Bezbariérové sociálne zriadenia Poliklinika Chrenová a Klokočina

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Bezbariérové sociálne zriadenia Poliklinika Chrenová a Klokočina
Kód zákazky: 12/2025/ZT
Kód oznámenia: 15231 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 202 380,51 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.10.2025 09:00
Vyhlásenie: 23.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Nitra
Adresa: Štefánikova trieda
95006 Nitra
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Štefánikova trieda Nitra 95006 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zhotovenie diela v rozsahu podľa PD, Výkazu výmer a Opisu predmetu zákazky pre časť č. 1 a časť č. 2 predmetu zákazky. Objekty polikliník Chrenová a Klokočina už dnes, Chrenová po cca 45 rokoch od kolaudácie a uvedení do prevádzky resp. Klokočina od roku 1991 skolaudovaná a uvedená do prevádzky, okrem iného vykazuje evidentné stavebno – technické závady vyplývajúce z nekvalitnej realizácie, či materiálovo – technických možností vtedajšej stavebnej výroby, resp. dispozičné problémy a nedostatky, vyplývajúce z prevádzkových zmien počas dlhoročného užívania objektu. Zároveň reagujeme na potreby bezbariérovosti v súlade s princípmi univerzálneho navrhovania podľa čl. 9 a 19 Dohovoru OSN, ktorý SR ratifikovala v roku 2010 o právach osôb so zdravotným postihnutím a musia spĺňať požiadavky v súlade STN EN 17 210 a TNI CEN/TR 17 621. Dohovor OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím a Slovenská republika - MPSVR SR. Európska norma STN EN 17210 Prístupnosť a použiteľnosť zastavaného prostredia. Táto norma popisuje minimálne funkčné požiadavky a odporúčania pre prístupné a používateľné fyzické prostredie podľa princípov univerzálneho navrhovania/dizajnu a navrhovania pre všetkých, ktoré umožnia rovnocenné a bezpečné používanie prostredia širokému spektru používateľov vrátane osôb so zdravotným znevýhodnením. Na základe toho sa investor rozhodol tieto problematické a nevyhovujúce časti opraviť, resp. obnoviť, k čomu je vypracovaná predmetná projektová dokumentácia. Poliklinika Chrenová: SO 201 Obnova WC pre pacientov na 1. poschodí SO 202 Zriadenie WC pre vozíčkárov na prízemí Poliklinika Klokočina: SO 101 Obnova WC pre pacientov na 1. poschodí SO 102 Zriadenie WC pre vozíčkárov na prízemí SO 103 Zriadenie bezbariérového prístupu na detské oddelenie Podrobné vymedzenie predmetu zákazky pre časť č. 1 predmetu zákazky a časť č. 2 predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 5 a 6 poskytnutých Súťažných podkladov, t.j. Opis predmetu zákazky pre časť č. 1 a časť č. 2 predmetu zákazky.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Nitra

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1368363
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Nitra (ID: 68326)
  • Zákazka: Bezbariérové sociálne zriadenia Poliklinika Chrenová a Klokočina (ID: 543036)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: fe022cfe-b376-4e46-8274-9928a17e0925
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Nitra
  • IČO: 00308307
  • DIČ: 2021102853
  • Adresa
  • Ulica: Štefánikova trieda
  • Číslo: 60
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 95006
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: tothova@msunitra.sk
  • Telefónne číslo: +421376502270
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4401
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 12/2025/ZT
  • Názov: Bezbariérové sociálne zriadenia Poliklinika Chrenová a Klokočina
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie diela v rozsahu podľa PD, Výkazu výmer a Opisu predmetu zákazky pre časť č. 1 a časť č. 2 predmetu zákazky. Objekty polikliník Chrenová a Klokočina už dnes, Chrenová po cca 45 rokoch od kolaudácie a uvedení do prevádzky resp. Klokočina od roku 1991 skolaudovaná a uvedená do prevádzky, okrem iného vykazuje evidentné stavebno – technické závady vyplývajúce z nekvalitnej realizácie, či materiálovo – technických možností vtedajšej stavebnej výroby, resp. dispozičné problémy a nedostatky, vyplývajúce z prevádzkových zmien počas dlhoročného užívania objektu. Zároveň reagujeme na potreby bezbariérovosti v súlade s princípmi univerzálneho navrhovania podľa čl. 9 a 19 Dohovoru OSN, ktorý SR ratifikovala v roku 2010 o právach osôb so zdravotným postihnutím a musia spĺňať požiadavky v súlade STN EN 17 210 a TNI CEN/TR 17 621. Dohovor OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím a Slovenská republika - MPSVR SR. Európska norma STN EN 17210 Prístupnosť a použiteľnosť zastavaného prostredia. Táto norma popisuje minimálne funkčné požiadavky a odporúčania pre prístupné a používateľné fyzické prostredie podľa princípov univerzálneho navrhovania/dizajnu a navrhovania pre všetkých, ktoré umožnia rovnocenné a bezpečné používanie prostredia širokému spektru používateľov vrátane osôb so zdravotným znevýhodnením. Na základe toho sa investor rozhodol tieto problematické a nevyhovujúce časti opraviť, resp. obnoviť, k čomu je vypracovaná predmetná projektová dokumentácia. Poliklinika Chrenová: SO 201 Obnova WC pre pacientov na 1. poschodí SO 202 Zriadenie WC pre vozíčkárov na prízemí Poliklinika Klokočina: SO 101 Obnova WC pre pacientov na 1. poschodí SO 102 Zriadenie WC pre vozíčkárov na prízemí SO 103 Zriadenie bezbariérového prístupu na detské oddelenie Podrobné vymedzenie predmetu zákazky pre časť č. 1 predmetu zákazky a časť č. 2 predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 5 a 6 poskytnutých Súťažných podkladov, t.j. Opis predmetu zákazky pre časť č. 1 a časť č. 2 predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 202 380.51
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre zdravotníctvo
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia pre časť č. 1 predmetu zákazky - Chrenová, Fatranská 12, 949 01 Nitra Miesto plnenia pre časť č. 2 predmetu zákazky - Klokočina, Hviezdoslavova tr. 1, 949 01 Nitra
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ bude uplatňovať dôvody na vylúčenie podľa platných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Komisia bude pri vyhodnotení ponúk na konkrétnu časť predmetu zákazky postupovať v súlade s ust. § 40 a § 53 zákona o verejnom obstarávaní a v prípade pochybností overí správnosť informácií a dôkazov, ktoré poskytli uchádzači. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní záujemcov informuje, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky bude prebiehať samostatne na obe časti predmetu zákazky a uskutoční sa po vyhodnotení ponúk na konkrétnu časť predmetu zákazky na základe kritérií určených na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe hodnotiaceho kritéria určeného na vyhodnotenie ponúk pre konkrétnu časť predmetu zákazky, umiestnil na 1. mieste v poradí.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Bezbariérové sociálne zriadenia Poliklinika Chrenová
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 12/2025/ZT
  • Názov : Bezbariérové sociálne zriadenia Poliklinika Chrenová
  • Opis: POLIKLINIKA – CHRENOVÁ SO 201 Obnova WC pre pacientov na 1. poschodí SO 202 Zriadenie WC pre vozíčkárov na prízemí Podrobné vymedzenie predmetu zákazky pre časť č. 1 predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 5 Súťažných podkladov, t.j. Opis predmetu zákazky pre časť č. 1.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 93 751.65
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre zdravotníctvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Fatranská 12
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. • podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa môže verejného obstarávania zúčastniť len ten uchádzač, ktorý je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce. V rámci predmetu zákazky musí uchádzač preukázať oprávnenie uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnením uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky v zmysle poskytnutej dokumentácie a súťažných podkladov k predmetnému verejnému obstarávaniu. Uchádzač nie je povinný predkladať vyššie požadovaný doklad, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Uvedené platí iba v prípade, že uchádzač má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike. • podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje skutočnosť, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým Čestným vyhlásením (vzorová príloha č. 9 týchto súťažných podkladov). Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ,,Úrad“) podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, bude jeho ponuka vylúčená. Úrad vedie Zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie do Zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s ust. podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky ktorú má zabezpečiť. Plné znenie podmienok účasti je uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti pre časť č. 1 predmetu zákazky podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: - Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre časť č. 1 predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní určil minimálny štandard (úroveň), v rámci ktorej uchádzač musí preukázať, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, z toho minimálne jedna stavba (referencia) na úspešnú realizáciu stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru musí byť v minimálnej výške 80 000,00 EUR bez DPH. Uchádzač musí ako minimálnu úroveň na splnenie tejto podmienky ako doklad predložiť minimálne jednu takúto referenciu, pričom táto referencia musí byť o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač predložením zoznamu uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a preukázaním požadovaného rozsahu buď priamo v referencii alebo potvrdení objednávateľa (odberateľa). Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať: stavebné práce na objektoch pozemných stavieb, v rámci ktorých bola realizovaná rekonštrukcia častí budov a/alebo sociálnych zariadení Uchádzač predloženým Zoznamom stavebných prác na konkrétnu časť predmetu zákazky preukáže, že v posudzovanom období realizoval obdobné stavebné práce a má dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je vyhlásený predmet zákazky. K Zoznamu uskutočnených stavebných prác uchádzač doplní potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a zhodnotení uskutočnených stavebných prác v zmysle obchodných podmienok. Predložený Zoznam stavebných prác na konkrétnu časť predmetu zákazky bude obsahovať: a) identifikáciu odberateľa/objednávateľa (názov alebo obchodné meno odberateľa/objednávateľa, adresa jeho sídla alebo miesta podnikania), c) názov zákazky/stavby a stručný opis predmetu zákazky/stavby, d) zmluvnú cenu zákazky/stavby v Eur bez DPH (výšku plnenia), e) lehotu uskutočnenia prác (výstavby) od – do, (v prípade rozdielu medzi zmluvným termínom a skutočným termínom lehoty výstavby uviesť dôvod), f) kontaktné údaje odberateľa/objednávateľa (doporučuje sa uviesť meno, funkciu, telefónne číslo a e-mail kontaktnej osoby odberateľa/objednávateľa, u ktorej je možné si overiť poskytnuté informácie). Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov formulára EFORMS, verejný obstarávateľ záujemcov informuje, že plné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní je uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena diela v EUR s DPH, ktorú musí uchádzač stanoviť a predložiť spôsobom uvedeným v Súťažných podkladoch. Váha kritéria: 100%
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena diela v Eur s DPH, zaokrúhlená s presnosťou na dve desatinné miesta.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude prijatá ponuka skupinou dodávateľov a táto skupina dodávateľov sa stane úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ v súlade s § 37 ods. 2 druhá veta požaduje, aby členovia tejto skupiny dodávateľov pred uzavretím zmluvy z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy vytvorili písomne medzi sebou riadny právny vzťah (napríklad zmluva o združení podľa § 829 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník), resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva alebo inú obdobnú zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, t.j. členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Podrobné znenie predmetnej požiadavky je uvedené v bode 11. Súťažných podkladov.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) je povinný zabezpečiť splnenie nasledovných povinností v zmysle Zmluvy: - Zhotoviteľ je povinný do 14. dní od účinnosti Zmluvy predložiť plán organizácie výstavby s podrobným riešením postupov výstavby, vrátane zariadenia staveniska na schválenie objednávateľovi, v opačnom prípade to bude objednávateľ pokladať za podstatné porušenie Zmluvy, -Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností na dobu realizácie prác na Diele minimálne do výšky celkovej ceny Diela. Na požiadanie objednávateľa zhotoviteľ preukáže poistenie najneskôr do 10 dní, -Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť, aby bol stavbyvedúci prítomný na stavbe denne, - iné povinnosti vyplývajúce z čl. IX. Zmluvy
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Vzhľadom na skutočnosť, že sa ponuky na konkrétnu časť predmetu zákazky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. V tomto prípade budú ponuky na konkrétnu časť predmetu zákazky sprístupnené všetkým uchádzačom samotným IS EVO „on-line“ to znamená, že bude vykonané otváranie ponúk funkcionalitou, ktorá zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk v jednom okamihu všetkým uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v bode 24. Súťažných podkladov.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese sídla verejného obstarávateľa postupom a spôsobom tzv. ,,on-line otvárania" (sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy IS EVO). Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/543036
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/543036
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma IS EVO: https://www.isepvo.sk
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Bezbariérové sociálne zriadenia Poliklinika Klokočina
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 12/2025/ZT
  • Názov : Bezbariérové sociálne zriadenia Poliklinika Klokočina
  • Opis: POLIKLINIKA – KLOKOČINA SO 101 Obnova WC pre pacientov na 1. poschodí SO 102 Zriadenie WC pre vozíčkárov na prízemí SO 103 Zriadenie bezbariérového prístupu na detské oddelenie Podrobné vymedzenie predmetu zákazky pre časť č. 2 predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 6 Súťažných podkladov, t.j. Opis predmetu zákazky pre časť č. 2.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 108 628.86
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre zdravotníctvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hviezdoslavova tr. 1
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. • podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa môže verejného obstarávania zúčastniť len ten uchádzač, ktorý je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce. V rámci predmetu zákazky musí uchádzač preukázať oprávnenie uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnením uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky v zmysle poskytnutej dokumentácie a súťažných podkladov k predmetnému verejnému obstarávaniu. Uchádzač nie je povinný predkladať vyššie požadovaný doklad, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Uvedené platí iba v prípade, že uchádzač má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike. • podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje skutočnosť, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým Čestným vyhlásením (vzorová príloha č. 9 týchto súťažných podkladov). Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ,,Úrad“) podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, bude jeho ponuka vylúčená. Úrad vedie Zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie do Zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s ust. podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky ktorú má zabezpečiť. Plné znenie podmienok účasti je uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti pre časť č. 2 predmetu zákazky podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: - Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre časť č. 2 predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní určil minimálny štandard (úroveň), v rámci ktorej uchádzač musí preukázať, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, z toho minimálne jedna stavba (referencia) na úspešnú realizáciu stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru musí byť v minimálnej výške 100 000,00 EUR bez DPH. Uchádzač musí ako minimálnu úroveň na splnenie tejto podmienky ako doklad predložiť minimálne jednu takúto referenciu, pričom táto referencia musí byť o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač predložením zoznamu uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a preukázaním požadovaného rozsahu buď priamo v referencii alebo potvrdení objednávateľa (odberateľa). Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať: stavebné práce na objektoch pozemných stavieb, v rámci ktorých bola realizovaná rekonštrukcia častí budov a/alebo sociálnych zariadení Uchádzač predloženým Zoznamom stavebných prác na konkrétnu časť predmetu zákazky preukáže, že v posudzovanom období realizoval obdobné stavebné práce a má dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je vyhlásený predmet zákazky. K Zoznamu uskutočnených stavebných prác uchádzač doplní potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a zhodnotení uskutočnených stavebných prác v zmysle obchodných podmienok. Predložený Zoznam stavebných prác na konkrétnu časť predmetu zákazky bude obsahovať: a) identifikáciu odberateľa/objednávateľa (názov alebo obchodné meno odberateľa/objednávateľa, adresa jeho sídla alebo miesta podnikania), c) názov zákazky/stavby a stručný opis predmetu zákazky/stavby, d) zmluvnú cenu zákazky/stavby v Eur bez DPH (výšku plnenia), e) lehotu uskutočnenia prác (výstavby) od – do, (v prípade rozdielu medzi zmluvným termínom a skutočným termínom lehoty výstavby uviesť dôvod), f) kontaktné údaje odberateľa/objednávateľa (doporučuje sa uviesť meno, funkciu, telefónne číslo a e-mail kontaktnej osoby odberateľa/objednávateľa, u ktorej je možné si overiť poskytnuté informácie). Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov formulára EFORMS, verejný obstarávateľ záujemcov informuje, že plné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní je uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena diela v EUR s DPH, ktorú musí uchádzač stanoviť a predložiť spôsobom uvedeným v Súťažných podkladoch. Váha kritéria: 100%
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena diela v Eur s DPH, zaokrúhlená s presnosťou na dve desatinné miesta.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude prijatá ponuka skupinou dodávateľov a táto skupina dodávateľov sa stane úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ v súlade s § 37 ods. 2 druhá veta požaduje, aby členovia tejto skupiny dodávateľov pred uzavretím zmluvy z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy vytvorili písomne medzi sebou riadny právny vzťah (napríklad zmluva o združení podľa § 829 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník), resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva alebo inú obdobnú zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, t.j. členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Podrobné znenie predmetnej požiadavky je uvedené v bode 11. Súťažných podkladov.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) je povinný zabezpečiť splnenie nasledovných povinností v zmysle Zmluvy: - Zhotoviteľ je povinný do 14. dní od účinnosti Zmluvy predložiť plán organizácie výstavby s podrobným riešením postupov výstavby, vrátane zariadenia staveniska na schválenie objednávateľovi, v opačnom prípade to bude objednávateľ pokladať za podstatné porušenie Zmluvy, -Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností na dobu realizácie prác na Diele minimálne do výšky celkovej ceny Diela. Na požiadanie objednávateľa zhotoviteľ preukáže poistenie najneskôr do 10 dní, -Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť, aby bol stavbyvedúci prítomný na stavbe denne, - iné povinnosti vyplývajúce z čl. IX. Zmluvy
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Vzhľadom na skutočnosť, že sa ponuky na konkrétnu časť predmetu zákazky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. V tomto prípade budú ponuky na konkrétnu časť predmetu zákazky sprístupnené všetkým uchádzačom samotným IS EVO „on-line“ to znamená, že bude vykonané otváranie ponúk funkcionalitou, ktorá zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk v jednom okamihu všetkým uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v bode 24. Súťažných podkladov.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese sídla verejného obstarávateľa postupom a spôsobom tzv. ,,on-line otvárania" (sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy IS EVO). Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/543036
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/543036
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma IS EVO: https://www.isepvo.sk
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)