Technologické vybavenie oddelenia

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Technologické vybavenie oddelenia
Kód zákazky: 15092025/NOU/TECHNOL_VYBAVENIE
Kód oznámenia: 14983 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33100000-1
Predpokladaná hodnota: 195 205,89 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 18.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Klenová
83310 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Klenová Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83310 Slovensko Národný onkologický ústav, Klenová 1, 833 10 Bratislava
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie technologického vybavenia v rámci rekonštrukcie a nadstavby M pavilónu a tiež rekonštrukcie Odd. onkohematológie II. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s inštaláciou a dopravou na miesto určenia (spojená s výkladkou tovaru a likvidáciou obalov). Opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1 (Príloha č. 1A a č. 1B) týchto súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1363573
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národný onkologický ústav v Bratislave (ID: 85551)
  • Zákazka: Technologické vybavenie oddelenia (ID: 533937)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: ac389ad3-69e3-42d9-9762-7809fdfde77e
  • Identifikátor verzie oznámenia: d8531ffc-3616-411d-a26e-37509f370538
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národný onkologický ústav v Bratislave
  • IČO: 00165336
  • DIČ: 2020830108
  • Adresa
  • Ulica: Klenová
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83310
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: rydzi@tendrex.sk
  • Telefónne číslo: +421903600483
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Národný onkologický ústav v Bratislave)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/627
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 15092025/NOU/TECHNOL_VYBAVENIE
  • Názov: Technologické vybavenie oddelenia
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie technologického vybavenia v rámci rekonštrukcie a nadstavby M pavilónu a tiež rekonštrukcie Odd. onkohematológie II. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s inštaláciou a dopravou na miesto určenia (spojená s výkladkou tovaru a likvidáciou obalov). Opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1 (Príloha č. 1A a č. 1B) týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 195 205.89
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 38421110, 33191000, 39330000, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Národný onkologický ústav, Klenová 1, 833 10 Bratislava
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie vedenom a sprístupnenom Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku dostupnom na webovom sídle https://www.isepvo.sk/ (ďalej len „systém EVO“). Systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EPVO (v časti PRÍRUČKY https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ a v časti VIDEONÁVODY https://www.isepvo.sk/videonavody/. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533937. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Podmienky účasti podľa oznámenia (uvedené v 5. časti) a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 3 SP. 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje pre 1. časť zákazky vo výške: 4 000 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 12 SP. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet VO alebo predložená vo forme bankovej záruky alebo vo forme poistenia záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. VO bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených VO a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti SP (bod 12.5 písm. a)). V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky, príp. vo forme poistenia záruky, musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, obstarávanie inovácií - d) žiadne z uvedených.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nástenná rampa s príslušenstvom
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 15092025/NOU/TECHNOL_VYBAVENIE_1
  • Názov : Nástenná rampa s príslušenstvom
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie nástennej rampy s príslušenstvom v rámci rekonštrukcie a nadstavby M pavilónu a tiež rekonštrukcie Odd. onkohematológie II, prípadne do ostatných oddelení NOÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s inštaláciou a dopravou na miesto určenia (spojená s výkladkou tovaru a likvidáciou obalov). Opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1A týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 164 292.10
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 38421110, 60000000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Národný onkologický ústav, Klenová 1, 833 10 Bratislava
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom pre príslušnú časť zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Parametre kritéria
  • Kritérium s pevnou hodnotou
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
  • Miesto otvárania ponúk: Národný onkologický ústav, Klenová
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533937
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533937
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Germicídne žiariče
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 15092025/NOU/TECHNOL_VYBAVENIE_2
  • Názov : Germicídne žiariče
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie germicídnych žiaričov v rámci rekonštrukcie a nadstavby M pavilónu a tiež rekonštrukcie Odd. onkohematológie II, prípadne do ostatných oddelení NOÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby súvisiace s inštaláciou a dopravou na miesto určenia (spojená s výkladkou tovaru a likvidáciou obalov). Opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1B týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 30 913.79
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 60000000, 33191000, 39330000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Národný onkologický ústav, Klenová 1, 833 10 Bratislava
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom pre príslušnú časť zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Parametre kritéria
  • Kritérium s pevnou hodnotou
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
  • Miesto otvárania ponúk: Národný onkologický ústav, Klenová
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533937
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533937
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady a prílohy
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)