Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu - „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu - „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž“
Kód zákazky: VO-14/2025
Kód oznámenia: 15145 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71320000-7
Predpokladaná hodnota: 1 090 600,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 22.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Štefanovičova
81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Štefanovičova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81782 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu – „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž “. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dostupná technická dokumentácia sa nachádza v Prílohe č. 1A – Technická dokumentácia súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1366480
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo financií Slovenskej republiky (ID: 5951)
  • Zákazka: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu - „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž“ (ID: 542102)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: e214262d-ef00-4b97-9afe-809df7779c26
  • Identifikátor verzie oznámenia: 293fa12a-81c3-4198-b207-fbf75ec18867
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
  • IČO: 00151742
  • DIČ: 2020798351
  • Adresa
  • Ulica: Štefanovičova
  • Číslo: 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81782
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ocvo@mfsr.sk
  • Telefónne číslo: +421259582044
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo financií Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/237
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO-14/2025
  • Názov: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu - „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž“
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu – „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž “. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dostupná technická dokumentácia sa nachádza v Prílohe č. 1A – Technická dokumentácia súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 090 600
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Architektonické a inžinierske služby a dozor
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"). 2. Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa nevyžaduje zábezpeka. 3. Verejný obstarávateľ uskutočnil pred začatím postupu verejného obstarávania prípravné trhové konzultácie. Oznámenie o informáciách z prípravných trhových konzultácií je zverejnené v profile verejného obstarávateľa na nasledovnom odkaze: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/58508/summary. 4. Verejný obstarávateľ umožňuje všetkým záujemcom vykonať obhliadku objektu súvisiaceho s predmetom zákazky, bližšie informácie sú uvedené v bode 9 súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Zmluvu na vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu a poskytnutie služieb (ďalej aj ako „Zmluva“), ktoré budú dodané v lehote do 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Služby autorského dozoru a koordinátora dokumentácie budú poskytované následne v súlade s článkom IV. bod 2.2 a 2.3 Prílohy č. 2 súťažných podkladov. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 7. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a všetkých ostatných dokumentom v súlade so zákonom. Súťažné podklady sú zverejnené v systéme JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70326/summary. 8. Verejný obstarávateľ odporúča registrovaným a autentifikovaným záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa tohto obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO v pravej hornej časti obrazovky po prihlásení sa v systéme JOSEPHINE. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona nahradiť doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a Súťažných podkladoch jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument (ďalej aj JED). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podľa Prílohy č. 6 Súťažných podkladov. Informácie a pokyny na vyplnenie JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 11. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Zmluvy verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci účinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 5 zákona nasledovné dokumenty: a) Zoznam všetkých známych subdodávateľov v rozsahu meno a priezvisko alebo obchodné meno, resp. názov, adresa pobytu alebo sídlo, IČO alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené IČO, podiel plnenia zo Zmluvy v percentuálnom vyjadrení, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom, predmety týchto subdodávok a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou Zmluvy s úspešným uchádzačom ako Príloha č. 3 Zmluvy. Pravidlá zmeny subdodávateľov a povinnosť oznámiť zmenu subdodávateľov sú v súlade s § 41 zákona upravené v návrhu Zmluvy. b) V prípade, ak sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina dodávateľov, originál alebo úradne overenú kópiu zmluvy, preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov (v zmysle bodu 20.1 súťažných podkladov). c) Čestné vyhlásenie o tom, že sa na uchádzača, jeho subdodávateľov nevzťahujú medzinárodné sankcie, ktoré tvorí Prílohu č. 8 súťažných podkladov. d) Osvedčenú fotokópiu platnej a účinnej poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú konaním Zhotoviteľa na poistnú sumu minimálne 1 000 000,00 eur, v súlade s článkom X. Zmluvy podľa Prílohy č. 2 - Obchodné podmienky/Návrh zmluvy týchto súťažných podkladov. 12. Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: - výpis z registra trestov uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona, - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona, - potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona, - potvrdenia príslušného súdu vzťahujúce sa na konkurz, reštrukturalizáciu a likvidáciu podľa § 32 ods. 1 písm. d) a ods. 2 písm. d) zákona, - výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona týmito typmi dokladu.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu - „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO-14/2025
  • Názov : Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu - „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž“
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu – „Údržba, úprava, oprava a výmena vnútorného vybavenia budovy Ministerstva financií Slovenskej republiky a dostavba parkovania – parkovacia garáž “. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dostupná technická dokumentácia sa nachádza v Prílohe č. 1A – Technická dokumentácia súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Architektonické a inžinierske služby a dozor
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania – iné: Neznámy
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. ods. 3 písm. c) zákona najnižšia ponúknutá „Celková cena za celý predmet zákazky“ vyjadrená v eurách s DPH, uvedená v návrhu na plnenie kritérií, v zmysle Prílohy č. 4 súťažných podkladov. Celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH zahŕňa všetky náklady, ktoré úspešnému uchádzačovi vzniknú v súvislosti s realizáciou predmetu zákazky.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V súlade s bodom 20.1 súťažných podkladov.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 28.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky formou on-line sprístupnenia ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70326/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542102
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)