10.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci systému EPVO a v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, na elektronickej tabuli zriadenej v rámci postupu zadávania tejto zákazky a v Súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on- line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542852 a je totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, to vo výške 200 000,00 EUR (slovom: dvestotisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. V prípade zloženia zábezpeky v inej mene ako Eur, prevod/prepočet na Eur sa uskutoční podľa kurzového lístka ECB platného v deň lehoty na predkladanie ponúk. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky ako aj ostatné informácie ohľadne zábezpeky sú podrobnejšie uvedené v Súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542852
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542852
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma prevádzkovaná Úradompodpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)