ZÁKLADNÁ ŠKOLA ROVINKA – ELOKOVANÉ PRACOVISKO – ŽELEZNIČNÁ ULICA

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: ZÁKLADNÁ ŠKOLA ROVINKA – ELOKOVANÉ PRACOVISKO – ŽELEZNIČNÁ ULICA
Kód zákazky: 2025/02/Rovinka
Kód oznámenia: 14980 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214200-2
Predpokladaná hodnota: 914 320,48 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.10.2025 12:00
Vyhlásenie: 18.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Rovinka
Adresa: Hlavná
90041 Rovinka
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Hlavná Rovinka 90041 Slovensko
Zdroj:

Popis

Prestavba existujúcich priestorov zameraná prioritne na rekonštrukciu vnútorných priestorov a inštalácií. Nezasahuje sa do obvodového plášťa objektu s výnimkou výmeny transparentných výplňových konštrukcií a drobných úprav. Ide v časti o jednopodlažný objekt a v časti o dvojpodlažný objekt. V rámci objektu základnej školy je situovaná dvojpodlažná časť s 6 kmeňovými a 6 odbornými učebňami, zborovňou a príslušným hygienickým zázemím pre žiakov vrátane šatní. Kapacitne je škola dimenzovaná celkovo pre 237 žiakov za predpokladu, že v dvojpodlažnej časti objektu sú všetky triedy kmeňové. Vertikálne prepojenie podlaží je zabezpečené existujúcim vnútorným schodiskom. Pre potreby osôb s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie bude v objekte situovaná schodisková plošina. Objekt základnej školy vrátane areálu je situovaný na parcelách reg. C č. 42, 43/1, 43/2, ktoré sú v majetku verejného obstarávateľa/stavebníka – obec Rovinka, Hlavná 350/95, 900 41 Rovinka. Areál predmetného objektu je v súčasnosti oplotený. Existujúci areál poskytuje aj vonkajšie plochy zelene, ktoré sú v projekte využité pre vonkajšie aktivity detí. Súčasťou stavebných prác je vybavenie a inštalácia zariadení výdajnej kuchyne. Objekt je situovaný v intraviláne obce v zastavanom území obce. Areál a predmetný objekt sú napojené na existujúcu dopravnú ako aj inžiniersku infraštruktúru. Súčasťou predmetu zákazky vybudovanie ihriska. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti: 1. časť predmetu zákazky - Rekonštrukcia a vybavenie základnej školy s PHZ 882 358,29 eur bez DPH 2. časť predmetu zákazky - Vybudovanie ihriska s PHZ 31 962,19 eur bez DPH

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1368048
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Rovinka (ID: 99624)
  • Zákazka: ZÁKLADNÁ ŠKOLA ROVINKA – ELOKOVANÉ PRACOVISKO – ŽELEZNIČNÁ ULICA (ID: 542912)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3c0abdd5-b1c5-4d95-a5ba-eb2cc24319b6
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Rovinka
  • IČO: 00305057
  • DIČ: 2020362036
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 95
  • Mesto: Rovinka
  • PSČ: 90041
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 83106 Bratislava
  • E-mail: gajdosova@elconsulting.sk
  • Telefónne číslo: 0903400529
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Kontaktné miesto
  • Kontaktné miesto
  • Názov organizácie: E&L Consulting s. r. o
  • Názov organizačného útvaru: verejné obstarávanie
  • Internetová adresa (URL): https://www.obecrovinka.sk
  • Adresa kontaktného miesta
  • Ulica: Rybničná
  • Číslo: 40
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 83106
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: gajdosova@elconsulting.sk
  • Telefónne číslo: 0903400529
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4149
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2025/02/Rovinka
  • Názov: ZÁKLADNÁ ŠKOLA ROVINKA – ELOKOVANÉ PRACOVISKO – ŽELEZNIČNÁ ULICA
  • Opis: Prestavba existujúcich priestorov zameraná prioritne na rekonštrukciu vnútorných priestorov a inštalácií. Nezasahuje sa do obvodového plášťa objektu s výnimkou výmeny transparentných výplňových konštrukcií a drobných úprav. Ide v časti o jednopodlažný objekt a v časti o dvojpodlažný objekt. V rámci objektu základnej školy je situovaná dvojpodlažná časť s 6 kmeňovými a 6 odbornými učebňami, zborovňou a príslušným hygienickým zázemím pre žiakov vrátane šatní. Kapacitne je škola dimenzovaná celkovo pre 237 žiakov za predpokladu, že v dvojpodlažnej časti objektu sú všetky triedy kmeňové. Vertikálne prepojenie podlaží je zabezpečené existujúcim vnútorným schodiskom. Pre potreby osôb s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie bude v objekte situovaná schodisková plošina. Objekt základnej školy vrátane areálu je situovaný na parcelách reg. C č. 42, 43/1, 43/2, ktoré sú v majetku verejného obstarávateľa/stavebníka – obec Rovinka, Hlavná 350/95, 900 41 Rovinka. Areál predmetného objektu je v súčasnosti oplotený. Existujúci areál poskytuje aj vonkajšie plochy zelene, ktoré sú v projekte využité pre vonkajšie aktivity detí. Súčasťou stavebných prác je vybavenie a inštalácia zariadení výdajnej kuchyne. Objekt je situovaný v intraviláne obce v zastavanom území obce. Areál a predmetný objekt sú napojené na existujúcu dopravnú ako aj inžiniersku infraštruktúru. Súčasťou predmetu zákazky vybudovanie ihriska. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti: 1. časť predmetu zákazky - Rekonštrukcia a vybavenie základnej školy s PHZ 882 358,29 eur bez DPH 2. časť predmetu zákazky - Vybudovanie ihriska s PHZ 31 962,19 eur bez DPH
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 914 320.48
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: areál, ktorý je situovaný na parcelách reg. C č. 42, 43/1, 43/2, ktoré sú v majetku verejného obstarávateľa/stavebníka – obec Rovinka, Hlavná 350/95, 900 41 Rovinka
  • Ulica: Hlavná 350/95
  • Mesto: Rovinka
  • PSČ: 90041
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: 1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklady z informačného systému Generálnej prokuratúry SR, k čomu musí uchádzač predložiť údaje podľa § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa Prílohy č. 8 editovateľné formuláre, 1.2. potvrdením zdravotných poisťovní nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklady z informačných systémov zdravotných poisťovní v časti týkajúcej sa evidencie pohľadávok po splatnosti, 1.3. potvrdením Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z informačného systému Sociálnej poisťovne, 1.4. potvrdením miestne príslušného daňového úradu (alebo Finančnej správy) nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získa z informačného systému finančnej správy 1.5. potvrdením miestne príslušného colného úradu (alebo Finančnej správy) nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklad z informačného systému colnej správy 1.6. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace v prípade likvidácie; údaje o tom, či je vedené konkurzné konanie, či bol vyhlásený konkurz, či bola povolená reštrukturalizácia, či bol zrušený konkurz pre nedostatok majetku, alebo či bolo konkurzné konanie zastavené pre nedostatok majetku, podľa § 32 ods. 3 ZVO, získava verejný obstarávateľ z informačných systémov Ministerstva spravodlivosti SR alebo príslušných súdov, 1.7. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky – podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z registra právnických osôb, 1.8. doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. 1.9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.11. Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. VOb uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. VOb musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. VOb pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil požadované doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 1.12. Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.13. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS predloží v ponuke požadované doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO tak ako je vyššie uvedené. 1.14. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 editovateľné formuláre) ale podľa § 110 ods. 6 ZVO čestným vyhlásením (viď vzor Príloha č. 11 editovateľné formuláre). 1.15. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky je rozdelený na dve časti. 1. V rámci 1.časti predmetu zákazky (Rekonštrukcia a vybavenie základnej školy) ide o ucelenú koordinovanú stavebnú prácu s riadiacimi, funkčnými a technickými väzbami. Ide o stavebnú prácu s logickou postupnosťou o jednotné riadenie a koordináciu stavebných prác. 2. V rámci 2.časti predmetu zákazky ide o ďalší typ stavebnej práce, a to Vybudovanie ihriska. Z pohľadu záruky za stavebné práce – za dielo (Rekonštrukcia a vybavenie základnej školy) ako 1.časti PZ a záruky za dielo (Vybudovanie ihriska) ako 2.časti PZ, je zadávanie zákazky s rozdeleným na dve časti právne logickým a efektívnym riešením pre verejného obstarávateľa, pričom dostatočne podporuje hospodársku súťaž a podporu malých a stredných podnikov. Uchádzač môže predkladať ponuku na ktorúkoľvek časť predmetu zákazky alebo na obe časti predmetu zákazky.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia a vybavenie základnej školy
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025/02/Rovinka
  • Názov : Rekonštrukcia a vybavenie základnej školy
  • Opis: Ide o ucelenú koordinovanú stavebnú prácu s riadiacimi, funkčnými a technickými väzbami. Ide o stavebnú prácu s logickou postupnosťou o jednotné riadenie a koordináciu stavebných prác. Prestavba existujúcich priestorov zameraná prioritne na rekonštrukciu vnútorných priestorov a inštalácií. Nezasahuje sa do obvodového plášťa objektu s výnimkou výmeny transparentných výplňových konštrukcií a drobných úprav. Ide v časti o jednopodlažný objekt a v časti o dvojpodlažný objekt. V rámci objektu základnej školy je situovaná dvojpodlažná časť s 6 kmeňovými a 6 odbornými učebňami, zborovňou a príslušným hygienickým zázemím pre žiakov vrátane šatní. Kapacitne je škola dimenzovaná celkovo pre 237 žiakov za predpokladu, že v dvojpodlažnej časti objektu sú všetky triedy kmeňové. Vertikálne prepojenie podlaží je zabezpečené existujúcim vnútorným schodiskom. Pre potreby osôb s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie bude v objekte situovaná schodisková plošina.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 882 358.29
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vyžaduje uplatňovanie princípu „NESPÔSOBOVAŤ VÝZNAMNÚ ŠKODU“ (Do No Significant Harm). Metodický dokument riadiaceho orgánu pre Program Slovensko č. 7 - METODICKÉ USMERNENIE K UPLATŇOVANIU ZÁSADY „NESPÔSOBOVAŤ VÝZNAMNÚ ŠKODU“, sekcia riadenia Programu Slovensko a koordinácie fondov EÚ, Verzia: 1.4, účinné od 11.06.2025
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: areál, ktorý je situovaný na parcelách reg. C č. 42, 43/1, 43/2, ktoré sú v majetku verejného obstarávateľa/stavebníka – obec Rovinka, Hlavná 350/95, 900 41 Rovinka
  • Ulica: Hlavná 350/95
  • Mesto: Rovinka
  • PSČ: 90041
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 9
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o technikov alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác
  • Opis podmienky účasti: 1. § 34 ods. 1 písm. c) ZVO: uchádzač predloží údaje o technikovi, ktorý bude zabezpečovať činnosti v zmysle § 3 ods.1 a § 6 Nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z., v rozsahu: 1.1 meno a priezvisko a informáciu, či ide o zamestnanca uchádzača alebo o „inú osobu“ podľa § 34 ods. 3 ZVO (pracovnoprávny vzťah alebo obchodnoprávny vzťah); 1.2 osvedčenie na výkon činnosti podľa § 6 ods. 1 uvedeného nariadenia, napr. 1.1 osvedčenie na výkon činnosti stavbyvedúceho alebo 1.2 osvedčenie na výkon stavebného dozoru alebo 1.3 osvedčenie autorizovaného bezpečnostného technika 1.3 ak ide o „inú osobu“ podľa § 34 ods. 3 ZVO (obchodnoprávny vzťah) tak aj preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ZVO spôsobom ako uchádzač. Fyzická osoba oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho nesmie byť koordinátorom bezpečnosti na stavenisku, na ktorom vykonáva činnosť stavbyvedúceho. Uchádzač má možnosť predloženia ekvivalentného dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného podľa predpisov v krajine sídla uchádzača. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebo“ odborné kapacity „inej osoby“, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO. Ak uchádzač využije technické alebo odborné kapacity „inej osoby“, súčasťou ponuky musí byť písomná zmluva podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
  • Opis podmienky účasti: 2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: 2.1 profesijného životopisu, z ktorého musí vyplývať, či ide o zamestnanca uchádzača alebo o „inú osobu“ podľa § 34 ods. 3 ZVO (pracovnoprávny vzťah alebo obchodnoprávny vzťah); 2.2 platného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, 2.3 osvedčenie o odbornej spôsobilosti, napr. osvedčenie na výkon činnosti stavbyvedúceho, podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača, 2.4 ak ide o „inú osobu“ podľa § 34 ods. 3 ZVO (obchodnoprávny vzťah) tak aj preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ZVO spôsobom ako uchádzač. Predložený profesijný životopis takejto osoby musí minimálne obsahovať: 1. meno a priezvisko, 2. najvyššie dosiahnuté vzdelanie, doložené platným dokladom o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, 3. zoznam/opis odbornej praxe (napr. pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/opis odborných skúseností, miesto, rok plnenia/zamestnania, objednávateľ/zamestnávateľ podľa typu zmluvného vzťahu, napr. obchodný vzťah alebo pracovnoprávny vzťah a pod.), 4. podpis tejto osoby. Uvedeným spôsobom sa preukáže splnenie požiadaviek minimálne u osoby: Stavbyvedúci v oblasti pozemných stavieb s odbornou spôsobilosťou podľa z.č. 138/1992 Zb. v platnom znení (alebo podľa ekvivalentnej právnej normy platnej v krajine sídla uchádzača alebo v krajine pôvodu osoby), za ktorého predloží úradne osvedčenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (alebo ekvivalentného dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného v krajine EÚ) a preukáže min. 1-ročnú odbornú prax stavbyvedúceho, t.j. vykonával odbornú prax stavbyvedúceho min. 1 rok a aspoň jednu profesionálnu praktickú skúsenosť v pozícii stavbyvedúceho so stavbami rovnakými alebo obdobnými ako je predmet zákazky, t.j. vykonával funkciu stavbyvedúceho aspoň na jednej stavbe ako je predmet zákazky alebo obdobnej stavbe. Obdobná stavba zahŕňa porovnateľné pracovné postupy, porovnateľné druhy stavebných prác, porovnateľné špeciálne stavebné práce; stavebné práce s využitím obdobných stavebných konštrukcií, výrobkov a materiálov. Za obdobné stavby sa budú považovať všetky pozemné stavby. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebo“ odborné kapacity „inej osoby“, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO. Ak uchádzač využije technické alebo odborné kapacity „inej osoby“, súčasťou ponuky musí byť písomná zmluva podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: 5. V prípade „skupiny dodávateľov“, ktorá nemá právnu formu, predkladá údaje za všetkých členov skupiny. Úspešná „skupina dodávateľov“ bez právnej formy vytvorí pred uzavretím zmluvy právne vzťahy v súlade s § 31 ZVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy, ak ponuka „skupiny dodávateľov“ bola prijatá, z dôvodu riadneho plnenia tejto zmluvy. Právnu formu je možné vytvoriť jednak niektorou z foriem obchodných spoločností podľa zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“), ale aj napríklad vytvorením združenia podľa zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) alebo vytvorením európskej spoločnosti podľa zákona č. 562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a následne je potrebné predložiť požadované údaje v súlade s bodom 4 pred uzavretím zmluvy
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy sú uvedené v bodoch 7.7. Súťažných podkladov a sú zahrnuté v návrhu zmluvy o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: TPO-0001 (E&L Consulting s. r. o)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa otvárajú na mieste a v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania/výzve na predkladanie ponúk dňa 10.10.2025 o 1300 hod., otváranie ponúk sa uskutoční na kontaktnej adrese: E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, 3. poschodie, kancelária č. 337. Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou ePVO.
  • Miesto otvárania ponúk: E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, 3. poschodie, kancelária č. 337.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4149
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542912
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: TPO-0001 (E&L Consulting s. r. o)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: TPO-0001 (E&L Consulting s. r. o)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Vybudovanie ihriska
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025/02/Rovinka
  • Názov : Vybudovanie ihriska
  • Opis: Existujúci areál poskytuje aj vonkajšie plochy zelene, ktoré sú v projekte využité pre vonkajšie aktivity detí, kde bude vybudované ihrisko.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 31 962.19
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Práce na dostavbe budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Uplatňovanie princípu „NESPÔSOBOVAŤ VÝZNAMNÚ ŠKODU“ (Do No Significant Harm) Metodický dokument riadiaceho orgánu pre Program Slovensko č. 7 - METODICKÉ USMERNENIE K UPLATŇOVANIU ZÁSADY „NESPÔSOBOVAŤ VÝZNAMNÚ ŠKODU“, sekcia riadenia Programu Slovensko a koordinácie fondov EÚ, Verzia: 1.4, účinné od 11.06.2025
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: areál, ktorý je situovaný na parcelách reg. C č. 42, 43/1, 43/2, ktoré sú v majetku verejného obstarávateľa/stavebníka – obec Rovinka, Hlavná 350/95, 900 41 Rovinka
  • Ulica: Hlavná 350/95
  • Mesto: Rovinka
  • PSČ: 90041
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 9
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o technikov alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
  • Opis podmienky účasti: 1. § 34 ods. 1 písm. c) ZVO: uchádzač predloží údaje o technikovi, ktorý bude zabezpečovať činnosti v zmysle § 3 ods.1 a § 6 Nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z., v rozsahu: 1.1 meno a priezvisko a informáciu, či ide o zamestnanca uchádzača alebo o „inú osobu“ podľa § 34 ods. 3 ZVO (pracovnoprávny vzťah alebo obchodnoprávny vzťah); 1.2 osvedčenie na výkon činnosti podľa § 6 ods. 1 uvedeného nariadenia, napr. 1.1 osvedčenie na výkon činnosti stavbyvedúceho alebo 1.2 osvedčenie na výkon stavebného dozoru alebo 1.3 osvedčenie autorizovaného bezpečnostného technika 1.3 ak ide o „inú osobu“ podľa § 34 ods. 3 ZVO (obchodnoprávny vzťah) tak aj preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ZVO spôsobom ako uchádzač. Fyzická osoba oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho nesmie byť koordinátorom bezpečnosti na stavenisku, na ktorom vykonáva činnosť stavbyvedúceho. Uchádzač má možnosť predloženia ekvivalentného dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného podľa predpisov v krajine sídla uchádzača. 3. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebo“ odborné kapacity „inej osoby“, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO. Ak uchádzač využije technické alebo odborné kapacity „inej osoby“, súčasťou ponuky musí byť písomná zmluva podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk
  • Opis podmienky účasti: 2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: 2.1 profesijného životopisu, z ktorého musí vyplývať, či ide o zamestnanca uchádzača alebo o „inú osobu“ podľa § 34 ods. 3 ZVO (pracovnoprávny vzťah alebo obchodnoprávny vzťah); 2.2 platného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, 2.3 osvedčenie o odbornej spôsobilosti, napr. osvedčenie na výkon činnosti stavbyvedúceho, podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača, 2.4 ak ide o „inú osobu“ podľa § 34 ods. 3 ZVO (obchodnoprávny vzťah) tak aj preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ZVO spôsobom ako uchádzač. Predložený profesijný životopis takejto osoby musí minimálne obsahovať: 1. meno a priezvisko, 2. najvyššie dosiahnuté vzdelanie, doložené platným dokladom o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, 3. zoznam/opis odbornej praxe (napr. pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/opis odborných skúseností, miesto, rok plnenia/zamestnania, objednávateľ/zamestnávateľ podľa typu zmluvného vzťahu, napr. obchodný vzťah alebo pracovnoprávny vzťah a pod.), 4. podpis tejto osoby. Uvedeným spôsobom sa preukáže splnenie požiadaviek minimálne u osoby: Stavbyvedúci v oblasti pozemných stavieb s odbornou spôsobilosťou podľa z.č. 138/1992 Zb. v platnom znení (alebo podľa ekvivalentnej právnej normy platnej v krajine sídla uchádzača alebo v krajine pôvodu osoby), za ktorého predloží úradne osvedčenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (alebo ekvivalentného dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného v krajine EÚ) a preukáže min. 1-ročnú odbornú prax stavbyvedúceho, t.j. vykonával odbornú prax stavbyvedúceho min. 1 rok a aspoň jednu profesionálnu praktickú skúsenosť v pozícii stavbyvedúceho so stavbami rovnakými alebo obdobnými ako je predmet zákazky, t.j. vykonával funkciu stavbyvedúceho aspoň na jednej stavbe ako je predmet zákazky alebo obdobnej stavbe. Obdobná stavba zahŕňa porovnateľné pracovné postupy, porovnateľné druhy stavebných prác, porovnateľné špeciálne stavebné práce; stavebné práce s využitím obdobných stavebných konštrukcií, výrobkov a materiálov. Za obdobné stavby sa budú považovať všetky pozemné stavby. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebo“ odborné kapacity „inej osoby“, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO. Ak uchádzač využije technické alebo odborné kapacity „inej osoby“, súčasťou ponuky musí byť písomná zmluva podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade „skupiny dodávateľov“, ktorá nemá právnu formu, predkladá údaje za všetkých členov skupiny. Úspešná „skupina dodávateľov“ bez právnej formy vytvorí pred uzavretím zmluvy právne vzťahy v súlade s § 31 ZVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy, ak ponuka „skupiny dodávateľov“ bola prijatá, z dôvodu riadneho plnenia tejto zmluvy. Právnu formu je možné vytvoriť jednak niektorou z foriem obchodných spoločností podľa zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“), ale aj napríklad vytvorením združenia podľa zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) alebo vytvorením európskej spoločnosti podľa zákona č. 562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a následne je potrebné predložiť požadované údaje v súlade s bodom 4 pred uzavretím zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v bodoch 7.7. Súťažných podkladov a sú zahrnuté v návrhu zmluvy o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: TPO-0001 (E&L Consulting s. r. o)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa otvárajú na mieste a v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania/výzve na predkladanie ponúk dňa 10.10.2025 o 1300 hod., otváranie ponúk sa uskutoční na kontaktnej adrese: E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, 3. poschodie, kancelária č. 337 Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou ePVO
  • Miesto otvárania ponúk: E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, 3. poschodie, kancelária č. 337 Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou ePVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4149
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542912
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: TPO-0001 (E&L Consulting s. r. o)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: TPO-0001 (E&L Consulting s. r. o)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)